Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4870)
Vierailija kirjoitti:
Säteellä on vielä paljon kasvamista edessä. Haluaa prinsessakohtelua, kärttää koko ajan kehuja, vaatii palvelua, kutsuu itseään päivänsäteeksi, pynttää naamaansa tuntikausia, pistää muut pyyteleen anteeksi, hiplaa hiuksia koko ajan.. Vaikea kumppani, vaikuttaa narsistilta. Säteellä on sellaiset kasvonpiirteet, että vähänkin kun vanhenee, on tosi ruma. Toki nytkin on, kun meikit pyyhitään ja tekoblondi tukka kiinni. Toisin kuin luonnonkaunis ihana aito Jenni!
Luonnonkaunis? Muhkuraisilla täytteillä pilatut huulet, huonot hiuslisäkkeet, iho hakattu täyteen mustetta jne.
Älä jaksa enää, sun piipitystä ei jaksa enää kukaan lukea. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ilmari hei, ei noita viiksiä, pliis... :O
Must ne on just hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Ilmari hei, ei noita viiksiä, pliis... :O
Jenni tykkää miehistä viiksillä :)
Ilmari isänä on kyllä ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Ilmari isänä on kyllä ihana <3
Ja Sharp myös!
Sharp olisi kiva kaveri. Sen huumori sais hyvälle tuulelle. Eelille varmaan sanoisin rauhoitu vähäksi aikaa. Jos olisin nuorempi mulle kelpaisi Ilmari.
Vierailija kirjoitti:
Love Islandin Säde ja Ammad seurustelevat | MTV Uutiset
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/juuri-ennen-love-island-finaalia-pu…
Tyrkkyjen julkaistu jo monta tuntia sitten, 9.45 (vs. 13.11). Toivottavasti kumpaakaan ei nähdä enää missään realitysarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo villalla vielä olevat tekevät työkseen? En tarkoita mitään räppärihaaveita, vaan oikeaa leipätyötä, esim. Henri? Jenni työasiat on aiemmin käsitelty, Säteen samoin. Ilmari taitaa olla myyjä (minkä alan?). Peppiina mehubaarin esimies. Entä muut? Ammatti kuitenkin kertoo ihmisestä aika paljonkin.
Kuvaruudulla saisi olla jokaisesta päiväkirjahuoneessa ja muissa lähikuvissa etunimi, ikä ja ammatti (tai opiskelijastatus, jos päätoiminen opiskelija), juurikin niin.
Varmaan formaattiin kuuluu ettei ammatista opiskelusta yms saa puhua. Onhan se kieltämättä aika olennainen tieto ihmisestä, vai onko noilla kaikilla opiskelut jääneet peruskouluun niin ei viitsi puhua edes asiasta.
Sharp nyt ainakin opiskelee tällä hetkellä Karlstadin yliopistossa kauppatieteitä. Ja kyllähän sen hänestä huomaa, että muutakin on tullut selattua kuin tiktokkia.
Siksikö että olisi lähempänä Viroa kuin Jyväskylässään.
Mistä Ammadin juuret on? Iran?Irak? Afganistan? Marokko?
Vierailija kirjoitti:
Eetu varsinainen limanuljaska,
Jotenkin hänen olematon murheensä tai äänen nuottinsa niin ärsyttää, onko hän tai vanhempansa alunperin Jyväskylästä, jonka murre voi osan suomalaisia korvaan niin ottaa, se nuotti. Tietysti voi olla se hymyn karekin, kun puhuu, joka ei aivan helppoa tosin ole, pystyä hymyilemään leveästi ja puhumaan samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme ääntä annettu P S
Tietääkö kukaan, asuuko Pärnian Helsingissä, kuten on esittelyssä mainittu, vaikka on töissä Tallinnassa? Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan. Eikö ollut tarpeeksi ohjelmaan osallistujia, kun piti haalia Pärnian Tallinnasta...
"Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan."
Ei voi asua Helsingissä, kun mainostaa kasinoja.
Tosi epäeettistä MTV:ltä valita tuollainen, monestakin näkökulmasta, ei vain hoonosoomen takia.
Olen täysin samaa mieltä. Epäeettinen valinta MtV:ltä.
Millä tavalla epäeettinen?
Tätä se rahapelaaminen voi saada aikaan ja sen markkinointi tai striimaaminen Virosta käsin, näin Tampereella: "mies hakkasi vasaralla ainakin liki kaikki rahapelikoneet rikki. Mies kuvasi menettelyään striimausalustalle suorana lähetyksenä." (23.6.2026 uutisoitu).
Sanna on niin liero ja ärsyttävä huijari. Miten on pokkaa väkisin esittää että Eetu jees, kun kuuhun saakka näkee että esittää ja oikeasti häpeää Eetua ja katsoo häntä alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on niin liero ja ärsyttävä huijari. Miten on pokkaa väkisin esittää että Eetu jees, kun kuuhun saakka näkee että esittää ja oikeasti häpeää Eetua ja katsoo häntä alaspäin.
Oikein nenä nyppyrällä.
Sofia katsoo Henriä aina silmännurkasta häijysti ja jäkättää joka asiasta, aina Henri tekee hänen mielestään väärin oli niin tai näin. Henri saisi paremman, ei ehkä vain tajua sitä. Lisäksi Sofia on koko ajan jotenkin veemäinen besservisser muidenkin seurassa.
Vauvajakso oli paljastava, en olisi uskonut että Sanna (joka kuitenkin on 27-28v) oli niin hukassa tehtävän kanssa ja niin negatiivinen koko ajan. Alkaa ilmeisesti jo Eetunkin kärsivällisyys olla koetuksella. Minusta Sanna vaikuttaa todella todella raskaalta ja ikävältä kumppanilta.
Sharp sen sijaan oli tosi luonteva isä, leikitti vauvaa todella luontevasti. Eikä Pärniankaan huono ollut. Hauska suhtautuminen huumorilla myös siihen että heilläkin oli valkoinen vauva. Pärniän jotenkin vannottelu että mä lupaan, tään on Sharp sun. Ottivat asian mukavan leppoisesti vaikka Sharpkin totesi ettei vauva oikeastaan ollut heidän näköinen. Eivät siis aloittaneet mitään moraalista woketusta asiasta vaikka olihan se tuotannolta tietysti hienoinen moka. Ehkä seuraavaa kertaa varten osataan varautua paremmin.
Ei Sharp ja Pärnian varmaan enää ole pari mutta taitavat silti saada ääneni juuri siitä syystä että ovat leppoisia, huumorintajuisia ja juurevia.
Ilmaria ja Jenniäkin mietin ensin mutta ei tuo Ilmarikaan vauvan kanssa mitenkään loistavasti pärjännyt. Laski keittiön pöydälle ja sanoi että eikö se nyt voi tossakin hengata. Muuten mukava pari ja kenties ovat edelleen yhdessä mutta mun äänestyspäätöksen taisi ratkaista tuo vauvajakso.
En katsonut viime kautta, mutta oliko siinäkin puhetyyli tämä: tiäksä niinku sillee niiku sillee tieks?
Ilmari hei, ei noita viiksiä, pliis... :O