Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4870)

Vierailija
4821/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme ääntä annettu P S

Tietääkö kukaan, asuuko Pärnian Helsingissä, kuten on esittelyssä mainittu,  vaikka on töissä Tallinnassa? Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan. Eikö ollut tarpeeksi ohjelmaan osallistujia, kun piti haalia Pärnian Tallinnasta...

"Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan."

Ei voi asua Helsingissä, kun mainostaa kasinoja.

Tosi epäeettistä MTV:ltä valita tuollainen, monestakin näkökulmasta, ei vain hoonosoomen takia.

Olen täysin samaa mieltä. Epäeettinen valinta MtV:ltä.

Millä tavalla epäeettinen?

Mietipä itse.

Ihan yhtä epäeettinen kuin alkon myyjä tai asetehtaassa työskentelevä.

Netti(uhka)pelaaminen, raha- ja videopelit, ovat merkittävä, päihteisiin rinnatettavissa oleva, kansanterveydellinen uhka, koska se on helposti saavutettavissa ympäri vuorokauden. Ne on suunniteltu koukuttaviksi, luomaan riippuvuuksia ja helposti ylittämään omat taloudelliset rajat velkakierteineen. "Nettikasinoiden pelilliset mekanismit, kuten bonuskierrokset ja jatkuva voiton mahdollisuus, aktivoivat aivojen palkitsemisjärjestelmää samalla tavalla kuin päihteet." Peliriippuvuus on WHOn luokituksen mukaan mielenterveyden häiriö. Alkoholia sentään ei voi ostaa Alkosta 24/7, lisää, jos sattuisi yllättäen pääsemään kotoa loppumaan. Aivan, ei Alkon myyjän työtä voi pitääkään eettisenä. Ei edes supermarketin infopisteen Veikkauksen rahapelien myyntiä tai kassan tupakan myyntiä. Ei ravintolisien keinotekoisen tarpeenkaan luomista tai jälleenmyyntiä apteekeista.

Hae hyvä ihminen ongelmaasi oikeaa apua. Täältä sitä et saa.

Vierailija
4822/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössäni oli kolme ääntä ja ne meni Jennille ja Ilmarille. Alusta asti olen tykännyt, joten oli helppo valinta. Sharp ja Pärnian olis ollut seuraava vaihtoehto sitten. 

 

Eetusta ja Sannasta tulee mieleen vähän viime kauden Peppina ja Benjamin. Toinen ei näe millään että toista ei vois vähempää kiinnostaa... Eetu ei näe sitä millään vaan koko ajan on vaan omia tunteita ja tunnelmia analysoimassa niin innostuneena ettei ole huomannut että toista ei kiinnosta.  Sanna ei kyllä pysty edes näyttelemään että olisi kiinnostunut, niin selvästi näkee mikä on homman nimi. Nyt sitten kun pääsy finaaliin varmistui, onkin ollut leveä hymy ja helpottunut, ajatuksissa jo voittorahat ja Eetusta eroon pääsy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4823/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo villalla vielä olevat tekevät työkseen? En tarkoita mitään räppärihaaveita, vaan oikeaa leipätyötä, esim. Henri? Jenni työasiat on aiemmin käsitelty, Säteen samoin. Ilmari taitaa olla myyjä (minkä alan?). Peppiina mehubaarin esimies. Entä muut? Ammatti kuitenkin kertoo ihmisestä aika paljonkin. 

Kuvaruudulla saisi olla jokaisesta päiväkirjahuoneessa ja muissa lähikuvissa etunimi, ikä ja ammatti (tai opiskelijastatus, jos päätoiminen opiskelija), juurikin niin.

Varmaan formaattiin kuuluu ettei ammatista opiskelusta yms saa puhua. Onhan se kieltämättä aika olennainen tieto ihmisestä, vai onko noilla kaikilla opiskelut jääneet peruskouluun niin ei viitsi puhua edes asiasta. 

Sharp nyt ainakin opiskelee tällä hetkellä Karlstadin yliopistossa kauppatieteitä. Ja kyllähän sen hänestä huomaa, että muutakin on tullut selattua kuin tiktokkia. 

Siksikö että olisi lähempänä Viroa kuin Jyväskylässään.

Ehkä kuitenkin siksi, että on päässyt sinne opiskelemaan. 

Vierailija
4824/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että Sanna, on niin lapsellinen ja itsekäs... Bileisiin viivana menossa, ei edes yritä esittää kohteliasta ja tarjota Eetulle mahdollisuutta.

Jep. En tykkää Sannasta yhtään.

Vierailija
4825/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky toi Sanna vauvajaksossa, se pienikin mahdollisuus voitta meni siinä!

Vierailija
4826/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Eetu ja Peppiina olisi ollut pari niin olisivat vaikka voineet voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4827/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestyksessä ei mitään epäselvää, näin se tulee olemaan perjantaina:

 

1. Jenni ja Ilmari

2. Pärnian ja Sharp

3. Henri ja Sofia

4. Eetu ja Sanna

Vierailija
4828/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvajakso sen todisti: ei ois ansainnut Sanna finaalipaikkaa (Eetulle sen toki suon). Itsekäs ja tympeä eukko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4829/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että Jenni ja Ilmari voittavat ylivoimaisesti.

Vierailija
4830/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ei enää tässä vauva-jaksossa pystynyt mitenkään hallitsemaan vastenmielisiä ilmeitään ja käytöstään Eetua kohtaan, se hetki kun tajusi että joutuu menemään sviittiin Eetun kanssa... ihan puistattavaa katseltavaa. Eetu on kyllä ällöttävä, mutta silti säälittävä torjuessaan totuuden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4831/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sanna & Eetu mahdollinen voittajapari vai mistä johtuu heitä mollaavat kommentit? Hirvee ajojahti? Pelkäättekö tosissaan heidän voittoa 😂🤭🤔

Vierailija
4832/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama kuka voittaa mutta Sanna tosiaan on antanut itsestään ikävän kuvan ja vauvajakso oli hänen osaltaan ihan pohjanoteeraus. Kuitenkin jo 28v. Eikä ilmeisesti mikään järjen jättiläinen Kotka kommenttinsa perusteella. Käytös ja stdämen sivistys toki tärkeämpää kuin mikään kirjaviisaus. En itse haluaisi elämäääni Sannan kaltaista ikävää valittajaa.

 

Eetua sen sijaan käysääliksi. Kovin raskas kumppani hänellä on. Minusta Eetua on täällä moitittuvosittain perusreettomasti. Vähän rasittavaa oli joo se pusun jankkaamunen mutta muutenhan hän vaikuttaa iloiselta, eläväiseltä, ei yhtään pahantahtoiselta. Aina auttamassa muita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4833/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Sanna & Eetu mahdollinen voittajapari vai mistä johtuu heitä mollaavat kommentit? Hirvee ajojahti? Pelkäättekö tosissaan heidän voittoa 😂🤭🤔

Häh? Ei kai se nyt hyvänen aika ole mitään  ajojahtia  jos kommentoi ohjelman tapahtumia, ainakaan minun osaltani. Pitäisikö nyt yhtäkkiä jättää kommentoimatta sen takia, että on äänestys käynnissä? 

Vierailija
4834/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu varsinainen limanuljaska,

No eikös se ole tuollainen perus puheukko. Suu käy ja yrittää puhumalla saada jotain tunteita aikaan. Kun Peppiina tuli takaisin puhui Sannalle eri juttuja mitä Peppinalle, ihankuin eivät näkisi näitä jaksoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4835/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytössäni oli kolme ääntä ja ne meni Jennille ja Ilmarille. Alusta asti olen tykännyt, joten oli helppo valinta. Sharp ja Pärnian olis ollut seuraava vaihtoehto sitten. 

 

Eetusta ja Sannasta tulee mieleen vähän viime kauden Peppina ja Benjamin. Toinen ei näe millään että toista ei vois vähempää kiinnostaa... Eetu ei näe sitä millään vaan koko ajan on vaan omia tunteita ja tunnelmia analysoimassa niin innostuneena ettei ole huomannut että toista ei kiinnosta.  Sanna ei kyllä pysty edes näyttelemään että olisi kiinnostunut, niin selvästi näkee mikä on homman nimi. Nyt sitten kun pääsy finaaliin varmistui, onkin ollut leveä hymy ja helpottunut, ajatuksissa jo voittorahat ja Eetusta eroon pääsy.

Miten voitte tietää miten Sannasta näkyy kiinnostus toista ihmistä kohtaan. Vai oletteko vain näkevinänne niin selvästi, ettei kiinnosta tai halua lääppiä televisiossa.

Vierailija
4836/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Ilmaria ja Jenniä. Kypsin pari, jotka eivät näyttele ja mielistele katsojia. Henrillä ja Sofialla on näyttelemistä mukana. Jokainen parihan viimeiseen asti yrittää ja yrittää. Eetu yrittää, mutta Sanna ei. 

Vierailija
4837/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun Sanna pääsi pälkähästä sviittiin. Olis ollut ihan oikein, et olis joutunut valvomaan yön, kun valitsi bileet. Olis ollut hyvä nähdä, olisiko oikeasti hoitanut vauvaa, luulen että olisi kuitenkin valittanut niin että Eetun olisi pitänyt hoitaa vauva yölläkin.

Pidin Sannasta alussa, nyt mennyt vain huonompaan.

Jos tuolla ei ole kelloja, mistä osallistujat tietävät ajan kulun, kun on määräaika pynttäytyä vaikkapa (illan) juhliin tai valmiina lähtemään nuotiopaikalle tai kahdenkeskisille treffeille. Saako älypuhelimesta kellonaika(- ja päivämäärä)tiedon poistettua, etteivät sitä kautta pysty seuraamaan ajan kulua.

Ehkä heille sanotaan, et tunti aikaa juhlien alkuun, nyt meette vaihtamaan vaatteet ym.

Varmaan sanotaankin, mutta miten sen tunnin sitten arvioisi ilman kelloa. Jos haluaisi olla ajoissa valmis.

Vierailija
4838/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkky toi Sanna vauvajaksossa, se pienikin mahdollisuus voitta meni siinä!

Ei sitä mahdollisuutta ole ollut, vaikka superfanit sellaista tarjoasivat. Jos parempaakaan finalistiparia ei superfanien silmissä ollut.

Vierailija
4839/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voidaan määrätä kaikki samaan aikaan nukkumaan joka ilta. Sekin on täysin luonnotonta. Vaikka aamulla olisi sallittua herätä omaan tahtiin.

Hyvin voidaan. Sama se on riparilla tai armeijassa, monilla muilla leireillä myös.

Ei tuonne kannata mennä, jos ei halua tinkiä vapaudestaan ollenkaan.

Vierailija
4840/4870 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä Ammadin juuret on? Iran?Irak? Afganistan? Marokko?

Eikö jo selvinnyt (4501/4838| 20.06.2026 | 13:28), että aika varmasti Pakistan < www.transfermarkt.com/ammad-chaudhry/profil/spieler/945035 >. Ammad on musliminimi. Ammad Chaudhry: suomalaisilla nykyisenä nimenä 61:llä, joista 46:lla Suomessa (muut ulkomailla). Rose on vain nimimerkki, ei sukunimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän