Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan vastavuoroisuusaste lähentelee nollaa; Sannalle on OK, että Eetu aina antaa ja hän itse aina ottaa. Sanna kehui jopa videopuhelussaan, ettei ole tehnyt yhtään aamiaista koko aikana. Siinä on sellainen voittamisen uho.
Sanna oli siten myös naisista ainoa, joka ei koskaan järjestänyt treffejä. Hän vetosi siihen, että Eetu nousee aina ensimmäisenä. No, hänellä olisi ollut aina koko päivä aikaa järjestää treffit. Keskipäivällä, iltapäivällä, alkuillasta, illasta.
Lopullisesti Sannan pisteet romahtivat vauvanhoitohaasteessa. Hän olisi joutunut töihin ja hänhän ei töitä tee, koska mies tekee työt – ja hän juhlii.
Eetu ei ole minunkaan makuuni (en ole vakuuttunut hänen aitoudestaan), mutta Sanna ei selvästikään pidä Eetusta. Jos he eivät ole jo eronneet, niin lähde pois, Eetu. Tuo suhde on ihan liian kuluttava ja toksinen pitkässä juoksussa.
Tietääkö kukaan, minkä sortin terveydenhuollon työntekijä Sanna on?
Ei ole ainakaan sote-alan ammattioikeutta, joten kohtuullista olisi hänen ollut kertoa tuosta tarkemmin taustatiedoissaan. Opinnot tuskin ovat keskenkään jääneet.
Välinehuoltaja, laitoshuoltaja, bioanalyytikko, apuvälineteknikko, hoiva-avustaja tms.
Hammashoitaja?
Hammashoitajat on lähihoitajia.
Eivät ainakaan meilläpäin ole lähihoitajia. Enkä ole kuullut, että lähihoitajan koulutukseen kuuluisi hammashoidon osa-alue.
Sen mukaan milloin on Suomessa opiskellut. Hammashoitajakoulutus sisällytettiin sosiaali- ja terveysalan perustutkintoon eli osaksi lähihoitajakoulutusta vuonna 1993, jolloin kymmenen aiempaa terveys- ja sosiaalialan kouluasteen tutkintoa yhdistettiin yhdeksi lähihoitajatutkinnoksi.
Nythän toki on sellaisia, joilla ei juurikaan suomenkielen osaamistakaan ole mukaan lukien oman kulttuuritaustansa mukainen pukeutuminen noissa työtehtävissä.
Se kun Eetu pussaili kiimaisesti Sannan niskaa antaessaan tälle hierontaa. Hyi kauhea! Noiden välillä ei oo mitään kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.
Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!
😂
Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa.
Löytyy Katsomosta kohdasta Äänestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sharp puhuu myös ruotsia, huomasin, kun jutteli Pärnialle tuolla ravintolassa👍
Mikä on kummankin äidinkieli? Tunteista ei koskaan, ainakaan ja edes lapsilleen, saa puhua muulla kuin äidinkielellään. Mitä kieltä mahtavat vanhuksina muistaa ja puhuvat (keskenään) tai suomenkieliselle hoitohenkilökunnalle.
Mitä tapahtuu, jos puhuu tunteistaan jollekin miehelle muulla kuin äidinkielellään?
Vierailija kirjoitti:
Se kun Eetu pussaili kiimaisesti Sannan niskaa antaessaan tälle hierontaa. Hyi kauhea! Noiden välillä ei oo mitään kemiaa.
Kyllä Eetu tykkää Sannasta selkeästi ja varmaan toisinkin päin. Mut Sanna ei kauheasti ainakaan teeveen välityksellä sitä tunnu näyttävän. Jotenkin tuntuu ottavan Eetun ihan itsestäänselvyytenä, se harmittaa mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija.
Pelkkä myyjä, siinä onkin saalista.
Ai kamala, onko sunlaisia ihmisiä oikeasti? Ootko enemmän titteleiden vai rahan perään? Noloa molemmat...
Kumpikaan ei ole noloa todellakaan. Ja varmasti on samantasoisen koulutuksen omaavalle ihan sopiva kumppani. Mutta ei toki ole mikään saalis noin yleisesti.
No todellakin on ;) Pinnallista ja materialistista.
myötähäpeän
Et nyt tajua mitä tarkoitan. Ei ole mikään saalis todellakaan. Ei ole kyse titteleistä eikä rahasta. Nyt vaan on niin, että myyjä ja esim. korkeasti koulutettu eivät ole samalla tasolla tiedoissa, taidoissa ja henkisesti. Ei välttämättä löydy yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.
Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!
😂
Missä voi äänestää? En löytänyt kohtaa.
Kirjaudu sisälle Katsomoon ja etsi Love Island Suomi, sieltä löytyi ainakin mulla äänestys.
Kiitos, nyt löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sharp puhuu myös ruotsia, huomasin, kun jutteli Pärnialle tuolla ravintolassa👍
Mikä on kummankin äidinkieli? Tunteista ei koskaan, ainakaan ja edes lapsilleen, saa puhua muulla kuin äidinkielellään. Mitä kieltä mahtavat vanhuksina muistaa ja puhuvat (keskenään) tai suomenkieliselle hoitohenkilökunnalle.
Mitä tapahtuu, jos puhuu tunteistaan jollekin miehelle muulla kuin äidinkielellään?
Ai miten niin? Tapahtui paljon hyviä asioita. Parisuhdetta takana nyt 19-vuotta. Tutustuessamme puhuimme englantia, koska minä en osannut ranskaa, eikä mieheni suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ziizus tää palsta on tylsempi kuin koko ohjelma.
Mitä toivoisit tältä palstalta, ja miksi et itse tuota hauskempaa sisältöä?
Ei ole pakko seurata ohjelmaa eikä tätä keskustelua.
No olihan tuo erikoista sivutolkulla tuutata syntyvyystilastoja vuodelta miekka ja kirves. Ihan sairaan hauskaako? :D
Ehkei olisi kannattanut alkaa syyllistää sitä keitä suuret ikäluokat äänestävät voittamaan.
Vaikka mummoja olisi Suomessa 3 miljoonaa, pitäisi saada selville, minkä ikäiset katsoo Love Islandia eniten, ei jotain mummomäärää Suomessa.
T. mummo, mutta pitää itseään ohjelman ei-tyypillisenä katsojana
Sehän tässä niin karua onkin, ettei MTV esitä nykyikäihmisille ilta-aikaan mitään muuta kuin noita surkeita realityjä. Minkä käsityksen vanhempi sukupolvi saaneekaan nuoremmista sukupolvista, kun noiden perusteella pitää yleistää.
Hyvän käsityksen on saanut ainakin näistä tämän vuoden Love Island osallistujista. Mukavan tuntuisia ja hyväkäytöksisiä, ei edes kiroilua ole kuulunut muutamaa kertaa lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija.
Pelkkä myyjä, siinä onkin saalista.
Ai kamala, onko sunlaisia ihmisiä oikeasti? Ootko enemmän titteleiden vai rahan perään? Noloa molemmat...
Kumpikaan ei ole noloa todellakaan. Ja varmasti on samantasoisen koulutuksen omaavalle ihan sopiva kumppani. Mutta ei toki ole mikään saalis noin yleisesti.
No todellakin on ;) Pinnallista ja materialistista.
myötähäpeän
Et nyt tajua mitä tarkoitan. Ei ole mikään saalis todellakaan. Ei ole kyse titteleistä eikä rahasta. Nyt vaan on niin, että myyjä ja esim. korkeasti koulutettu eivät ole samalla tasolla tiedoissa, taidoissa ja henkisesti. Ei välttämättä löydy yhteyttä.
Jennikö on korkeasti koulutettu?
Joka tapauksessa, Ilmari on saalis siksi, että hän on rauhallinen, ystävällinen, jalat maassa, järki päässä, ihan kivan näköinenkin, ääni ja nauru on ihanat <3
Vierailija kirjoitti:
Se kun Eetu pussaili kiimaisesti Sannan niskaa antaessaan tälle hierontaa. Hyi kauhea! Noiden välillä ei oo mitään kemiaa.
Joo hyi! Sanna-parka yritti sanoa että tää ei kyllä kuulu siihen hierontaan. Miettikää, on nalkissa tuolla Eetun alla puolialastomana ja yksi käy näykkimään niskaa. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija.
Pelkkä myyjä, siinä onkin saalista.
Ai kamala, onko sunlaisia ihmisiä oikeasti? Ootko enemmän titteleiden vai rahan perään? Noloa molemmat...
Kumpikaan ei ole noloa todellakaan. Ja varmasti on samantasoisen koulutuksen omaavalle ihan sopiva kumppani. Mutta ei toki ole mikään saalis noin yleisesti.
No todellakin on ;) Pinnallista ja materialistista.
myötähäpeän
Et nyt tajua mitä tarkoitan. Ei ole mikään saalis todellakaan. Ei ole kyse titteleistä eikä rahasta. Nyt vaan on niin, että myyjä ja esim. korkeasti koulutettu eivät ole samalla tasolla tiedoissa, taidoissa ja henkisesti. Ei välttämättä löydy yhteyttä.
Jennikö on korkeasti koulutettu?
Joka tapauksessa, Ilmari on saalis siksi, että hän on rauhallinen, ystävällinen, jalat maassa, järki päässä, ihan kivan näköinenkin, ääni ja nauru on ihanat <3
Niin just! Juuri noiden ominaisuuksiensa takia. En arvioi miehiä verokalenteri kädessä tai ajattele, että korkea koulutus olisi tae hyvästä miehestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija.
Pelkkä myyjä, siinä onkin saalista.
Ai kamala, onko sunlaisia ihmisiä oikeasti? Ootko enemmän titteleiden vai rahan perään? Noloa molemmat...
Kumpikaan ei ole noloa todellakaan. Ja varmasti on samantasoisen koulutuksen omaavalle ihan sopiva kumppani. Mutta ei toki ole mikään saalis noin yleisesti.
No todellakin on ;) Pinnallista ja materialistista.
myötähäpeän
Et nyt tajua mitä tarkoitan. Ei ole mikään saalis todellakaan. Ei ole kyse titteleistä eikä rahasta. Nyt vaan on niin, että myyjä ja esim. korkeasti koulutettu eivät ole samalla tasolla tiedoissa, taidoissa ja henkisesti. Ei välttämättä löydy yhteyttä.
Jennikö on korkeasti koulutettu?
Joka tapauksessa, Ilmari on saalis siksi, että hän on rauhallinen, ystävällinen, jalat maassa, järki päässä, ihan kivan näköinenkin, ääni ja nauru on ihanat <3
Niin just! Juuri noiden ominaisuuksiensa takia. En arvioi miehiä verokalenteri kädessä tai ajattele, että korkea koulutus olisi tae hyvästä miehestä!
Tosin. Tietyn toisen asteen koulutuksen omaavat käyttävät alkoholia enemmän ja tupakoivat useammin kuin muu osa kansaa, niinkin se menee Suomessa. Jos niitä ei toivoisi partneriltaan.
Miksi näyttää rintansa lähes kokonaan ruokaillessa,ällöä.
Oispa jollain ison kullin esiin ja kävelisi huoneissa vaikka sit vaikka unissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija.
Pelkkä myyjä, siinä onkin saalista.
Ai kamala, onko sunlaisia ihmisiä oikeasti? Ootko enemmän titteleiden vai rahan perään? Noloa molemmat...
Kumpikaan ei ole noloa todellakaan. Ja varmasti on samantasoisen koulutuksen omaavalle ihan sopiva kumppani. Mutta ei toki ole mikään saalis noin yleisesti.
No todellakin on ;) Pinnallista ja materialistista.
myötähäpeän
Et nyt tajua mitä tarkoitan. Ei ole mikään saalis todellakaan. Ei ole kyse titteleistä eikä rahasta. Nyt vaan on niin, että myyjä ja esim. korkeasti koulutettu eivät ole samalla tasolla tiedoissa, taidoissa ja henkisesti. Ei välttämättä löydy yhteyttä.
No joo, monilla duunareilla on käytännön taitoja paljon enemmän kuin tällaisilla akateemisilla, ja meillä taas ehkä teoriatietoa sit enemmän.
Se taas löytyykö yhteyttä riippuu monista tekijöistä, vaikka koulutustaso olisikin sama. Tietenkään ihminen ei ole minulle saalis, jos vaikkapa arvot tai kemiat ei kohtaa, vaikka mies olisi mikä presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sharp puhuu myös ruotsia, huomasin, kun jutteli Pärnialle tuolla ravintolassa👍
Mikä on kummankin äidinkieli? Tunteista ei koskaan, ainakaan ja edes lapsilleen, saa puhua muulla kuin äidinkielellään. Mitä kieltä mahtavat vanhuksina muistaa ja puhuvat (keskenään) tai suomenkieliselle hoitohenkilökunnalle.
Mitä tapahtuu, jos puhuu tunteistaan jollekin miehelle muulla kuin äidinkielellään?
Ai miten niin? Tapahtui paljon hyviä asioita. Parisuhdetta takana nyt 19-vuotta. Tutustuessamme puhuimme englantia, koska minä en osannut ranskaa, eikä mieheni suomea.
(Ei liity suoraan ^ kauteen. Tuskin kovin syvällisiä ja laajoin sanavarastoin, kumpikin sitä vierasta kieltä. Entä perheiden, suvun kanssa.)
Siis Jenni näyttää lähes kokonaan rintansa tän illan jaksossa,ällöä.
Hänen puheensa kuulostaaki samalta kuin suomea puhuvien ruotsalaisten. Samanlainen hieman "laulava" aksentti. :)