Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4967)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan vastavuoroisuusaste lähentelee nollaa; Sannalle on OK, että Eetu aina antaa ja hän itse aina ottaa. Sanna kehui jopa videopuhelussaan, ettei ole tehnyt yhtään aamiaista koko aikana. Siinä on sellainen voittamisen uho.
Sanna oli siten myös naisista ainoa, joka ei koskaan järjestänyt treffejä. Hän vetosi siihen, että Eetu nousee aina ensimmäisenä. No, hänellä olisi ollut aina koko päivä aikaa järjestää treffit. Keskipäivällä, iltapäivällä, alkuillasta, illasta.
Lopullisesti Sannan pisteet romahtivat vauvanhoitohaasteessa. Hän olisi joutunut töihin ja hänhän ei töitä tee, koska mies tekee työt – ja hän juhlii.
Eetu ei ole minunkaan makuuni (en ole vakuuttunut hänen aitoudestaan), mutta Sanna ei selvästikään pidä Eetusta. Jos he eivät ole jo eronneet, niin lähde pois, Eetu. Tuo suhde on ihan liian kuluttava ja toksinen pitkässä juoksussa.
Tietääkö kukaan, minkä sortin terveydenhuollon työntekijä Sanna on?
Ei ole ainakaan sote-alan ammattioikeutta, joten kohtuullista olisi hänen ollut kertoa tuosta tarkemmin taustatiedoissaan. Opinnot tuskin ovat keskenkään jääneet.
Välinehuoltaja, laitoshuoltaja, bioanalyytikko, apuvälineteknikko, hoiva-avustaja tms.
Vierailija kirjoitti:
Ziizus tää palsta on tylsempi kuin koko ohjelma.
Mitä toivoisit tältä palstalta, ja miksi et itse tuota hauskempaa sisältöä?
Ei ole pakko seurata ohjelmaa eikä tätä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan vastavuoroisuusaste lähentelee nollaa; Sannalle on OK, että Eetu aina antaa ja hän itse aina ottaa. Sanna kehui jopa videopuhelussaan, ettei ole tehnyt yhtään aamiaista koko aikana. Siinä on sellainen voittamisen uho.
Sanna oli siten myös naisista ainoa, joka ei koskaan järjestänyt treffejä. Hän vetosi siihen, että Eetu nousee aina ensimmäisenä. No, hänellä olisi ollut aina koko päivä aikaa järjestää treffit. Keskipäivällä, iltapäivällä, alkuillasta, illasta.
Lopullisesti Sannan pisteet romahtivat vauvanhoitohaasteessa. Hän olisi joutunut töihin ja hänhän ei töitä tee, koska mies tekee työt – ja hän juhlii.
Eetu ei ole minunkaan makuuni (en ole vakuuttunut hänen aitoudestaan), mutta Sanna ei selvästikään pidä Eetusta. Jos he eivät ole jo eronneet, niin lähde pois, Eetu. Tuo suhde on ihan liian kuluttava ja toksinen pitkässä juoksussa.
Tietääkö kukaan, minkä sortin terveydenhuollon työntekijä Sanna on?
Ei ole ainakaan sote-alan ammattioikeutta, joten kohtuullista olisi hänen ollut kertoa tuosta tarkemmin taustatiedoissaan. Opinnot tuskin ovat keskenkään jääneet.
Välinehuoltaja, laitoshuoltaja, bioanalyytikko, apuvälineteknikko, hoiva-avustaja tms.
Laitossiivooja, vastaanotossakin/ko, jos oikein laajasti määrittäisi hoitoalan... "työskentelee hoitoalalla". Ammattiin valmistuneista voisi hakea. Minkä vuoden ylioppilas, Joensuun lyseon lukiosta/ko, jossa opettajissakin Gröhnejä.
Joo hoitoalalla työskentely on laaja käsite. Itsekin "työskentelen hoitoalalla", olen kotiavustajana kehitysvammaisten ympärivuorokautisessa ryhmäkodissa. Teen kaikkea semmoista mikä vapauttaa hoitajien aikaa asukkaille, eli hoidan pyykkihuoltoa, tiskejä, ruokahuoltoa, sänkyjen petaamista, ym. Samanlainen työasu minulla on kuin hoitajilla, mutta hoitotöitä en tee. Olen ihan eri alalle kouluttautunut, mutta kun selkä ei kestänyt istumatyötä niin nyt ei tarvitse istua. Koko työaika jalkojen päällä mutta tykkään. Tämä nyt vaan ohiksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan vastavuoroisuusaste lähentelee nollaa; Sannalle on OK, että Eetu aina antaa ja hän itse aina ottaa. Sanna kehui jopa videopuhelussaan, ettei ole tehnyt yhtään aamiaista koko aikana. Siinä on sellainen voittamisen uho.
Sanna oli siten myös naisista ainoa, joka ei koskaan järjestänyt treffejä. Hän vetosi siihen, että Eetu nousee aina ensimmäisenä. No, hänellä olisi ollut aina koko päivä aikaa järjestää treffit. Keskipäivällä, iltapäivällä, alkuillasta, illasta.
Lopullisesti Sannan pisteet romahtivat vauvanhoitohaasteessa. Hän olisi joutunut töihin ja hänhän ei töitä tee, koska mies tekee työt – ja hän juhlii.
Eetu ei ole minunkaan makuuni (en ole vakuuttunut hänen aitoudestaan), mutta Sanna ei selvästikään pidä Eetusta. Jos he eivät ole jo eronneet, niin lähde pois, Eetu. Tuo suhde on ihan liian kuluttava ja toksinen pitkässä juoksussa.
Tietääkö kukaan, minkä sortin terveydenhuollon työntekijä Sanna on?
Ei ole ainakaan sote-alan ammattioikeutta, joten kohtuullista olisi hänen ollut kertoa tuosta tarkemmin taustatiedoissaan. Opinnot tuskin ovat keskenkään jääneet.
Välinehuoltaja, laitoshuoltaja, bioanalyytikko, apuvälineteknikko, hoiva-avustaja tms.
Hammashoitaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ziizus tää palsta on tylsempi kuin koko ohjelma.
Mitä toivoisit tältä palstalta, ja miksi et itse tuota hauskempaa sisältöä?
Ei ole pakko seurata ohjelmaa eikä tätä keskustelua.
No olihan tuo erikoista sivutolkulla tuutata syntyvyystilastoja vuodelta miekka ja kirves. Ihan sairaan hauskaako? :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.
Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!
Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.