Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5279)

Vierailija
5081/5279 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.

Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!

😂

Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa. 

Kirjaudu sisälle Katsomoon ja etsi Love Island Suomi, sieltä löytyi ainakin mulla äänestys. 

Jos katsoo Katsomossa jaksoa, niin äänestyspallot ilmestyvät oikeaan sarakkeeseen, halusi tai ei. Ikävä vain, että ne ovat muussa kuin aakkosjärjestyksessä, kun aina tulisi olla johdonmukaisesti. Kun ovat muussa järjestyksessä, tulee MTV:n perustella muu valitsemansa järjestys, vaikuttaapa ääniin tai ei, jos joku huitaisisi vahingossa jotain (ylintä) palloa vaikkapa.

Ei huitaisusta ääni lähde. Pitää vahvistaa erikseen lähetys.

Ei pidä, ellet tarjoita Lähetä-painiketta tai vastaavaa.

Kun "huitaisee" parin kuvaa, niin sovellus kysyy vielä 'Haluatko äänestää Pirjo ja Markku?' ja sen jälkeen on klikattava vielä 'Kyllä, äänestä', jotta ääni menee perille.

Katoaako äänestyssarake, kun on äänestänyt.

Vierailija
5082/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se Pärnianin puhelun blondi kaunis nainen oli? Kun taaskaan ei saanut mitään selvää Pärnianin puheesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5083/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä. 

Vierailija
5084/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna jutteli ravintolassa tosi kivasti ja paljon ja mukavia juttuja. Ajattelin, että osaapa Sanna olla tosi kivakin.  Villalla hän sanoi, että Eetu jutteli ja hän söi, aika ilkeästi. 

Vierailija
5085/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä. 

Minäkin saman Eetun kommentin johdosta kummastelin, millaista terveydenhuoltotyötä Sanna voi tehdä etänä...

Vierailija
5086/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä. 

Minäkin saman Eetun kommentin johdosta kummastelin, millaista terveydenhuoltotyötä Sanna voi tehdä etänä...

On varmaan tekstinkäsittelijä ja tekee lääkärien sanelujen purkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5087/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sharp puhuu myös ruotsia, huomasin, kun jutteli Pärnialle tuolla ravintolassa👍

Aika paha jos Ruotsissa asuva ei osaisi kieltä...

Sharp ei asu Ruotsissa vakituisesti, opiskella toki voi, mutta koti on kuitenkin Suomessa ja kaikki eivät ole oppineet ruotsia, vaikka olisivat asuneet siellä 10 vuotta.

Vierailija
5088/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yrittäjä on yhtäkkiä kaksi kuukautta pois töistä? Kun normaalisti yrittäjä hädin tuskin voi pitää edes yhtä viikkoa lomaa. Eli ei nämä yrittäjät ole oikeasti yrittäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5089/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut aivan ihana kausi ja palauttanut uskoani ihmisiin. Ei mitään selän takana juonittelua, raivoamista, juoruamista... kerrassaan upeita, ystävällisiä ihmisiä tuolla Kaikkea hyvää joka ikiselle osallistujalle. 

Vierailija
5090/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä kaudesta, kyllä meillä on ihania fiksuja nuoria  =) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5091/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yrittäjä on yhtäkkiä kaksi kuukautta pois töistä? Kun normaalisti yrittäjä hädin tuskin voi pitää edes yhtä viikkoa lomaa. Eli ei nämä yrittäjät ole oikeasti yrittäjiä.

Samaa ajattelin. Kyllä muussakin työssä käyvälle lähes kahden kuukauden poissaolo on pitkä aika eli onko joutunut ottamaan palkatonta vapaata...

Vierailija
5092/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko osallistujia silti, vaikka tästä ei saisikaan voittajille rahapalkintoa? 
Tuskin, joten eiköhän nämä ns. parit pysy yhdessä ihan sen rahan takia ohjelmantekemisen loppuun asti. Kai sillä sitten saa takaisin rahanmenetykset ja vähän enemmän. Ja toki näille julkisuustyrkyille somevaikuttajille ohjelma tarjoaa ehkä enemmän jotakin joskus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5093/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä kaudesta, kyllä meillä on ihania fiksuja nuoria  =) 

Millä tavalla fiksuja? Onko fiksua ja esimerkillistä  jättää koulu kesken (esim. Peppiina) ja olla hankkimatta opiskelemalla tutkinto ja kunnon ammatti?

Vierailija
5094/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun Eetu pussaili kiimaisesti Sannan niskaa antaessaan tälle hierontaa. Hyi kauhea! Noiden välillä ei oo mitään kemiaa. 

Kyllä Eetu tykkää Sannasta selkeästi ja varmaan toisinkin päin. Mut Sanna ei kauheasti ainakaan teeveen välityksellä sitä tunnu näyttävän. Jotenkin tuntuu ottavan Eetun ihan itsestäänselvyytenä, se harmittaa mua.

Mun mielestä Eetu on tekopirteä, koko ajan hyvällä tuulella ja yrittää liikaa ihan jatkuvasti ja joka asiassa. Luulee näennäisine tunneälyineen ja veemäisine ylävartaloineen liikoja itsestään. Ei ihme, ettei Sanna lämpene. 

Ei hän suorastaan vastenmielinen ole mutta kyllä ihmisessä pitää olla jotain renttumaisuutta, haastetta, särmää ja kontrastia ainakin mun makuuni. Ehkä joku muu tykkää. 

Pitää olla renttumaisuutta ja haastetta, sulla jännämies mielessä... Mihin tarvitset haastetta, haluat kesyttää toisen? Reflektoinnin paikka.

Mitä vikaa on mukavassa, hyväntuulisessa ja tasapainoisessa kumppanissa? Terveen ihmisen mielestä ei mitään. Enkä nyt puhu Eetusta vaan yleisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5095/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä kaudesta, kyllä meillä on ihania fiksuja nuoria  =) 

Millä tavalla fiksuja? Onko fiksua ja esimerkillistä  jättää koulu kesken (esim. Peppiina) ja olla hankkimatta opiskelemalla tutkinto ja kunnon ammatti?

Tampereelta Helsinkiin, korkeiden asuntojen hintojen kaupunkiin, mehubaariin, heh-heh, onpa saavutus. Mitä P on jättänyt kesken, lukion vai ensimmäisen ammatillisen tutkinnon. Mitä hänen vanhempansa tekevät työkseen.

Vierailija
5096/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko osallistujia silti, vaikka tästä ei saisikaan voittajille rahapalkintoa? 
Tuskin, joten eiköhän nämä ns. parit pysy yhdessä ihan sen rahan takia ohjelmantekemisen loppuun asti. Kai sillä sitten saa takaisin rahanmenetykset ja vähän enemmän. Ja toki näille julkisuustyrkyille somevaikuttajille ohjelma tarjoaa ehkä enemmän jotakin joskus. 

Joku voisi lähteä kahden kuukauden ulkomaan matkan, tavaralahjojen ja täysihoidon perässä. Niitäkin on ollut, joissa porukka on näissä realityissä ensimmäistä kertaa elämässään ulkomailla, huoh.

Vierailija
5097/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päni vaikutti treffeillä joten ihmeellisen vaisulta. Sharp tuntuisi nyt olevan enemmän kiinnostunut toisesta romanttisessa mielessä.

 Onko Pänin tunteet haalistuneet? Jossain vaiheessa matkaa tuntui olevan ihastuneempi. Vai oliko vain niin väsynyt nyt.

Minusta sen sviittiyön jälkeen Pärnianilta tullut enemmän epäröiviä kommentteja... mutta ajoitus voi toki olla sattumaakin.

Vierailija
5098/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä. 

Jos Sanna on jokin ajanvaraaja, jonka ei tule arvioida ainakaan hoidon tarvetta.

Vierailija
5099/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, olen helpottunut kun justiinsa katselin Ilmarin ja Jennin sushitreffit. Kauden alussa olin ihan kiukkuinen kuinka tuo Ilmari VOI olla noin lötkö ilmeetön ameeba ja Jenni ansaitsee parempaa. Mutta nyt oli erittäin mukavaa ja lämmintä yhdessäoloa heillä. Tämän perusteella on helppo laittaa heille ääni. 

^ Sushia ei pitäisi tarjota kenellekään, edes pyynnöstä. Kansanterveydellinen uhka, valkoista lihotusruokariisiä vailla hyvää ravintosisältöä, raakaa kalaa, joka on aina listeeriariski, ei vain ehdottomasti odottavilta äideiltä kiellettyä. Väärä trendi, jolla on keksitty alkaa rahastaa suomalaisia. Partnerin valintakriteereihin: syötkö sushia (ehdoton ei sellaisille), oletko kasvis- vai sekasyöjä.

Listeria ei ole vaarallinen kuin riskiryhmille. Muille se ei aiheuta yhtikäs mitään. 

Vierailija
5100/5279 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu sanoi, että etäsuhde ei ole ongelma, koska molemmat tekevät käytännössä kaiken työnsä etänä. Eli ei ole Sanna minkäänlainen hoiva-avustaja, laitoshuoltaja tms. Jotain muuta siis. Eetunhan tiedämme, hän on IT-alan yrittäjä. 

Ilmankos Eetulla on puheripuli, jos muuten istuu lähinnä yksin vain etätöissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän