Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5279)
Kuka se Pärnianin puhelun blondi kaunis nainen oli? Kun taaskaan ei saanut mitään selvää Pärnianin puheesta.
Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä.
Sanna jutteli ravintolassa tosi kivasti ja paljon ja mukavia juttuja. Ajattelin, että osaapa Sanna olla tosi kivakin. Villalla hän sanoi, että Eetu jutteli ja hän söi, aika ilkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä.
Minäkin saman Eetun kommentin johdosta kummastelin, millaista terveydenhuoltotyötä Sanna voi tehdä etänä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä.
Minäkin saman Eetun kommentin johdosta kummastelin, millaista terveydenhuoltotyötä Sanna voi tehdä etänä...
On varmaan tekstinkäsittelijä ja tekee lääkärien sanelujen purkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sharp puhuu myös ruotsia, huomasin, kun jutteli Pärnialle tuolla ravintolassa👍
Aika paha jos Ruotsissa asuva ei osaisi kieltä...
Sharp ei asu Ruotsissa vakituisesti, opiskella toki voi, mutta koti on kuitenkin Suomessa ja kaikki eivät ole oppineet ruotsia, vaikka olisivat asuneet siellä 10 vuotta.
Miten yrittäjä on yhtäkkiä kaksi kuukautta pois töistä? Kun normaalisti yrittäjä hädin tuskin voi pitää edes yhtä viikkoa lomaa. Eli ei nämä yrittäjät ole oikeasti yrittäjiä.
Tämä on ollut aivan ihana kausi ja palauttanut uskoani ihmisiin. Ei mitään selän takana juonittelua, raivoamista, juoruamista... kerrassaan upeita, ystävällisiä ihmisiä tuolla Kaikkea hyvää joka ikiselle osallistujalle.
Kiitos tästä kaudesta, kyllä meillä on ihania fiksuja nuoria =)
Vierailija kirjoitti:
Miten yrittäjä on yhtäkkiä kaksi kuukautta pois töistä? Kun normaalisti yrittäjä hädin tuskin voi pitää edes yhtä viikkoa lomaa. Eli ei nämä yrittäjät ole oikeasti yrittäjiä.
Samaa ajattelin. Kyllä muussakin työssä käyvälle lähes kahden kuukauden poissaolo on pitkä aika eli onko joutunut ottamaan palkatonta vapaata...
Olisiko osallistujia silti, vaikka tästä ei saisikaan voittajille rahapalkintoa?
Tuskin, joten eiköhän nämä ns. parit pysy yhdessä ihan sen rahan takia ohjelmantekemisen loppuun asti. Kai sillä sitten saa takaisin rahanmenetykset ja vähän enemmän. Ja toki näille julkisuustyrkyille somevaikuttajille ohjelma tarjoaa ehkä enemmän jotakin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä kaudesta, kyllä meillä on ihania fiksuja nuoria =)
Millä tavalla fiksuja? Onko fiksua ja esimerkillistä jättää koulu kesken (esim. Peppiina) ja olla hankkimatta opiskelemalla tutkinto ja kunnon ammatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun Eetu pussaili kiimaisesti Sannan niskaa antaessaan tälle hierontaa. Hyi kauhea! Noiden välillä ei oo mitään kemiaa.
Kyllä Eetu tykkää Sannasta selkeästi ja varmaan toisinkin päin. Mut Sanna ei kauheasti ainakaan teeveen välityksellä sitä tunnu näyttävän. Jotenkin tuntuu ottavan Eetun ihan itsestäänselvyytenä, se harmittaa mua.
Mun mielestä Eetu on tekopirteä, koko ajan hyvällä tuulella ja yrittää liikaa ihan jatkuvasti ja joka asiassa. Luulee näennäisine tunneälyineen ja veemäisine ylävartaloineen liikoja itsestään. Ei ihme, ettei Sanna lämpene.
Ei hän suorastaan vastenmielinen ole mutta kyllä ihmisessä pitää olla jotain renttumaisuutta, haastetta, särmää ja kontrastia ainakin mun makuuni. Ehkä joku muu tykkää.
Pitää olla renttumaisuutta ja haastetta, sulla jännämies mielessä... Mihin tarvitset haastetta, haluat kesyttää toisen? Reflektoinnin paikka.
Mitä vikaa on mukavassa, hyväntuulisessa ja tasapainoisessa kumppanissa? Terveen ihmisen mielestä ei mitään. Enkä nyt puhu Eetusta vaan yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä kaudesta, kyllä meillä on ihania fiksuja nuoria =)
Millä tavalla fiksuja? Onko fiksua ja esimerkillistä jättää koulu kesken (esim. Peppiina) ja olla hankkimatta opiskelemalla tutkinto ja kunnon ammatti?
Tampereelta Helsinkiin, korkeiden asuntojen hintojen kaupunkiin, mehubaariin, heh-heh, onpa saavutus. Mitä P on jättänyt kesken, lukion vai ensimmäisen ammatillisen tutkinnon. Mitä hänen vanhempansa tekevät työkseen.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko osallistujia silti, vaikka tästä ei saisikaan voittajille rahapalkintoa?
Tuskin, joten eiköhän nämä ns. parit pysy yhdessä ihan sen rahan takia ohjelmantekemisen loppuun asti. Kai sillä sitten saa takaisin rahanmenetykset ja vähän enemmän. Ja toki näille julkisuustyrkyille somevaikuttajille ohjelma tarjoaa ehkä enemmän jotakin joskus.
Joku voisi lähteä kahden kuukauden ulkomaan matkan, tavaralahjojen ja täysihoidon perässä. Niitäkin on ollut, joissa porukka on näissä realityissä ensimmäistä kertaa elämässään ulkomailla, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Päni vaikutti treffeillä joten ihmeellisen vaisulta. Sharp tuntuisi nyt olevan enemmän kiinnostunut toisesta romanttisessa mielessä.
Onko Pänin tunteet haalistuneet? Jossain vaiheessa matkaa tuntui olevan ihastuneempi. Vai oliko vain niin väsynyt nyt.
Minusta sen sviittiyön jälkeen Pärnianilta tullut enemmän epäröiviä kommentteja... mutta ajoitus voi toki olla sattumaakin.
Vierailija kirjoitti:
Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä.
Jos Sanna on jokin ajanvaraaja, jonka ei tule arvioida ainakaan hoidon tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, olen helpottunut kun justiinsa katselin Ilmarin ja Jennin sushitreffit. Kauden alussa olin ihan kiukkuinen kuinka tuo Ilmari VOI olla noin lötkö ilmeetön ameeba ja Jenni ansaitsee parempaa. Mutta nyt oli erittäin mukavaa ja lämmintä yhdessäoloa heillä. Tämän perusteella on helppo laittaa heille ääni.
^ Sushia ei pitäisi tarjota kenellekään, edes pyynnöstä. Kansanterveydellinen uhka, valkoista lihotusruokariisiä vailla hyvää ravintosisältöä, raakaa kalaa, joka on aina listeeriariski, ei vain ehdottomasti odottavilta äideiltä kiellettyä. Väärä trendi, jolla on keksitty alkaa rahastaa suomalaisia. Partnerin valintakriteereihin: syötkö sushia (ehdoton ei sellaisille), oletko kasvis- vai sekasyöjä.
Listeria ei ole vaarallinen kuin riskiryhmille. Muille se ei aiheuta yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä.
Ilmankos Eetulla on puheripuli, jos muuten istuu lähinnä yksin vain etätöissä.
Katoaako äänestyssarake, kun on äänestänyt.