Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5270)

Vierailija
5141/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana nähdä Ilmarissakin lapsenmielisyyttä kun könysi Jennin päällä ja kikatteli =) Unelmavävy sanoisin.

Sitä oli ihana katsoa!

Vierailija
5142/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna jutteli ravintolassa tosi kivasti ja paljon ja mukavia juttuja. Ajattelin, että osaapa Sanna olla tosi kivakin.  Villalla hän sanoi, että Eetu jutteli ja hän söi, aika ilkeästi. 

Ihmeen mukavasti Sanna jutteli. Mutta minusta ei ollut ilkeää vaan outoa sanoa et Eetu jutteli, kun meille näytettiin et melkein vain Sanna puhui...

Meille näytettiin muutaman minuutin pätkiä ravintolasta, voihan olla että Eetu puhui loppuajan, tuotanto saa leikkaamalla kaiken näyttämään miltä haluaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5143/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sharp: "kehittyneet yhdessä", hah-hah-haa, katsoja ei ainakaan ole sellaista kehitystä nähnyt.

 

Kukaan ei kestä P:n suomenkieltä "sikahyvä". Miten lapsellista kieltä.

Sharp: "Kun sä näit mua", suomenkielen tunneille, suomea ulkomaalaisille.

Sharp: "menee ... sikahyvin", ei tuota suomenkieltä kestä.

Sharp osaa jatkaa torstaina 26.2026 vaan samaa köyhää suomenkieltään "... ihan sikana ... ". Tympeää.

Vierailija
5144/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireellista, etteivät Sharpin vanhemmat halua näyttäytyä televisiossa eikä Pärniäninkaan, jolta vain äidin hoonoasoomea, isästä ei edes ääntä.

Vierailija
5145/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Eetun ja Sanna isät videopuheluissa.

Vierailija
5146/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana nähdä Ilmarissakin lapsenmielisyyttä kun könysi Jennin päällä ja kikatteli =) Unelmavävy sanoisin.

Ilmarin tekemisiä on näytetty tosi vähän. Kuitenkin Jenni on useasti sanonut että Ilmari ottaa kaikki huomioon, on kohtelias ja avulias.

W Toisaalta Eetun jorinoita on saatu kuulla liiankin kanssa. Tässäkin pitäisi olla suora lähetys ja seuranta koko ajan ( niinkuin BB:ssä) niin saataisiin todellinen kuva osallistujista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5147/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä. 

Sanna ehkei kuitenkaan ole sotealalla lakimiehenä vaikka mistä sitä ikinä tietää. Voisi olla Kelankin toimipisteessä töissä, etätöissä, kun siitähän se haloo nousi, kun yritettiin vaatia, että Kelassa tulisi käydä työpaikalla peräti kerran kuukaudessa, oli naisille liikaa vaadittu.

Vierailija
5148/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tulipahan ylimääräinen w

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5149/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Jenni näyttää lähes kokonaan rintansa tän illan jaksossa,ällöä.

Nuo on jo utareet.

Vierailija
5150/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana nähdä Ilmarissakin lapsenmielisyyttä kun könysi Jennin päällä ja kikatteli =) Unelmavävy sanoisin.

Ilmarin tekemisiä on näytetty tosi vähän. Kuitenkin Jenni on useasti sanonut että Ilmari ottaa kaikki huomioon, on kohtelias ja avulias.

W Toisaalta Eetun jorinoita on saatu kuulla liiankin kanssa. Tässäkin pitäisi olla suora lähetys ja seuranta koko ajan ( niinkuin BB:ssä) niin saataisiin todellinen kuva osallistujista. 

Musta oli liikuttavaa, kun Säde kääntyi Ilmarin puoleen silloin, kun Ammadin kanssa oli riitaa. Tunneälykkäältä Eetulta ei tosipaikan tullen kysyttykään yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5151/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ilmarin perheessä on pakko pitää etiopialaisesta ruoasta, jos äidin puheen kuuli oikein. Onko perhe ehkä asunut ja ollut töissä siellä ja omaksunut sieltä sen ruokakulttuurin. Ei kai vain perhe pakota syömään sormin tai ohuen leivän avulla. Pataruoat tietysti ovat  aina maukkaita.

Vierailija
5152/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*tulipahan ylimääräinen w

Ai, ei ollutkaan paljastavan, syvääuurtavan uimapuvun yläosan tai puseron vertauskuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5153/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä ei kaikkia noita lueteltuja asioita tarvitse samassa ihmisessä olla. Mutta jotain rosoa mielestäni kuitenkin, jotta olisi ihmisenä kiinnostava. Yliyrittäminen on itselleni totaalinen turn off.  Ymmärrän, että makuja on erilaisia. Reflektiota on tullut harrastettua tähän ikään paljonkin. Toisen muuttaminen ei omissa suhteissani ole koskaan ollut tavoitteena. 

Eetu on omaan makuuni liian ”puhtoinen” ja ihan kuin yrittää olla jotain, mitä ei ehkä pohjimmiltaan ole.  Aivan kuin hänellä olisi joku kuva tai malli, millainen laatumiehen tulee olla ulkoisesti (esim. fitness) ja sisäisesti (esim. liikaa hoettu tunneäly). Tämä on mun vaikutelma, voin olla ajatusteni kanssa yksin. Ja tosiaan hyvä, jos joku muu tykkää, eiväthän nämä mitään ylitsepääsemättömiä asioita useimmille ole. 

Se pusun kärttäminen ja asioiden ylianalysointi muiden miesten kanssa oli musta tosin ihan järkkyä seurattavaa. 

Miksi se puhtoisuuden yrittäminen, ylianalysointi tai liika puhuminen ei kelpaa rosoksi? Siinä vasta haastetta olis noita kestää.

Tätä voisi (itse kukin, minäkin) miettiä, et miksi jotkut luonneviat ärsyttää mutta jotkut on vain positiivista haastetta.

Vierailija
5154/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, olen helpottunut kun justiinsa katselin Ilmarin ja Jennin sushitreffit. Kauden alussa olin ihan kiukkuinen kuinka tuo Ilmari VOI olla noin lötkö ilmeetön ameeba ja Jenni ansaitsee parempaa. Mutta nyt oli erittäin mukavaa ja lämmintä yhdessäoloa heillä. Tämän perusteella on helppo laittaa heille ääni. 

^ Sushia ei pitäisi tarjota kenellekään, edes pyynnöstä. Kansanterveydellinen uhka, valkoista lihotusruokariisiä vailla hyvää ravintosisältöä, raakaa kalaa, joka on aina listeeriariski, ei vain ehdottomasti odottavilta äideiltä kiellettyä. Väärä trendi, jolla on keksitty alkaa rahastaa suomalaisia. Partnerin valintakriteereihin: syötkö sushia (ehdoton ei sellaisille), oletko kasvis- vai sekasyöjä.

Listeria ei ole vaarallinen kuin riskiryhmille. Muille se ei aiheuta yhtikäs mitään. 

Kyllä, sushi voi olla vaarallista jokaiselle, pääasiassa bakteerien, kuten Listeria ja Vibrio, loisten, kuten heisimatojen, ja tiettyjen petokalojen kohonneiden elohopeapitoisuuksien vuoksi. Käsittely- ja pakastustandardit lieventävät näitä riskejä; jokainen vain tietää noudatetaanko sellaisia tunnollisesti edes Suomessa. Listeria on esimerkiksi sikiölle vakava uhka, koska se voi johtaa keskenmenoon, ennenaikaiseen synnytykseen tai vastasyntyneen vakavaan infektioon.

Raskaana oleva kuuluu riskiryhmään, ja muilla ei pitäisi sikiötä olla ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5155/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ei olisi pakko istua jalat harallaan, turhan rentoa, esitellä haaroväliään.

Missä on vilahtanut? Mennyt harmillisesti ohi...

Vierailija
5156/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä kaudesta, kyllä meillä on ihania fiksuja nuoria  =) 

Millä tavalla fiksuja? Onko fiksua ja esimerkillistä  jättää koulu kesken (esim. Peppiina) ja olla hankkimatta opiskelemalla tutkinto ja kunnon ammatti?

Tampereelta Helsinkiin, korkeiden asuntojen hintojen kaupunkiin, mehubaariin, heh-heh, onpa saavutus. Mitä P on jättänyt kesken, lukion vai ensimmäisen ammatillisen tutkinnon. Mitä hänen vanhempansa tekevät työkseen.

Palstan titteli-hull* vauhdissa... pitää oikein vanhempien meriitit selvittää :D

Nyt haukuit väärää puuta, mutta olen kyllä kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Sinulta itseltäsikö on myös jääneet koulut käymättä, kun niin kärkkäästi arvostelet?

Vierailija
5157/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oireellista, etteivät Sharpin vanhemmat halua näyttäytyä televisiossa eikä Pärniäninkaan, jolta vain äidin hoonoasoomea, isästä ei edes ääntä.

Oire esim. mistä? 

Vierailija
5158/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna pitelee haarukkaa ruokapaloineen ilmassa, toistuvasti, kun puhuu ja lappaa ilmassa siihen jopa lisää ruokaa, tosi outoa. Kas, ellei mitään lentäisi valkoiselle leningille tuolla menolla, jos erehtyisi vaikka huitomaan haarukkaa ilmassa ennen kuin saa sen vietyä suuhun asti.

Vierailija
5159/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ei olisi pakko istua jalat harallaan, turhan rentoa, esitellä haaroväliään.

Missä on vilahtanut? Mennyt harmillisesti ohi...

Tosiaankaan ei vilahda, kun pitää pukeutua uimashorteihin/kin. Onko tuotanto pakottanut, joku lahjoittanut ne/kin. Kuka haluaa ruskettua niin, että reidet jäävät valkoisiksi, tosi hölmön näköistä. Jalat harallaan istuminen voi kertoa turhasta itsevarmuudesta.

Vierailija
5160/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, olen helpottunut kun justiinsa katselin Ilmarin ja Jennin sushitreffit. Kauden alussa olin ihan kiukkuinen kuinka tuo Ilmari VOI olla noin lötkö ilmeetön ameeba ja Jenni ansaitsee parempaa. Mutta nyt oli erittäin mukavaa ja lämmintä yhdessäoloa heillä. Tämän perusteella on helppo laittaa heille ääni. 

^ Sushia ei pitäisi tarjota kenellekään, edes pyynnöstä. Kansanterveydellinen uhka, valkoista lihotusruokariisiä vailla hyvää ravintosisältöä, raakaa kalaa, joka on aina listeeriariski, ei vain ehdottomasti odottavilta äideiltä kiellettyä. Väärä trendi, jolla on keksitty alkaa rahastaa suomalaisia. Partnerin valintakriteereihin: syötkö sushia (ehdoton ei sellaisille), oletko kasvis- vai sekasyöjä.

Listeria ei ole vaarallinen kuin riskiryhmille. Muille se ei aiheuta yhtikäs mitään. 

Kyllä, sushi voi olla vaarallista jokaiselle, pääasiassa bakteerien, kuten Listeria ja Vibrio, loisten, kuten heisimatojen, ja tiettyjen petokalojen kohonneiden elohopeapitoisuuksien vuoksi. Käsittely- ja pakastustandardit lieventävät näitä riskejä; jokainen vain tietää noudatetaanko sellaisia tunnollisesti edes Suomessa. Listeria on esimerkiksi sikiölle vakava uhka, koska se voi johtaa keskenmenoon, ennenaikaiseen synnytykseen tai vastasyntyneen vakavaan infektioon.

Raskaana oleva kuuluu riskiryhmään, ja muilla ei pitäisi sikiötä olla ;)

Niin tai näin, epäterveellinen lihotustrendi. Valkoista riisiä ei kuitenkaan voi suositella kenellekään, edes satunnaiseen herkutteluun. Suomalaisille toki karjalanpiirakoissa ja jouluriisipuurossa. Sitä ei pitäisi tarjota edes Maahanmuuttoviraston yksiköissä asiakkaille. Maahantuotua, ympärstönäkökulma, ja heikko ravintosisältö. Jos pakko olla riisiä, niin tummaa, täysjyväriisiä sitten. Riisi sisältää Bacillus cereus -bakteerin itiöitä, jotka kestävät keittämisen ja alkavat lisääntyä vaarallisesti huoneenlämmössä, vaikka sushibuffetpöytä olisikin suositusten mukainen: korkeintaan +6 C, mutta +4 C tai alle on suositeltavaa(, raaka kala enintään +3 C).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä