Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5347)

Vierailija
5321/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu on voittanut yksin love island 2026! Jätti Sannan alttarilla.

Vierailija
5322/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milja oli ihan laulaja Evelina2.

Niin muuten on. Mietin silloin kun oli saarella, että ketä muistuttaa.

Milja ja Severi ovat edelleen yhdessä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5323/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milja oli ihan laulaja Evelina2.

Niin muuten on. Mietin silloin kun oli saarella, että ketä muistuttaa.

Milja ja Severi ovat edelleen yhdessä. :)

Mun mielestä nää oli ihana pari. Harmi, että tippuivat niin aikaisin.

Vierailija
5324/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milja oli ihan laulaja Evelina2.

Niin muuten on. Mietin silloin kun oli saarella, että ketä muistuttaa.

Milja ja Severi ovat edelleen yhdessä. :)

Mun mielestä nää oli ihana pari. Harmi, että tippuivat niin aikaisin.

Hyvä vaan, että pääsivät pois. Saarella Jenni ja pari muuta kateellista naista yritti suolata heidän suhteensa. Pärinä ei tuohon osallistunut vaan sanoi, että miksi tuollaista pitää mennä sanomaan.

Vierailija
5325/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milja oli ihan laulaja Evelina2.

Niin muuten on. Mietin silloin kun oli saarella, että ketä muistuttaa.

Milja ja Severi ovat edelleen yhdessä. :)

Mun mielestä nää oli ihana pari. Harmi, että tippuivat niin aikaisin.

Hyvä vaan, että pääsivät pois. Saarella Jenni ja pari muuta kateellista naista yritti suolata heidän suhteensa. Pärinä ei tuohon osallistunut vaan sanoi, että miksi tuollaista pitää mennä sanomaan.

Pärinä on Pärniän. :D

Vierailija
5326/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä. 

It-alan miehiä kannattaa varoa. Luulin joskus oikeesti että oon turvassa kun mies osaa kaiken noista mut peenmarjat, sehän osas vaan pettää hyvin (tai no yllättävän huonosti niillä taidolla kun jäi kiinni tälläselle tumpelolle) ja samaan aikaa stalkkas mut syytellen mua stalkkaamisesta jos katoin sen instaprofiilia joskus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5327/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Jenni näyttää lähes kokonaan rintansa tän illan jaksossa,ällöä.

Nuo on jo utareet.

Niin, no harvoin ne isot tissit on selaset ihanat pyöreet silarimaiset (luomuna), toki harvinaisuuksia on niinku muisaki piirteissä. Toki ne saa näyttää hyvältä niillä pushupeilla mut yleensä todellisuus on ihan muuta valitettavasti 

t. kokemusta on, siks ei enää innosta jättihinkit

Kauniit on Jennin tis"""". Onko pientä kateutta kenties ilmassa.

Miehenä en koe olevani kateellinen mutta kai noinkin voi olla, mutta ei riippiksiiin

Vierailija
5328/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mahtavan vapauttava tunne, kun kausi päättyy jo mukavaan aikaan eli klo 20.00 ja sitten kaikki on ohi, ku 41 minaa mainoksineen katottu. Enkä todellakaan aio katsoa ratkaisua vain lopun selaten eli kyllä alusta asti viimeinen jakso ja sen sitten näkee  alkaako missään vaiheessa jännittää voittajaparin kuuluttaminen. En saa oikein yhdestäkään parista mitään kosketuspintaa. Ihan ok Suomi -kausi, ei hyvä eikä huono, mutta ne kaikki muutkin 5 LIS - kautta olleet tasapaksuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5329/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä. 

It-alan miehiä kannattaa varoa. Luulin joskus oikeesti että oon turvassa kun mies osaa kaiken noista mut peenmarjat, sehän osas vaan pettää hyvin (tai no yllättävän huonosti niillä taidolla kun jäi kiinni tälläselle tumpelolle) ja samaan aikaa stalkkas mut syytellen mua stalkkaamisesta jos katoin sen instaprofiilia joskus

Ihan vtun typerä viesti. Yksi it-mies ei edusta kaikkia. Miten pöljä pitää olla, että kirjoittaa tuollaista?

Vierailija
5330/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.

En ole pitänyt Sannasta koko aikana, on jotenkin ylimielinen. Säteestä pudin kyllä.

Säde oli ällö ellei tykkää feikistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5331/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä. 

It-alan miehiä kannattaa varoa. Luulin joskus oikeesti että oon turvassa kun mies osaa kaiken noista mut peenmarjat, sehän osas vaan pettää hyvin (tai no yllättävän huonosti niillä taidolla kun jäi kiinni tälläselle tumpelolle) ja samaan aikaa stalkkas mut syytellen mua stalkkaamisesta jos katoin sen instaprofiilia joskus

Ihan vtun typerä viesti. Yksi it-mies ei edusta kaikkia. Miten pöljä pitää olla, että kirjoittaa tuollaista?

Yhtä pöljä kun it-mies

Vierailija
5332/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.

En ole pitänyt Sannasta koko aikana, on jotenkin ylimielinen. Säteestä pudin kyllä.

Säde oli ällö ellei tykkää feikistä

Hyväkäytöksinen ja kiltti nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5333/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan surullista että joku/joktut luulee tiettyjen ihmisten kirjottavan tiettyjä asioita :D ehkä pientä vainoharhaisuutta kun on tässä suomessa  ihmisiä ja tässä keskustellaan mielipitetsitä: mistä muusta?

Vierailija
5334/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.

En ole pitänyt Sannasta koko aikana, on jotenkin ylimielinen. Säteestä pudin kyllä.

Säde oli ällö ellei tykkää feikistä

Hyväkäytöksinen ja kiltti nainen.

Ja  harvinaisen ugly ainaki näin miehen mielestä

-m38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5335/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.

En ole pitänyt Sannasta koko aikana, on jotenkin ylimielinen. Säteestä pudin kyllä.

Säde oli ällö ellei tykkää feikistä

Hyväkäytöksinen ja kiltti nainen.

Ja  harvinaisen ugly ainaki näin miehen mielestä

-m38

Saarten miesten mieleen oli kovasti.

Vierailija
5336/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milja oli ihan laulaja Evelina2.

Niin muuten on. Mietin silloin kun oli saarella, että ketä muistuttaa.

Milja ja Severi ovat edelleen yhdessä. :)

Mun mielestä nää oli ihana pari. Harmi, että tippuivat niin aikaisin.

Hyvä vaan, että pääsivät pois. Saarella Jenni ja pari muuta kateellista naista yritti suolata heidän suhteensa. Pärinä ei tuohon osallistunut vaan sanoi, että miksi tuollaista pitää mennä sanomaan.

Nyt on kyllä suuri, suuri vale. Olen  katsonut kaikki sarjat ja Jenni ei osallistunut niihin. Miljahan just sanoi, että Jenni ja Pädi ei osallistunut siihen. Katsopa uudelleen niin näet mikä on totuus. Valheita ei kannata tänne kirjoittaa.

Vierailija
5337/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.

En ole pitänyt Sannasta koko aikana, on jotenkin ylimielinen. Säteestä pudin kyllä.

Säde oli ällö ellei tykkää feikistä

Hyväkäytöksinen ja kiltti nainen.

Ja  harvinaisen ugly ainaki näin miehen mielestä

-m38

Saarten miesten mieleen oli kovasti.

Eikä silti saanut paria :D

Vierailija
5338/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milja oli ihan laulaja Evelina2.

Niin muuten on. Mietin silloin kun oli saarella, että ketä muistuttaa.

Milja ja Severi ovat edelleen yhdessä. :)

Mun mielestä nää oli ihana pari. Harmi, että tippuivat niin aikaisin.

Hyvä vaan, että pääsivät pois. Saarella Jenni ja pari muuta kateellista naista yritti suolata heidän suhteensa. Pärinä ei tuohon osallistunut vaan sanoi, että miksi tuollaista pitää mennä sanomaan.

Nyt on kyllä suuri, suuri vale. Olen  katsonut kaikki sarjat ja Jenni ei osallistunut niihin. Miljahan just sanoi, että Jenni ja Pädi ei osallistunut siihen. Katsopa uudelleen niin näet mikä on totuus. Valheita ei kannata tänne kirjoittaa.

Seli seli. Se on totta, ettei Perniän osallistunut.

Vierailija
5339/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.

En ole pitänyt Sannasta koko aikana, on jotenkin ylimielinen. Säteestä pudin kyllä.

Säde oli ällö ellei tykkää feikistä

Hyväkäytöksinen ja kiltti nainen.

Ja  harvinaisen ugly ainaki näin miehen mielestä

-m38

Saarten miesten mieleen oli kovasti.

Eikä silti saanut paria :D

Älä väliä joutavia. Saihan se ja seurustelevat edelleen. :)

Vierailija
5340/5347 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä. 

It-alan miehiä kannattaa varoa. Luulin joskus oikeesti että oon turvassa kun mies osaa kaiken noista mut peenmarjat, sehän osas vaan pettää hyvin (tai no yllättävän huonosti niillä taidolla kun jäi kiinni tälläselle tumpelolle) ja samaan aikaa stalkkas mut syytellen mua stalkkaamisesta jos katoin sen instaprofiilia joskus

Ei voi yleistää. Eihän me tiedetä edes Eetun koulutuksesta, onko it:tä lainkaan, amk, DI, yliopisto-tietojenkäsittelytieteilijä tai kehityskyvytön harrastelija, jos perusosaamista ei ole varmistettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi