Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4870)
Käytössäni oli kolme ääntä ja ne meni Jennille ja Ilmarille. Alusta asti olen tykännyt, joten oli helppo valinta. Sharp ja Pärnian olis ollut seuraava vaihtoehto sitten.
Eetusta ja Sannasta tulee mieleen vähän viime kauden Peppina ja Benjamin. Toinen ei näe millään että toista ei vois vähempää kiinnostaa... Eetu ei näe sitä millään vaan koko ajan on vaan omia tunteita ja tunnelmia analysoimassa niin innostuneena ettei ole huomannut että toista ei kiinnosta. Sanna ei kyllä pysty edes näyttelemään että olisi kiinnostunut, niin selvästi näkee mikä on homman nimi. Nyt sitten kun pääsy finaaliin varmistui, onkin ollut leveä hymy ja helpottunut, ajatuksissa jo voittorahat ja Eetusta eroon pääsy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo villalla vielä olevat tekevät työkseen? En tarkoita mitään räppärihaaveita, vaan oikeaa leipätyötä, esim. Henri? Jenni työasiat on aiemmin käsitelty, Säteen samoin. Ilmari taitaa olla myyjä (minkä alan?). Peppiina mehubaarin esimies. Entä muut? Ammatti kuitenkin kertoo ihmisestä aika paljonkin.
Kuvaruudulla saisi olla jokaisesta päiväkirjahuoneessa ja muissa lähikuvissa etunimi, ikä ja ammatti (tai opiskelijastatus, jos päätoiminen opiskelija), juurikin niin.
Varmaan formaattiin kuuluu ettei ammatista opiskelusta yms saa puhua. Onhan se kieltämättä aika olennainen tieto ihmisestä, vai onko noilla kaikilla opiskelut jääneet peruskouluun niin ei viitsi puhua edes asiasta.
Sharp nyt ainakin opiskelee tällä hetkellä Karlstadin yliopistossa kauppatieteitä. Ja kyllähän sen hänestä huomaa, että muutakin on tullut selattua kuin tiktokkia.
Siksikö että olisi lähempänä Viroa kuin Jyväskylässään.
Ehkä kuitenkin siksi, että on päässyt sinne opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi että Sanna, on niin lapsellinen ja itsekäs... Bileisiin viivana menossa, ei edes yritä esittää kohteliasta ja tarjota Eetulle mahdollisuutta.
Jep. En tykkää Sannasta yhtään.
Järkky toi Sanna vauvajaksossa, se pienikin mahdollisuus voitta meni siinä!
Jos Eetu ja Peppiina olisi ollut pari niin olisivat vaikka voineet voittaa.
Järjestyksessä ei mitään epäselvää, näin se tulee olemaan perjantaina:
1. Jenni ja Ilmari
2. Pärnian ja Sharp
3. Henri ja Sofia
4. Eetu ja Sanna
Vauvajakso sen todisti: ei ois ansainnut Sanna finaalipaikkaa (Eetulle sen toki suon). Itsekäs ja tympeä eukko
Veikkaan, että Jenni ja Ilmari voittavat ylivoimaisesti.
Sanna ei enää tässä vauva-jaksossa pystynyt mitenkään hallitsemaan vastenmielisiä ilmeitään ja käytöstään Eetua kohtaan, se hetki kun tajusi että joutuu menemään sviittiin Eetun kanssa... ihan puistattavaa katseltavaa. Eetu on kyllä ällöttävä, mutta silti säälittävä torjuessaan totuuden.
Onko Sanna & Eetu mahdollinen voittajapari vai mistä johtuu heitä mollaavat kommentit? Hirvee ajojahti? Pelkäättekö tosissaan heidän voittoa 😂🤭🤔
Mulle on ihan sama kuka voittaa mutta Sanna tosiaan on antanut itsestään ikävän kuvan ja vauvajakso oli hänen osaltaan ihan pohjanoteeraus. Kuitenkin jo 28v. Eikä ilmeisesti mikään järjen jättiläinen Kotka kommenttinsa perusteella. Käytös ja stdämen sivistys toki tärkeämpää kuin mikään kirjaviisaus. En itse haluaisi elämäääni Sannan kaltaista ikävää valittajaa.
Eetua sen sijaan käysääliksi. Kovin raskas kumppani hänellä on. Minusta Eetua on täällä moitittuvosittain perusreettomasti. Vähän rasittavaa oli joo se pusun jankkaamunen mutta muutenhan hän vaikuttaa iloiselta, eläväiseltä, ei yhtään pahantahtoiselta. Aina auttamassa muita
Vierailija kirjoitti:
Onko Sanna & Eetu mahdollinen voittajapari vai mistä johtuu heitä mollaavat kommentit? Hirvee ajojahti? Pelkäättekö tosissaan heidän voittoa 😂🤭🤔
Häh? Ei kai se nyt hyvänen aika ole mitään ajojahtia jos kommentoi ohjelman tapahtumia, ainakaan minun osaltani. Pitäisikö nyt yhtäkkiä jättää kommentoimatta sen takia, että on äänestys käynnissä?
Vierailija kirjoitti:
Eetu varsinainen limanuljaska,
No eikös se ole tuollainen perus puheukko. Suu käy ja yrittää puhumalla saada jotain tunteita aikaan. Kun Peppiina tuli takaisin puhui Sannalle eri juttuja mitä Peppinalle, ihankuin eivät näkisi näitä jaksoja
Vierailija kirjoitti:
Käytössäni oli kolme ääntä ja ne meni Jennille ja Ilmarille. Alusta asti olen tykännyt, joten oli helppo valinta. Sharp ja Pärnian olis ollut seuraava vaihtoehto sitten.
Eetusta ja Sannasta tulee mieleen vähän viime kauden Peppina ja Benjamin. Toinen ei näe millään että toista ei vois vähempää kiinnostaa... Eetu ei näe sitä millään vaan koko ajan on vaan omia tunteita ja tunnelmia analysoimassa niin innostuneena ettei ole huomannut että toista ei kiinnosta. Sanna ei kyllä pysty edes näyttelemään että olisi kiinnostunut, niin selvästi näkee mikä on homman nimi. Nyt sitten kun pääsy finaaliin varmistui, onkin ollut leveä hymy ja helpottunut, ajatuksissa jo voittorahat ja Eetusta eroon pääsy.
Miten voitte tietää miten Sannasta näkyy kiinnostus toista ihmistä kohtaan. Vai oletteko vain näkevinänne niin selvästi, ettei kiinnosta tai halua lääppiä televisiossa.
Äänestin Ilmaria ja Jenniä. Kypsin pari, jotka eivät näyttele ja mielistele katsojia. Henrillä ja Sofialla on näyttelemistä mukana. Jokainen parihan viimeiseen asti yrittää ja yrittää. Eetu yrittää, mutta Sanna ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Sanna pääsi pälkähästä sviittiin. Olis ollut ihan oikein, et olis joutunut valvomaan yön, kun valitsi bileet. Olis ollut hyvä nähdä, olisiko oikeasti hoitanut vauvaa, luulen että olisi kuitenkin valittanut niin että Eetun olisi pitänyt hoitaa vauva yölläkin.
Pidin Sannasta alussa, nyt mennyt vain huonompaan.
Jos tuolla ei ole kelloja, mistä osallistujat tietävät ajan kulun, kun on määräaika pynttäytyä vaikkapa (illan) juhliin tai valmiina lähtemään nuotiopaikalle tai kahdenkeskisille treffeille. Saako älypuhelimesta kellonaika(- ja päivämäärä)tiedon poistettua, etteivät sitä kautta pysty seuraamaan ajan kulua.
Ehkä heille sanotaan, et tunti aikaa juhlien alkuun, nyt meette vaihtamaan vaatteet ym.
Varmaan sanotaankin, mutta miten sen tunnin sitten arvioisi ilman kelloa. Jos haluaisi olla ajoissa valmis.
Vierailija kirjoitti:
Järkky toi Sanna vauvajaksossa, se pienikin mahdollisuus voitta meni siinä!
Ei sitä mahdollisuutta ole ollut, vaikka superfanit sellaista tarjoasivat. Jos parempaakaan finalistiparia ei superfanien silmissä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Miten voidaan määrätä kaikki samaan aikaan nukkumaan joka ilta. Sekin on täysin luonnotonta. Vaikka aamulla olisi sallittua herätä omaan tahtiin.
Hyvin voidaan. Sama se on riparilla tai armeijassa, monilla muilla leireillä myös.
Ei tuonne kannata mennä, jos ei halua tinkiä vapaudestaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Ammadin juuret on? Iran?Irak? Afganistan? Marokko?
Eikö jo selvinnyt (4501/4838| 20.06.2026 | 13:28), että aika varmasti Pakistan < www.transfermarkt.com/ammad-chaudhry/profil/spieler/945035 >. Ammad on musliminimi. Ammad Chaudhry: suomalaisilla nykyisenä nimenä 61:llä, joista 46:lla Suomessa (muut ulkomailla). Rose on vain nimimerkki, ei sukunimi.
Hae hyvä ihminen ongelmaasi oikeaa apua. Täältä sitä et saa.