Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5296)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ziizus tää palsta on tylsempi kuin koko ohjelma.
Mitä toivoisit tältä palstalta, ja miksi et itse tuota hauskempaa sisältöä?
Ei ole pakko seurata ohjelmaa eikä tätä keskustelua.
No olihan tuo erikoista sivutolkulla tuutata syntyvyystilastoja vuodelta miekka ja kirves. Ihan sairaan hauskaako? :D
Ehkei olisi kannattanut alkaa syyllistää sitä keitä suuret ikäluokat äänestävät voittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitkähän motiivit Sannalla oli ilmoittautua Love Islandiin? Onko hänellä siviilissä jokin työ, jossa julkisuus tuo lisäarvoa? En usko, että rakkautta tuli hakemaan. Laskelmoiva, kovanoloinen nainen. Halusi keinoja kaihtamatta olla saarella. Kun ei löytänyt sopivaa otti pelinappulaksi helpoimman. eli Eetun. Eetu raasu alkoi kuvitella itsestään liikoja, kun kaksi kaunotarta kilpailee hänestä.
Samaa kyllä mietin Peppiinastakin. Oliko yhtenä hänen ohjelmaan osallistumismotiivinaan julkisuuden ja näkyvyyden saaminen esim. mallintöitä ja sosiaalista mediaa ajatellen. Tämän puolesta puhuisi se, että hänestä tehtiin laaja juttu 22.6. Iltasanomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ziizus tää palsta on tylsempi kuin koko ohjelma.
Mitä toivoisit tältä palstalta, ja miksi et itse tuota hauskempaa sisältöä?
Ei ole pakko seurata ohjelmaa eikä tätä keskustelua.
No olihan tuo erikoista sivutolkulla tuutata syntyvyystilastoja vuodelta miekka ja kirves. Ihan sairaan hauskaako? :D
Minua viihdyttää synnytystilastot enemmän kuin "tää palsta on tylsä"- märinä ;)
Mitä tarkoittaa märinä?
Aivan, itsellekin aivan uusi sana.
Itämurteet. "Mitä se lapsi siinä märisöö?" (Miksi lapsi itkee/kitisee?)
Länsi-Murteet: "Lopeta se märinä ja ala hommihin!" (Etelä-Pohjanmaa).
Lapissa sanotaan älä märise
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ziizus tää palsta on tylsempi kuin koko ohjelma.
Mitä toivoisit tältä palstalta, ja miksi et itse tuota hauskempaa sisältöä?
Ei ole pakko seurata ohjelmaa eikä tätä keskustelua.
No olihan tuo erikoista sivutolkulla tuutata syntyvyystilastoja vuodelta miekka ja kirves. Ihan sairaan hauskaako? :D
Ehkei olisi kannattanut alkaa syyllistää sitä keitä suuret ikäluokat äänestävät voittamaan.
Vaikka mummoja olisi Suomessa 3 miljoonaa, pitäisi saada selville, minkä ikäiset katsoo Love Islandia eniten, ei jotain mummomäärää Suomessa.
T. mummo, mutta pitää itseään ohjelman ei-tyypillisenä katsojana
Sanna pelaa Beer pongia työkseen. Ei siitä esittelyvideosta muuta jäänyt mieleen.
Minä olen vanha mummo ja aina katsononut Love Islandin. niin Suomen kuin USA ja UK. Tiedän monia mummoja, jotka katsovat. Rakkaus kiinnostaa aina. Ihanaa, kun nuoret löytävät itselleen kumppanin. Nuoria kauniita ihmisiä on kiva katsella.
Gallup: Minä vuonna olet syntynyt?
Saataisko tilastoa LI:n katsojista, edes täällä käyvistä =)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Minä vuonna olet syntynyt?
Saataisko tilastoa LI:n katsojista, edes täällä käyvistä =)
Olen syntynyt -70
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ziizus tää palsta on tylsempi kuin koko ohjelma.
Mitä toivoisit tältä palstalta, ja miksi et itse tuota hauskempaa sisältöä?
Ei ole pakko seurata ohjelmaa eikä tätä keskustelua.
No olihan tuo erikoista sivutolkulla tuutata syntyvyystilastoja vuodelta miekka ja kirves. Ihan sairaan hauskaako? :D
Ehkei olisi kannattanut alkaa syyllistää sitä keitä suuret ikäluokat äänestävät voittamaan.
40-luvulla syntyneet äänestävät jopa haudan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Minä vuonna olet syntynyt?
Saataisko tilastoa LI:n katsojista, edes täällä käyvistä =)
Täällä yksi -73
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Minä vuonna olet syntynyt?
Saataisko tilastoa LI:n katsojista, edes täällä käyvistä =)
Olen syntynyt -70
-75 ja mies oon.. Suosikkini tytöistä oli Ella ja pojista Eetu T. "Tenhu, Tene" kakkonen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija.
Pelkkä myyjä, siinä onkin saalista.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy toivoa , että Jenni ja Ilmari voittavat 🥰
Eikä täydy, minä toivon että Sofia ja Henri voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin väittää, että Henri ottaa hyvin nopeasti etäisyyttä Sofiasta skaban jälkeen. Ottaen huomioon, että perheen kanssa jo lipsautti "ei mennä asioiden edelle...". Sofia on hyvin hyvin raskas ja ylimielinen. Mutta jos nyt ovatkin yhdessä, niin onnea heille ja tsemppiä... Täältä ei ääntä irronnut heille
Jos tympeäilmeinen Sofia tv-näyttelee epämiellyttävää, niin siinä sitten kyllä onnistuu.
Sofia on ottanut mallia Kim Kardashianista, mahdollisimman vähän ilmeitä, ei mitään sympaattisuutta. Kasvot, etenkin suu nyrpeän näköisenä. Kaunis ja siro nainen, voisi hieman rentoutua, huomaa vielä ettei ulkomaailmassa pärjää pitkälle noin.
^ Toden totta. Vuosien ajan K. K. vaali tarkoituksella ankan naamaa, stoalaista, ilmeetöntä ilmettä, erityisesti selfieissään, säilyttääkseen muodikkaan ja viimeistellyn estetiikan. Totta, photoshopatuissa tai voimakkaasti suodatetuissa instagram-valokuvissa on pehmeä, tunteeton ja virheetön naamio. Rehellisissä videoissa hän kuitenkin usein nauraa, puhuu ja näyttää luonnollisempia ihmisen mikroilmeitä.
Ongelma vain on se, jos Sofia luonnostaan on tuollainen eikä vain onnistu esittämään tv-sarjassa sellaista, joka hänelle ei sovi. Se ei tee hänestä (tv-sarja)esiintyjää.
(!) Tosin. Kuuna päivänä ei voi verrata tähtitieteellisen kauniin Kim Kardashianin kasvoihin, jotka ovat kokeneet asteittaisia muutoksia vuosien varrella. Terävämpi leukalinja, virtaviivaisemmat muodot ja hienostuneempi nenä ovat ammattimaisen ihonhoidon, minimaalisesti invasiivisten hoitojen ja kirurgisten toimenpiteiden yhdistelmä, joka kaikki varmasti on vaikuttanut ilmeisiin. Hänen kasvonsa, toisin kuin Sofian, eivät kuitenkaan ole täysin ilmeettömät. Niitä voisi kuvata jähmettyneiksi tai keskimääräistä vähemmän tunteellisina. Syynä varmasti ovat juuri Botox, kiinteytyshoidot ja täyteaineet, jotka heikentävät hymyä ja ilmaisuvoimaa: Tunnettua on miten otsan ja silmänympärysiho voi alkaa näyttää erittäin kireältä ja liikkumattomalta, jopa kun ihminen nauraa tai puhuu. Sofia ei siksi ole täysin ilmeetön, kyllästyneen näköinen ja puhu yksitoikkoisella rumalla piipitysäänellään.
Kim Kardashian ei todellakaan ole mikään erityisen kaunis. Hän on leikatun näköinen ja muovinen, sellainen rakennetun nuken näköinen.
Sofia kaikessa luonnollisuudessaan on paljon kauniimpi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija.
Pelkkä myyjä, siinä onkin saalista.
Ai kamala, onko sunlaisia ihmisiä oikeasti? Ootko enemmän titteleiden vai rahan perään? Noloa molemmat...
Kaikki ”fanitan aina jotain itseäni upeampaa” tyypit tykkää Jennistä. Sellaiset hännystelijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmari on kyllä varsinainen saalis. Komea, miehekäs, aikuisen järkevä ja hyvä keskustelija.
Pelkkä myyjä, siinä onkin saalista.
Ai kamala, onko sunlaisia ihmisiä oikeasti? Ootko enemmän titteleiden vai rahan perään? Noloa molemmat...
Kumpikaan ei ole noloa todellakaan. Ja varmasti on samantasoisen koulutuksen omaavalle ihan sopiva kumppani. Mutta ei toki ole mikään saalis noin yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan vastavuoroisuusaste lähentelee nollaa; Sannalle on OK, että Eetu aina antaa ja hän itse aina ottaa. Sanna kehui jopa videopuhelussaan, ettei ole tehnyt yhtään aamiaista koko aikana. Siinä on sellainen voittamisen uho.
Sanna oli siten myös naisista ainoa, joka ei koskaan järjestänyt treffejä. Hän vetosi siihen, että Eetu nousee aina ensimmäisenä. No, hänellä olisi ollut aina koko päivä aikaa järjestää treffit. Keskipäivällä, iltapäivällä, alkuillasta, illasta.
Lopullisesti Sannan pisteet romahtivat vauvanhoitohaasteessa. Hän olisi joutunut töihin ja hänhän ei töitä tee, koska mies tekee työt – ja hän juhlii.
Eetu ei ole minunkaan makuuni (en ole vakuuttunut hänen aitoudestaan), mutta Sanna ei selvästikään pidä Eetusta. Jos he eivät ole jo eronneet, niin lähde pois, Eetu. Tuo suhde on ihan liian kuluttava ja toksinen pitkässä juoksussa.
Tietääkö kukaan, minkä sortin terveydenhuollon työntekijä Sanna on?
Ei ole ainakaan sote-alan ammattioikeutta, joten kohtuullista olisi hänen ollut kertoa tuosta tarkemmin taustatiedoissaan. Opinnot tuskin ovat keskenkään jääneet.
Välinehuoltaja, laitoshuoltaja, bioanalyytikko, apuvälineteknikko, hoiva-avustaja tms.
Hammashoitaja?
Hammashoitajat on lähihoitajia.
Eivät ainakaan meilläpäin ole lähihoitajia. Enkä ole kuullut, että lähihoitajan koulutukseen kuuluisi hammashoidon osa-alue.
Eetu on kovin, oikea pelimies, ei häntä noin vain huiputettaisi, kummaa tulkintaa.