Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4874)

Vierailija
4781/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto ei mitenkään pysty estämään, etteivät osallistujien kaverit ja läheiset, perhe, postaisi koko ajan jotain osallistujien sosiaalisten medioiden kanaviin, kuvausten aikana, kuvausten ja tv-esityksen välisenä aikana ja sarjan televisioesitysajanjakson aikana mukaan lukien äänestys.

Vierailija
4782/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei taida enää uskoa, että superfaneja olisi oikeasti olemassa. 

 

Voisiko tuotanto tunnustaa, että ovat itse superfani tai sitten todistaa, että on olemassa kertomalla kuinka superfaniksi pääsee.

Näkyy olevan katsomon sivuilla hakemus, jolla voi hakea superfaniksi syksylle 2026.

Ei kai tätä kotimaista ohjelmaa aiota enää tehdä, jäk. Suomalaiset on niin kankeita, uuvuttavia, epäkauniita ja tylsiä love islandiin. 

Puuttuu kaikki leikki, viettelys, viehätys, ilo ja halu.

Uudelle kaudelle on haettu osallistujia sekä superfaneja, eli jatketaan kyllä, onneksi.

Voiko Suomessakin tuotanto kutsua osallistumaan siten, ettei kaikkia valita hakemusten perusteella. Miten kuluvalla kaudella, kertooko MTV sen joskus, jos se on kutsunut osan näiden hakematta, houkutellut nämä mukaan, usein sosiaalisten medioiden näkyvyyden perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4783/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voidaan määrätä kaikki samaan aikaan nukkumaan joka ilta. Sekin on täysin luonnotonta. Vaikka aamulla olisi sallittua herätä omaan tahtiin.

Vierailija
4784/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väinön lipsahdukset selittyisivät sillä, jos suomalainen versio sallii saman mitä muuallakin, että ennen villaan menoaan bombshellit saavat katsoa kaikki sarjan jaksot lukuun ottamatta edellisen päivän jaksoa (ja että heidän on valittava kolme parasta vaihtoehtoaan sen hetkisestä osallistujajoukosta. Se antaa tuotannolle mahdollisuuksia yrittää luoda draamaa). Luulisi, että täkäläinen konsepti on tiukasti samanlainen.

Vierailija
4785/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun Sanna pääsi pälkähästä sviittiin. Olis ollut ihan oikein, et olis joutunut valvomaan yön, kun valitsi bileet. Olis ollut hyvä nähdä, olisiko oikeasti hoitanut vauvaa, luulen että olisi kuitenkin valittanut niin että Eetun olisi pitänyt hoitaa vauva yölläkin.

Pidin Sannasta alussa, nyt mennyt vain huonompaan.

Kun aamiaisen tekoa on arvosteltu, niin tuotanto voi olla määrännyt miehet tekemään tytölleen aamiaisen, ainakin niin on (joidenkin) muiden maiden versioissa. Alkaahan se olla tylsä osio. Sen/kin voisi suoraan katsojille kertoa.

Vierailija
4786/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme ääntä annettu P S

Tietääkö kukaan, asuuko Pärnian Helsingissä, kuten on esittelyssä mainittu,  vaikka on töissä Tallinnassa? Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan. Eikö ollut tarpeeksi ohjelmaan osallistujia, kun piti haalia Pärnian Tallinnasta...

"Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan."

Ei voi asua Helsingissä, kun mainostaa kasinoja.

Tosi epäeettistä MTV:ltä valita tuollainen, monestakin näkökulmasta, ei vain hoonosoomen takia.

Olen täysin samaa mieltä. Epäeettinen valinta MtV:ltä.

Millä tavalla epäeettinen?

Mietipä itse.

Ihan yhtä epäeettinen kuin alkon myyjä tai asetehtaassa työskentelevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4787/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme ääntä annettu P S

Onko Pärnian pedannut sängyn joka aamu, noilla kynsillään. Vai Sharp.

Vierailija
4788/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö osallistujien sulkea sosiaalisten medioiden kanavansa kuvausten ajaksi. Ellei, kuka niihin kirjoittelee. Herättää aika tavalla ihmetystä, jos jonkun tilit yhtäkkiä katoaisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4789/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ja Eetu nou nou siellä rahoja vaan lasketaan

Ja muutkin kaikki alkavat miettiä sitä teeskentelyä mitä nyt on urakalla harrastettu.

Ei oikeen uskottavalta vaikuta yksikään pari. Kun ovet läiskästään kiinni noista ei taida kenestäkään tulla oikeesti paria. Se näkyy monesta jutusta vaikka yritetään olla niin lovena. Sannasta tykkään ja Pärniasta jollakin tavalla, mutta kun he eivät ole yhdessä.

Säde ja se omistushaluinen poika ei ei. Ei kannata alkaa styylaamaan hänen kanssaan. 

Vierailija
4790/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Pärniasta. Hä on tekopirteä eikä hänen puheesta tahdo saada selvää. Sharpin pitäisi jatkuvasti huomioida   häntä. Sharpilla paljon parempia ottajia, mutta tarjonta saarella vähäistä, joku on vaan otettava, jotta pysyy mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4791/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu varsinainen limanuljaska,

Vierailija
4792/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme ääntä annettu P S

Tietääkö kukaan, asuuko Pärnian Helsingissä, kuten on esittelyssä mainittu,  vaikka on töissä Tallinnassa? Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan. Eikö ollut tarpeeksi ohjelmaan osallistujia, kun piti haalia Pärnian Tallinnasta...

"Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan."

Ei voi asua Helsingissä, kun mainostaa kasinoja.

Tosi epäeettistä MTV:ltä valita tuollainen, monestakin näkökulmasta, ei vain hoonosoomen takia.

Olen täysin samaa mieltä. Epäeettinen valinta MtV:ltä.

Millä tavalla epäeettinen?

Mietipä itse.

Ihan yhtä epäeettinen kuin alkon myyjä tai asetehtaassa työskentelevä.

Netti(uhka)pelaaminen, raha- ja videopelit, ovat merkittävä, päihteisiin rinnatettavissa oleva, kansanterveydellinen uhka, koska se on helposti saavutettavissa ympäri vuorokauden. Ne on suunniteltu koukuttaviksi, luomaan riippuvuuksia ja helposti ylittämään omat taloudelliset rajat velkakierteineen. "Nettikasinoiden pelilliset mekanismit, kuten bonuskierrokset ja jatkuva voiton mahdollisuus, aktivoivat aivojen palkitsemisjärjestelmää samalla tavalla kuin päihteet." Peliriippuvuus on WHOn luokituksen mukaan mielenterveyden häiriö. Alkoholia sentään ei voi ostaa Alkosta 24/7, lisää, jos sattuisi yllättäen pääsemään kotoa loppumaan. Aivan, ei Alkon myyjän työtä voi pitääkään eettisenä. Ei edes supermarketin infopisteen Veikkauksen rahapelien myyntiä tai kassan tupakan myyntiä. Ei ravintolisien keinotekoisen tarpeenkaan luomista tai jälleenmyyntiä apteekeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4793/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun Sanna pääsi pälkähästä sviittiin. Olis ollut ihan oikein, et olis joutunut valvomaan yön, kun valitsi bileet. Olis ollut hyvä nähdä, olisiko oikeasti hoitanut vauvaa, luulen että olisi kuitenkin valittanut niin että Eetun olisi pitänyt hoitaa vauva yölläkin.

Pidin Sannasta alussa, nyt mennyt vain huonompaan.

Jos tuolla ei ole kelloja, mistä osallistujat tietävät ajan kulun, kun on määräaika pynttäytyä vaikkapa (illan) juhliin tai valmiina lähtemään nuotiopaikalle tai kahdenkeskisille treffeille. Saako älypuhelimesta kellonaika(- ja päivämäärä)tiedon poistettua, etteivät sitä kautta pysty seuraamaan ajan kulua.

Vierailija
4794/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme ääntä annettu P S

Tietääkö kukaan, asuuko Pärnian Helsingissä, kuten on esittelyssä mainittu,  vaikka on töissä Tallinnassa? Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan. Eikö ollut tarpeeksi ohjelmaan osallistujia, kun piti haalia Pärnian Tallinnasta...

"Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan."

Ei voi asua Helsingissä, kun mainostaa kasinoja.

Tosi epäeettistä MTV:ltä valita tuollainen, monestakin näkökulmasta, ei vain hoonosoomen takia.

Olen täysin samaa mieltä. Epäeettinen valinta MtV:ltä.

Millä tavalla epäeettinen?

Mietipä itse.

Eettinen: tarkoittaa moraalisesti oikeaksi ja hyväksyttäväksi koettua toimintaa. Se liittyy valintoihin, joissa otetaan huomioon omien tekojen vaikutukset muihin ihmisiin, eläimiin, yhteiskuntaan ja ympäristöön. 

Milläs tavalla Pärnianin valitseminen ohjelmaan vaikuttaa muihin ihmisiin, eläimiin, yhteiskuntaan tai ympäristöön? 

Olet rasi sti vain, etkä osaa edes perustella kommenttiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4796/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa muutkin parit (tai ainakin Sharp ja Päni) puhua rakastumisesta. Joko heillä nyt menee pahasti sekaisin rakastuminen vs. mielikuva rakastumisesta tai sitten se on vaan osa pelitaktiikkaa. Tulee vähän kyllä semmonen fiilis, että puhuvat siitä, koska niin "kuuluu" tehdä, vaikkeivät välttis edes tiedä, mitä on olla rakastunut. En jaksa oikeasti uskoa, että kukaan tuossa ajassa ja tuolla eristetyssä ympäristössä voisi oikeasti rakastua. Ei tuossa ajassa vielä edes tunne toista kovin hyvin ja ulkomaailmassa ihan varmasti ilmenee uusia (ei niin kivojakin) puolia toisesta.

Nimen omaan eristetyssä ympäristössä on helppo rakastua. Tietenkin riippuu, mitä rakastumisella tarkoitetaan, mutta uskon helposti, että osa on vahvasti ihastuneita, ehkä jopa rakastuneita. 

Tuolla kun kuulemma päivä tuntuu viikolta, niin onhan 2kk sillä logiikalla 1v 4kk. Se mitä ulkomaailmassa tapahtuu on sitten asia erikseen. 

Ihmiset ovat tuolla täysin riippuvaisia toisistaan, päivittäiset rutiinit puuttuvat (aamiaisen teko ei ole riittävää) ja ihmisen aivot reagoivat yksinäisyyteen siten, että se kiihdyttää keinotekoista turvallisuuden tunnetta ja toisten kanssa kaikkien tunteiden jakamista, sitä "syvää" yhteyttä.

Näin se menee. 

Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö osin keinotekoisesti kehittyneet tunteet voisi olla aitoja ja oikeita.

Ulkomaailmassa sitten punnitaan, miten nämä tunteet kehittyy tai muuttuu.

Vierailija
4797/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun Sanna pääsi pälkähästä sviittiin. Olis ollut ihan oikein, et olis joutunut valvomaan yön, kun valitsi bileet. Olis ollut hyvä nähdä, olisiko oikeasti hoitanut vauvaa, luulen että olisi kuitenkin valittanut niin että Eetun olisi pitänyt hoitaa vauva yölläkin.

Pidin Sannasta alussa, nyt mennyt vain huonompaan.

Jos tuolla ei ole kelloja, mistä osallistujat tietävät ajan kulun, kun on määräaika pynttäytyä vaikkapa (illan) juhliin tai valmiina lähtemään nuotiopaikalle tai kahdenkeskisille treffeille. Saako älypuhelimesta kellonaika(- ja päivämäärä)tiedon poistettua, etteivät sitä kautta pysty seuraamaan ajan kulua.

Ehkä heille sanotaan, et tunti aikaa juhlien alkuun, nyt meette vaihtamaan vaatteet ym.

Vierailija
4798/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä valetta siis, että pudonneet olisi viety suoraan lentoasemalle. Kenties vietiin, muttei ainakaan lennolle Suomeen; sisältyyhän se varmasti työsopimukseenkin, että jokainen sitoutuu olemaan poissa Suomesta koko kuvausten ajan, ettei mikään paljasta, ketkä on poispotkittu ennen kuvausten päättymistä:

"He jäivät aluksi viikoksi Espanjaan lomailemaan, jonka jälkeen vasta lensivät takaisin Suomeen. ".

Paitsi kuka täällä syksyllä olisi tajunnut, a) ketkä ovat LI:ssa ja b) missä vaiheessa finaalia kuvataan?

Mutta joo, valehtelua silti. 

Eikö hakulomakkeessa kerrota milloin kuvataan. Miten muuten voisi hakea, ellei varmistaisi, että olisi vapaana sitoutumaan siksi ajanjaksoksi ulkomaille. Joka tieto hyvinkin voisi vuotaa, ellei MTV edellytä, ettei sitä saa kertoa, kuvausten aikataulua, kuten sitäkään kenellekään, että on niissä. Oma perhe vain saa/ko sitten ihmetellä, että mihin katoaa kuukaudeksi voimatta pitää mitään yhteyttä. Antaako MTV ohjeen valkoisesta valkeesta, joka läheisille ja työpaikalla kerrotaan. Samaan tapaan, jos Suolejupoliisissa töissä olevat eivät saisi kertoa sitä, että ovat siellä töissä, niin kertovat jonkin muun riittävän uskottavan peite/tarinan.

Aika moni meistä ei tainnut hakea. Vaikka olisikin, olisiko pistänyt kalenteriin päivät tarkasti, kun ei päässyt mukaan? Vai ajatteletko että joku haluaisi kytätä?

Vierailija
4799/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin valita miehistä parini, niin järjestys,pisteet ja lyhyt perustelu tässä:

Sharp 10, fiksu, leppoisa ja huumorintajuinen

Ilmari 7, luotettavan oloinen

Henri 4, tosikko

Eetu 2, lipevä, teeskentelevä

 

T. Neiti ihminen 83v Kotka, Pohjanmaa

Vierailija
4800/4874 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esiteltiin jollekin tulokkaalle taloa, hänelle kerrottiin ns aurinkokellosta jotain tyyliin kun aurinko on puoliksi altaan päällä on kello jotain, tms. Kaikenlaisia tämmöisiä olisi ihan kiva enemmän avata katsojille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi