Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4967)

Vierailija
4961/4967 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.

Vierailija
4962/4967 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannan vastavuoroisuusaste lähentelee nollaa; Sannalle on OK, että Eetu aina antaa ja hän itse aina ottaa. Sanna kehui jopa videopuhelussaan, ettei ole tehnyt yhtään aamiaista koko aikana. Siinä on sellainen voittamisen uho. 

 

Sanna oli siten myös naisista ainoa, joka ei koskaan järjestänyt treffejä. Hän vetosi siihen, että Eetu nousee aina ensimmäisenä. No, hänellä olisi ollut aina koko päivä aikaa järjestää treffit. Keskipäivällä, iltapäivällä, alkuillasta, illasta.

 

Lopullisesti Sannan pisteet romahtivat vauvanhoitohaasteessa. Hän olisi joutunut töihin ja hänhän ei töitä tee, koska mies tekee työt – ja hän juhlii.

 

Eetu ei ole minunkaan makuuni (en ole vakuuttunut hänen aitoudestaan), mutta Sanna ei selvästikään pidä Eetusta. Jos he eivät ole jo eronneet, niin lähde pois, Eetu. Tuo suhde on ihan liian kuluttava ja toksinen pitkässä juoksussa.

Tietääkö kukaan, minkä sortin terveydenhuollon työntekijä Sanna on?

Ei ole ainakaan sote-alan ammattioikeutta, joten kohtuullista olisi hänen ollut kertoa tuosta tarkemmin taustatiedoissaan. Opinnot tuskin ovat keskenkään jääneet.

Välinehuoltaja, laitoshuoltaja, bioanalyytikko, apuvälineteknikko, hoiva-avustaja tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4963/4967 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ziizus tää palsta on tylsempi kuin koko ohjelma.

Mitä toivoisit tältä palstalta, ja miksi et itse tuota hauskempaa sisältöä?

Ei ole pakko seurata ohjelmaa eikä tätä keskustelua.

Vierailija
4964/4967 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannan vastavuoroisuusaste lähentelee nollaa; Sannalle on OK, että Eetu aina antaa ja hän itse aina ottaa. Sanna kehui jopa videopuhelussaan, ettei ole tehnyt yhtään aamiaista koko aikana. Siinä on sellainen voittamisen uho. 

 

Sanna oli siten myös naisista ainoa, joka ei koskaan järjestänyt treffejä. Hän vetosi siihen, että Eetu nousee aina ensimmäisenä. No, hänellä olisi ollut aina koko päivä aikaa järjestää treffit. Keskipäivällä, iltapäivällä, alkuillasta, illasta.

 

Lopullisesti Sannan pisteet romahtivat vauvanhoitohaasteessa. Hän olisi joutunut töihin ja hänhän ei töitä tee, koska mies tekee työt – ja hän juhlii.

 

Eetu ei ole minunkaan makuuni (en ole vakuuttunut hänen aitoudestaan), mutta Sanna ei selvästikään pidä Eetusta. Jos he eivät ole jo eronneet, niin lähde pois, Eetu. Tuo suhde on ihan liian kuluttava ja toksinen pitkässä juoksussa.

Tietääkö kukaan, minkä sortin terveydenhuollon työntekijä Sanna on?

Ei ole ainakaan sote-alan ammattioikeutta, joten kohtuullista olisi hänen ollut kertoa tuosta tarkemmin taustatiedoissaan. Opinnot tuskin ovat keskenkään jääneet.

Välinehuoltaja, laitoshuoltaja, bioanalyytikko, apuvälineteknikko, hoiva-avustaja tms.

Laitossiivooja, vastaanotossakin/ko, jos oikein laajasti määrittäisi hoitoalan... "työskentelee hoitoalalla". Ammattiin valmistuneista voisi hakea. Minkä vuoden ylioppilas, Joensuun lyseon lukiosta/ko, jossa opettajissakin Gröhnejä.

Vierailija
4965/4967 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hoitoalalla työskentely on laaja käsite. Itsekin "työskentelen hoitoalalla", olen kotiavustajana kehitysvammaisten ympärivuorokautisessa ryhmäkodissa. Teen kaikkea semmoista mikä vapauttaa hoitajien aikaa asukkaille, eli hoidan pyykkihuoltoa, tiskejä, ruokahuoltoa, sänkyjen petaamista, ym. Samanlainen työasu minulla on kuin hoitajilla, mutta hoitotöitä en tee. Olen ihan eri alalle kouluttautunut, mutta kun selkä ei kestänyt istumatyötä niin nyt ei tarvitse istua. Koko työaika jalkojen päällä mutta tykkään. Tämä nyt vaan ohiksena.

Vierailija
4966/4967 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannan vastavuoroisuusaste lähentelee nollaa; Sannalle on OK, että Eetu aina antaa ja hän itse aina ottaa. Sanna kehui jopa videopuhelussaan, ettei ole tehnyt yhtään aamiaista koko aikana. Siinä on sellainen voittamisen uho. 

 

Sanna oli siten myös naisista ainoa, joka ei koskaan järjestänyt treffejä. Hän vetosi siihen, että Eetu nousee aina ensimmäisenä. No, hänellä olisi ollut aina koko päivä aikaa järjestää treffit. Keskipäivällä, iltapäivällä, alkuillasta, illasta.

 

Lopullisesti Sannan pisteet romahtivat vauvanhoitohaasteessa. Hän olisi joutunut töihin ja hänhän ei töitä tee, koska mies tekee työt – ja hän juhlii.

 

Eetu ei ole minunkaan makuuni (en ole vakuuttunut hänen aitoudestaan), mutta Sanna ei selvästikään pidä Eetusta. Jos he eivät ole jo eronneet, niin lähde pois, Eetu. Tuo suhde on ihan liian kuluttava ja toksinen pitkässä juoksussa.

Tietääkö kukaan, minkä sortin terveydenhuollon työntekijä Sanna on?

Ei ole ainakaan sote-alan ammattioikeutta, joten kohtuullista olisi hänen ollut kertoa tuosta tarkemmin taustatiedoissaan. Opinnot tuskin ovat keskenkään jääneet.

Välinehuoltaja, laitoshuoltaja, bioanalyytikko, apuvälineteknikko, hoiva-avustaja tms.

Hammashoitaja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4967/4967 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ziizus tää palsta on tylsempi kuin koko ohjelma.

Mitä toivoisit tältä palstalta, ja miksi et itse tuota hauskempaa sisältöä?

Ei ole pakko seurata ohjelmaa eikä tätä keskustelua.

No olihan tuo erikoista sivutolkulla tuutata syntyvyystilastoja vuodelta miekka ja kirves. Ihan sairaan hauskaako? :D

Vierailija
4968/4967 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi parien äänestyspallot eivät ole Katsomon oikeassa sarakkeessa aakkosjärjestyksessä, @MTV:ltä täysin epäjohdonmukaista. Pitäisikö sitten olla parin miehen vai tytön mukaan aakkostettuna, mutta aivan sama, aakkostettuna pitäisi olla jommin kummin.

Joo kyllä, nyt ei nimittäin mitenkään meinaa löytää sitä paria tuolta joukosta ketä haluaa äänestää! Kauhiaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi