Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5279)

Vierailija
5101/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä. 

Minäkin saman Eetun kommentin johdosta kummastelin, millaista terveydenhuoltotyötä Sanna voi tehdä etänä...

On varmaan tekstinkäsittelijä ja tekee lääkärien sanelujen purkua.

Eikö "lääkärien sanelujen purkua" silloin edellytettäisi vähintään lähihoitajaa, jotta ymmärtäisi termeistä edes jotain. Jokin hallintotehtävä, työvuorolistojen laatiminen (ei kun suuresti koulutetut osastonhoitajathan tekevät sitä manuaalisesti ja täysin tehottomasti ylipalkattuina).

Vierailija
5102/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun Eetu pussaili kiimaisesti Sannan niskaa antaessaan tälle hierontaa. Hyi kauhea! Noiden välillä ei oo mitään kemiaa. 

Kyllä Eetu tykkää Sannasta selkeästi ja varmaan toisinkin päin. Mut Sanna ei kauheasti ainakaan teeveen välityksellä sitä tunnu näyttävän. Jotenkin tuntuu ottavan Eetun ihan itsestäänselvyytenä, se harmittaa mua.

Mun mielestä Eetu on tekopirteä, koko ajan hyvällä tuulella ja yrittää liikaa ihan jatkuvasti ja joka asiassa. Luulee näennäisine tunneälyineen ja veemäisine ylävartaloineen liikoja itsestään. Ei ihme, ettei Sanna lämpene. 

Ei hän suorastaan vastenmielinen ole mutta kyllä ihmisessä pitää olla jotain renttumaisuutta, haastetta, särmää ja kontrastia ainakin mun makuuni. Ehkä joku muu tykkää. 

Pitää olla renttumaisuutta ja haastetta, sulla jännämies mielessä... Mihin tarvitset haastetta, haluat kesyttää toisen? Reflektoinnin paikka.

Mitä vikaa on mukavassa, hyväntuulisessa ja tasapainoisessa kumppanissa? Terveen ihmisen mielestä ei mitään. Enkä nyt puhu Eetusta vaan yleisesti.

Kauhistus joku renttu, jossa "haastetta". Parilla kaverilla tällainen, enkä sellaista haastetta elämääni kaipaa :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5103/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä. 

Minäkin saman Eetun kommentin johdosta kummastelin, millaista terveydenhuoltotyötä Sanna voi tehdä etänä...

On varmaan tekstinkäsittelijä ja tekee lääkärien sanelujen purkua.

Eikö "lääkärien sanelujen purkua" silloin edellytettäisi vähintään lähihoitajaa, jotta ymmärtäisi termeistä edes jotain. Jokin hallintotehtävä, työvuorolistojen laatiminen (ei kun suuresti koulutetut osastonhoitajathan tekevät sitä manuaalisesti ja täysin tehottomasti ylipalkattuina).

Sihteeriltä ei edellytetä terveydenhuoltoalan koulutusta ainakaan perusterveydenhuollossa. 

Vierailija
5104/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna: Saadaan olla tavallaan kahdestaan.

Vierailija
5105/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä kaudesta, kyllä meillä on ihania fiksuja nuoria  =) 

Millä tavalla fiksuja? Onko fiksua ja esimerkillistä  jättää koulu kesken (esim. Peppiina) ja olla hankkimatta opiskelemalla tutkinto ja kunnon ammatti?

Tampereelta Helsinkiin, korkeiden asuntojen hintojen kaupunkiin, mehubaariin, heh-heh, onpa saavutus. Mitä P on jättänyt kesken, lukion vai ensimmäisen ammatillisen tutkinnon. Mitä hänen vanhempansa tekevät työkseen.

Peppiina on jättänyt lukion kesken abivuonna . Näin kerrottiin Iltasanoman jutussa.

Vierailija
5106/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yrittäjä on yhtäkkiä kaksi kuukautta pois töistä? Kun normaalisti yrittäjä hädin tuskin voi pitää edes yhtä viikkoa lomaa. Eli ei nämä yrittäjät ole oikeasti yrittäjiä.

Samaa ajattelin. Kyllä muussakin työssä käyvälle lähes kahden kuukauden poissaolo on pitkä aika eli onko joutunut ottamaan palkatonta vapaata...

Tietysti joutuu olemaan palkattomalla vapaalla, kun ei mikään kesä-/vuosiloma sentään kahta kuukautta kata. Yrittäjältä voivat asiakkaat kadota ja eivät palaa, ellei ole saanut itselleen hyvän sijaistajan ja homma perustu omaan persoonaan, kuten joku myyntitykki, jos myisit jotain it-palvelua etkä olisi suoritustason työntekijä, vaikka firman omistaja. Eetu Oskari: "62100 Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus", tuskin yritys seisoo kahta kuukautta. Yritys perustettu vasta 3.9.2025, joten miten suhtautuu kuvausaikatauluun, milloin kuvattu, viime syksynäkö vastaavastiko (lieneekö insinööri, DI, FM tietojenkäsittelytieteestä ellei jokin muun koulutuksen saanut ellei opintonsa kesken jättänyt, joka alalla niin tyypillistä, vaikka kehityskykyä). Voi olla mukana muissakin yrityksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5107/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä. 

Minäkin saman Eetun kommentin johdosta kummastelin, millaista terveydenhuoltotyötä Sanna voi tehdä etänä...

Ei ainakaan vahtimestari.

Vierailija
5108/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi tylsä kausi 🥱

Niin oli. Mulla on vielä liuta jaksoja katsomatta. Ehkäpä katson vain perjantain finaalin.

Kyllä, jos vertaa ensimmäiseen kauteen, niin tämän kauden viihdearvio täysi nolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5109/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmarin äidistä ollut juttu Me Naisissa:

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000010255964.html 

Vierailija
5110/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmarin äidistä ollut juttu Me Naisissa:

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000010255964.html 

"Sivua ei löydy"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5111/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmarin äidistä ollut juttu Me Naisissa:

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000010255964.html 

"Sivua ei löydy"

Joo linkit menee täällä näin... Ottaa pois tuosta lopusta nuo   niin pitäisi toimia.

Vierailija
5112/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nähdä Ilmarissakin lapsenmielisyyttä kun könysi Jennin päällä ja kikatteli =) Unelmavävy sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5113/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna jutteli ravintolassa tosi kivasti ja paljon ja mukavia juttuja. Ajattelin, että osaapa Sanna olla tosi kivakin.  Villalla hän sanoi, että Eetu jutteli ja hän söi, aika ilkeästi. 

Ihmeen mukavasti Sanna jutteli. Mutta minusta ei ollut ilkeää vaan outoa sanoa et Eetu jutteli, kun meille näytettiin et melkein vain Sanna puhui...

Vierailija
5114/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä kaudesta, kyllä meillä on ihania fiksuja nuoria  =) 

Millä tavalla fiksuja? Onko fiksua ja esimerkillistä  jättää koulu kesken (esim. Peppiina) ja olla hankkimatta opiskelemalla tutkinto ja kunnon ammatti?

Hyväkäytöksisiä. SE on todella fiksua.

Kouluttautua ehtii kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5115/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä kaudesta, kyllä meillä on ihania fiksuja nuoria  =) 

Millä tavalla fiksuja? Onko fiksua ja esimerkillistä  jättää koulu kesken (esim. Peppiina) ja olla hankkimatta opiskelemalla tutkinto ja kunnon ammatti?

Tampereelta Helsinkiin, korkeiden asuntojen hintojen kaupunkiin, mehubaariin, heh-heh, onpa saavutus. Mitä P on jättänyt kesken, lukion vai ensimmäisen ammatillisen tutkinnon. Mitä hänen vanhempansa tekevät työkseen.

Palstan titteli-hull* vauhdissa... pitää oikein vanhempien meriitit selvittää :D

Vierailija
5116/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.

Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!

😂

Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa. 

Kirjaudu sisälle Katsomoon ja etsi Love Island Suomi, sieltä löytyi ainakin mulla äänestys. 

Jos katsoo Katsomossa jaksoa, niin äänestyspallot ilmestyvät oikeaan sarakkeeseen, halusi tai ei. Ikävä vain, että ne ovat muussa kuin aakkosjärjestyksessä, kun aina tulisi olla johdonmukaisesti. Kun ovat muussa järjestyksessä, tulee MTV:n perustella muu valitsemansa järjestys, vaikuttaapa ääniin tai ei, jos joku huitaisisi vahingossa jotain (ylintä) palloa vaikkapa.

Ei huitaisusta ääni lähde. Pitää vahvistaa erikseen lähetys.

Ei pidä, ellet tarjoita Lähetä-painiketta tai vastaavaa.

Kun "huitaisee" parin kuvaa, niin sovellus kysyy vielä 'Haluatko äänestää Pirjo ja Markku?' ja sen jälkeen on klikattava vielä 'Kyllä, äänestä', jotta ääni menee perille.

Katoaako äänestyssarake, kun on äänestänyt.

Näkyy minulla ainakin jaksojen lopussa, mutta ei voi uudelleen äänestää kun näkyy aktivoituna se minkä äänesti.

Vierailija
5117/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.

Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!

😂

Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa. 

Kirjaudu sisälle Katsomoon ja etsi Love Island Suomi, sieltä löytyi ainakin mulla äänestys. 

Jos katsoo Katsomossa jaksoa, niin äänestyspallot ilmestyvät oikeaan sarakkeeseen, halusi tai ei. Ikävä vain, että ne ovat muussa kuin aakkosjärjestyksessä, kun aina tulisi olla johdonmukaisesti. Kun ovat muussa järjestyksessä, tulee MTV:n perustella muu valitsemansa järjestys, vaikuttaapa ääniin tai ei, jos joku huitaisisi vahingossa jotain (ylintä) palloa vaikkapa.

Ei huitaisusta ääni lähde. Pitää vahvistaa erikseen lähetys.

Ei pidä, ellet tarjoita Lähetä-painiketta tai vastaavaa.

Kun "huitaisee" parin kuvaa, niin sovellus kysyy vielä 'Haluatko äänestää Pirjo ja Markku?' ja sen jälkeen on klikattava vielä 'Kyllä, äänestä', jotta ääni menee perille.

Katoaako äänestyssarake, kun on äänestänyt.

Näkyy minulla ainakin jaksojen lopussa, mutta ei voi uudelleen äänestää kun näkyy aktivoituna se minkä äänesti.

Voi äänestää uudelleen, mutta ei samaa paria.

Vierailija
5118/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sharp puhuu myös ruotsia, huomasin, kun jutteli Pärnialle tuolla ravintolassa👍

Hänen puheensa kuulostaaki samalta kuin suomea puhuvien ruotsalaisten. Samanlainen hieman "laulava" aksentti. :)

Tosi rasittavaa kuunnella, keskiviikkona 24.6.2026 kielitaito oli jotenkin romahtanut. Olisiko ollut niin väsynyt, ettei vieras kieli, suomi, enää lainkaan taipunut. Sharp: "entisestä enemmän" (ainakin siltä kuulosti  entisestä ), "... sikakiva", "sikakivasti" ja toistaa uudelleen samassa jaksossa "sikakivan", "kaa", "tässä matkassa" (vs. tällä matkalla), aika suppea sanavarasto, sittenkin, ei tätä kestä, niin kamalaa suomenkieltä. jos sitä sitten opettaisi lapsilleenkin.
 

P: "helvetin hyvä", ikävää kieltä naikkosen suusta, "silleen ... silleen ... hemmetin ... silleen ... tajuutsä ... kumminki siillee nii nii no joo nii... ", no, pidemmän päälle varmasti ei tuosta tajua sanaakaan.

Vierailija
5119/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.

Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!

😂

Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa. 

Kirjaudu sisälle Katsomoon ja etsi Love Island Suomi, sieltä löytyi ainakin mulla äänestys. 

Jos katsoo Katsomossa jaksoa, niin äänestyspallot ilmestyvät oikeaan sarakkeeseen, halusi tai ei. Ikävä vain, että ne ovat muussa kuin aakkosjärjestyksessä, kun aina tulisi olla johdonmukaisesti. Kun ovat muussa järjestyksessä, tulee MTV:n perustella muu valitsemansa järjestys, vaikuttaapa ääniin tai ei, jos joku huitaisisi vahingossa jotain (ylintä) palloa vaikkapa.

Ei huitaisusta ääni lähde. Pitää vahvistaa erikseen lähetys.

Ei pidä, ellet tarjoita Lähetä-painiketta tai vastaavaa.

Kun "huitaisee" parin kuvaa, niin sovellus kysyy vielä 'Haluatko äänestää Pirjo ja Markku?' ja sen jälkeen on klikattava vielä 'Kyllä, äänestä', jotta ääni menee perille.

Katoaako äänestyssarake, kun on äänestänyt.

Näkyy minulla ainakin jaksojen lopussa, mutta ei voi uudelleen äänestää kun näkyy aktivoituna se minkä äänesti.

Voi äänestää uudelleen, mutta ei samaa paria.

Miten niin voisi, eikö jokaisella ole vain yksi ääni, jos ohjelma tunnistaa IP-osoitteen. Aika epäreilua on, jos samassa kotitaloudessa moni käyttää samaa laitetta, kuten pöytäkone, eikä voisi äänestää kuin yhden kerran, jos vain yksi henkilö voisi äänestää @MTV?

Vierailija
5120/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna jutteli ravintolassa tosi kivasti ja paljon ja mukavia juttuja. Ajattelin, että osaapa Sanna olla tosi kivakin.  Villalla hän sanoi, että Eetu jutteli ja hän söi, aika ilkeästi. 

Ihmeen mukavasti Sanna jutteli. Mutta minusta ei ollut ilkeää vaan outoa sanoa et Eetu jutteli, kun meille näytettiin et melkein vain Sanna puhui...

Minusta se oli Eetua vähättelevä heitto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän