Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5265)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä kaudesta, kyllä meillä on ihania fiksuja nuoria =)
Millä tavalla fiksuja? Onko fiksua ja esimerkillistä jättää koulu kesken (esim. Peppiina) ja olla hankkimatta opiskelemalla tutkinto ja kunnon ammatti?
Tampereelta Helsinkiin, korkeiden asuntojen hintojen kaupunkiin, mehubaariin, heh-heh, onpa saavutus. Mitä P on jättänyt kesken, lukion vai ensimmäisen ammatillisen tutkinnon. Mitä hänen vanhempansa tekevät työkseen.
Palstan titteli-hull* vauhdissa... pitää oikein vanhempien meriitit selvittää :D
Nyt haukuit väärää puuta, mutta olen kyllä kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Sinulta itseltäsikö on myös jääneet koulut käymättä, kun niin kärkkäästi arvostelet?
Päinvastoin, olen korkeasti koulutettu joka jaksaa ihmetellä, miksi asia on joillekin niin tärkeää, että pitää ihan arvottaa ihmisiä sen mukaan. Minusta tällainen kertoo jostain kompleksista, ei älykkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Helmiä sioille: Sofia ei osaa pitää punaviinilasista kiinni sen jalasta, varresta. Niin noloa. Lasiin ei tule tarttua kämmenellä maljaosasta.
Kiva että sinä voit kokea olevasi parempi ihminen ihan joka kerta, kun joku tekee sinun mielestäsi noloa ;) Tuollainen toisen virheiden etsiminen on noloa, eikä kyllä oikeasti tuo sinulle onnea tai ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi tympeää, ei vähääkään romanttista, syöttää toista aikuista haarukalla tai lusikalla ruokaravintolassa, kuten Henri Sofiaa. Äärimmäisen lapsellista. Ei silti yhtä oksettavaa kuin samalta lautaselta syöminen.
Kylläpäs sinua nyt yököttää ja oksettaa kaikki. Oletko pohtinut et miksi?
Vai , että maalainen 🤭. Mistä tuollainen ajatus edes tulee ? Minä äänestin Jenniä ja Ilmaria ja en maalta.
Vierailija kirjoitti:
Onko Sanna nousuhumalassa viimeisillä treffeillä vai muutenko vain näyttää siltä.
Kun tulivat vikoilta treffeiltä, Sanna otti pullon kylmästä ja tarkasti ensin etiketistä onko prosentteja ;)
Mä tykkään hauskoista ja rennoista ihmisistä. Päni ja Sharp saa mut joka jaksossa hyvälle tuulelle. He eivät ylianalysoi, esitä, hirveästi murjota tai kiukuttele. Eivätkä myöskään ole ilkeitä muille tai toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sanna nousuhumalassa viimeisillä treffeillä vai muutenko vain näyttää siltä.
Kun tulivat vikoilta treffeiltä, Sanna otti pullon kylmästä ja tarkasti ensin etiketistä onko prosentteja ;)
Sanna ei kestä eetua enää selvinpäin.
Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään hauskoista ja rennoista ihmisistä. Päni ja Sharp saa mut joka jaksossa hyvälle tuulelle. He eivät ylianalysoi, esitä, hirveästi murjota tai kiukuttele. Eivätkä myöskään ole ilkeitä muille tai toisilleen.
Ei ne Jenni ja Ilmarikaan ole muille ilkeitä. Äänestin heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä kaudesta, kyllä meillä on ihania fiksuja nuoria =)
Millä tavalla fiksuja? Onko fiksua ja esimerkillistä jättää koulu kesken (esim. Peppiina) ja olla hankkimatta opiskelemalla tutkinto ja kunnon ammatti?
Tampereelta Helsinkiin, korkeiden asuntojen hintojen kaupunkiin, mehubaariin, heh-heh, onpa saavutus. Mitä P on jättänyt kesken, lukion vai ensimmäisen ammatillisen tutkinnon. Mitä hänen vanhempansa tekevät työkseen.
Palstan titteli-hull* vauhdissa... pitää oikein vanhempien meriitit selvittää :D
Nyt haukuit väärää puuta, mutta olen kyllä kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Sinulta itseltäsikö on myös jääneet koulut käymättä, kun niin kärkkäästi arvostelet?
Päinvastoin, olen korkeasti koulutettu joka jaksaa ihmetellä, miksi asia on joillekin niin tärkeää, että pitää ihan arvottaa ihmisiä sen mukaan. Minusta tällainen kertoo jostain kompleksista, ei älykkyydestä.
Ihan tarkalleen ottaen, en ole missään vaiheessa arvottanut ihmisiä koulutuksen tms mukaan. Olen vain sitä mieltä, että samantasoiset taustat luovat paremmat edellykset suhteen onnistumiselle. Ja sanoin, että mielestäni Ilmari ei ole melkoinen saalis. En tässäkään tapauksessa arvottanut häntä, vaan en käsitä miksi hän olisi melkoinen saalis. Jennille ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Arvelen maalaisten äänestävän Jenniä ja Ilmaria, kaupunkilaisten Sharpia ja Pärniania, Sannaa ja Eetua sekä Sofiaa ja Henriä sukulaiset ja tuttavat.
No jo on kirjoittajalla mielipiteet. Miksi kuvittelet, että vain maalaiset äänestää Jenniä ja Ilmaria. Olen täysin kaupunkilainen ja äänestän Jenniä ja Ilmaria. Ja mikä vika maalaisissa mielestäsi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi tympeää, ei vähääkään romanttista, syöttää toista aikuista haarukalla tai lusikalla ruokaravintolassa, kuten Henri Sofiaa. Äärimmäisen lapsellista. Ei silti yhtä oksettavaa kuin samalta lautaselta syöminen.
Kylläpäs sinua nyt yököttää ja oksettaa kaikki. Oletko pohtinut et miksi?
Söisitkö itse toisen aikuisen kanssa samalta lautaselta, tervetuloa kaikki maailman taudit, bakjteerit siirtyvät suoraan. Olisiko se jotenkin romanttista syödä samalta lautaselta: ei todellakaan. Vaikka samaa sylkeä jakaisittekin säännöllisesti, kaikki eivät. Ruokaillessa saa olla henkilökohtaisia reviisirajoja, joka myös kuuluu länsimaiseen etikettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ilmarin perheessä on pakko pitää etiopialaisesta ruoasta, jos äidin puheen kuuli oikein. Onko perhe ehkä asunut ja ollut töissä siellä ja omaksunut sieltä sen ruokakulttuurin. Ei kai vain perhe pakota syömään sormin tai ohuen leivän avulla. Pataruoat tietysti ovat aina maukkaita.
Täällä oli linkki juttuun Ilmarin äidistä, missä kerrotaan asutun sekä ulkomailla että kotimaassa useammassa paikassa. Ehkä Etiopia yksi niistä. Ilmarin äiti on sen jutun mukaan opettaja ja oikein jopa rehtori eli sivistynyt, mutta tuo pätkä kyllä antoi ymmärtää kaikkea muuta. Kenenkään ei ole pakko pitää jostain tietystä ruoasta. Ilmeisen hankala persoona tämä äiti.
Huumorilla sanoi, vaikutti mukavalta ihmiseltä. Ihmiset jotka ovat asuneet useassa hyvin erilaisessa ympäristössä ovat avarakatseisia ja osaavat höystää sanomisiaan huumorilla. Itse olisin voinut sanoa just tuollain vähän varoituksena että meillä on joskus tarjolla eksoottisempia ruokia. Ei niitä siltikään pakoteta syömään. Afrikassa onkin tosi hyviä ruokia, ei kaikki mutta osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelen maalaisten äänestävän Jenniä ja Ilmaria, kaupunkilaisten Sharpia ja Pärniania, Sannaa ja Eetua sekä Sofiaa ja Henriä sukulaiset ja tuttavat.
No jo on kirjoittajalla mielipiteet. Miksi kuvittelet, että vain maalaiset äänestää Jenniä ja Ilmaria. Olen täysin kaupunkilainen ja äänestän Jenniä ja Ilmaria. Ja mikä vika maalaisissa mielestäsi on.
Kirjoittaja varmaan vain näkee painajaisia siitä, etteivät Ilmari ja Jenni saisi helsinkiläisten ja muiden etelän vihreän aatteen edustajien, cityvihreiden ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmiä sioille: Sofia ei osaa pitää punaviinilasista kiinni sen jalasta, varresta. Niin noloa. Lasiin ei tule tarttua kämmenellä maljaosasta.
Kiva että sinä voit kokea olevasi parempi ihminen ihan joka kerta, kun joku tekee sinun mielestäsi noloa ;) Tuollainen toisen virheiden etsiminen on noloa, eikä kyllä oikeasti tuo sinulle onnea tai ystäviä.
Kuka nyt Sofian ystävä haluaisikaan olla, missikisatyrkyn.
Montako kertaa katsomossa voi äänestää?. Minä äänestin maanantain vastaisena yönä pari kertaa, mahtoiko molemmat äänet mennä läpi. Sliinä se äänestys oli tarjolla ni hyvin pystyi toisenkin äänen antamaa.
Tietääkö joku tästä jotai, että voiko yksi antaa useamman äänen?
Sit mul ois viel sellainen kysymys, että koska toion kuvattu? Jos ne voittajan selvitessä on vielä siellä perjantaina?? Eikö se selviä sillon?!) ni miten, onko ne ollut tän viikon ylimäärösiä pöiviä sielläklman kuvauksia?
Kysyn kun en ymmärrä enkä tiedä.
Kiitos vastauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi tympeää, ei vähääkään romanttista, syöttää toista aikuista haarukalla tai lusikalla ruokaravintolassa, kuten Henri Sofiaa. Äärimmäisen lapsellista. Ei silti yhtä oksettavaa kuin samalta lautaselta syöminen.
Kylläpäs sinua nyt yököttää ja oksettaa kaikki. Oletko pohtinut et miksi?
Söisitkö itse toisen aikuisen kanssa samalta lautaselta, tervetuloa kaikki maailman taudit, bakjteerit siirtyvät suoraan. Olisiko se jotenkin romanttista syödä samalta lautaselta: ei todellakaan. Vaikka samaa sylkeä jakaisittekin säännöllisesti, kaikki eivät. Ruokaillessa saa olla henkilökohtaisia reviisirajoja, joka myös kuuluu länsimaiseen etikettiin.
Tottakai syön. Olen maistanut & syönyt mutkattomasti niin ystävieni, mieheni kuin lastenikin lautasilta. Enkä muista milloin olisin viimeksi ollut kipeänä.
Mutta toki sinä saat pitää rajasi ja toimia toisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelen maalaisten äänestävän Jenniä ja Ilmaria, kaupunkilaisten Sharpia ja Pärniania, Sannaa ja Eetua sekä Sofiaa ja Henriä sukulaiset ja tuttavat.
No jo on kirjoittajalla mielipiteet. Miksi kuvittelet, että vain maalaiset äänestää Jenniä ja Ilmaria. Olen täysin kaupunkilainen ja äänestän Jenniä ja Ilmaria. Ja mikä vika maalaisissa mielestäsi on.
Kirjoittaja varmaan vain näkee painajaisia siitä, etteivät Ilmari ja Jenni saisi helsinkiläisten ja muiden etelän vihreän aatteen edustajien, cityvihreiden ääniä.
En oo se kirjottaja, ilmari ja Jrnni oli sellanen raikkaan perisuömalainrn pari, oli kiva nähdäettäoikeita sjomalaisia on vielä olemassa. Mutta, päädyinkin äänestämään Pärniania ja Sharpia, ne vaan on niin söpöjä ja Pärniän on Villan kivoin tyyppi, sellanen jonka kanssa olis helppo olla samassa huoneessa. Sharp on tosi söpö kasvoiltaan ja ääneltään ja vaikuttaa kiltiltä vaikka yleensä ei ole mustat mun makuun ulkoisesti.
Onneksi se Allahin kätyri Ammad lähti menemään, karsea tapaus, onkohan Säde hengissä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmiä sioille: Sofia ei osaa pitää punaviinilasista kiinni sen jalasta, varresta. Niin noloa. Lasiin ei tule tarttua kämmenellä maljaosasta.
Kiva että sinä voit kokea olevasi parempi ihminen ihan joka kerta, kun joku tekee sinun mielestäsi noloa ;) Tuollainen toisen virheiden etsiminen on noloa, eikä kyllä oikeasti tuo sinulle onnea tai ystäviä.
Kuka nyt Sofian ystävä haluaisikaan olla, missikisatyrkyn.
Voi, aika säälittävää miten katkera olet.
Huumori sinulle tuntematon käsite?
Mutta mietin itsekin että mistähän johtuu. Etsin tietoa, olisivatko olleet peräti lähetystyössä, selittäisi Ilmarin kirkonmies- sutkautuksia. Mutta en ainakaan löytänyt tietoa.