Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5294)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy toivoa , että Jenni ja Ilmari voittavat 🥰
Eikä täydy, minä toivon että Sofia ja Henri voittaa.
Minä toivon ,että Jenni ja Ilmari voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.
Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!
😂
Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.
Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!
😂
Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa.
Kirjaudu sisälle Katsomoon ja etsi Love Island Suomi, sieltä löytyi ainakin mulla äänestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko väliä minkä ikäiset katsoo ohjelmaa tai minkä ikäiset äänestää sitten suosikin.
Ei muuten tietenkään, mutta se on kiinnostavaa. Että kuinka monta mummoa tai teiniä sitä katsoo. Varmaan vähän eri silmillä katsotaan, vaikka samat ihmiset voi olla suosikkeja.
No miksi sen enempää teinit katsoisi lähes kolmikymppisten touhuja? Sen kummemmin kuin mummotkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.
Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!
😂
Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa.
Kirjaudu sisälle Katsomoon ja etsi Love Island Suomi, sieltä löytyi ainakin mulla äänestys.
Jos katsoo Katsomossa jaksoa, niin äänestyspallot ilmestyvät oikeaan sarakkeeseen, halusi tai ei. Ikävä vain, että ne ovat muussa kuin aakkosjärjestyksessä, kun aina tulisi olla johdonmukaisesti. Kun ovat muussa järjestyksessä, tulee MTV:n perustella muu valitsemansa järjestys, vaikuttaapa ääniin tai ei, jos joku huitaisisi vahingossa jotain (ylintä) palloa vaikkapa.
Vierailija kirjoitti:
Sharp puhuu myös ruotsia, huomasin, kun jutteli Pärnialle tuolla ravintolassa👍
Mikä on kummankin äidinkieli? Tunteista ei koskaan, ainakaan ja edes lapsilleen, saa puhua muulla kuin äidinkielellään. Mitä kieltä mahtavat vanhuksina muistaa ja puhuvat (keskenään) tai suomenkieliselle hoitohenkilökunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Sharp puhuu myös ruotsia, huomasin, kun jutteli Pärnialle tuolla ravintolassa👍
Aika paha jos Ruotsissa asuva ei osaisi kieltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko väliä minkä ikäiset katsoo ohjelmaa tai minkä ikäiset äänestää sitten suosikin.
Tätä ihmettelen itsekin. Ihan niinkuin vanhemmat katsojat olisivat epätervetulleita tai äänestäisivät "väärin".
Tervetuloa kaikenikäiset. Ja iästä riippumatta kaikki mielipiteet ovat sallittu, ketä äänestää.
Ongelma onkin se, että äänestetään kaiken epäolennaisen mukaan, kuten kansallisuuksien mukaan, syntymäpaikkakunnan tai kotimaakunnan mukaan, ammatin mukaan, sosiaalisissa kanavissa esiintymisen jo ennen sarjaa seuraajineen avulla, työpaikan mukaan, urheilevat äänestävät urheilevia, muusikot räppärin alkua, juurikin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko väliä minkä ikäiset katsoo ohjelmaa tai minkä ikäiset äänestää sitten suosikin.
Ei muuten tietenkään, mutta se on kiinnostavaa. Että kuinka monta mummoa tai teiniä sitä katsoo. Varmaan vähän eri silmillä katsotaan, vaikka samat ihmiset voi olla suosikkeja.
No miksi sen enempää teinit katsoisi lähes kolmikymppisten touhuja? Sen kummemmin kuin mummotkaan.
Mitä nyt nillität? En ymmärrä ongelmaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.
Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!
😂
Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa.
Kirjaudu sisälle Katsomoon ja etsi Love Island Suomi, sieltä löytyi ainakin mulla äänestys.
Jos katsoo Katsomossa jaksoa, niin äänestyspallot ilmestyvät oikeaan sarakkeeseen, halusi tai ei. Ikävä vain, että ne ovat muussa kuin aakkosjärjestyksessä, kun aina tulisi olla johdonmukaisesti. Kun ovat muussa järjestyksessä, tulee MTV:n perustella muu valitsemansa järjestys, vaikuttaapa ääniin tai ei, jos joku huitaisisi vahingossa jotain (ylintä) palloa vaikkapa.
Oletko tosissasi? Siellähän on isot pallot, joissa on selkeät valokuvat pareista ja heidän nimensä vielä. Saa olla kyllä helvetin sokea, jos vahingossa niistä peräti neljästä kuvasta klikkaa väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sharp puhuu myös ruotsia, huomasin, kun jutteli Pärnialle tuolla ravintolassa👍
Mikä on kummankin äidinkieli? Tunteista ei koskaan, ainakaan ja edes lapsilleen, saa puhua muulla kuin äidinkielellään. Mitä kieltä mahtavat vanhuksina muistaa ja puhuvat (keskenään) tai suomenkieliselle hoitohenkilökunnalle.
Muistakaa: Ette saa sanoa koskaan I love You englanninkieliselle rakkaallenne, jos englanti ei ole äidinkielenne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkähän motiivit Sannalla oli ilmoittautua Love Islandiin? Onko hänellä siviilissä jokin työ, jossa julkisuus tuo lisäarvoa? En usko, että rakkautta tuli hakemaan. Laskelmoiva, kovanoloinen nainen. Halusi keinoja kaihtamatta olla saarella. Kun ei löytänyt sopivaa otti pelinappulaksi helpoimman. eli Eetun. Eetu raasu alkoi kuvitella itsestään liikoja, kun kaksi kaunotarta kilpailee hänestä.
Samaa kyllä mietin Peppiinastakin. Oliko yhtenä hänen ohjelmaan osallistumismotiivinaan julkisuuden ja näkyvyyden saaminen esim. mallintöitä ja sosiaalista mediaa ajatellen. Tämän puolesta puhuisi se, että hänestä tehtiin laaja juttu 22.6. Iltasanomiin.
P:stä se paistoi läpi koko ajan. Siksi tyrmäsi suukottelutkin. Niin mediatyrkky ettei pahempaa ole. Laskelmointi vain ei riittänyt euroja keräilemään, eivät hänelle tipahtaneetkaan taivaasta tekemättä asian hyväksi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko väliä minkä ikäiset katsoo ohjelmaa tai minkä ikäiset äänestää sitten suosikin.
Tätä ihmettelen itsekin. Ihan niinkuin vanhemmat katsojat olisivat epätervetulleita tai äänestäisivät "väärin".
Tervetuloa kaikenikäiset. Ja iästä riippumatta kaikki mielipiteet ovat sallittu, ketä äänestää.
Ongelma onkin se, että äänestetään kaiken epäolennaisen mukaan, kuten kansallisuuksien mukaan, syntymäpaikkakunnan tai kotimaakunnan mukaan, ammatin mukaan, sosiaalisissa kanavissa esiintymisen jo ennen sarjaa seuraajineen avulla, työpaikan mukaan, urheilevat äänestävät urheilevia, muusikot räppärin alkua, juurikin niin.
Niin se on eduskuntavaaleissakin. Suurin osa ei ymmärrä politiikasta mitään, mutta kaikki luettelemasi vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on töykeä. Mitä se haittaa, jos Eetu lässyttää vauvalle.
Ei hän siitä lässytyksestä pahasti sanonut. Onko se sitten niin erilainen tyyli kenelläkin asioista puhua, jos ketjussa tuollainen ottaa aivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.
Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!
😂
Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa.
Kirjaudu sisälle Katsomoon ja etsi Love Island Suomi, sieltä löytyi ainakin mulla äänestys.
Jos katsoo Katsomossa jaksoa, niin äänestyspallot ilmestyvät oikeaan sarakkeeseen, halusi tai ei. Ikävä vain, että ne ovat muussa kuin aakkosjärjestyksessä, kun aina tulisi olla johdonmukaisesti. Kun ovat muussa järjestyksessä, tulee MTV:n perustella muu valitsemansa järjestys, vaikuttaapa ääniin tai ei, jos joku huitaisisi vahingossa jotain (ylintä) palloa vaikkapa.
Oletko tosissasi? Siellähän on isot pallot, joissa on selkeät valokuvat pareista ja heidän nimensä vielä. Saa olla kyllä helvetin sokea, jos vahingossa niistä peräti neljästä kuvasta klikkaa väärin.
Niin mutku se aakkosjärjestys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on töykeä. Mitä se haittaa, jos Eetu lässyttää vauvalle.
Ei hän siitä lässytyksestä pahasti sanonut. Onko se sitten niin erilainen tyyli kenelläkin asioista puhua, jos ketjussa tuollainen ottaa aivoon.
Minusta se oli ilkeästi sanottu. Hän puhui hyvin ikävään sävyyn Eetusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko väliä minkä ikäiset katsoo ohjelmaa tai minkä ikäiset äänestää sitten suosikin.
Tätä ihmettelen itsekin. Ihan niinkuin vanhemmat katsojat olisivat epätervetulleita tai äänestäisivät "väärin".
Tervetuloa kaikenikäiset. Ja iästä riippumatta kaikki mielipiteet ovat sallittu, ketä äänestää.
Ei ole väliä, mutta joku tuolla väitti, että Joensuulaisilla "suurten ikäluokkien" edustajilla olisi ratkaiseva rooli tässä äänestyksessä.
Itä-Suomessa asuu niin vähän suomalaisia, että niillä äänillä kukaan ei voita mitään. Suomen venäläisten äänillä voisi Smirnovit voittaa ja Suomen virolaisten äänillä Pärniän, etenkin, jos ohjelma näkyy Virossa ja Suomen ulkopuolelta voisi äänestää. Sitten jos Briteistä, Ghanasta, Nigeriasta ja urheilijoilta kevyesti tulisi lisäksi sellainen äänivyöry, ettei mitään määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sharp puhuu myös ruotsia, huomasin, kun jutteli Pärnialle tuolla ravintolassa👍
Mikä on kummankin äidinkieli? Tunteista ei koskaan, ainakaan ja edes lapsilleen, saa puhua muulla kuin äidinkielellään. Mitä kieltä mahtavat vanhuksina muistaa ja puhuvat (keskenään) tai suomenkieliselle hoitohenkilökunnalle.
Muistakaa: Ette saa sanoa koskaan I love You englanninkieliselle rakkaallenne, jos englanti ei ole äidinkielenne!
Välttäkää vieraiden kielten puhumista ylipäätään. Pelkkä suomi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ziizus tää palsta on tylsempi kuin koko ohjelma.
Mitä toivoisit tältä palstalta, ja miksi et itse tuota hauskempaa sisältöä?
Ei ole pakko seurata ohjelmaa eikä tätä keskustelua.
No olihan tuo erikoista sivutolkulla tuutata syntyvyystilastoja vuodelta miekka ja kirves. Ihan sairaan hauskaako? :D
Ehkei olisi kannattanut alkaa syyllistää sitä keitä suuret ikäluokat äänestävät voittamaan.
Vaikka mummoja olisi Suomessa 3 miljoonaa, pitäisi saada selville, minkä ikäiset katsoo Love Islandia eniten, ei jotain mummomäärää Suomessa.
T. mummo, mutta pitää itseään ohjelman ei-tyypillisenä katsojana
Sehän tässä niin karua onkin, ettei MTV esitä nykyikäihmisille ilta-aikaan mitään muuta kuin noita surkeita realityjä. Minkä käsityksen vanhempi sukupolvi saaneekaan nuoremmista sukupolvista, kun noiden perusteella pitää yleistää.
Sharp puhuu myös ruotsia, huomasin, kun jutteli Pärnialle tuolla ravintolassa👍