Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5265)

Vierailija
5161/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko parit saaneet valita viimeiset "unelma"treffinsä vapaasti tai jostain listasta (ei vain kummankin menuta) vai tuotantoko vain ne jokaiselle parille erilaiseksi valitsi. Hiukan matkamainoksen tuntu jäi. Iltaristeily on tosi romanttista, luonto ja veden katselu herättää jokaisessa syviä tunteita.

Vierailija
5162/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, olen helpottunut kun justiinsa katselin Ilmarin ja Jennin sushitreffit. Kauden alussa olin ihan kiukkuinen kuinka tuo Ilmari VOI olla noin lötkö ilmeetön ameeba ja Jenni ansaitsee parempaa. Mutta nyt oli erittäin mukavaa ja lämmintä yhdessäoloa heillä. Tämän perusteella on helppo laittaa heille ääni. 

^ Sushia ei pitäisi tarjota kenellekään, edes pyynnöstä. Kansanterveydellinen uhka, valkoista lihotusruokariisiä vailla hyvää ravintosisältöä, raakaa kalaa, joka on aina listeeriariski, ei vain ehdottomasti odottavilta äideiltä kiellettyä. Väärä trendi, jolla on keksitty alkaa rahastaa suomalaisia. Partnerin valintakriteereihin: syötkö sushia (ehdoton ei sellaisille), oletko kasvis- vai sekasyöjä.

Listeria ei ole vaarallinen kuin riskiryhmille. Muille se ei aiheuta yhtikäs mitään. 

Kyllä, sushi voi olla vaarallista jokaiselle, pääasiassa bakteerien, kuten Listeria ja Vibrio, loisten, kuten heisimatojen, ja tiettyjen petokalojen kohonneiden elohopeapitoisuuksien vuoksi. Käsittely- ja pakastustandardit lieventävät näitä riskejä; jokainen vain tietää noudatetaanko sellaisia tunnollisesti edes Suomessa. Listeria on esimerkiksi sikiölle vakava uhka, koska se voi johtaa keskenmenoon, ennenaikaiseen synnytykseen tai vastasyntyneen vakavaan infektioon.

Raskaana oleva kuuluu riskiryhmään, ja muilla ei pitäisi sikiötä olla ;)

Niin tai näin, epäterveellinen lihotustrendi. Valkoista riisiä ei kuitenkaan voi suositella kenellekään, edes satunnaiseen herkutteluun. Suomalaisille toki karjalanpiirakoissa ja jouluriisipuurossa. Sitä ei pitäisi tarjota edes Maahanmuuttoviraston yksiköissä asiakkaille. Maahantuotua, ympärstönäkökulma, ja heikko ravintosisältö. Jos pakko olla riisiä, niin tummaa, täysjyväriisiä sitten. Riisi sisältää Bacillus cereus -bakteerin itiöitä, jotka kestävät keittämisen ja alkavat lisääntyä vaarallisesti huoneenlämmössä, vaikka sushibuffetpöytä olisikin suositusten mukainen: korkeintaan +6 C, mutta +4 C tai alle on suositeltavaa(, raaka kala enintään +3 C).

No sulla ei oo kyllä ihan kaikki riisit kupissa :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5163/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä syönyt sushia, mutten ole tiennyt, että se on ihan kylmää syödessä. 

Vierailija
5164/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upea kausi ja mukavia hyväkäytöksisiä kauniita nuoria talo täynnä. Kaikkea hyvää teille ja onnea uusiin tuuliin! 

Vierailija
5165/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, olen helpottunut kun justiinsa katselin Ilmarin ja Jennin sushitreffit. Kauden alussa olin ihan kiukkuinen kuinka tuo Ilmari VOI olla noin lötkö ilmeetön ameeba ja Jenni ansaitsee parempaa. Mutta nyt oli erittäin mukavaa ja lämmintä yhdessäoloa heillä. Tämän perusteella on helppo laittaa heille ääni. 

^ Sushia ei pitäisi tarjota kenellekään, edes pyynnöstä. Kansanterveydellinen uhka, valkoista lihotusruokariisiä vailla hyvää ravintosisältöä, raakaa kalaa, joka on aina listeeriariski, ei vain ehdottomasti odottavilta äideiltä kiellettyä. Väärä trendi, jolla on keksitty alkaa rahastaa suomalaisia. Partnerin valintakriteereihin: syötkö sushia (ehdoton ei sellaisille), oletko kasvis- vai sekasyöjä.

Listeria ei ole vaarallinen kuin riskiryhmille. Muille se ei aiheuta yhtikäs mitään. 

Kyllä, sushi voi olla vaarallista jokaiselle, pääasiassa bakteerien, kuten Listeria ja Vibrio, loisten, kuten heisimatojen, ja tiettyjen petokalojen kohonneiden elohopeapitoisuuksien vuoksi. Käsittely- ja pakastustandardit lieventävät näitä riskejä; jokainen vain tietää noudatetaanko sellaisia tunnollisesti edes Suomessa. Listeria on esimerkiksi sikiölle vakava uhka, koska se voi johtaa keskenmenoon, ennenaikaiseen synnytykseen tai vastasyntyneen vakavaan infektioon.

Raskaana oleva kuuluu riskiryhmään, ja muilla ei pitäisi sikiötä olla ;)

Niin tai näin, epäterveellinen lihotustrendi. Valkoista riisiä ei kuitenkaan voi suositella kenellekään, edes satunnaiseen herkutteluun. Suomalaisille toki karjalanpiirakoissa ja jouluriisipuurossa. Sitä ei pitäisi tarjota edes Maahanmuuttoviraston yksiköissä asiakkaille. Maahantuotua, ympärstönäkökulma, ja heikko ravintosisältö. Jos pakko olla riisiä, niin tummaa, täysjyväriisiä sitten. Riisi sisältää Bacillus cereus -bakteerin itiöitä, jotka kestävät keittämisen ja alkavat lisääntyä vaarallisesti huoneenlämmössä, vaikka sushibuffetpöytä olisikin suositusten mukainen: korkeintaan +6 C, mutta +4 C tai alle on suositeltavaa(, raaka kala enintään +3 C).

No sulla ei oo kyllä ihan kaikki riisit kupissa :DDD

Tähän ketjuun eksyy säännöllisesti joku esitelmöimään / pätemään milloin mistäkin epäolennaisesta, ohjelmaan liittymättömästä. Joskus ikäluokista loputtomin tilastoesimerkein, nyt elintarvikehygieniasta. Aina todella pitkästi. 

Vierailija
5166/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä syönyt sushia, mutten ole tiennyt, että se on ihan kylmää syödessä. 

^ Hyvää ironiaa vai satiiria. Täsmennys. Tarjoillaan ja syödään huoneelämpoisinä, nigiri- ja shshimitäyte hieman viileänä, muttai jääkylmänä. Viileämpi kalasiivu tuo vastapainoa huoneenlämpöiselle riisiille. Kun malttaa antaa ruokakaupasta ostettuna lämmetä, sopiva lämpötila pehmentää kalan ja (maustetun) riisin koostumuksia ja päästää niiden aromit valloilleen. Kylmä sushi turruttaisi kitalaen ja muuttaa riisin koostumusta. Sitten on niitä kuumiakin rullia, joten hiukan eri asia missä lämpötilassa ja miten kauan mitäkin voi pitää tarjolla ja minkä lämpöisinä kannattaa syödä (vaikka ei niitä voikaan suositella riisin turhan energian ja heikon ravintosisällön takia; harhaista luulla niitä terveelliseksi ruoaksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5167/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, olen helpottunut kun justiinsa katselin Ilmarin ja Jennin sushitreffit. Kauden alussa olin ihan kiukkuinen kuinka tuo Ilmari VOI olla noin lötkö ilmeetön ameeba ja Jenni ansaitsee parempaa. Mutta nyt oli erittäin mukavaa ja lämmintä yhdessäoloa heillä. Tämän perusteella on helppo laittaa heille ääni. 

^ Sushia ei pitäisi tarjota kenellekään, edes pyynnöstä. Kansanterveydellinen uhka, valkoista lihotusruokariisiä vailla hyvää ravintosisältöä, raakaa kalaa, joka on aina listeeriariski, ei vain ehdottomasti odottavilta äideiltä kiellettyä. Väärä trendi, jolla on keksitty alkaa rahastaa suomalaisia. Partnerin valintakriteereihin: syötkö sushia (ehdoton ei sellaisille), oletko kasvis- vai sekasyöjä.

Listeria ei ole vaarallinen kuin riskiryhmille. Muille se ei aiheuta yhtikäs mitään. 

Kyllä, sushi voi olla vaarallista jokaiselle, pääasiassa bakteerien, kuten Listeria ja Vibrio, loisten, kuten heisimatojen, ja tiettyjen petokalojen kohonneiden elohopeapitoisuuksien vuoksi. Käsittely- ja pakastustandardit lieventävät näitä riskejä; jokainen vain tietää noudatetaanko sellaisia tunnollisesti edes Suomessa. Listeria on esimerkiksi sikiölle vakava uhka, koska se voi johtaa keskenmenoon, ennenaikaiseen synnytykseen tai vastasyntyneen vakavaan infektioon.

Raskaana oleva kuuluu riskiryhmään, ja muilla ei pitäisi sikiötä olla ;)

Niin tai näin, epäterveellinen lihotustrendi. Valkoista riisiä ei kuitenkaan voi suositella kenellekään, edes satunnaiseen herkutteluun. Suomalaisille toki karjalanpiirakoissa ja jouluriisipuurossa. Sitä ei pitäisi tarjota edes Maahanmuuttoviraston yksiköissä asiakkaille. Maahantuotua, ympärstönäkökulma, ja heikko ravintosisältö. Jos pakko olla riisiä, niin tummaa, täysjyväriisiä sitten. Riisi sisältää Bacillus cereus -bakteerin itiöitä, jotka kestävät keittämisen ja alkavat lisääntyä vaarallisesti huoneenlämmössä, vaikka sushibuffetpöytä olisikin suositusten mukainen: korkeintaan +6 C, mutta +4 C tai alle on suositeltavaa(, raaka kala enintään +3 C).

No sulla ei oo kyllä ihan kaikki riisit kupissa :DDD

Tähän ketjuun eksyy säännöllisesti joku esitelmöimään / pätemään milloin mistäkin epäolennaisesta, ohjelmaan liittymättömästä. Joskus ikäluokista loputtomin tilastoesimerkein, nyt elintarvikehygieniasta. Aina todella pitkästi. 

Oliko sitten tuotannon pakko antaa valita sushia lopputreffeillä, vaikka miten Ilmarin ja Jennin oma toive olisi ollutkin, huonoksi esimerkiksi suomalaisille, kun trendiä pukkaa jo joka marketinkin nurkassa kokoajien palkkaamisineen. Tai buffetien hinnat nousevat, jos Suomen aasialaisissa (jopa thai-)ruokaravintoloissa pitää olla myös sushia.

Vierailija
5168/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sanna nousuhumalassa viimeisillä treffeillä vai muutenko vain näyttää siltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5169/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä syönyt sushia, mutten ole tiennyt, että se on ihan kylmää syödessä. 

^ Hyvää ironiaa vai satiiria. Täsmennys. Tarjoillaan ja syödään huoneelämpoisinä, nigiri- ja shshimitäyte hieman viileänä, muttai jääkylmänä. Viileämpi kalasiivu tuo vastapainoa huoneenlämpöiselle riisiille. Kun malttaa antaa ruokakaupasta ostettuna lämmetä, sopiva lämpötila pehmentää kalan ja (maustetun) riisin koostumuksia ja päästää niiden aromit valloilleen. Kylmä sushi turruttaisi kitalaen ja muuttaa riisin koostumusta. Sitten on niitä kuumiakin rullia, joten hiukan eri asia missä lämpötilassa ja miten kauan mitäkin voi pitää tarjolla ja minkä lämpöisinä kannattaa syödä (vaikka ei niitä voikaan suositella riisin turhan energian ja heikon ravintosisällön takia; harhaista luulla niitä terveelliseksi ruoaksi).

Mitä ironiaa..? Kala-allergisena en ole perehtynyt sushiin. Tuossa kommentissa oli noita lämpötiloja, joten lausahdin vain siitä kylmyydestä. 

Vierailija
5170/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Ilmarin rauhallisuudesta, äänestä ja luotettavuuden vaikutelmasta. Ei vie liikaa tilaa muilta. Ja on kivan näköinenkin. 


Jennissä on jotain samantyylistä hienoa kanssa. Parhaita kommentteja, joita olen realityohjelmissa kuullut oli eräs Jennin pohdinta. Muut tytöt ryntäsivät häntä lohduttamaan, kun Ilmari eristyksistä palattuaan oli mennyt ensin syömään, eikä kiinnittänyt Jennin kaivattua huomiota. Jenni totesi jotenkin, että ei hän oikeastaan siitä asiasta ole surullinen mutta miettii, haluaako tällaisen suhteen ja kumppanin vai jonkun joka tajuaa tällaiset asiat. Haluaako enemmän. Nämä kypsät nuoret ihmiset puhuivat senkin tilanteen tyylikkäästi läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5171/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiä sioille: Sofia ei osaa pitää punaviinilasista kiinni sen jalasta, varresta. Niin noloa. Lasiin ei tule tarttua kämmenellä maljaosasta.

Vierailija
5172/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä syönyt sushia, mutten ole tiennyt, että se on ihan kylmää syödessä. 

^ Hyvää ironiaa vai satiiria. Täsmennys. Tarjoillaan ja syödään huoneelämpoisinä, nigiri- ja shshimitäyte hieman viileänä, muttai jääkylmänä. Viileämpi kalasiivu tuo vastapainoa huoneenlämpöiselle riisiille. Kun malttaa antaa ruokakaupasta ostettuna lämmetä, sopiva lämpötila pehmentää kalan ja (maustetun) riisin koostumuksia ja päästää niiden aromit valloilleen. Kylmä sushi turruttaisi kitalaen ja muuttaa riisin koostumusta. Sitten on niitä kuumiakin rullia, joten hiukan eri asia missä lämpötilassa ja miten kauan mitäkin voi pitää tarjolla ja minkä lämpöisinä kannattaa syödä (vaikka ei niitä voikaan suositella riisin turhan energian ja heikon ravintosisällön takia; harhaista luulla niitä terveelliseksi ruoaksi).

Mitä ironiaa..? Kala-allergisena en ole perehtynyt sushiin. Tuossa kommentissa oli noita lämpötiloja, joten lausahdin vain siitä kylmyydestä. 

Ei kai vain Henrin ja Sofiankin treffeillä ollut sushia, ainakin alkuruokavaiheessa kummallakin puikot (niinpä, atopia ja kala-allergia on sen verran yleistä, että siksikin ikävää miten se supistaa ruokaravintoloissa muiden kuin sushin ystävien valintoja).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5173/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sofian hampassa jokin pahakin vika, oikealla ylhäällä.

Vierailija
5174/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tympeää, ei vähääkään romanttista, syöttää toista aikuista haarukalla tai lusikalla ruokaravintolassa, kuten Henri Sofiaa. Äärimmäisen lapsellista. Ei silti yhtä oksettavaa kuin samalta lautaselta syöminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5175/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kameroiden tulisi olla kirjaimellisia, parempia piilokameroita. Nyt turhan usein näkee miten joku katsoo kameraan ja näyttelee. Vaikka tuotannon ei olisi sellaisia kohtia tarvinnutkaan sisällyttää jaksoon.

Vierailija
5176/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi typerää hypätä vaatteet päällä uima-altaaseen, epähygieenistäkin. Mautonta. Ei tuotanto sellaista/kaan saisi sallia ja siihen pakottaa, surkea käsikirjoitus, vaikka haettu varmaan visuaalisuutta, roiskeita. Aikuisia ihmisiä sentään. Ihan vaan tyhmää.

Vierailija
5177/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen maalaisten äänestävän Jenniä ja Ilmaria, kaupunkilaisten Sharpia ja Pärniania, Sannaa ja Eetua sekä Sofiaa ja Henriä sukulaiset ja tuttavat.

Vierailija
5178/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Jenni näyttää lähes kokonaan rintansa tän illan jaksossa,ällöä.

Nuo on jo utareet.

Kaunis on etumus.

Vierailija
5179/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Jenni näyttää lähes kokonaan rintansa tän illan jaksossa,ällöä.

Nuo on jo utareet.

Jotkin hänen asuistaan pubiruusutasoa, valitettavasti.

Vierailija
5180/5265 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ilmarin perheessä on pakko pitää etiopialaisesta ruoasta, jos äidin puheen kuuli oikein. Onko perhe ehkä asunut ja ollut töissä siellä ja omaksunut sieltä sen ruokakulttuurin. Ei kai vain perhe pakota syömään sormin tai ohuen leivän avulla. Pataruoat tietysti ovat  aina maukkaita.

Täällä oli linkki juttuun Ilmarin äidistä, missä kerrotaan asutun sekä ulkomailla että kotimaassa useammassa paikassa. Ehkä Etiopia yksi niistä. Ilmarin äiti on sen jutun mukaan opettaja ja oikein jopa rehtori eli sivistynyt, mutta tuo pätkä kyllä antoi ymmärtää kaikkea muuta. Kenenkään ei ole pakko pitää jostain tietystä ruoasta. Ilmeisen hankala persoona tämä äiti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi