Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5260)

Vierailija
5201/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

De Sanna vaikuttaa tyhmältä. On tullut rsiin jo useampaan kertaan kun ei ole tiennyt jotain yksinkertaista asiaa, en nyt muista mitä, mutta oon ajatellut ihmeissäni että mikä puupää toikin on. Selvästi myös aistin että ei voi sietää Eetua, vaikka esittänyt että olisi sen pari. Ovat kyl ansainneet toistensa seuran, epäaitoja molemmat. 

Vierailija
5202/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sanna nousuhumalassa viimeisillä treffeillä vai muutenko vain näyttää siltä.

Kun tulivat vikoilta treffeiltä, Sanna otti pullon kylmästä ja tarkasti ensin etiketistä onko prosentteja ;)

Sanna ei kestä eetua enää selvinpäin.

Tämä! Meinasin kirjoittaa juuri tämän saman :D En kestäisi minäkään, ihan karsea kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5203/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia ja Henri olivat illallistreffeillä ihanan rentoutuneita ja selvästi ihastuneita toisiinsa. Heidän osakkeensa nousivat mun silmissä, kaunis pari vielä kaiken lisäksi.

Vierailija
5204/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Sanna nousuhumalassa viimeisillä treffeillä vai muutenko vain näyttää siltä.

Olisin minäkin pitänyt kaksin käsin viinipullosta kiinni, jos oisin eetun parina joutunut taas kerran treffeille. 

Vierailija
5205/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sekaisin , kun kirjoittaa Sofiasta tyhmiä juttuja tänne.

Vierailija
5206/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Ilmarin rauhallisuudesta, äänestä ja luotettavuuden vaikutelmasta. Ei vie liikaa tilaa muilta. Ja on kivan näköinenkin. 


Jennissä on jotain samantyylistä hienoa kanssa. Parhaita kommentteja, joita olen realityohjelmissa kuullut oli eräs Jennin pohdinta. Muut tytöt ryntäsivät häntä lohduttamaan, kun Ilmari eristyksistä palattuaan oli mennyt ensin syömään, eikä kiinnittänyt Jennin kaivattua huomiota. Jenni totesi jotenkin, että ei hän oikeastaan siitä asiasta ole surullinen mutta miettii, haluaako tällaisen suhteen ja kumppanin vai jonkun joka tajuaa tällaiset asiat. Haluaako enemmän. Nämä kypsät nuoret ihmiset puhuivat senkin tilanteen tyylikkäästi läpi.

Kumpikin vaikuttaa tasapainoiselta ja hyvällä tavalla jalat maassa -tyypiltä. Kauden suurin läpimurto oli, kun Ilmari laski suojauksiaan ja uskaltautui aitoon keskusteluun ja vuorovaikutukseen Jennin kanssa. Silloin Jennikin rentoutui ja sai kaipaamaansa emotionaalista turvaa. Jos he selättävät etäsuhteen haasteet, niin näen Jennin ja Ilmarin hyvänä parina ulkomaailmassakin. Kaikkea hyvää heille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5207/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmiä sioille: Sofia ei osaa pitää punaviinilasista kiinni sen jalasta, varresta. Niin noloa. Lasiin ei tule tarttua kämmenellä maljaosasta.

Kiva että sinä voit kokea olevasi parempi ihminen ihan joka kerta, kun joku tekee sinun mielestäsi noloa ;) Tuollainen toisen virheiden etsiminen on noloa, eikä kyllä oikeasti tuo sinulle onnea tai ystäviä.

Kuka nyt Sofian ystävä haluaisikaan olla, missikisatyrkyn.

Voi, aika säälittävää miten katkera olet.

Mistä. Sofian missimittoja, pitkiä jalkoja, tietysti voisi kadehtia.

Vierailija
5208/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ilmarin perheessä on pakko pitää etiopialaisesta ruoasta, jos äidin puheen kuuli oikein. Onko perhe ehkä asunut ja ollut töissä siellä ja omaksunut sieltä sen ruokakulttuurin. Ei kai vain perhe pakota syömään sormin tai ohuen leivän avulla. Pataruoat tietysti ovat  aina maukkaita.

Täällä oli linkki juttuun Ilmarin äidistä, missä kerrotaan asutun sekä ulkomailla että kotimaassa useammassa paikassa. Ehkä Etiopia yksi niistä. Ilmarin äiti on sen jutun mukaan opettaja ja oikein jopa rehtori eli sivistynyt, mutta tuo pätkä kyllä antoi ymmärtää kaikkea muuta. Kenenkään ei ole pakko pitää jostain tietystä ruoasta. Ilmeisen hankala persoona tämä äiti. 

Kelpaisi sanavalmis Ilmarin äiti anopiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5209/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ilmarin perheessä on pakko pitää etiopialaisesta ruoasta, jos äidin puheen kuuli oikein. Onko perhe ehkä asunut ja ollut töissä siellä ja omaksunut sieltä sen ruokakulttuurin. Ei kai vain perhe pakota syömään sormin tai ohuen leivän avulla. Pataruoat tietysti ovat  aina maukkaita.

Huumori sinulle tuntematon käsite?

Mutta mietin itsekin että mistähän johtuu. Etsin tietoa, olisivatko olleet peräti lähetystyössä, selittäisi Ilmarin kirkonmies- sutkautuksia. Mutta en ainakaan löytänyt tietoa.

Ihan kiva äiti, olipa huumoria tai ei.

Vierailija
5210/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sekaisin , kun kirjoittaa Sofiasta tyhmiä juttuja tänne.

Joensuun Sannasta todellinen mustamaalauskampanja onkin. Kenties lietsoo muutakin, jolle provokaatiolle tietysti ei saisi sortua,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5211/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Vierailija
5212/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ilmarin perheessä on pakko pitää etiopialaisesta ruoasta, jos äidin puheen kuuli oikein. Onko perhe ehkä asunut ja ollut töissä siellä ja omaksunut sieltä sen ruokakulttuurin. Ei kai vain perhe pakota syömään sormin tai ohuen leivän avulla. Pataruoat tietysti ovat  aina maukkaita.

Täällä oli linkki juttuun Ilmarin äidistä, missä kerrotaan asutun sekä ulkomailla että kotimaassa useammassa paikassa. Ehkä Etiopia yksi niistä. Ilmarin äiti on sen jutun mukaan opettaja ja oikein jopa rehtori eli sivistynyt, mutta tuo pätkä kyllä antoi ymmärtää kaikkea muuta. Kenenkään ei ole pakko pitää jostain tietystä ruoasta. Ilmeisen hankala persoona tämä äiti. 

Huumorilla sanoi, vaikutti mukavalta ihmiseltä. Ihmiset jotka ovat asuneet useassa hyvin erilaisessa ympäristössä ovat avarakatseisia ja osaavat höystää sanomisiaan huumorilla. Itse olisin voinut sanoa just tuollain vähän varoituksena että meillä on joskus tarjolla eksoottisempia ruokia. Ei niitä siltikään pakoteta syömään. Afrikassa onkin tosi hyviä ruokia, ei kaikki mutta osa. 

Jäykkiksiltä ne Lilmarin vanhrmmat vaikutti. Juuro sellasilta jotka luulee itse olevansa rentoja seuraihmisiä ja huumorintajuakin ln olevinsan, tosiasiassa sitten ovat vaan tönkköjä kuten useimmat tollaset keskiluokan "kosmopoliitit". Ilmarikin puhuu kuin poliitikko, vaikuttaa nelikymppiseltä ukolta. On kyl ollut hauskin, kun kuvattu  miten herää tukka pystyssä ja unimaski vinossa. Muutenki semmonen tanakka lötköpötkö suomimies. Ihmetyttää kyllä rytä kuinka paljon noitten jutuista leikataan pois, kun kaikkk on  iin korrekteja ja mitään räväköitä mielipiteitä ei kuule keltään. Onko 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5213/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sanna nousuhumalassa viimeisillä treffeillä vai muutenko vain näyttää siltä.

Olisin minäkin pitänyt kaksin käsin viinipullosta kiinni, jos oisin eetun parina joutunut taas kerran treffeille. 

Ertu mskasi Ssnnan päällä siellä sviitissäkuin jättisssmmakko, nuoli samalla sen niskaa tms, ois ollu kiva nähdä Sannan ilme. Vaikutti ahdistavsata tilanteelta.  Eetu kehuu itseään "tunneälykkääksi", muttei edes tajua ettei Sanna siedä sitä. Ei muutenkaan osaa lukea ihmisiä kyllä kovin kummoisesti tämä Herra Tunneäly. 😆

Melkein jo säälittää koko heppu. 

Se Eetun äitikin kommentoi jotenkin niin Sannalle, että siitä jäi minulle vaikutelma  että Eetu ei olisi ihan normaäli, vaan että olisi jotenkin "poikkeava", esim lievästi kehitysvammainen tai jonkun häiriön omaava. 

Vierailija
5214/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5215/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sanna nousuhumalassa viimeisillä treffeillä vai muutenko vain näyttää siltä.

Olisin minäkin pitänyt kaksin käsin viinipullosta kiinni, jos oisin eetun parina joutunut taas kerran treffeille. 

Minä olisin pussannut Eetua niin, että siitä pususta se olisi puhunut vuosikymmeniä.

Vierailija
5216/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

Vierailija
5217/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
5218/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Surullista.

Vierailija
5219/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sanna nousuhumalassa viimeisillä treffeillä vai muutenko vain näyttää siltä.

Olisin minäkin pitänyt kaksin käsin viinipullosta kiinni, jos oisin eetun parina joutunut taas kerran treffeille. 

Minä olisin pussannut Eetua niin, että siitä pususta se olisi puhunut vuosikymmeniä.

Oikein sellainen kaikkien aikojen pusu.

Vierailija
5220/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entistä voi olla monta mieltä, mutta kyllähän tämä olisi ollut tylsääkin tylsempi kausi ilman häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi