Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4870)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voidaan määrätä kaikki samaan aikaan nukkumaan joka ilta. Sekin on täysin luonnotonta. Vaikka aamulla olisi sallittua herätä omaan tahtiin.
Hyvin voidaan. Sama se on riparilla tai armeijassa, monilla muilla leireillä myös.
Ei tuonne kannata mennä, jos ei halua tinkiä vapaudestaan ollenkaan.
Olisiko tuollakin niin, että tuottajat valvovat koko ajan siten, että jos osallistujat alkaisivat keskustella jostain sopimattomasta tai rikkoa villan sääntöjä, kovaäänisestä tulisi joku kehote palata ruotuun. Voisiko sieltä suorastaan lentää ulos, jos rikkoisi erityisen pahasti jotain sääntöä, tahattomasti (jota olisi aika hankalaa todistaa) tai tietoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei näistä yhdestäkään tule paria, koska 8 viikkoa mennyt ilman, että ne panee kunnolla.
Säännöissä voi olla, että esimerkiksi masturbointi olisi kiellettyä tuolla ollessa. Varmaan julkinen alastomuuskin. Kenties seksinkin harrastaminen vapaa-ajan harrastuksena (missä ikinä raja menisikään), tuohan ei ole mikään TIS.
Minä äänestin Pärniania ja Sharpia! He ovat hauskoja! Veikkaan silti että varmaan Jenni ja Ilmari voittaa.... Hekin ovat kyllä mukavia! Toivon että kaikkien jutut lähtee lentoon ulkomaailmassa ja rakkaus roihuaa! Ammad ja Säde olivat myös niin ihana pari! Säde on siis uskomattoman kaunis! No, ovathan nuo kaikki naiset tuolla kyllä tosi kauniita. Ammadista aloin tykätä todella! Jos olisivat päässeet finaaliin olisin äänestänyt heitä. Harmittaa kyllä että näin katsojana olen saanut kuvan , että Sanna ei tykkää Eetusta... Ja harmi, että Eetu valitsi hänet eikä Peppiinaa.
Vaikka kukaan ei olisi tuntenut toisiaan aikaisemmin, niin onko joku tuntenut jonkun aikaisemmilta kausilta?
Onko kenenkään kauden osallistujan ex joku tunnettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytössäni oli kolme ääntä ja ne meni Jennille ja Ilmarille. Alusta asti olen tykännyt, joten oli helppo valinta. Sharp ja Pärnian olis ollut seuraava vaihtoehto sitten.
Eetusta ja Sannasta tulee mieleen vähän viime kauden Peppina ja Benjamin. Toinen ei näe millään että toista ei vois vähempää kiinnostaa... Eetu ei näe sitä millään vaan koko ajan on vaan omia tunteita ja tunnelmia analysoimassa niin innostuneena ettei ole huomannut että toista ei kiinnosta. Sanna ei kyllä pysty edes näyttelemään että olisi kiinnostunut, niin selvästi näkee mikä on homman nimi. Nyt sitten kun pääsy finaaliin varmistui, onkin ollut leveä hymy ja helpottunut, ajatuksissa jo voittorahat ja Eetusta eroon pääsy.
Miten voitte tietää miten Sannasta näkyy kiinnostus toista ihmistä kohtaan. Vai oletteko vain näkevinänne niin selvästi, ettei kiinnosta tai halua lääppiä televisiossa.
Kyllä kehonkieli paljastaa sekä se, jos sanat ja teot ovat ristiriidassa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytössäni oli kolme ääntä ja ne meni Jennille ja Ilmarille. Alusta asti olen tykännyt, joten oli helppo valinta. Sharp ja Pärnian olis ollut seuraava vaihtoehto sitten.
Eetusta ja Sannasta tulee mieleen vähän viime kauden Peppina ja Benjamin. Toinen ei näe millään että toista ei vois vähempää kiinnostaa... Eetu ei näe sitä millään vaan koko ajan on vaan omia tunteita ja tunnelmia analysoimassa niin innostuneena ettei ole huomannut että toista ei kiinnosta. Sanna ei kyllä pysty edes näyttelemään että olisi kiinnostunut, niin selvästi näkee mikä on homman nimi. Nyt sitten kun pääsy finaaliin varmistui, onkin ollut leveä hymy ja helpottunut, ajatuksissa jo voittorahat ja Eetusta eroon pääsy.
Miten voitte tietää miten Sannasta näkyy kiinnostus toista ihmistä kohtaan. Vai oletteko vain näkevinänne niin selvästi, ettei kiinnosta tai halua lääppiä televisiossa.
Kyllä kehonkieli paljastaa sekä se, jos sanat ja teot ovat ristiriidassa keskenään.
Nimenomaan. Kehonkieli paljastaa ja teot sitäkin enemmän. Kyllä nuo asiat välittyy niin selvästi ruudun tälle puolelle että ei niitä tarvitse olla näkevinään.
Eetun puolesta olisi ollut hienoa jos tästä olisi jotain tullut, mutta kylmää on ollut kyyti.
Vierailija kirjoitti:
Onko Sanna & Eetu mahdollinen voittajapari vai mistä johtuu heitä mollaavat kommentit? Hirvee ajojahti? Pelkäättekö tosissaan heidän voittoa 😂🤭🤔
Ei kyl pelätä. He eivät missään tapauksessa voita. Voiton vie J ja I tai P ja S.
No, Eetu valitsi Sannan että siinähän on sitten. Peppiina olisi ollut tosi kiinnostunut, mutta Eetua veti Sanna puoleensa ja siinä vaiheessa todennäköisesti ulkonällisistä syistä, vaikka yrittää selittää valintansa "vetovoimalla" ja halulla fyysisyyteen nopeammin kuin Peppiinan kanssa.
Leikki vielä Peppiinankin tunteilla hetken aikaa tämän palattua taloon. Sekä Eeti että Sanna ansaitsevat nyt toisensa.
Facen puolella kannatetaan Sannaa ja Eetua, voi tulla yllätys 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytössäni oli kolme ääntä ja ne meni Jennille ja Ilmarille. Alusta asti olen tykännyt, joten oli helppo valinta. Sharp ja Pärnian olis ollut seuraava vaihtoehto sitten.
Eetusta ja Sannasta tulee mieleen vähän viime kauden Peppina ja Benjamin. Toinen ei näe millään että toista ei vois vähempää kiinnostaa... Eetu ei näe sitä millään vaan koko ajan on vaan omia tunteita ja tunnelmia analysoimassa niin innostuneena ettei ole huomannut että toista ei kiinnosta. Sanna ei kyllä pysty edes näyttelemään että olisi kiinnostunut, niin selvästi näkee mikä on homman nimi. Nyt sitten kun pääsy finaaliin varmistui, onkin ollut leveä hymy ja helpottunut, ajatuksissa jo voittorahat ja Eetusta eroon pääsy.
Miten voitte tietää miten Sannasta näkyy kiinnostus toista ihmistä kohtaan. Vai oletteko vain näkevinänne niin selvästi, ettei kiinnosta tai halua lääppiä televisiossa.
Sanna vetäytyy kun Eetu tulee lähelle, ei mene Eetun lähelle/kainaloon, katselee nyrpeänä kun Eetu ei huomaa. Voi olla että on niin varautunut ettei halua minkäänlaista läheisyyttä tv:ssä mutta toisaalta nyhjäsi Ammadin kainalossa hyvinkin usein ja oli silloin iloinen, jotta kyllä se on Eetu jota välttelee eikä kuvaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Facen puolella kannatetaan Sannaa ja Eetua, voi tulla yllätys 😜
Pari mummoa ei tätä äänestystulosta juuri muuta.
Vierailija kirjoitti:
Facen puolella kannatetaan Sannaa ja Eetua, voi tulla yllätys 😜
Joensuu asialla.
Vierailija kirjoitti:
Sofia katsoo Henriä aina silmännurkasta häijysti ja jäkättää joka asiasta, aina Henri tekee hänen mielestään väärin oli niin tai näin. Henri saisi paremman, ei ehkä vain tajua sitä. Lisäksi Sofia on koko ajan jotenkin veemäinen besservisser muidenkin seurassa.
Omahyväisyys loistaa kauas, kun on ollut oikein Miss Jyväskylä -kisoissakin ja niin promoottoria, niin pr-emäntää. Tuolla rumalla puheäänellä, mahdotonta ymmärtää (työnantajia).
Vierailija kirjoitti:
Vauvajakso sen todisti: ei ois ansainnut Sanna finaalipaikkaa (Eetulle sen toki suon). Itsekäs ja tympeä eukko
Kuka sitten tai mikä pari sen sijaan ja miksi.
Jonkun parin päivän vauvatehtävän takia piti niin möksöttää ja huokailla, kyllä oli rankkaa. 🤭 Olisi nyt ottanut ihan huumorilla.
Vierailija kirjoitti:
En katsonut viime kautta, mutta oliko siinäkin puhetyyli tämä: tiäksä niinku sillee niiku sillee tieks?
Ja: Taip taip taip.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun parin päivän vauvatehtävän takia piti niin möksöttää ja huokailla, kyllä oli rankkaa. 🤭 Olisi nyt ottanut ihan huumorilla.
Vauvatehtävähän toistuu kaudesta toiseen, joten ei mitään uutta, johon ei voisi varautua ja harjoitella ennakolta.
Älä väheksy mummoja, heitä on yllättävän paljon, suuret ikäluokat ja silleen. Eihän poliitikotkaan uskalla eläkeläisten etuihin puuttua. Iso aktiivinen ryhmä. Kaikki mummot ei varmaan katso tätä ohjelmaa, mutta en silti väheksyisi... Mummot voi yllättää
Ihmiset, jotka laittautuvat useammin kuin kerran kymmenessä vuodessa, tietävät aika tarkkaan kuinka paljon siihen normaalisti kuluu aikaa.