Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan pilkata ja nauraa jonkun ammatile . Vip host / hostess on ammatti siinä missä muutkin , paitsi hostin tehtäviä ei kuka vaan osaa . Vaatii ihmistuntemusta , avoimuutta, pitkää pinnaa , kielitaitoa, organisointikykyä , kykyä reagoida muuttuviin tilanteisiin , ratkoa ongelmia , olla asiakaslähtöinen , kunto hyvä pitkien päivien vuoksi , hymy ei saa hyytyä vaikeissakaan paikoissa, joustavuutta . Esimerkiksi nuo .
Just näin. Ja venäjän kielen taito katsotaan eduksi.
Keskitytään illan finaaliin , jookos ?
Smirnoffit pöytään odottamaan. Za tvojo zdorovje!
Vierailija kirjoitti:
Jenni on luonnonkaunis. Huulista täytteet pois ja luonnollisempi meikki niin avot!
Plus tatskat pois, olisi todella kaunotar. Tai on nytkin tietty kaunis, mutta omaan silmään käy se täysin mustattu käsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Jenni näyttää lähes kokonaan rintansa tän illan jaksossa,ällöä.
Nuo on jo utareet.
Niin, no harvoin ne isot tissit on selaset ihanat pyöreet silarimaiset (luomuna), toki harvinaisuuksia on niinku muisaki piirteissä. Toki ne saa näyttää hyvältä niillä pushupeilla mut yleensä todellisuus on ihan muuta valitettavasti
t. kokemusta on, siks ei enää innosta jättihinkit
Kauniit on Jennin tis"""". Onko pientä kateutta kenties ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.
Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.
Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.
Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!
Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.
Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.
En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.
Surullista.
On tosi, tosi vanhanaikaista sanoa, että on tatuoinnit, kuin linnakundilla. Katsopa ympärillesi niin näet monella, monella julkkiksellakin tatuointeja kropassaan. Esim farmissa ollut Katlin, joka on tatuointi mestari tekee hienoja ja taiteellisia tatuointeja ihmisille työkseen. Huomasin muuten, että huutokauppa keisarin Helilläkin oli tatuointeja ja talosta jo tippuneilla Merillä ja Miljalla. Mitähän ne tuumaisi, kun julistaisit heille, ettäon tatuointeja, kuin linnakundeilla.
Niin no Miljakin olis ollu superupee ja naisellinen mutta jotenkin ne tatskat vaan vei sitä fiilistä. Ei tarvitse suuttua ihmisten eri mielipiteistä, monet tykkää tatskoista ja toiset ei, parasta on jos viihtyy ite kropassaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on kyllä varsinainen tapaus. Ihme kitisijä, kuka huolii suhteeseen, ei auta ulkonäkö pidemmän päälle. Jopa Eetu ansaitsee parempaa. Se paljon puhuttu tunneäly täysin kadoksissa kun roikkuu tuon kanssa.
Varmasti ihan mukava nainen parisuhteessa kun löytää mieleisen.
Tuolla saarella esim Sannan ja Eetun juttu oli niin pakotettu, että pahaa teki.
Sama on Ilmarin ja Jennin suhteessa. Ilmaria ei kiinnostanut pätkääkään ja Jenni väänsi itkua. Sitten kaikki muka ratkesi keskustelussa, jossa kumpikaan ei oikeastaan sanonut mitään.
Sofia ja Henri ovat kuin robotteja, jotka sanovat sanoja, mitä pitää sanoa.
Jännä tää Sanna juttu kun ite en näe häntä mitenkään erityisen kauniina. Ihan tavallinen ohuthiuksinen blondi? Siis ihan nätti juu mut ei mikää wau. Pärniän on upea ja oo alkanu pitää Sofian ulkonäöstä kans tosi paljon
t. bi nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.
Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita.
Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin.
Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.
Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.
En sano tätä pahalla kun jokaisella on mielipiteensä mut en ymmärrä miten se Sanna on nyt niin kuanis? Jos on nii ite oon kans sit superkaunis. Musta Sofia on tosi kaunis mut nää on aina mielipidekysymyksiä
Kaikkihan nuo ovat kauniita.
Esim Sofiaa rumentaa eniten päsmäröivä luonne. (Toki myös vaalea juurikasvu ja lirutukka hiuslisäkkeiden irtoamisen jälkeen.)
Jennillä on poikkeuksellisen kauniit kasvot. On kuiten kuitenkin pilannut ne muhkuraisilla huulitäytteillä. Se lisäksi hakkauttanut toisen käsivarren täyteen mustetta. Se rumentaa jne.
Oliko sillä lisäkkeet? :0 siis ihan mielenkiinnosta kun katoin itekin et näytti vähän ohuemmilta ja sillei hiukset mut en oo joka jaksoo tosiaa kattonu. Entähän noi muut, säteellä oli ihan järjettömät pidennykset ja sen huomas
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.
Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.
Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.
Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!
Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.
Mun eräs exä oli ihan kun ilmari, sekä luonteeltaan että jopa ulkonäkö sattumalta melko sama vaikka eri ihmisiä onkin ja tuli sama fiilis. Sitä on vaikee selittää mut tuntuu et Ilmari ei oo niin tosissaan ja että on hakemassa mahdollista statusta tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on luonnonkaunis. Huulista täytteet pois ja luonnollisempi meikki niin avot!
Plus tatskat pois, olisi todella kaunotar. Tai on nytkin tietty kaunis, mutta omaan silmään käy se täysin mustattu käsi.
On se huomattu, että sinun silmääsi se ei käy.
Mutta. sehän on vaan sinun mielipiteesi. Ei välttämättä kaikkien.
Tää finaali on jotenkin hölmö, kun miettii sitä että nuo reaktiot voittoon, on kuvattu jokaiselta parilta jo aiemmin. Eli pelkkää näyttelemistä. :D
Minusta Jennissä on samaa näköä kuin Annica Salossa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jennissä on samaa näköä kuin Annica Salossa.
En näe mitään yhtäläisyyttä. Paitsi vaaleat hiukset.
Jenni voisi osallistua miss universumiin vähän hoikempana.
Minusta Sofiassa on samaa kuin Addams Familyn Wednesdayssa.
Eetussa on samaa kuin Alvinin silmälasipäisessä kaverissa elokuvassa Alvin ja pikkuoravat.
Vierailija kirjoitti:
Jenni voisi osallistua miss universumiin vähän hoikempana.
Ja ilman tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Eetussa on samaa kuin Alvinin silmälasipäisessä kaverissa elokuvassa Alvin ja pikkuoravat.
Puheäänikin on pikkuoravamainen.
Milja oli ihan laulaja Evelina2.
Sofia ja Henri on voittaneet , sisäpiirin tieto.
Keskitytään illan finaaliin , jookos ?