Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4874)
Sofia vaikuttaa todella hankalalta, vaikealta, kriittiseltä ja v-mäiseltä. Hyvin vaikea hänen kanssaan on tulla toimeen. Itse pidän enemmän rennoista ja iloisista.
Säteellä on vielä paljon kasvamista edessä. Haluaa prinsessakohtelua, kärttää koko ajan kehuja, vaatii palvelua, kutsuu itseään päivänsäteeksi, pynttää naamaansa tuntikausia, pistää muut pyyteleen anteeksi, hiplaa hiuksia koko ajan.. Vaikea kumppani, vaikuttaa narsistilta. Säteellä on sellaiset kasvonpiirteet, että vähänkin kun vanhenee, on tosi ruma. Toki nytkin on, kun meikit pyyhitään ja tekoblondi tukka kiinni. Toisin kuin luonnonkaunis ihana aito Jenni!
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa muutkin parit (tai ainakin Sharp ja Päni) puhua rakastumisesta. Joko heillä nyt menee pahasti sekaisin rakastuminen vs. mielikuva rakastumisesta tai sitten se on vaan osa pelitaktiikkaa. Tulee vähän kyllä semmonen fiilis, että puhuvat siitä, koska niin "kuuluu" tehdä, vaikkeivät välttis edes tiedä, mitä on olla rakastunut. En jaksa oikeasti uskoa, että kukaan tuossa ajassa ja tuolla eristetyssä ympäristössä voisi oikeasti rakastua. Ei tuossa ajassa vielä edes tunne toista kovin hyvin ja ulkomaailmassa ihan varmasti ilmenee uusia (ei niin kivojakin) puolia toisesta.
Nimen omaan eristetyssä ympäristössä on helppo rakastua. Tietenkin riippuu, mitä rakastumisella tarkoitetaan, mutta uskon helposti, että osa on vahvasti ihastuneita, ehkä jopa rakastuneita.
Tuolla kun kuulemma päivä tuntuu viikolta, niin onhan 2kk sillä logiikalla 1v 4kk. Se mitä ulkomaailmassa tapahtuu on sitten asia erikseen.
Pänin ja Sharpin energia on niin hauska. Ihana pari!!!
Vierailija kirjoitti:
Täyttä valetta siis, että pudonneet olisi viety suoraan lentoasemalle. Kenties vietiin, muttei ainakaan lennolle Suomeen; sisältyyhän se varmasti työsopimukseenkin, että jokainen sitoutuu olemaan poissa Suomesta koko kuvausten ajan, ettei mikään paljasta, ketkä on poispotkittu ennen kuvausten päättymistä:
"He jäivät aluksi viikoksi Espanjaan lomailemaan, jonka jälkeen vasta lensivät takaisin Suomeen. ".
Paitsi kuka täällä syksyllä olisi tajunnut, a) ketkä ovat LI:ssa ja b) missä vaiheessa finaalia kuvataan?
Mutta joo, valehtelua silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei taida enää uskoa, että superfaneja olisi oikeasti olemassa.
Voisiko tuotanto tunnustaa, että ovat itse superfani tai sitten todistaa, että on olemassa kertomalla kuinka superfaniksi pääsee.
Näkyy olevan katsomon sivuilla hakemus, jolla voi hakea superfaniksi syksylle 2026.
Ei kai tätä kotimaista ohjelmaa aiota enää tehdä, jäk. Suomalaiset on niin kankeita, uuvuttavia, epäkauniita ja tylsiä love islandiin.
Puuttuu kaikki leikki, viettelys, viehätys, ilo ja halu.
Minua taas ei kiinnosta muunmaalaisten teennäiset viettelykset ollenkaan.
Me ollaan kankeita, mutta en sanoisi epäkauniiksi näitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi Pärniän "new week, new years"-lausahdus oli? :D Uus viikko, uudet vuodet?? Miks pitää puhua englantia, jos puhuu ihan mitä sattuu
Miten niin mitä sattuu, tuohan on sarjassa elämä on laiffii =)
MTV:n olisi pitänyt käännöstekstittää.
Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Säteellä on vielä paljon kasvamista edessä. Haluaa prinsessakohtelua, kärttää koko ajan kehuja, vaatii palvelua, kutsuu itseään päivänsäteeksi, pynttää naamaansa tuntikausia, pistää muut pyyteleen anteeksi, hiplaa hiuksia koko ajan.. Vaikea kumppani, vaikuttaa narsistilta. Säteellä on sellaiset kasvonpiirteet, että vähänkin kun vanhenee, on tosi ruma. Toki nytkin on, kun meikit pyyhitään ja tekoblondi tukka kiinni. Toisin kuin luonnonkaunis ihana aito Jenni!
En mä vaan ole saanut sellaista käsitystä, että on hankala. Nätti meikillä ja ilman. Sen sijaan hankala fibat tulee Sofiasta. Hän totesi yhdessä jaksossa, että tykkää et asiat tehdään hänen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa muutkin parit (tai ainakin Sharp ja Päni) puhua rakastumisesta. Joko heillä nyt menee pahasti sekaisin rakastuminen vs. mielikuva rakastumisesta tai sitten se on vaan osa pelitaktiikkaa. Tulee vähän kyllä semmonen fiilis, että puhuvat siitä, koska niin "kuuluu" tehdä, vaikkeivät välttis edes tiedä, mitä on olla rakastunut. En jaksa oikeasti uskoa, että kukaan tuossa ajassa ja tuolla eristetyssä ympäristössä voisi oikeasti rakastua. Ei tuossa ajassa vielä edes tunne toista kovin hyvin ja ulkomaailmassa ihan varmasti ilmenee uusia (ei niin kivojakin) puolia toisesta.
Nimen omaan eristetyssä ympäristössä on helppo rakastua. Tietenkin riippuu, mitä rakastumisella tarkoitetaan, mutta uskon helposti, että osa on vahvasti ihastuneita, ehkä jopa rakastuneita.
Tuolla kun kuulemma päivä tuntuu viikolta, niin onhan 2kk sillä logiikalla 1v 4kk. Se mitä ulkomaailmassa tapahtuu on sitten asia erikseen.
Usein täysin keinotekoisesti luotua, koska aivojen kemialliset ja psykologiset tilat muuttuvat eristäytyneissä ympäristöissä. Päivittäiset häiriötekijät poistetaan, ne poistuvat, ja ihminen alkaa kokea yhteyden tarvetta, aivan sama keneen. Ihminen alkaa ilmaista, kokea ja käsitellä tunteita tavallista kokonaisvaltaisemmin ja voimakkaammin. Muttei katsojia kiinnosta se keinotekoisesti aikaan saatu jauhaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme ääntä annettu P S
Tietääkö kukaan, asuuko Pärnian Helsingissä, kuten on esittelyssä mainittu, vaikka on töissä Tallinnassa? Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan. Eikö ollut tarpeeksi ohjelmaan osallistujia, kun piti haalia Pärnian Tallinnasta...
Oletko sama rasse, joka vih asit Rosaakin? Anna kun arvaan, myös Hai oli sinusta vääränvärinen osallistuja EA:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa muutkin parit (tai ainakin Sharp ja Päni) puhua rakastumisesta. Joko heillä nyt menee pahasti sekaisin rakastuminen vs. mielikuva rakastumisesta tai sitten se on vaan osa pelitaktiikkaa. Tulee vähän kyllä semmonen fiilis, että puhuvat siitä, koska niin "kuuluu" tehdä, vaikkeivät välttis edes tiedä, mitä on olla rakastunut. En jaksa oikeasti uskoa, että kukaan tuossa ajassa ja tuolla eristetyssä ympäristössä voisi oikeasti rakastua. Ei tuossa ajassa vielä edes tunne toista kovin hyvin ja ulkomaailmassa ihan varmasti ilmenee uusia (ei niin kivojakin) puolia toisesta.
Rikkoisi kaikkia todennäköisyyksiä, että sarjaan hakijoista MTV:n parittamat ihmiset sopisivat toisilleen. Ei ole juurikaan onnistunut Ensitreffeissäkään, eikä loppujen lopuksi.
? Tästähän on tullut paljon pareja, paljon enemmän kuin todennäköisesti luulisi. Ehkä parempi onnistumisprosenttikin kuin EA:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä valetta siis, että pudonneet olisi viety suoraan lentoasemalle. Kenties vietiin, muttei ainakaan lennolle Suomeen; sisältyyhän se varmasti työsopimukseenkin, että jokainen sitoutuu olemaan poissa Suomesta koko kuvausten ajan, ettei mikään paljasta, ketkä on poispotkittu ennen kuvausten päättymistä:
"He jäivät aluksi viikoksi Espanjaan lomailemaan, jonka jälkeen vasta lensivät takaisin Suomeen. ".Paitsi kuka täällä syksyllä olisi tajunnut, a) ketkä ovat LI:ssa ja b) missä vaiheessa finaalia kuvataan?
Mutta joo, valehtelua silti.
Eikö hakulomakkeessa kerrota milloin kuvataan. Miten muuten voisi hakea, ellei varmistaisi, että olisi vapaana sitoutumaan siksi ajanjaksoksi ulkomaille. Joka tieto hyvinkin voisi vuotaa, ellei MTV edellytä, ettei sitä saa kertoa, kuvausten aikataulua, kuten sitäkään kenellekään, että on niissä. Oma perhe vain saa/ko sitten ihmetellä, että mihin katoaa kuukaudeksi voimatta pitää mitään yhteyttä. Antaako MTV ohjeen valkoisesta valkeesta, joka läheisille ja työpaikalla kerrotaan. Samaan tapaan, jos Suolejupoliisissa töissä olevat eivät saisi kertoa sitä, että ovat siellä töissä, niin kertovat jonkin muun riittävän uskottavan peite/tarinan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme ääntä annettu P S
Tietääkö kukaan, asuuko Pärnian Helsingissä, kuten on esittelyssä mainittu, vaikka on töissä Tallinnassa? Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan. Eikö ollut tarpeeksi ohjelmaan osallistujia, kun piti haalia Pärnian Tallinnasta...
Oletko sama rasse, joka vih asit Rosaakin? Anna kun arvaan, myös Hai oli sinusta vääränvärinen osallistuja EA:ssa?
Ehkei kannattaisi vetää esiin rasisti-/vähemmistökorttia, kun sen avulla osa on palkattukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei taida enää uskoa, että superfaneja olisi oikeasti olemassa.
Voisiko tuotanto tunnustaa, että ovat itse superfani tai sitten todistaa, että on olemassa kertomalla kuinka superfaniksi pääsee.
Näkyy olevan katsomon sivuilla hakemus, jolla voi hakea superfaniksi syksylle 2026.
Ei kai tätä kotimaista ohjelmaa aiota enää tehdä, jäk. Suomalaiset on niin kankeita, uuvuttavia, epäkauniita ja tylsiä love islandiin.
Puuttuu kaikki leikki, viettelys, viehätys, ilo ja halu.
Uudelle kaudelle on haettu osallistujia sekä superfaneja, eli jatketaan kyllä, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa muutkin parit (tai ainakin Sharp ja Päni) puhua rakastumisesta. Joko heillä nyt menee pahasti sekaisin rakastuminen vs. mielikuva rakastumisesta tai sitten se on vaan osa pelitaktiikkaa. Tulee vähän kyllä semmonen fiilis, että puhuvat siitä, koska niin "kuuluu" tehdä, vaikkeivät välttis edes tiedä, mitä on olla rakastunut. En jaksa oikeasti uskoa, että kukaan tuossa ajassa ja tuolla eristetyssä ympäristössä voisi oikeasti rakastua. Ei tuossa ajassa vielä edes tunne toista kovin hyvin ja ulkomaailmassa ihan varmasti ilmenee uusia (ei niin kivojakin) puolia toisesta.
Nimen omaan eristetyssä ympäristössä on helppo rakastua. Tietenkin riippuu, mitä rakastumisella tarkoitetaan, mutta uskon helposti, että osa on vahvasti ihastuneita, ehkä jopa rakastuneita.
Tuolla kun kuulemma päivä tuntuu viikolta, niin onhan 2kk sillä logiikalla 1v 4kk. Se mitä ulkomaailmassa tapahtuu on sitten asia erikseen.
Ihmiset ovat tuolla täysin riippuvaisia toisistaan, päivittäiset rutiinit puuttuvat (aamiaisen teko ei ole riittävää) ja ihmisen aivot reagoivat yksinäisyyteen siten, että se kiihdyttää keinotekoista turvallisuuden tunnetta ja toisten kanssa kaikkien tunteiden jakamista, sitä "syvää" yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Sanna pääsi pälkähästä sviittiin. Olis ollut ihan oikein, et olis joutunut valvomaan yön, kun valitsi bileet. Olis ollut hyvä nähdä, olisiko oikeasti hoitanut vauvaa, luulen että olisi kuitenkin valittanut niin että Eetun olisi pitänyt hoitaa vauva yölläkin.
Pidin Sannasta alussa, nyt mennyt vain huonompaan.
Joo samaa mieltä. Oisin halunnut nähdä sen, kun hän valvoo yöllä. Ja että Eetu ei ois antanut periksi, vaan ns. pakottanut Sannan hoitamaan vauvaa. Aluks miekin tykkäsin Sannasta - ja noh, onhan hän ehkä ulkonäöllisesti kaikkein luonnollisin tuolla - mut koko ajan menee vaan pahemmaksi. Naama lähes koko ajan sitruunana ja puhuu Eetulle välinpitämättömästi ja käyttäytyy lapsellisesti ja itsekkäästi, kiukuttelee vaan. Jännä, ettei Eetu tunnu vaan tajuavan, ettei Sannaa oikein kiinnosta, silti Eetu vaan jatkaa Sannan lähmimistä. Toivottavasti eivät todellakaan Eetun kanssa voita.
Varmasti eivät voita. Vaikka Eetu onkin ällö rasvainen, niin ketjun Sanna-viha on silti käsittämätöntä. Pitäisikö heidän luovuttaa. Niin kyllä Unelmien poikamiestytössäkin osa miehistä, luovuttaa, koska myöntää, ettei ole mitään kiinnostusta. Ellei sitä ole heti, ei sitä myös synny, aivan turha kuvitellakaan.
Olen kirjoittanut nyt kriittisesti Sannasta, mutta en tietenkään vihaa, noista ketään.
Sanna on todella kaunis, mutta nyt on kakaramaisella käytöksellään pilannut vähän sitäkin. Raha taitaa houkuttaa liikaa, sekä Sannaa että Eetua, eivät siksi halua luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa muutkin parit (tai ainakin Sharp ja Päni) puhua rakastumisesta. Joko heillä nyt menee pahasti sekaisin rakastuminen vs. mielikuva rakastumisesta tai sitten se on vaan osa pelitaktiikkaa. Tulee vähän kyllä semmonen fiilis, että puhuvat siitä, koska niin "kuuluu" tehdä, vaikkeivät välttis edes tiedä, mitä on olla rakastunut. En jaksa oikeasti uskoa, että kukaan tuossa ajassa ja tuolla eristetyssä ympäristössä voisi oikeasti rakastua. Ei tuossa ajassa vielä edes tunne toista kovin hyvin ja ulkomaailmassa ihan varmasti ilmenee uusia (ei niin kivojakin) puolia toisesta.
Rikkoisi kaikkia todennäköisyyksiä, että sarjaan hakijoista MTV:n parittamat ihmiset sopisivat toisilleen. Ei ole juurikaan onnistunut Ensitreffeissäkään, eikä loppujen lopuksi.
? Tästähän on tullut paljon pareja, paljon enemmän kuin todennäköisesti luulisi. Ehkä parempi onnistumisprosenttikin kuin EA:ssa.
Brittien ja USAn Love Islandin (60 paria) onnistumis-% on 10 % (tarkistamattomia tietoja). Australian ja brittien Ensitreffeissä (79 paria) 10–11 %. Brittien Ex on the Beachissa (24 paria) 4 %. Keskimäärin 12 % (25/210 paria).
Pitääkö paikkansa, että kansainvälisten versioiden tapaan lounaat ja illalliset tarjoillaan ilman että niitä kuvataan ja osallistujat erotellaan sukupuolen mukaan, jotta he eivät voi keskustella ohjelmasta ilman kuvaamista. Tuotanto yrittää sen sijaan kuvatun aamiaisen avulla luoda draamaa ja luoda romanttista vuorovaikutusta. Tästä syystä/kö suomalaiskatsojatkaan eivät koskaan näe muuta kuin aamiaisen, joka on aterioista ainoa, joka esitetään televisiossa (erityisravintolakäyntejä lukuun ottamatta, joissa kaikki eivät ole mukana).
Tuolla ei taida olla kelloja eikä kirjoja, ei saa harrastaa mitään lukemistakaan, jolla kaikella eristyksellä pyritään luomaan niitä tunteita. Kun ei ole muutakaan tekemistä, niin tuotanto toivoo, että joku alkaa syöttää nuudeleita toisen suuhun. Joku kestää eristyksen paremmin, joku tuotannon iloksi sortuu nopeammin.
Joo Sannalle vähän maantiedon kertausta ensi alkuun kun kotimaahan pääsee. Minäkin olisin halunnut nähdä sen kun Sanna hoitaa vauvaa yön, sehän sanoi heti että ei ne yöksi enää jää (ne vauvat). Ja sitten sviittiyö tuli ja pilasi kaiken. Harmi, mutta tuskin mikään olisi muuttunut parempaan suuntaan, huonompaan kyllä jos Sannalle olisi vauvan hoitovuoro yöksi sattunut.
Sanna oli aika vauvautunut kun Eetun äiti oli niin hyvillään, "kiva kun olet Eetun rinnalla" tms. Just joo.
Jenni ja Ilmari voittoon