Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5270)

Vierailija
5121/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä. 

Voisi olla taloussihteeri, painaa nappulaa ja lääkärin tai julkisen tai yksityisen jonkinlaisen soteyksikön laatima lasku lähtee asiakkaalle sähköisesti tai paperilaskuna yleensä Suomessa. Sitten pitäisi olla tradenomi, jonka tutkinnon suorittaminen näkyisi Karjalaisen tai muun lehden ammattiin valmistuneiden listoissa.

Miten silti, kerta kaikkiaan kukaan voi olla opiskelusta, perheensä luota, ylipäätään asunnoltaan tai Suomesta tai (palkattomasti) töistä poissa kaksi kuukautta. Kuka hoitaa laskut Suomessa sillä aikaa; yllättäviäkin laskuja voi tulla, sellaisia, joita ei voi syöttää ennakolta.

Vierailija
5122/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna jutteli ravintolassa tosi kivasti ja paljon ja mukavia juttuja. Ajattelin, että osaapa Sanna olla tosi kivakin.  Villalla hän sanoi, että Eetu jutteli ja hän söi, aika ilkeästi. 

Voisi olla verkkosivutoimittaja tai muuten (ulkoisessa) viestinnässä. Tai ei siltä vaikuta, mutta teoriassa. Voisi olla valtion virkamies, Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus Palkeissa ja keskittynyt prosessoimaan sotealan papereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5123/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä ei kaikkia noita lueteltuja asioita tarvitse samassa ihmisessä olla. Mutta jotain rosoa mielestäni kuitenkin, jotta olisi ihmisenä kiinnostava. Yliyrittäminen on itselleni totaalinen turn off.  Ymmärrän, että makuja on erilaisia. Reflektiota on tullut harrastettua tähän ikään paljonkin. Toisen muuttaminen ei omissa suhteissani ole koskaan ollut tavoitteena. 

Eetu on omaan makuuni liian ”puhtoinen” ja ihan kuin yrittää olla jotain, mitä ei ehkä pohjimmiltaan ole.  Aivan kuin hänellä olisi joku kuva tai malli, millainen laatumiehen tulee olla ulkoisesti (esim. fitness) ja sisäisesti (esim. liikaa hoettu tunneäly). Tämä on mun vaikutelma, voin olla ajatusteni kanssa yksin. Ja tosiaan hyvä, jos joku muu tykkää, eiväthän nämä mitään ylitsepääsemättömiä asioita useimmille ole. 

Se pusun kärttäminen ja asioiden ylianalysointi muiden miesten kanssa oli musta tosin ihan järkkyä seurattavaa. 

Vierailija
5124/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, olen helpottunut kun justiinsa katselin Ilmarin ja Jennin sushitreffit. Kauden alussa olin ihan kiukkuinen kuinka tuo Ilmari VOI olla noin lötkö ilmeetön ameeba ja Jenni ansaitsee parempaa. Mutta nyt oli erittäin mukavaa ja lämmintä yhdessäoloa heillä. Tämän perusteella on helppo laittaa heille ääni. 

^ Sushia ei pitäisi tarjota kenellekään, edes pyynnöstä. Kansanterveydellinen uhka, valkoista lihotusruokariisiä vailla hyvää ravintosisältöä, raakaa kalaa, joka on aina listeeriariski, ei vain ehdottomasti odottavilta äideiltä kiellettyä. Väärä trendi, jolla on keksitty alkaa rahastaa suomalaisia. Partnerin valintakriteereihin: syötkö sushia (ehdoton ei sellaisille), oletko kasvis- vai sekasyöjä.

Listeria ei ole vaarallinen kuin riskiryhmille. Muille se ei aiheuta yhtikäs mitään. 

Kyllä, sushi voi olla vaarallista jokaiselle, pääasiassa bakteerien, kuten Listeria ja Vibrio, loisten, kuten heisimatojen, ja tiettyjen petokalojen kohonneiden elohopeapitoisuuksien vuoksi. Käsittely- ja pakastustandardit lieventävät näitä riskejä; jokainen vain tietää noudatetaanko sellaisia tunnollisesti edes Suomessa. Listeria on esimerkiksi sikiölle vakava uhka, koska se voi johtaa keskenmenoon, ennenaikaiseen synnytykseen tai vastasyntyneen vakavaan infektioon.

Vierailija
5125/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä. 

Minäkin saman Eetun kommentin johdosta kummastelin, millaista terveydenhuoltotyötä Sanna voi tehdä etänä...

On varmaan tekstinkäsittelijä ja tekee lääkärien sanelujen purkua.

Eikö "lääkärien sanelujen purkua" silloin edellytettäisi vähintään lähihoitajaa, jotta ymmärtäisi termeistä edes jotain. Jokin hallintotehtävä, työvuorolistojen laatiminen (ei kun suuresti koulutetut osastonhoitajathan tekevät sitä manuaalisesti ja täysin tehottomasti ylipalkattuina).

Sihteeriltä ei edellytetä terveydenhuoltoalan koulutusta ainakaan perusterveydenhuollossa. 

Ilmankos ne tekstit ovat usein täyttä puuta heinää, vaikka lääkärin pitäisikin ne hyväksyä, kun toinen ensin purkaa ne sanelusta. Kirjoittajilla ei näytä olevan alkeisosaamistakaan luonnontieteistä.

Vierailija
5126/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä kaudesta, kyllä meillä on ihania fiksuja nuoria  =) 

Millä tavalla fiksuja? Onko fiksua ja esimerkillistä  jättää koulu kesken (esim. Peppiina) ja olla hankkimatta opiskelemalla tutkinto ja kunnon ammatti?

Tampereelta Helsinkiin, korkeiden asuntojen hintojen kaupunkiin, mehubaariin, heh-heh, onpa saavutus. Mitä P on jättänyt kesken, lukion vai ensimmäisen ammatillisen tutkinnon. Mitä hänen vanhempansa tekevät työkseen.

Peppiina on jättänyt lukion kesken abivuonna . Näin kerrottiin Iltasanoman jutussa.

Kamalaa, huono esimerkki. Onpa lyhytnäköistä, ellei ole hakeutunut heti jotain ammatillista tutkintoa suosittamaan. Mistä tamperelaislukiosta (lukio on jäänyt P:ltä kesken)? Sitten on kielitaitokin jäänyt puolitiehen, jota sentään tarvittaisiin, jos havittelisi mallin urasta ulkomailla tai ulkomaalaisesta "tummasta" miehestä. Ei ihme, että on päätynyt mehubaariin töihin: maksaako sellaisella Helsingissä vuokraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5127/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä kaudesta, kyllä meillä on ihania fiksuja nuoria  =) 

Millä tavalla fiksuja? Onko fiksua ja esimerkillistä  jättää koulu kesken (esim. Peppiina) ja olla hankkimatta opiskelemalla tutkinto ja kunnon ammatti?

Tampereelta Helsinkiin, korkeiden asuntojen hintojen kaupunkiin, mehubaariin, heh-heh, onpa saavutus. Mitä P on jättänyt kesken, lukion vai ensimmäisen ammatillisen tutkinnon. Mitä hänen vanhempansa tekevät työkseen.

Palstan titteli-hull* vauhdissa... pitää oikein vanhempien meriitit selvittää :D

Nykypäivänä on vaikea saada tai vaihtaa työtä, ellei ole tutkintotodistusta näytettävänä.

Vierailija
5128/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.

Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!

😂

Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa. 

Kirjaudu sisälle Katsomoon ja etsi Love Island Suomi, sieltä löytyi ainakin mulla äänestys. 

Jos katsoo Katsomossa jaksoa, niin äänestyspallot ilmestyvät oikeaan sarakkeeseen, halusi tai ei. Ikävä vain, että ne ovat muussa kuin aakkosjärjestyksessä, kun aina tulisi olla johdonmukaisesti. Kun ovat muussa järjestyksessä, tulee MTV:n perustella muu valitsemansa järjestys, vaikuttaapa ääniin tai ei, jos joku huitaisisi vahingossa jotain (ylintä) palloa vaikkapa.

Ei huitaisusta ääni lähde. Pitää vahvistaa erikseen lähetys.

Ei pidä, ellet tarjoita Lähetä-painiketta tai vastaavaa.

Kun "huitaisee" parin kuvaa, niin sovellus kysyy vielä 'Haluatko äänestää Pirjo ja Markku?' ja sen jälkeen on klikattava vielä 'Kyllä, äänestä', jotta ääni menee perille.

Katoaako äänestyssarake, kun on äänestänyt.

Näkyy minulla ainakin jaksojen lopussa, mutta ei voi uudelleen äänestää kun näkyy aktivoituna se minkä äänesti.

Voi äänestää uudelleen, mutta ei samaa paria.

Miten niin voisi, eikö jokaisella ole vain yksi ääni, jos ohjelma tunnistaa IP-osoitteen. Aika epäreilua on, jos samassa kotitaloudessa moni käyttää samaa laitetta, kuten pöytäkone, eikä voisi äänestää kuin yhden kerran, jos vain yksi henkilö voisi äänestää @MTV?

Ei näköjään ole. Itse testasin mitä käy, jos antaa toisenkin äänen ja näköjään pystyy äänestämään yhdellä sovelluksella vaikka kaikkia pareja. En tiedä mikä bugi tuossa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5129/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras leikki /tätä kyseltiin torstain 25.6.2026 jaksossa/, ei peli, oli ehdottomasti se, jossa Ilmarin esiintymistaito tuli loistavasti esiin, kun sai juontaa juontajan äänellä ja heittää vesisangollisen osallistujien päälle. Vaikka Jenninsä ei silloin mukana ollutkaan. Mahdottoman hauskaa kuunnella miten Ilmari asiallisesti imitoi juontajia. Luonnonlahjakkuus.

Vierailija
5130/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.

Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!

😂

Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa. 

Kirjaudu sisälle Katsomoon ja etsi Love Island Suomi, sieltä löytyi ainakin mulla äänestys. 

Jos katsoo Katsomossa jaksoa, niin äänestyspallot ilmestyvät oikeaan sarakkeeseen, halusi tai ei. Ikävä vain, että ne ovat muussa kuin aakkosjärjestyksessä, kun aina tulisi olla johdonmukaisesti. Kun ovat muussa järjestyksessä, tulee MTV:n perustella muu valitsemansa järjestys, vaikuttaapa ääniin tai ei, jos joku huitaisisi vahingossa jotain (ylintä) palloa vaikkapa.

Ei huitaisusta ääni lähde. Pitää vahvistaa erikseen lähetys.

Ei pidä, ellet tarjoita Lähetä-painiketta tai vastaavaa.

Kun "huitaisee" parin kuvaa, niin sovellus kysyy vielä 'Haluatko äänestää Pirjo ja Markku?' ja sen jälkeen on klikattava vielä 'Kyllä, äänestä', jotta ääni menee perille.

Katoaako äänestyssarake, kun on äänestänyt.

Näkyy minulla ainakin jaksojen lopussa, mutta ei voi uudelleen äänestää kun näkyy aktivoituna se minkä äänesti.

Voi äänestää uudelleen, mutta ei samaa paria.

Miten niin voisi, eikö jokaisella ole vain yksi ääni, jos ohjelma tunnistaa IP-osoitteen. Aika epäreilua on, jos samassa kotitaloudessa moni käyttää samaa laitetta, kuten pöytäkone, eikä voisi äänestää kuin yhden kerran, jos vain yksi henkilö voisi äänestää @MTV?

Ei näköjään ole. Itse testasin mitä käy, jos antaa toisenkin äänen ja näköjään pystyy äänestämään yhdellä sovelluksella vaikka kaikkia pareja. En tiedä mikä bugi tuossa on.

On kyllä tosi paha tekninen virhe @MTV:ltä, haloo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5131/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistujathan itse sosiaalisen median seuraajineen voivat äänestää ja kalastella medioiden avulla ja miten vain ääniä, kun äänestystä ei ole liitetty kuvauksiin, kuten pitäisi olla. Tässä on nyt jotain outoa.

Vierailija
5132/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä kaudesta, kyllä meillä on ihania fiksuja nuoria  =) 

Millä tavalla fiksuja? Onko fiksua ja esimerkillistä  jättää koulu kesken (esim. Peppiina) ja olla hankkimatta opiskelemalla tutkinto ja kunnon ammatti?

Tampereelta Helsinkiin, korkeiden asuntojen hintojen kaupunkiin, mehubaariin, heh-heh, onpa saavutus. Mitä P on jättänyt kesken, lukion vai ensimmäisen ammatillisen tutkinnon. Mitä hänen vanhempansa tekevät työkseen.

Palstan titteli-hull* vauhdissa... pitää oikein vanhempien meriitit selvittää :D

Nykypäivänä on vaikea saada tai vaihtaa työtä, ellei ole tutkintotodistusta näytettävänä.

Vaaditaan kohtuuttomia palkkoja työn vaativuuteen nähden, kun on keksitty alkaa edellyttää niin monissa töissä monen vuoden opintoja, kun työt voisi oppia käytännössä.

Lukion keskeyttäminen Peppiinalta on tosi ikävää, koska silloin on vienyt joltakulta toiselta sitoutuneelta lukiopaikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5133/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi osallistujat saavat käyttää mobiileitaan valokuvien ottamiseen. Saavatko kuvat ja mobiilitkin itselleen.

Vierailija
5134/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko Ilmari äidilleen: sä edes tiedä, mikä tämän ohjelman formaatti on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5135/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija. 

Pelkkä myyjä, siinä onkin saalista.

Ai kamala, onko sunlaisia ihmisiä oikeasti? Ootko enemmän titteleiden vai rahan perään? Noloa molemmat...

Kumpikaan ei ole noloa todellakaan. Ja varmasti on samantasoisen koulutuksen omaavalle ihan sopiva kumppani. Mutta ei toki ole mikään saalis noin yleisesti.

No todellakin on ;) Pinnallista ja materialistista. 

myötähäpeän

Et nyt tajua mitä tarkoitan. Ei ole mikään saalis todellakaan. Ei ole kyse titteleistä eikä rahasta. Nyt vaan on niin, että myyjä ja esim. korkeasti koulutettu eivät ole samalla tasolla tiedoissa, taidoissa ja henkisesti. Ei välttämättä löydy yhteyttä.

Jennikö on korkeasti koulutettu? 

Joka tapauksessa, Ilmari on saalis siksi, että hän on rauhallinen, ystävällinen, jalat maassa, järki päässä,  ihan kivan näköinenkin, ääni ja nauru on ihanat <3 

Jennistä ja Ilmarista nyt ei mitään paria tulekaan. Ilmaria ei kiinnosta pätkääkään. Saarella sinnittelee loppuun saakka, mutta kun rahat kilahtaa tilille, näkee Jenni Ilmarissa enää perävalot.

Voi pitää nyt tuottaa sulle pettymys, mutta ne seurustelee ja ovat koko ajan seurustelleet. Varmaan  sinä haluaisit, että Ilmari jättäisi Jennin. Jennissä ei ole mitään vikaa, minkä vuoksi Ilmari jennin jättäisi. Että tälläistä tällä kertaa...

Vierailija
5136/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiina voi vielä hyvin suorittaa lukion loppuun asti. 

Vierailija
5137/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ei olisi pakko istua jalat harallaan, turhan rentoa, esitellä haaroväliään.

Vierailija
5138/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija. 

Pelkkä myyjä, siinä onkin saalista.

Ai kamala, onko sunlaisia ihmisiä oikeasti? Ootko enemmän titteleiden vai rahan perään? Noloa molemmat...

Kumpikaan ei ole noloa todellakaan. Ja varmasti on samantasoisen koulutuksen omaavalle ihan sopiva kumppani. Mutta ei toki ole mikään saalis noin yleisesti.

No todellakin on ;) Pinnallista ja materialistista. 

myötähäpeän

Et nyt tajua mitä tarkoitan. Ei ole mikään saalis todellakaan. Ei ole kyse titteleistä eikä rahasta. Nyt vaan on niin, että myyjä ja esim. korkeasti koulutettu eivät ole samalla tasolla tiedoissa, taidoissa ja henkisesti. Ei välttämättä löydy yhteyttä.

Jennikö on korkeasti koulutettu? 

Joka tapauksessa, Ilmari on saalis siksi, että hän on rauhallinen, ystävällinen, jalat maassa, järki päässä,  ihan kivan näköinenkin, ääni ja nauru on ihanat <3 

Jennistä ja Ilmarista nyt ei mitään paria tulekaan. Ilmaria ei kiinnosta pätkääkään. Saarella sinnittelee loppuun saakka, mutta kun rahat kilahtaa tilille, näkee Jenni Ilmarissa enää perävalot.

Voi pitää nyt tuottaa sulle pettymys, mutta ne seurustelee ja ovat koko ajan seurustelleet. Varmaan  sinä haluaisit, että Ilmari jättäisi Jennin. Jennissä ei ole mitään vikaa, minkä vuoksi Ilmari jennin jättäisi. Että tälläistä tällä kertaa...

Miten kertoja tuon todistaa. Onko sallittua paljastaakaan ennen äänestystuloksen julkaisemista. Luulisi silti olevan aika hankalaa tapailla koko talvi, vaikkei kukaan tietäisi jonkun osallistuneen Love Islandiin vielä tv-esittämättömälle kaudelle.

Vierailija
5139/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppiina voi vielä hyvin suorittaa lukion loppuun asti. 

Kannattaa varmaan haaskata aikaa mehubaarissa. Sitä vaikeampaa on palata lukio-opintoihin, jos jättää ne välillä kesken. Moni asia ehtii unohtua tehokkaasti.

Vierailija
5140/5270 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärnianin mongerruksesta ei saa mitään selvää torstain 25.6.2026 jaksossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi