Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5294)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan vastavuoroisuusaste lähentelee nollaa; Sannalle on OK, että Eetu aina antaa ja hän itse aina ottaa. Sanna kehui jopa videopuhelussaan, ettei ole tehnyt yhtään aamiaista koko aikana. Siinä on sellainen voittamisen uho.
Sanna oli siten myös naisista ainoa, joka ei koskaan järjestänyt treffejä. Hän vetosi siihen, että Eetu nousee aina ensimmäisenä. No, hänellä olisi ollut aina koko päivä aikaa järjestää treffit. Keskipäivällä, iltapäivällä, alkuillasta, illasta.
Lopullisesti Sannan pisteet romahtivat vauvanhoitohaasteessa. Hän olisi joutunut töihin ja hänhän ei töitä tee, koska mies tekee työt – ja hän juhlii.
Eetu ei ole minunkaan makuuni (en ole vakuuttunut hänen aitoudestaan), mutta Sanna ei selvästikään pidä Eetusta. Jos he eivät ole jo eronneet, niin lähde pois, Eetu. Tuo suhde on ihan liian kuluttava ja toksinen pitkässä juoksussa.
Tietääkö kukaan, minkä sortin terveydenhuollon työntekijä Sanna on?
Ei ole ainakaan sote-alan ammattioikeutta, joten kohtuullista olisi hänen ollut kertoa tuosta tarkemmin taustatiedoissaan. Opinnot tuskin ovat keskenkään jääneet.
Välinehuoltaja, laitoshuoltaja, bioanalyytikko, apuvälineteknikko, hoiva-avustaja tms.
Hammashoitaja?
Hammashoitajat on lähihoitajia.
Eivät ainakaan meilläpäin ole lähihoitajia. Enkä ole kuullut, että lähihoitajan koulutukseen kuuluisi hammashoidon osa-alue.
Nykyisin hammashoitaja on pohjakoulutukseltaan lähihoitaja, joka on suorittanut sosiaali- ja terveysalan perustutkinnossa suun terveydenhoidon osaamisalan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan vastavuoroisuusaste lähentelee nollaa; Sannalle on OK, että Eetu aina antaa ja hän itse aina ottaa. Sanna kehui jopa videopuhelussaan, ettei ole tehnyt yhtään aamiaista koko aikana. Siinä on sellainen voittamisen uho.
Sanna oli siten myös naisista ainoa, joka ei koskaan järjestänyt treffejä. Hän vetosi siihen, että Eetu nousee aina ensimmäisenä. No, hänellä olisi ollut aina koko päivä aikaa järjestää treffit. Keskipäivällä, iltapäivällä, alkuillasta, illasta.
Lopullisesti Sannan pisteet romahtivat vauvanhoitohaasteessa. Hän olisi joutunut töihin ja hänhän ei töitä tee, koska mies tekee työt – ja hän juhlii.
Eetu ei ole minunkaan makuuni (en ole vakuuttunut hänen aitoudestaan), mutta Sanna ei selvästikään pidä Eetusta. Jos he eivät ole jo eronneet, niin lähde pois, Eetu. Tuo suhde on ihan liian kuluttava ja toksinen pitkässä juoksussa.
Tietääkö kukaan, minkä sortin terveydenhuollon työntekijä Sanna on?
Ei ole ainakaan sote-alan ammattioikeutta, joten kohtuullista olisi hänen ollut kertoa tuosta tarkemmin taustatiedoissaan. Opinnot tuskin ovat keskenkään jääneet.
Välinehuoltaja, laitoshuoltaja, bioanalyytikko, apuvälineteknikko, hoiva-avustaja tms.
Hammashoitaja?
Hammashoitajat on lähihoitajia.
Eivät ainakaan meilläpäin ole lähihoitajia. Enkä ole kuullut, että lähihoitajan koulutukseen kuuluisi hammashoidon osa-alue.
Hammashoitajaksi voi valmistua suoraan ammatillisesta oppilaitoksesta suun terveydenhoidon koulutusohjelman kautta, mikä antaa valmiudet työskennellä sekä hammashoitajana että lähihoitajana. Vaihtoehtoisesti alalle voi päästä kouluttautumalla ensin lähihoitajaksi ja sen jälkeen suuntautumalla suun terveydenhoitoon.
vaan ihmettelen: miten pystyy esittämään kiinnostunutta vaikkei olisi lainkaan? itse en pystyisi kiehnäämään tms tyypin kanssa josta en olisi lainkaan kiinnostunut. ei kai kukaan normi vaan rahasta eli voitosta sitä tekisi? en pystyisi, näkisi kilomertin päähän jo naamasta jos en pitäisi tai olisi kiinnostunut ihmisestä
Vierailija kirjoitti:
Onko väliä minkä ikäiset katsoo ohjelmaa tai minkä ikäiset äänestää sitten suosikin.
Tätä ihmettelen itsekin. Ihan niinkuin vanhemmat katsojat olisivat epätervetulleita tai äänestäisivät "väärin".
Tervetuloa kaikenikäiset. Ja iästä riippumatta kaikki mielipiteet ovat sallittu, ketä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Minä vuonna olet syntynyt?
Saataisko tilastoa LI:n katsojista, edes täällä käyvistä =)
Olen syntynyt -70
-75 ja mies oon.. Suosikkini tytöistä oli Ella ja pojista Eetu T. "Tenhu, Tene" kakkonen.
Mies minäkin, syntynyt -49, seurannut kaikki Love Island Suomi kaudet ja aina yhtä iloinen, kun ihmiset aidosti löytävät sen etsimänsä, suosikkini tänällä kaudella Sharp & Pärnian ja Ilmari & Jenni, aiemmista kausista ehdottomat suosikkini ovat Elviira ja Paulus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko väliä minkä ikäiset katsoo ohjelmaa tai minkä ikäiset äänestää sitten suosikin.
Tätä ihmettelen itsekin. Ihan niinkuin vanhemmat katsojat olisivat epätervetulleita tai äänestäisivät "väärin".
Tervetuloa kaikenikäiset. Ja iästä riippumatta kaikki mielipiteet ovat sallittu, ketä äänestää.
Ei ole väliä, mutta joku tuolla väitti, että Joensuulaisilla "suurten ikäluokkien" edustajilla olisi ratkaiseva rooli tässä äänestyksessä.
Sanna on töykeä. Mitä se haittaa, jos Eetu lässyttää vauvalle.
Silloin , kun olivat nuotipaikalla ja Sanna valitsi Eetun parikseen , niin olisihan hän voinut valita jonkun muunkin.
Jossain jaksossa nauruhermoja kutkutti Pärnianin ja Sharpin pikku kärhämä, joka meni suunnilleen näin.
Sharp: - Seison sanojeni takana.
Päni: - Mitä?
Sharp: - Seison sanojeni takana!
Päni: - Minkä sanojen?
Sharp häkeltyneen oloisena: - En muista.
Vierailija kirjoitti:
Silloin , kun olivat nuotipaikalla ja Sanna valitsi Eetun parikseen , niin olisihan hän voinut valita jonkun muunkin.
Like who? Kaikki olivat jo vakiintuneita pareja, ainoa jonka kanssa oli mahdollisuus voittopottiin oli Eetu.
Sanna ja Eetu on molemmat noloja. Jos Eetu olisi fiksu, olisi lempannut Sannan jo ajat sitten.
Ai että haluaisin olla kärpäsenä katossa kun Sanna selittää Eetulle että tämä oli tässä, ja Eetu jää hölmistyneenä alahuuli väpättäen katsomaan hänen per settään.
Kyllä Eetulla valintaan vaikutti halu päästä finaaliviikolle. Näinköhän olisi päässyt, jos vaihtanut Peppiinaan? Mut mitä tuota enää suremaan, kaatunutta maitoa, eteenpäin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija.
Pelkkä myyjä, siinä onkin saalista.
Ai kamala, onko sunlaisia ihmisiä oikeasti? Ootko enemmän titteleiden vai rahan perään? Noloa molemmat...
Kumpikaan ei ole noloa todellakaan. Ja varmasti on samantasoisen koulutuksen omaavalle ihan sopiva kumppani. Mutta ei toki ole mikään saalis noin yleisesti.
No todellakin on ;) Pinnallista ja materialistista.
myötähäpeän
Vierailija kirjoitti:
Onko väliä minkä ikäiset katsoo ohjelmaa tai minkä ikäiset äänestää sitten suosikin.
Ei muuten tietenkään, mutta se on kiinnostavaa. Että kuinka monta mummoa tai teiniä sitä katsoo. Varmaan vähän eri silmillä katsotaan, vaikka samat ihmiset voi olla suosikkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko väliä minkä ikäiset katsoo ohjelmaa tai minkä ikäiset äänestää sitten suosikin.
Tätä ihmettelen itsekin. Ihan niinkuin vanhemmat katsojat olisivat epätervetulleita tai äänestäisivät "väärin".
Tervetuloa kaikenikäiset. Ja iästä riippumatta kaikki mielipiteet ovat sallittu, ketä äänestää.
Nyt taisi olla omaa tulkintaa. Vanhempana ihmisenä en koe, että syntymävuotensa kysyminen olisi meitä dissaavaa.
vm. -53
Vierailija kirjoitti:
Ai että haluaisin olla kärpäsenä katossa kun Sanna selittää Eetulle että tämä oli tässä, ja Eetu jää hölmistyneenä alahuuli väpättäen katsomaan hänen per settään.
Minä taas haluaisin olla kärpäsenä katossa kun Eetu selittää Sannalle, että tämä todellakin oli tässä, näin lävitsesi, mutta halusin katsoa kuinka pitkälle menet touhuissasi.
Vierailija kirjoitti:
Sanna ja Eetu on molemmat noloja. Jos Eetu olisi fiksu, olisi lempannut Sannan jo ajat sitten.
Niinpä! Mutta koskapa Eetu on aivan ääliö, niin sielläpä se vieläkin piipittää meidän riesanamme.
Onko väliä minkä ikäiset katsoo ohjelmaa tai minkä ikäiset äänestää sitten suosikin.