Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5503)
Tuli tätä uusinta jaksoa 6. mieleen, et käy vähän sääliksi osallistujia jo. Tuolla ovat heille valitsemattomien ihmisten kanssa. Pari pitää nimetä ja sit jankuttaa tunteista ja suorastaan anteeksi pyydellä, jos niitä ei ole herännyt. Kamalaa katsottavaa. Moni vaikuttaa jo lähes masentuneelta.
Ekan viikon analyysi:
En koe että kukaan oikeasti klikkasi.
Pärnian vaikuttaa hankalalta persoonalta.
Ei onneksi näytä paikalla olevan ketään mean girl-tyyppistä naista.
Miehet ulkonäöltään miellyttäviä, osa ehkä yrittää vähän liikaa esittää.
Tähän mennessä lemppari mies Eetu ja nainen Roosa.
Peppiina aina suunapäänä (niin olisin kyllä minäkin, jos puhekumppani puhuu liian hitaasti, alan syöttää sanoja hänelle että joskus päästäisiin lauseen loppuun), voi muut kokea hänet rasittavaksi.
Kauden sana selvästi ”tunneälykkyys”. Tästä juomapeli, shotti aina kun tunneälykkyys mainitaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuulinko oikein, kun pojilla oli joku ryhmähalitilanne niin Eetu (?) sanoi, että "pidetään ne kädet sitten ihan aisoissa...". Onkohan näin, että Samuelilla on lähtenyt mopo keulimaan ja lääppii poikia muutenkin kuin se yksittäinen perseelle läiskäisy?
Tai sitten oli ihan puhdas vitsiheitto?
Ikävää mustamaalata toinen ihminen, vain omaan mielikuvitukseen nojaten, kun ei selkeää faktaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, Jennin itkut paljastivat viimeistään, että hänellä on täytehuulet. Naama vääntyi aivan epäluonnolliseen virneeseen. Miksi naiset eivät tajua tätä, että fillerit rumentavat ja pilaavat normaalit ilmeet.
Jennillä on sirot kasvot, kauniit silmät ja poskipäät. Ei tähän tarvitse turbohuulia. Pieni suu sopii hänelle.
Minusta Jenni on kaunis ja kauniimpi olisi ilman tekohuulia, mutta enemmän miehekkäät kuin sirot piirteet. Sofialla on pienet ja sirot piirteet, Jenni on ennemmin "komean kaunis".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silleen, silleen, silleen, silleen, niinku, niinku, niinku, tällee, tällee, tällee
Nuo sanat on tärkeitä välisanoja. Täytesanoja tarvitaan keventämään jne. Kuka jaksaa täyttä tiivistä tykitystä? Kivempi kuunnella hengailevaa puhetta!
Joo, kohtuullisessa määrin. Näillä se on välillä pelkkää täytesanaa, ei mitään asiaa siellä keskellä. Tieksä silleen, niinku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roosa on aika söpö <3
Söpö? mun mielestä rumin noista, kauhee kaksari ja silmiä ei näy
En myöskään viehäty "itämaisista" piirteistä.
Roosa vaikuttaa sekoitukselta, kauniit piirteet kahdesta eri kulttuurista. Tai sitten vain on kaunis aasialainen.
Roosa on kaunis ja lehmät lentävät...
Harmi että sun vanhempasi eivät opettaneet, että jokainen on kaunis, sinäkin omalla tavallasi <3 Varo vain ettet päästä luonnetta rumentamaan tämän enempää.
Älä sinä yritä määrätä täällä toisia.
Asiantilan toteaminen määräilyä?
Ihmettelen, ettei Eetu ole suositumpi saarella, hänhän on niin mukavan oloinen sekä myös hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silleen, silleen, silleen, silleen, niinku, niinku, niinku, tällee, tällee, tällee
Nuo sanat on tärkeitä välisanoja. Täytesanoja tarvitaan keventämään jne. Kuka jaksaa täyttä tiivistä tykitystä? Kivempi kuunnella hengailevaa puhetta!
Joo, kohtuullisessa määrin. Näillä se on välillä pelkkää täytesanaa, ei mitään asiaa siellä keskellä. Tieksä silleen, niinku.
Juuri tämä. Lauseita ei myöskään viedä loppuun, vaan aloitetaan ja lauseen loppu on tiäksi niiku silleen tälleen tolleen. Kuulijana saa olla tarkkana, mitä puhuja edes tarkoittaa, mitä halutaan ylipäätään ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, ettei Eetu ole suositumpi saarella, hänhän on niin mukavan oloinen sekä myös hyvännäköinen.
Onko tuolla kukaan sen kummemmin suosittu? Minusta saarella ei ole tapahtunut vielä oikein mitään. Kukaanei tunnu olevan oikeasti kiinnostunut kenestäkään.
Tokan viikon nähneenä Jenni ja Ilmari on tän kauden Henri ja Julia. Selvästi aidoimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, ettei Eetu ole suositumpi saarella, hänhän on niin mukavan oloinen sekä myös hyvännäköinen.
Onko tuolla kukaan sen kummemmin suosittu? Minusta saarella ei ole tapahtunut vielä oikein mitään. Kukaanei tunnu olevan oikeasti kiinnostunut kenestäkään.
Ei kai nykyajan nuoret aikuiset ole oikeasti kiinnostuneita muista kuin itsestään?
Katotaan saanko ylänuolia..? Miusta Sofia on sometyrkky. Voi olla että tällä vkolla alkaa jo näkyä hänen hankala persoonansa. Kaikki ovat 41 minuuttisten perusteella sietäneet toisiaan jopa anteeksi pyydellen. Mielestäni Ella ja Henri ovat pari. Sekoittavatkohan superfanit tälläkin vkolla pareja.
Severiä kyllä hiillostettiin tällä viikolla ja vielä ihan turhaan. Onneksi Milja antoi Severille mahdollisuuden. Siinä on hyvä match.
Vierailija kirjoitti:
Tokan viikon nähneenä Jenni ja Ilmari on tän kauden Henri ja Julia. Selvästi aidoimmat.
Kuka muu tytöistä joutui lähtemään Peppiinan lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten saa mainokset pois ..?
Osaako joku selittää niiden asetuksista..?
Katsomostako? Ei mitenkään, ainakaan minun ymmärrykseni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokan viikon nähneenä Jenni ja Ilmari on tän kauden Henri ja Julia. Selvästi aidoimmat.
Kuka muu tytöistä joutui lähtemään Peppiinan lisäksi?
Ella. Uusina tuli kaksi naista, Milja ja Sanna. Sanna vei Peppiinalta Eetun, joten Peppiina tippui. Ella vaan ei sitten enää löytänyt ketään Henrin jälkeen ja tippui.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tätä uusinta jaksoa 6. mieleen, et käy vähän sääliksi osallistujia jo. Tuolla ovat heille valitsemattomien ihmisten kanssa. Pari pitää nimetä ja sit jankuttaa tunteista ja suorastaan anteeksi pyydellä, jos niitä ei ole herännyt. Kamalaa katsottavaa. Moni vaikuttaa jo lähes masentuneelta.
Minusta on vain loistavaa, et nämä joutuvat kehittämään luonnettaan kärsivällisempään suuntaan, tutustua rauhassa, eivätkä voi vain swaipata seuraavaa.
Tällöin ne aidot syvemmätkin tunteet on mahdollisempia, vaikka kuukauden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokan viikon nähneenä Jenni ja Ilmari on tän kauden Henri ja Julia. Selvästi aidoimmat.
Kuka muu tytöistä joutui lähtemään Peppiinan lisäksi?
Ella. Uusina tuli kaksi naista, Milja ja Sanna. Sanna vei Peppiinalta Eetun, joten Peppiina tippui. Ella vaan ei sitten enää löytänyt ketään Henrin jälkeen ja tippui.
Eikä. Ella oli mun lemppari ja Peppiina näkyvä persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokan viikon nähneenä Jenni ja Ilmari on tän kauden Henri ja Julia. Selvästi aidoimmat.
Kuka muu tytöistä joutui lähtemään Peppiinan lisäksi?
Siis oikeastiko olet näin ilkeä ja spoilasit ilman mitään varoitusta?? Todella ikävää :(
Sillä on varmaan tuotannossa ystävä joka järjetää juontajan pestejä. Niinhän se on Vapullakin. Tositv kokemuksella on sitten täys tekijä.🙄