Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5347)
Vierailija kirjoitti:
Milja oli ihan laulaja Evelina2.
Niin muuten on. Mietin silloin kun oli saarella, että ketä muistuttaa.
Milja ja Severi ovat edelleen yhdessä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milja oli ihan laulaja Evelina2.
Niin muuten on. Mietin silloin kun oli saarella, että ketä muistuttaa.
Milja ja Severi ovat edelleen yhdessä. :)
Mun mielestä nää oli ihana pari. Harmi, että tippuivat niin aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milja oli ihan laulaja Evelina2.
Niin muuten on. Mietin silloin kun oli saarella, että ketä muistuttaa.
Milja ja Severi ovat edelleen yhdessä. :)
Mun mielestä nää oli ihana pari. Harmi, että tippuivat niin aikaisin.
Hyvä vaan, että pääsivät pois. Saarella Jenni ja pari muuta kateellista naista yritti suolata heidän suhteensa. Pärinä ei tuohon osallistunut vaan sanoi, että miksi tuollaista pitää mennä sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milja oli ihan laulaja Evelina2.
Niin muuten on. Mietin silloin kun oli saarella, että ketä muistuttaa.
Milja ja Severi ovat edelleen yhdessä. :)
Mun mielestä nää oli ihana pari. Harmi, että tippuivat niin aikaisin.
Hyvä vaan, että pääsivät pois. Saarella Jenni ja pari muuta kateellista naista yritti suolata heidän suhteensa. Pärinä ei tuohon osallistunut vaan sanoi, että miksi tuollaista pitää mennä sanomaan.
Pärinä on Pärniän. :D
Vierailija kirjoitti:
Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä.
It-alan miehiä kannattaa varoa. Luulin joskus oikeesti että oon turvassa kun mies osaa kaiken noista mut peenmarjat, sehän osas vaan pettää hyvin (tai no yllättävän huonosti niillä taidolla kun jäi kiinni tälläselle tumpelolle) ja samaan aikaa stalkkas mut syytellen mua stalkkaamisesta jos katoin sen instaprofiilia joskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Jenni näyttää lähes kokonaan rintansa tän illan jaksossa,ällöä.
Nuo on jo utareet.
Niin, no harvoin ne isot tissit on selaset ihanat pyöreet silarimaiset (luomuna), toki harvinaisuuksia on niinku muisaki piirteissä. Toki ne saa näyttää hyvältä niillä pushupeilla mut yleensä todellisuus on ihan muuta valitettavasti
t. kokemusta on, siks ei enää innosta jättihinkit
Kauniit on Jennin tis"""". Onko pientä kateutta kenties ilmassa.
Miehenä en koe olevani kateellinen mutta kai noinkin voi olla, mutta ei riippiksiiin
Niin mahtavan vapauttava tunne, kun kausi päättyy jo mukavaan aikaan eli klo 20.00 ja sitten kaikki on ohi, ku 41 minaa mainoksineen katottu. Enkä todellakaan aio katsoa ratkaisua vain lopun selaten eli kyllä alusta asti viimeinen jakso ja sen sitten näkee alkaako missään vaiheessa jännittää voittajaparin kuuluttaminen. En saa oikein yhdestäkään parista mitään kosketuspintaa. Ihan ok Suomi -kausi, ei hyvä eikä huono, mutta ne kaikki muutkin 5 LIS - kautta olleet tasapaksuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä.
It-alan miehiä kannattaa varoa. Luulin joskus oikeesti että oon turvassa kun mies osaa kaiken noista mut peenmarjat, sehän osas vaan pettää hyvin (tai no yllättävän huonosti niillä taidolla kun jäi kiinni tälläselle tumpelolle) ja samaan aikaa stalkkas mut syytellen mua stalkkaamisesta jos katoin sen instaprofiilia joskus
Ihan vtun typerä viesti. Yksi it-mies ei edusta kaikkia. Miten pöljä pitää olla, että kirjoittaa tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.
Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita.
Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin.
Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.
Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.
En ole pitänyt Sannasta koko aikana, on jotenkin ylimielinen. Säteestä pudin kyllä.
Säde oli ällö ellei tykkää feikistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä.
It-alan miehiä kannattaa varoa. Luulin joskus oikeesti että oon turvassa kun mies osaa kaiken noista mut peenmarjat, sehän osas vaan pettää hyvin (tai no yllättävän huonosti niillä taidolla kun jäi kiinni tälläselle tumpelolle) ja samaan aikaa stalkkas mut syytellen mua stalkkaamisesta jos katoin sen instaprofiilia joskus
Ihan vtun typerä viesti. Yksi it-mies ei edusta kaikkia. Miten pöljä pitää olla, että kirjoittaa tuollaista?
Yhtä pöljä kun it-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.
Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita.
Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin.
Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.
Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.
En ole pitänyt Sannasta koko aikana, on jotenkin ylimielinen. Säteestä pudin kyllä.
Säde oli ällö ellei tykkää feikistä
Hyväkäytöksinen ja kiltti nainen.
Tavallaan surullista että joku/joktut luulee tiettyjen ihmisten kirjottavan tiettyjä asioita :D ehkä pientä vainoharhaisuutta kun on tässä suomessa ihmisiä ja tässä keskustellaan mielipitetsitä: mistä muusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.
Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita.
Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin.
Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.
Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.
En ole pitänyt Sannasta koko aikana, on jotenkin ylimielinen. Säteestä pudin kyllä.
Säde oli ällö ellei tykkää feikistä
Hyväkäytöksinen ja kiltti nainen.
Ja harvinaisen ugly ainaki näin miehen mielestä
-m38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.
Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita.
Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin.
Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.
Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.
En ole pitänyt Sannasta koko aikana, on jotenkin ylimielinen. Säteestä pudin kyllä.
Säde oli ällö ellei tykkää feikistä
Hyväkäytöksinen ja kiltti nainen.
Ja harvinaisen ugly ainaki näin miehen mielestä
-m38
Saarten miesten mieleen oli kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milja oli ihan laulaja Evelina2.
Niin muuten on. Mietin silloin kun oli saarella, että ketä muistuttaa.
Milja ja Severi ovat edelleen yhdessä. :)
Mun mielestä nää oli ihana pari. Harmi, että tippuivat niin aikaisin.
Hyvä vaan, että pääsivät pois. Saarella Jenni ja pari muuta kateellista naista yritti suolata heidän suhteensa. Pärinä ei tuohon osallistunut vaan sanoi, että miksi tuollaista pitää mennä sanomaan.
Nyt on kyllä suuri, suuri vale. Olen katsonut kaikki sarjat ja Jenni ei osallistunut niihin. Miljahan just sanoi, että Jenni ja Pädi ei osallistunut siihen. Katsopa uudelleen niin näet mikä on totuus. Valheita ei kannata tänne kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.
Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita.
Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin.
Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.
Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.
En ole pitänyt Sannasta koko aikana, on jotenkin ylimielinen. Säteestä pudin kyllä.
Säde oli ällö ellei tykkää feikistä
Hyväkäytöksinen ja kiltti nainen.
Ja harvinaisen ugly ainaki näin miehen mielestä
-m38
Saarten miesten mieleen oli kovasti.
Eikä silti saanut paria :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milja oli ihan laulaja Evelina2.
Niin muuten on. Mietin silloin kun oli saarella, että ketä muistuttaa.
Milja ja Severi ovat edelleen yhdessä. :)
Mun mielestä nää oli ihana pari. Harmi, että tippuivat niin aikaisin.
Hyvä vaan, että pääsivät pois. Saarella Jenni ja pari muuta kateellista naista yritti suolata heidän suhteensa. Pärinä ei tuohon osallistunut vaan sanoi, että miksi tuollaista pitää mennä sanomaan.
Nyt on kyllä suuri, suuri vale. Olen katsonut kaikki sarjat ja Jenni ei osallistunut niihin. Miljahan just sanoi, että Jenni ja Pädi ei osallistunut siihen. Katsopa uudelleen niin näet mikä on totuus. Valheita ei kannata tänne kirjoittaa.
Seli seli. Se on totta, ettei Perniän osallistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.
Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita.
Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin.
Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.
Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.
En ole pitänyt Sannasta koko aikana, on jotenkin ylimielinen. Säteestä pudin kyllä.
Säde oli ällö ellei tykkää feikistä
Hyväkäytöksinen ja kiltti nainen.
Ja harvinaisen ugly ainaki näin miehen mielestä
-m38
Saarten miesten mieleen oli kovasti.
Eikä silti saanut paria :D
Älä väliä joutavia. Saihan se ja seurustelevat edelleen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä.
It-alan miehiä kannattaa varoa. Luulin joskus oikeesti että oon turvassa kun mies osaa kaiken noista mut peenmarjat, sehän osas vaan pettää hyvin (tai no yllättävän huonosti niillä taidolla kun jäi kiinni tälläselle tumpelolle) ja samaan aikaa stalkkas mut syytellen mua stalkkaamisesta jos katoin sen instaprofiilia joskus
Ei voi yleistää. Eihän me tiedetä edes Eetun koulutuksesta, onko it:tä lainkaan, amk, DI, yliopisto-tietojenkäsittelytieteilijä tai kehityskyvytön harrastelija, jos perusosaamista ei ole varmistettu.
Eetu on voittanut yksin love island 2026! Jätti Sannan alttarilla.