Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5283)

Vierailija
5061/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija. 

Pelkkä myyjä, siinä onkin saalista.

Ai kamala, onko sunlaisia ihmisiä oikeasti? Ootko enemmän titteleiden vai rahan perään? Noloa molemmat...

Kumpikaan ei ole noloa todellakaan. Ja varmasti on samantasoisen koulutuksen omaavalle ihan sopiva kumppani. Mutta ei toki ole mikään saalis noin yleisesti.

No todellakin on ;) Pinnallista ja materialistista. 

myötähäpeän

Et nyt tajua mitä tarkoitan. Ei ole mikään saalis todellakaan. Ei ole kyse titteleistä eikä rahasta. Nyt vaan on niin, että myyjä ja esim. korkeasti koulutettu eivät ole samalla tasolla tiedoissa, taidoissa ja henkisesti. Ei välttämättä löydy yhteyttä.

Jennikö on korkeasti koulutettu? 

Joka tapauksessa, Ilmari on saalis siksi, että hän on rauhallinen, ystävällinen, jalat maassa, järki päässä,  ihan kivan näköinenkin, ääni ja nauru on ihanat <3 

Niin just! Juuri noiden ominaisuuksiensa takia. En arvioi miehiä verokalenteri kädessä tai ajattele, että korkea koulutus olisi tae hyvästä miehestä!

Tosin. Tietyn toisen asteen koulutuksen omaavat käyttävät alkoholia enemmän ja tupakoivat useammin kuin muu osa kansaa, niinkin se menee Suomessa. Jos niitä ei toivoisi partneriltaan.

No mutta mikä pakko on pariutua tupakoivan ja reippaasti alkoholia käyttävän kanssa? Oli koulutus mikä tahansa. 

Vierailija
5062/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sharp puhuu myös ruotsia, huomasin, kun jutteli Pärnialle tuolla ravintolassa👍

Mikä on kummankin äidinkieli? Tunteista ei koskaan, ainakaan ja edes lapsilleen, saa puhua muulla kuin äidinkielellään. Mitä kieltä mahtavat vanhuksina muistaa ja puhuvat (keskenään) tai suomenkieliselle hoitohenkilökunnalle.

Mitä tapahtuu, jos puhuu tunteistaan jollekin miehelle muulla kuin äidinkielellään? 

Joutuuko hakemaan sanojaan, pitääkö ponnistella vai sujuuko puhuminen kuin äidinkielellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5063/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sharp puhuu myös ruotsia, huomasin, kun jutteli Pärnialle tuolla ravintolassa👍

Mikä on kummankin äidinkieli? Tunteista ei koskaan, ainakaan ja edes lapsilleen, saa puhua muulla kuin äidinkielellään. Mitä kieltä mahtavat vanhuksina muistaa ja puhuvat (keskenään) tai suomenkieliselle hoitohenkilökunnalle.

Muistakaa: Ette saa sanoa koskaan I love You englanninkieliselle rakkaallenne, jos englanti ei ole äidinkielenne! 

Pystyisitkö sanomaan muuta kuin I love you englanniksi.

Vierailija
5064/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi tylsä kausi 🥱

Niin oli. Mulla on vielä liuta jaksoja katsomatta. Ehkäpä katson vain perjantain finaalin.

Vierailija
5065/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Jenni näyttää lähes kokonaan rintansa tän illan jaksossa,ällöä.

Ja Pärnianin pakaroilla ovat kameramiehet herkutelleet. Hajareisin Sharpinsa päällä hieromassa miehen selkään omaa intiimialuettaan, yäk.

Vierailija
5066/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija. 

Pelkkä myyjä, siinä onkin saalista.

Ai kamala, onko sunlaisia ihmisiä oikeasti? Ootko enemmän titteleiden vai rahan perään? Noloa molemmat...

Kumpikaan ei ole noloa todellakaan. Ja varmasti on samantasoisen koulutuksen omaavalle ihan sopiva kumppani. Mutta ei toki ole mikään saalis noin yleisesti.

No todellakin on ;) Pinnallista ja materialistista. 

myötähäpeän

Et nyt tajua mitä tarkoitan. Ei ole mikään saalis todellakaan. Ei ole kyse titteleistä eikä rahasta. Nyt vaan on niin, että myyjä ja esim. korkeasti koulutettu eivät ole samalla tasolla tiedoissa, taidoissa ja henkisesti. Ei välttämättä löydy yhteyttä.

Jennikö on korkeasti koulutettu? 

Joka tapauksessa, Ilmari on saalis siksi, että hän on rauhallinen, ystävällinen, jalat maassa, järki päässä,  ihan kivan näköinenkin, ääni ja nauru on ihanat <3 

Jennistä ja Ilmarista nyt ei mitään paria tulekaan. Ilmaria ei kiinnosta pätkääkään. Saarella sinnittelee loppuun saakka, mutta kun rahat kilahtaa tilille, näkee Jenni Ilmarissa enää perävalot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5067/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija. 

Pelkkä myyjä, siinä onkin saalista.

Ai kamala, onko sunlaisia ihmisiä oikeasti? Ootko enemmän titteleiden vai rahan perään? Noloa molemmat...

Kumpikaan ei ole noloa todellakaan. Ja varmasti on samantasoisen koulutuksen omaavalle ihan sopiva kumppani. Mutta ei toki ole mikään saalis noin yleisesti.

No todellakin on ;) Pinnallista ja materialistista. 

myötähäpeän

Et nyt tajua mitä tarkoitan. Ei ole mikään saalis todellakaan. Ei ole kyse titteleistä eikä rahasta. Nyt vaan on niin, että myyjä ja esim. korkeasti koulutettu eivät ole samalla tasolla tiedoissa, taidoissa ja henkisesti. Ei välttämättä löydy yhteyttä.

Jennikö on korkeasti koulutettu? 

Joka tapauksessa, Ilmari on saalis siksi, että hän on rauhallinen, ystävällinen, jalat maassa, järki päässä,  ihan kivan näköinenkin, ääni ja nauru on ihanat <3 

Jennistä ja Ilmarista nyt ei mitään paria tulekaan. Ilmaria ei kiinnosta pätkääkään. Saarella sinnittelee loppuun saakka, mutta kun rahat kilahtaa tilille, näkee Jenni Ilmarissa enää perävalot.

Ilmarista*

Vierailija
5068/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun Eetu pussaili kiimaisesti Sannan niskaa antaessaan tälle hierontaa. Hyi kauhea! Noiden välillä ei oo mitään kemiaa. 

Kyllä Eetu tykkää Sannasta selkeästi ja varmaan toisinkin päin. Mut Sanna ei kauheasti ainakaan teeveen välityksellä sitä tunnu näyttävän. Jotenkin tuntuu ottavan Eetun ihan itsestäänselvyytenä, se harmittaa mua.

Mun mielestä Eetu on tekopirteä, koko ajan hyvällä tuulella ja yrittää liikaa ihan jatkuvasti ja joka asiassa. Luulee näennäisine tunneälyineen ja veemäisine ylävartaloineen liikoja itsestään. Ei ihme, ettei Sanna lämpene. 

Ei hän suorastaan vastenmielinen ole mutta kyllä ihmisessä pitää olla jotain renttumaisuutta, haastetta, särmää ja kontrastia ainakin mun makuuni. Ehkä joku muu tykkää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5069/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sharp puhuu myös ruotsia, huomasin, kun jutteli Pärnialle tuolla ravintolassa👍

Mikä on kummankin äidinkieli? Tunteista ei koskaan, ainakaan ja edes lapsilleen, saa puhua muulla kuin äidinkielellään. Mitä kieltä mahtavat vanhuksina muistaa ja puhuvat (keskenään) tai suomenkieliselle hoitohenkilökunnalle.

Mitä tapahtuu, jos puhuu tunteistaan jollekin miehelle muulla kuin äidinkielellään? 

Joutuuko hakemaan sanojaan, pitääkö ponnistella vai sujuuko puhuminen kuin äidinkielellä.

Niin? Kerro nyt vihdoin, mikä on se kamala ongelma sellaisessa suhteessa, jossa käyttää muuta kuin omaa äidinkieltään? Sadat miljoonat ihmiset ovat sellaisissa parisuhteissa. Kerro nyt heille, mitä kauheuksia heidän suhteissaan tapahtuu. 

Vierailija
5070/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.

Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!

😂

Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa. 

Kirjaudu sisälle Katsomoon ja etsi Love Island Suomi, sieltä löytyi ainakin mulla äänestys. 

Jos katsoo Katsomossa jaksoa, niin äänestyspallot ilmestyvät oikeaan sarakkeeseen, halusi tai ei. Ikävä vain, että ne ovat muussa kuin aakkosjärjestyksessä, kun aina tulisi olla johdonmukaisesti. Kun ovat muussa järjestyksessä, tulee MTV:n perustella muu valitsemansa järjestys, vaikuttaapa ääniin tai ei, jos joku huitaisisi vahingossa jotain (ylintä) palloa vaikkapa.

Ei huitaisusta ääni lähde. Pitää vahvistaa erikseen lähetys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5071/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija. 

Pelkkä myyjä, siinä onkin saalista.

Ai kamala, onko sunlaisia ihmisiä oikeasti? Ootko enemmän titteleiden vai rahan perään? Noloa molemmat...

Kumpikaan ei ole noloa todellakaan. Ja varmasti on samantasoisen koulutuksen omaavalle ihan sopiva kumppani. Mutta ei toki ole mikään saalis noin yleisesti.

No todellakin on ;) Pinnallista ja materialistista. 

myötähäpeän

Et nyt tajua mitä tarkoitan. Ei ole mikään saalis todellakaan. Ei ole kyse titteleistä eikä rahasta. Nyt vaan on niin, että myyjä ja esim. korkeasti koulutettu eivät ole samalla tasolla tiedoissa, taidoissa ja henkisesti. Ei välttämättä löydy yhteyttä.

Jennikö on korkeasti koulutettu? 

Joka tapauksessa, Ilmari on saalis siksi, että hän on rauhallinen, ystävällinen, jalat maassa, järki päässä,  ihan kivan näköinenkin, ääni ja nauru on ihanat <3 

Jennistä ja Ilmarista nyt ei mitään paria tulekaan. Ilmaria ei kiinnosta pätkääkään. Saarella sinnittelee loppuun saakka, mutta kun rahat kilahtaa tilille, näkee Jenni Ilmarissa enää perävalot.

Ilmarista*

Ihan sama. Vaikuttavat normaaleimmilta ja tasapainoisimmilta noista kaikista, koko ajan.

Vierailija
5072/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.

Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!

😂

Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa. 

Kirjaudu sisälle Katsomoon ja etsi Love Island Suomi, sieltä löytyi ainakin mulla äänestys. 

Jos katsoo Katsomossa jaksoa, niin äänestyspallot ilmestyvät oikeaan sarakkeeseen, halusi tai ei. Ikävä vain, että ne ovat muussa kuin aakkosjärjestyksessä, kun aina tulisi olla johdonmukaisesti. Kun ovat muussa järjestyksessä, tulee MTV:n perustella muu valitsemansa järjestys, vaikuttaapa ääniin tai ei, jos joku huitaisisi vahingossa jotain (ylintä) palloa vaikkapa.

Ei huitaisusta ääni lähde. Pitää vahvistaa erikseen lähetys.

Ei pidä, ellet tarjoita Lähetä-painiketta tai vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5073/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharp: "kehittyneet yhdessä", hah-hah-haa, katsoja ei ainakaan ole sellaista kehitystä nähnyt.

 

Kukaan ei kestä P:n suomenkieltä "sikahyvä". Miten lapsellista kieltä.

Vierailija
5074/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sharp: "kehittyneet yhdessä", hah-hah-haa, katsoja ei ainakaan ole sellaista kehitystä nähnyt.

 

Kukaan ei kestä P:n suomenkieltä "sikahyvä". Miten lapsellista kieltä.

Sharp: "Kun sä näit mua", suomenkielen tunneille, suomea ulkomaalaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5075/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun Eetu pussaili kiimaisesti Sannan niskaa antaessaan tälle hierontaa. Hyi kauhea! Noiden välillä ei oo mitään kemiaa. 

Kyllä Eetu tykkää Sannasta selkeästi ja varmaan toisinkin päin. Mut Sanna ei kauheasti ainakaan teeveen välityksellä sitä tunnu näyttävän. Jotenkin tuntuu ottavan Eetun ihan itsestäänselvyytenä, se harmittaa mua.

Mun mielestä Eetu on tekopirteä, koko ajan hyvällä tuulella ja yrittää liikaa ihan jatkuvasti ja joka asiassa. Luulee näennäisine tunneälyineen ja veemäisine ylävartaloineen liikoja itsestään. Ei ihme, ettei Sanna lämpene. 

Ei hän suorastaan vastenmielinen ole mutta kyllä ihmisessä pitää olla jotain renttumaisuutta, haastetta, särmää ja kontrastia ainakin mun makuuni. Ehkä joku muu tykkää. 

Oho. Kylläpä nähdään Eetu hyvin eri silmin sitten :D Mun mielestä Eetu todella vaikuttaa tunneälykkäältä ja kypsältä nuorelta mieheltä. Sannasta mulle on tullut sellainen komentelijakuva vaikka alussa hänestä pidin. Ja pidän edelleen mutta hän vaikuttaa hyvin epävarmalta itsestään ja yrittää mun mielestä piilottaa sen kärkkäiden kommenttiensa taakse. Mutta tää on vaan mun mielipide :)

Vierailija
5076/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sharp: "kehittyneet yhdessä", hah-hah-haa, katsoja ei ainakaan ole sellaista kehitystä nähnyt.

 

Kukaan ei kestä P:n suomenkieltä "sikahyvä". Miten lapsellista kieltä.

Sharp: "Kun sä näit mua", suomenkielen tunneille, suomea ulkomaalaisille.

Sharp: "menee ... sikahyvin", ei tuota suomenkieltä kestä.

Vierailija
5077/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun Eetu pussaili kiimaisesti Sannan niskaa antaessaan tälle hierontaa. Hyi kauhea! Noiden välillä ei oo mitään kemiaa. 

Kyllä Eetu tykkää Sannasta selkeästi ja varmaan toisinkin päin. Mut Sanna ei kauheasti ainakaan teeveen välityksellä sitä tunnu näyttävän. Jotenkin tuntuu ottavan Eetun ihan itsestäänselvyytenä, se harmittaa mua.

Mun mielestä Eetu on tekopirteä, koko ajan hyvällä tuulella ja yrittää liikaa ihan jatkuvasti ja joka asiassa. Luulee näennäisine tunneälyineen ja veemäisine ylävartaloineen liikoja itsestään. Ei ihme, ettei Sanna lämpene. 

Ei hän suorastaan vastenmielinen ole mutta kyllä ihmisessä pitää olla jotain renttumaisuutta, haastetta, särmää ja kontrastia ainakin mun makuuni. Ehkä joku muu tykkää. 

Oho. Kylläpä nähdään Eetu hyvin eri silmin sitten :D Mun mielestä Eetu todella vaikuttaa tunneälykkäältä ja kypsältä nuorelta mieheltä. Sannasta mulle on tullut sellainen komentelijakuva vaikka alussa hänestä pidin. Ja pidän edelleen mutta hän vaikuttaa hyvin epävarmalta itsestään ja yrittää mun mielestä piilottaa sen kärkkäiden kommenttiensa taakse. Mutta tää on vaan mun mielipide :)

Miksi osasta Jyväskylän Eetu tuntuu niin rasvaiselta. Käytös epämiellyttävää puhetulvineen ja jatkuvine hymyineen, joka vie kaikelta puheelta uskottavuuden.

Vierailija
5078/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.

Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!

😂

Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa. 

Kirjaudu sisälle Katsomoon ja etsi Love Island Suomi, sieltä löytyi ainakin mulla äänestys. 

Jos katsoo Katsomossa jaksoa, niin äänestyspallot ilmestyvät oikeaan sarakkeeseen, halusi tai ei. Ikävä vain, että ne ovat muussa kuin aakkosjärjestyksessä, kun aina tulisi olla johdonmukaisesti. Kun ovat muussa järjestyksessä, tulee MTV:n perustella muu valitsemansa järjestys, vaikuttaapa ääniin tai ei, jos joku huitaisisi vahingossa jotain (ylintä) palloa vaikkapa.

Ei huitaisusta ääni lähde. Pitää vahvistaa erikseen lähetys.

Ei pidä, ellet tarjoita Lähetä-painiketta tai vastaavaa.

Kun "huitaisee" parin kuvaa, niin sovellus kysyy vielä 'Haluatko äänestää Pirjo ja Markku?' ja sen jälkeen on klikattava vielä 'Kyllä, äänestä', jotta ääni menee perille.

Vierailija
5079/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sharp puhuu myös ruotsia, huomasin, kun jutteli Pärnialle tuolla ravintolassa👍

Mikä on kummankin äidinkieli? Tunteista ei koskaan, ainakaan ja edes lapsilleen, saa puhua muulla kuin äidinkielellään. Mitä kieltä mahtavat vanhuksina muistaa ja puhuvat (keskenään) tai suomenkieliselle hoitohenkilökunnalle.

Mitä tapahtuu, jos puhuu tunteistaan jollekin miehelle muulla kuin äidinkielellään? 

Joutuuko hakemaan sanojaan, pitääkö ponnistella vai sujuuko puhuminen kuin äidinkielellä.

Niin? Kerro nyt vihdoin, mikä on se kamala ongelma sellaisessa suhteessa, jossa käyttää muuta kuin omaa äidinkieltään? Sadat miljoonat ihmiset ovat sellaisissa parisuhteissa. Kerro nyt heille, mitä kauheuksia heidän suhteissaan tapahtuu. 

/ Ihmisten ^ valinnoille ei voi mitään, vaikka miten ennalta varoittelisi. Voihan sitä elää pinnallisesti, ellei yhteistä kieltä riittävästi ole. Ellei ole kielellisesti lahjakas ja riittävän motivoitunut, ei sitä uutta kieltä edes pysty omaksumaankaan., jos edes toinen käyttäisi äidinkieltään, joka on parempi kuin se, ettei kumpikaan. Kieli ei ole vain sanoja, vaan syvällistä kulttuurin tuntemista. Mistään kauheuksista ei edellä ole ollut puhetta. /

Vierailija
5080/5283 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun Eetu pussaili kiimaisesti Sannan niskaa antaessaan tälle hierontaa. Hyi kauhea! Noiden välillä ei oo mitään kemiaa. 

Joo hyi! Sanna-parka yritti sanoa että tää ei kyllä kuulu siihen hierontaan. Miettikää, on nalkissa tuolla Eetun alla puolialastomana ja yksi käy näykkimään niskaa. Oksettavaa.

Eetu antaa itsestään naistennaurattajan kuvan tai sellaisen, että haluaisi olla jokin sellainen, johon jokainen nainen lankeaa. Jokin hänessä vain tökkii vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi