Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5260)

Vierailija
5221/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entistä voi olla monta mieltä, mutta kyllähän tämä olisi ollut tylsääkin tylsempi kausi ilman häntä.

Eetusta* :D

Vierailija
5222/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entistä voi olla monta mieltä, mutta kyllähän tämä olisi ollut tylsääkin tylsempi kausi ilman häntä.

Eetusta* :D

No jos Eetu olisi puu, niin kyllähän se puhuisi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on viimeisimmässä jaksossa (eetun kaa treffit jne) jotenkin tympääntyneen näköinen. Ihan kuin viimeisillä voimillaan tsemppaisi, eikä oikeasti jaksa enää esittää ettei eetu kiinnosta yhtään!

Vierailija
5224/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana nähdä Ilmarissakin lapsenmielisyyttä kun könysi Jennin päällä ja kikatteli =) Unelmavävy sanoisin.

Sitä oli ihana katsoa!

Hauska oli myös se kun meikkihuoneessa matki naisten kiljumista oumaigaaad! Hyvää huumoria Ilmarilla. 

Vierailija
5225/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entistä voi olla monta mieltä, mutta kyllähän tämä olisi ollut tylsääkin tylsempi kausi ilman häntä.

Eetusta* :D

Ei välttämättä, toiset olisivat saaneet enemmän aikaa. Olisi kuultu Sharpin hassuttelua, Ilmarin kommentteja ja "sananlaskuja", parien keskusteluja, pidempiä jaksoja peleistä jne. Nyt on ollut liuan paljon Eetun yksinpuhelua.

Vierailija
5226/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5227/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna on viimeisimmässä jaksossa (eetun kaa treffit jne) jotenkin tympääntyneen näköinen. Ihan kuin viimeisillä voimillaan tsemppaisi, eikä oikeasti jaksa enää esittää ettei eetu kiinnosta yhtään!

Varmaan alkaa turnauskestävyys pettää itse kullakin.

Voi vain kuvitella, miten hyvältä tuntuu päästä tuon jälkeen omaan kotiin, omaan rauhaan, omien tärkeiden ihmisten ja asioiden luo.

Vierailija
5228/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entistä voi olla monta mieltä, mutta kyllähän tämä olisi ollut tylsääkin tylsempi kausi ilman häntä.

Eetusta* :D

Ei välttämättä, toiset olisivat saaneet enemmän aikaa. Olisi kuultu Sharpin hassuttelua, Ilmarin kommentteja ja "sananlaskuja", parien keskusteluja, pidempiä jaksoja peleistä jne. Nyt on ollut liuan paljon Eetun yksinpuhelua.

Suurin piirtein taitaa olla ainoa, joka osaa puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5229/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sanna nousuhumalassa viimeisillä treffeillä vai muutenko vain näyttää siltä.

Olisin minäkin pitänyt kaksin käsin viinipullosta kiinni, jos oisin eetun parina joutunut taas kerran treffeille. 

Ertu mskasi Ssnnan päällä siellä sviitissäkuin jättisssmmakko, nuoli samalla sen niskaa tms, ois ollu kiva nähdä Sannan ilme. Vaikutti ahdistavsata tilanteelta.  Eetu kehuu itseään "tunneälykkääksi", muttei edes tajua ettei Sanna siedä sitä. Ei muutenkaan osaa lukea ihmisiä kyllä kovin kummoisesti tämä Herra Tunneäly. 😆

Melkein jo säälittää koko heppu. 

Se Eetun äitikin kommentoi jotenkin niin Sannalle, että siitä jäi minulle vaikutelma  että Eetu ei olisi ihan normaäli, vaan että olisi jotenkin "poikkeava", esim lievästi kehitysvammainen tai jonkun häiriön omaava. 

Sharp matki Ilmaria ja alkoi mahatanssia rohjottaa, miten monine kiloineen, P:n päällä, ei keksi itse mitään.

Vierailija
5230/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on kyllä varsinainen tapaus. Ihme kitisijä, kuka huolii suhteeseen, ei auta ulkonäkö pidemmän päälle. Jopa Eetu ansaitsee parempaa. Se paljon puhuttu tunneäly täysin kadoksissa kun roikkuu tuon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5231/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.

Vierailija
5232/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.

Hoikat ja kauniit naiset ovat mummukoille myrkkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5233/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök, kuinka paljon tuota Eetun hierontasessiota näytetään. Tahmaiset pikku käpälät. 

Vierailija
5234/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.

En sano tätä pahalla kun jokaisella on mielipiteensä mut en ymmärrä miten se Sanna on nyt niin kuanis? Jos on nii ite oon kans sit superkaunis. Musta Sofia on tosi kaunis mut nää on aina mielipidekysymyksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5235/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään hauskoista ja rennoista ihmisistä. Päni ja Sharp saa mut joka jaksossa hyvälle tuulelle. He eivät ylianalysoi, esitä, hirveästi murjota tai kiukuttele. Eivätkä myöskään ole ilkeitä muille tai toisilleen. 

Ei ne Jenni ja Ilmarikaan ole muille ilkeitä. Äänestin heitä.

Ei, mut Jenni analysoi joskus ihan liikaa. Pitäis vaan hauskaa, ei ole elämä niin vakavaa. Varsinkaan tuossa iässä. 

Vierailija
5236/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.

En sano tätä pahalla kun jokaisella on mielipiteensä mut en ymmärrä miten se Sanna on nyt niin kuanis? Jos on nii ite oon kans sit superkaunis. Musta Sofia on tosi kaunis mut nää on aina mielipidekysymyksiä

Sanna on ihan normi ja Sofia lähinnä pitkä ja hoikka. Mun silmissä Säde on tosi nätti persoonallisesti ja Jenni kun ei meikkaa liikaa. 

Vierailija
5237/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.

En sano tätä pahalla kun jokaisella on mielipiteensä mut en ymmärrä miten se Sanna on nyt niin kuanis? Jos on nii ite oon kans sit superkaunis. Musta Sofia on tosi kaunis mut nää on aina mielipidekysymyksiä

Mun mielestä tuolla kauniimmat on Jenmi ja Sofia.

Vierailija
5238/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas Sanna kaunein, ei ollut aluksi mutta rusketus saa hänet näyttämään hyvältä.

Vierailija
5239/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Jos voittaisi nyt, niin olisi mahdollisuus poistaa nuo huonot huulitäytteet ja tatuoinnitkin.

Taas yksi syy lisää äänestää Jennille ja Ilmaria.

Pärnillä on kyllä ruma kans muhkuroineen.

Vierailija
5240/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sanna nousuhumalassa viimeisillä treffeillä vai muutenko vain näyttää siltä.

Olisin minäkin pitänyt kaksin käsin viinipullosta kiinni, jos oisin eetun parina joutunut taas kerran treffeille. 

Minä olisin pussannut Eetua niin, että siitä pususta se olisi puhunut vuosikymmeniä.

Oikein sellainen kaikkien aikojen pusu.

Eetu istuisi huvimajassa ja toistelisi kameralle, että nyt on pussailtu, nyt on pussailtu, sanotaanko näin, että nyt on pussailtu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä