Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5270)

Vierailija
5261/5270 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna on viimeisimmässä jaksossa (eetun kaa treffit jne) jotenkin tympääntyneen näköinen. Ihan kuin viimeisillä voimillaan tsemppaisi, eikä oikeasti jaksa enää esittää ettei eetu kiinnosta yhtään!

Minusta taas Sanna tsemppas ihmeen ja äärimmäisen hyvin vikoilla treffeillä. Jaksoi hymyillä ja puhua suhteestaan, jopa kauniita asioita.

Vierailija
5262/5270 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt 263 jokaisella sivulla kertonut meille kuinka Jennin huulet ovat muhkuraiset ja kädet tatuoitu. Kiitos näistä tiedoista ja kerro sille sun sivupersoonallekin, kun itsellesi vastailetkin, että nämä ovat nyt tulleet harvinaisen selväksi kaikelle kansalle. 

 

No niin, voit jatkaa elämääsi, heihei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5263/5270 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Surullista.

On tosi, tosi vanhanaikaista sanoa, että on tatuoinnit, kuin linnakundilla. Katsopa ympärillesi niin näet monella, monella julkkiksellakin tatuointeja kropassaan. Esim farmissa ollut Katlin, joka on tatuointi mestari tekee hienoja ja taiteellisia tatuointeja ihmisille työkseen. Huomasin muuten, että huutokauppa keisarin Helilläkin oli tatuointeja ja talosta jo tippuneilla Merillä ja Miljalla. Mitähän ne tuumaisi, kun julistaisit heille, ettäon tatuointeja, kuin linnakundeilla. 

Tuskin tuumaisivat mitään. Ja mitä väliä vaikka jotain tuumaisivatkin?

Jos ihmisellä on paljon tatskoja, voi sanoa, että tällä on tatuointeja kuin linnakundeilla. On varmasti täysin tietoinen itsekin asiasta.

ps. pilkkua ei tule kuin-sanan eteen

Vierailija
5264/5270 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikoilla treffeillä vasta tsemppasi. Ovela.

Vierailija
5265/5270 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Surullista.

On tosi, tosi vanhanaikaista sanoa, että on tatuoinnit, kuin linnakundilla. Katsopa ympärillesi niin näet monella, monella julkkiksellakin tatuointeja kropassaan. Esim farmissa ollut Katlin, joka on tatuointi mestari tekee hienoja ja taiteellisia tatuointeja ihmisille työkseen. Huomasin muuten, että huutokauppa keisarin Helilläkin oli tatuointeja ja talosta jo tippuneilla Merillä ja Miljalla. Mitähän ne tuumaisi, kun julistaisit heille, ettäon tatuointeja, kuin linnakundeilla. 

On eri asia tatuoida ihoonsa jotain tärkeää ja kaunista.

Jenni on tatuoinnit kokonaisen käsivarren. Olkapäästä ranteeseen täyteen mustetta.

Toki hän voi pitää sitä kauniina, mutta ei pidä ihmetellä, jos esim Ilmari ei ajattele samoin.

Mistäs sinä tiedät mitä Ilmari ajattelee Jennin tatuoinneista. Taitaa sinua itseäsi lähinnä häiritä Jennin tatuoinnit. Haluat, vaan kirjoittaa jotain mielestäsi negaa , jotta saat Jennistä luotua huonoa kuvaa. 

Jenni luo ihan itse sitä kuvaa, kuten muutkin saarelaiset.

Hän on päättänyt tatuoida mustaksi koko toisen käsivartensa.

Minä vain reagoin hänen antamaansa kuvaan. Niin Ilmarikin tekee. Ja kaikki muutkin.

Tässäpä näkee että luonne on tärkein. Jenni on ihana valoisa persoona ja siinä tatskat unohtuvat niin Ilmarilta kuin suurimmalta osalta muitakin. Saat yksin kauhistella.

Vierailija
5266/5270 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin haluaisin myös ajatella, että yks tän ohjelman idea on myös se, että kiinnostus ja rakkaus voi löytyy sieltä ja sellaisesta henkilöstä,  josta et ennalta uskois. Ettei kannata asettaa ennakolta liikaa odotuksia kumppanille. Tai että voit sivuuttaa jotkut pienet vaikka ulkoiset jutut jos ihminen ja sen ajatukset muuten miellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5267/5270 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeejee, tänään finaali

Vierailija
5268/5270 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.

En ole pitänyt Sannasta koko aikana, on jotenkin ylimielinen. Säteestä pudin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5269/5270 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Surullista.

Olen samaa mieltä. Ilman tatuointeja, täytteitä ja hitusen laihempana Jenni olisi mieletön kaunotar.

Vierailija
5270/5270 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Henri ja Sofia on enää yhdessä. Smirnov tarvitsee massiäijän, joka köyhä Henri ei ole. Vip-hostina Smirre tavannee helposti jonkun toimarin, nhl-tähden tai it-hemmon, jolla on sitä, mitä Smirre tahtoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5271/5270 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Surullista.

On tosi, tosi vanhanaikaista sanoa, että on tatuoinnit, kuin linnakundilla. Katsopa ympärillesi niin näet monella, monella julkkiksellakin tatuointeja kropassaan. Esim farmissa ollut Katlin, joka on tatuointi mestari tekee hienoja ja taiteellisia tatuointeja ihmisille työkseen. Huomasin muuten, että huutokauppa keisarin Helilläkin oli tatuointeja ja talosta jo tippuneilla Merillä ja Miljalla. Mitähän ne tuumaisi, kun julistaisit heille, ettäon tatuointeja, kuin linnakundeilla. 

Jos otat tatuointeja kuin linnakundi, miksi ihmeessä loukkaannut, jos sinulla on tatuointeja kuin linnakundeilla? 

Jenni on ihana, tatuoinneista huolimatta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi