Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4953)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.
Jotenkin pahenee vaan Sannalla sen "tavallaan" hokeminen.
Sofialla pahenee Henrin käskyttäminen.
Pänillä pahenee puuromainen puhe.
Tuntuu kuin kaikki vaan laskisivat minuutteja ja pääsisivät tuolta pois ja kotiin, eikä tarvitsisi nähdä ketään heistä enää ikinä uudestaan. Yhtäkään paria ei synny, on veikkaukseni. Huonoin kausi ikinä.
Ja silti olet silmät viirussa katsonut koko kauden? Aika vinksahtanutta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.
Jotenkin pahenee vaan Sannalla sen "tavallaan" hokeminen.
Sofialla pahenee Henrin käskyttäminen.
Pänillä pahenee puuromainen puhe.
Tuntuu kuin kaikki vaan laskisivat minuutteja ja pääsisivät tuolta pois ja kotiin, eikä tarvitsisi nähdä ketään heistä enää ikinä uudestaan. Yhtäkään paria ei synny, on veikkaukseni. Huonoin kausi ikinä.
Ja silti olet silmät viirussa katsonut koko kauden? Aika vinksahtanutta :D
Toivossa, että kausi paranisi. Että jotain tapahtuisi, tunteet syvenisivät, olisi kivoja retkiä, oikeasti hauskoja pelejä, vihdoin hyviä keskusteluja.
Onkos Ammadin kansallisuus käynyt ilmi? Veikkaisin irakilaista tai syyrialaista.
Vierailija kirjoitti:
Onkos Ammadin kansallisuus käynyt ilmi? Veikkaisin irakilaista tai syyrialaista.
Sukunimestä Rose voisi ainakin jotain päätellä. Pakistanin ja Suomen kansalaisuus. Maahantulovuodestakin voisi jotain päätellä tai siitä onko syntynyt Suomessa, johon noinkin hyvä suullinen suomenkieli viittaa ja kuten noin nuoresta voisi olettaa. (Esimerkiksi ensimmäiset suuremmat irakilaisryhmät saapuivat tänne 1990-luvun puolivälissä, erityisesti vuosina 1996 ja 1997, jos olisi tuon aallon toista sukupolvea, kun 2015 Suomessa kansainvälistä suojelua hakeneista irakilaisia oli 2/3, 20 485.)
Vierailija kirjoitti:
Onkos Ammadin kansallisuus käynyt ilmi? Veikkaisin irakilaista tai syyrialaista.
(Liian tummaihoinen irakilaiseksi. Vaikka miten olisi ehtinyt ottaa aurinkoa tai suihkuruskettaa.)
Vierailija kirjoitti:
Onkos Ammadin kansallisuus käynyt ilmi? Veikkaisin irakilaista tai syyrialaista.
Ammad Chaudhry. Nimi Rose vain hämää. Sukunimi Chaudhry on yleisin Intian niemimaalla, pääasiassa Intiassa ja Pakistanissa. Se on alun perin maanomistajan, paikallisen hallintovirkamiehen tai yhteisön johtajan ammatti- tai kunnianimike, ja sitä käytetään laajalti sekä hindu- että muslimiväestössä. Kyllä taustan siltä osin olisi voinut suoraankin kaudella kertoa, vaikka ehkei laillisesti saisi kertoa, ellei ihminen itse sitä kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos Ammadin kansallisuus käynyt ilmi? Veikkaisin irakilaista tai syyrialaista.
Sukunimestä Rose voisi ainakin jotain päätellä. Pakistanin ja Suomen kansalaisuus. Maahantulovuodestakin voisi jotain päätellä tai siitä onko syntynyt Suomessa, johon noinkin hyvä suullinen suomenkieli viittaa ja kuten noin nuoresta voisi olettaa. (Esimerkiksi ensimmäiset suuremmat irakilaisryhmät saapuivat tänne 1990-luvun puolivälissä, erityisesti vuosina 1996 ja 1997, jos olisi tuon aallon toista sukupolvea, kun 2015 Suomessa kansainvälistä suojelua hakeneista irakilaisia oli 2/3, 20 485.)
Tampereella syntynyt (tarkistamaton tieto). Voiko kutsua ammattiaan jalkapalloilijaksi, vaikka keskushyökkääjänä on aiemmin pelannut Ilveksen junioripolku- ja reservijoukkueissa (erityisesti Ilves/2:ssa), < www.transfermarkt.com/ammad-chaudhry/profil/spieler/945035 >, jossa myös kansalaisuus luotettavasti, Pakistan (ja Suomi). 1.1.2025 lukien: < www.transfermarkt.com/fc-lasten/startseite/verein/107155 > (valokuvia, FC Lasten, puolustajat < https://fclasten.fi/pelaajat >).
Miten ihmeessä porukka pystyy nukkumaan samaan aikaan samassa makuusalissa, elleivät ole jokainen entisiä partiolaisia. Asepalveluksessakin on aivan eri asia rutiineineenkin, kun voi olla niin väsynyt päivän päätteeksi, että nukkuisi missä vain. Tietysti hellekin väsyttää.
Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.
Vierailija kirjoitti:
Väinö jää persoonana etäiseksi, mutta onhan hän tosi komea. En kyllä tajua, mitä ihmettä he tuolla vielä Peppiinan kanssa tekevät. Toivottavasti Eetu ja Peppiina löytävät toisensa kuvausten päätyttyä. Sanna ja Eetu hyvästelevät lentokentällä, kummallakun niitä iänikuisia lauseita "oli tosi hyviä keskusteluja, oli hieno kokemus kanssasi, kiitos tästä ikimuistoisesta matkasta...." ja se siitä sitten.
Makuja on monia, minun makuun Väinö ei ole yhtään
Aikuisen naisen kokenut arvio.
Sofia ja Henri ovat ainoita oikeasti rakastuneita tuolla talossa. Muista näkee kilometrin päähän ettei suhteet tule kestämään.
Vierailija kirjoitti:
Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.
Totta muuten, Ilmari juonsi sen parikisankin, missä oli Jenni silloin?
Vierailija kirjoitti:
Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.
Miten toi Säde voi olla kenenkään mieleen? Tyyppi on niin avuton että aamupalan tekeminen on ponnistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsin kausi sitten ikinä.
Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.
Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.
Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.
Totta, yhtä tiäkkö, tavallaan, niiku, tavallaan, tiäkkö. Ihan uskomattoman tylsä kausi. Ketkään ei näytä olevan kiintyneitä toisiinsa, pelit on tylsiiä, kaikki on ihan väsähtäneitä ja ärtymys nousee pintaan vähän jokaisella.
Ottavatko tytöt edes kontaktia toisiinsa, yrittävätkö edes tutustua toisiinsa/kaan. Ei taida kilpakumppanit pahemmin kiinnostaa.
Mietis vielä. Muutahan noilla ei olekaan kuin 24/7 kontakti toisiinsa, yötä päivää. Ovat tutustuneetkin toisiinsa niin, että saivat toisistaan elinikäisiä ystäviä. Jos ei kaikki kaikkien kanssa, niin osan kanssa varmasti =)
Eiväthän nämä koe olevansa kilpakumppaneita, vaan on ollut kiva hengata mukavan porukan kanssa aurinkolomalla. Älä unohda että meille näytetään vain hyvin pieni osa päivästä, aikaa kontaktin ottamisiin on tunti-,päivä, viikko- tai/ ja kuukausitolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.
Jotenkin pahenee vaan Sannalla sen "tavallaan" hokeminen.
Sofialla pahenee Henrin käskyttäminen.
Pänillä pahenee puuromainen puhe.
Tuntuu kuin kaikki vaan laskisivat minuutteja ja pääsisivät tuolta pois ja kotiin, eikä tarvitsisi nähdä ketään heistä enää ikinä uudestaan. Yhtäkään paria ei synny, on veikkaukseni. Huonoin kausi ikinä.
Muuten samaa mieltä, paitsi kyllä noi on saaneet kavereita ja ystäviä, jota varmasti haluavat nähdä. Toki ensin hyvä huilata kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.
Miten toi Säde voi olla kenenkään mieleen? Tyyppi on niin avuton että aamupalan tekeminen on ponnistus.
Miten noilla haukan kynsillä mikään edes onnistuisikaan, ihme, että pienen kuvaruudun hipelöintikään, suorilla sormilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.
Pän? Onko siellä joku Pän.
On. Et ole katsonut sarjaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.
Totta muuten, Ilmari juonsi sen parikisankin, missä oli Jenni silloin?
Selvästi sanottiin, että sairaana. Joku täällä arveli auringonpistosta. Tokeni nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.
Pän? Onko siellä joku Pän.
On. Et ole katsonut sarjaa?
Ei Pän ole etunimi, tai tietysti nykyisin voi antaa vaikka miten outoja nimiä, joista edes sukupuolta ei erota (jos niitä enää onkaan Suomessa). Lempinimien avulla on turhaa kalastella ääniä.
Jotenkin pahenee vaan Sannalla sen "tavallaan" hokeminen.
Sofialla pahenee Henrin käskyttäminen.
Pänillä pahenee puuromainen puhe.
Tuntuu kuin kaikki vaan laskisivat minuutteja ja pääsisivät tuolta pois ja kotiin, eikä tarvitsisi nähdä ketään heistä enää ikinä uudestaan. Yhtäkään paria ei synny, on veikkaukseni. Huonoin kausi ikinä.