Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4953)

Vierailija
4481/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.

Jotenkin pahenee vaan Sannalla sen "tavallaan" hokeminen.

Sofialla pahenee Henrin käskyttäminen.

Pänillä pahenee puuromainen puhe.

Tuntuu kuin kaikki vaan laskisivat minuutteja ja pääsisivät tuolta pois ja kotiin, eikä tarvitsisi nähdä ketään heistä enää ikinä uudestaan. Yhtäkään paria ei synny, on veikkaukseni. Huonoin kausi ikinä. 

Vierailija
4482/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.

Jotenkin pahenee vaan Sannalla sen "tavallaan" hokeminen.

Sofialla pahenee Henrin käskyttäminen.

Pänillä pahenee puuromainen puhe.

Tuntuu kuin kaikki vaan laskisivat minuutteja ja pääsisivät tuolta pois ja kotiin, eikä tarvitsisi nähdä ketään heistä enää ikinä uudestaan. Yhtäkään paria ei synny, on veikkaukseni. Huonoin kausi ikinä. 

Ja silti olet silmät viirussa katsonut koko kauden? Aika vinksahtanutta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.

Jotenkin pahenee vaan Sannalla sen "tavallaan" hokeminen.

Sofialla pahenee Henrin käskyttäminen.

Pänillä pahenee puuromainen puhe.

Tuntuu kuin kaikki vaan laskisivat minuutteja ja pääsisivät tuolta pois ja kotiin, eikä tarvitsisi nähdä ketään heistä enää ikinä uudestaan. Yhtäkään paria ei synny, on veikkaukseni. Huonoin kausi ikinä. 

Ja silti olet silmät viirussa katsonut koko kauden? Aika vinksahtanutta :D

Toivossa, että kausi paranisi. Että jotain tapahtuisi, tunteet syvenisivät, olisi kivoja retkiä, oikeasti hauskoja pelejä, vihdoin hyviä keskusteluja. 

Vierailija
4484/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Ammadin kansallisuus käynyt ilmi? Veikkaisin irakilaista tai syyrialaista.

Vierailija
4485/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos Ammadin kansallisuus käynyt ilmi? Veikkaisin irakilaista tai syyrialaista.

Sukunimestä Rose voisi ainakin jotain päätellä. Pakistanin ja Suomen kansalaisuus. Maahantulovuodestakin voisi jotain päätellä tai siitä onko syntynyt Suomessa, johon noinkin hyvä suullinen suomenkieli viittaa ja kuten noin nuoresta voisi olettaa. (Esimerkiksi ensimmäiset suuremmat irakilaisryhmät saapuivat tänne 1990-luvun puolivälissä, erityisesti vuosina 1996 ja 1997, jos olisi tuon aallon toista sukupolvea, kun 2015 Suomessa kansainvälistä suojelua hakeneista irakilaisia oli 2/3, 20 485.)

Vierailija
4486/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos Ammadin kansallisuus käynyt ilmi? Veikkaisin irakilaista tai syyrialaista.

(Liian tummaihoinen irakilaiseksi. Vaikka miten olisi ehtinyt ottaa aurinkoa tai suihkuruskettaa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4487/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos Ammadin kansallisuus käynyt ilmi? Veikkaisin irakilaista tai syyrialaista.

Ammad Chaudhry. Nimi Rose vain hämää. Sukunimi Chaudhry on yleisin Intian niemimaalla, pääasiassa Intiassa ja Pakistanissa. Se on alun perin maanomistajan, paikallisen hallintovirkamiehen tai yhteisön johtajan ammatti- tai kunnianimike, ja sitä käytetään laajalti sekä hindu- että muslimiväestössä. Kyllä taustan siltä osin olisi voinut suoraankin kaudella kertoa, vaikka ehkei laillisesti saisi kertoa, ellei ihminen itse sitä kerro.

Vierailija
4488/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos Ammadin kansallisuus käynyt ilmi? Veikkaisin irakilaista tai syyrialaista.

Sukunimestä Rose voisi ainakin jotain päätellä. Pakistanin ja Suomen kansalaisuus. Maahantulovuodestakin voisi jotain päätellä tai siitä onko syntynyt Suomessa, johon noinkin hyvä suullinen suomenkieli viittaa ja kuten noin nuoresta voisi olettaa. (Esimerkiksi ensimmäiset suuremmat irakilaisryhmät saapuivat tänne 1990-luvun puolivälissä, erityisesti vuosina 1996 ja 1997, jos olisi tuon aallon toista sukupolvea, kun 2015 Suomessa kansainvälistä suojelua hakeneista irakilaisia oli 2/3, 20 485.)

Tampereella syntynyt (tarkistamaton tieto). Voiko kutsua ammattiaan jalkapalloilijaksi, vaikka keskushyökkääjänä on aiemmin pelannut Ilveksen junioripolku- ja reservijoukkueissa (erityisesti Ilves/2:ssa), < www.transfermarkt.com/ammad-chaudhry/profil/spieler/945035 >, jossa myös kansalaisuus luotettavasti, Pakistan (ja Suomi). 1.1.2025 lukien: < www.transfermarkt.com/fc-lasten/startseite/verein/107155 > (valokuvia, FC Lasten, puolustajat < https://fclasten.fi/pelaajat >).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4489/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä porukka pystyy nukkumaan samaan aikaan samassa makuusalissa, elleivät ole jokainen entisiä partiolaisia. Asepalveluksessakin on aivan eri asia rutiineineenkin, kun voi olla niin väsynyt päivän päätteeksi, että nukkuisi missä vain. Tietysti hellekin väsyttää.

Vierailija
4490/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4491/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väinö jää persoonana etäiseksi, mutta onhan hän tosi komea. En kyllä tajua, mitä ihmettä he tuolla vielä Peppiinan kanssa tekevät. Toivottavasti Eetu ja Peppiina löytävät toisensa kuvausten päätyttyä. Sanna ja Eetu hyvästelevät lentokentällä, kummallakun niitä iänikuisia lauseita "oli tosi hyviä keskusteluja, oli hieno kokemus kanssasi, kiitos tästä ikimuistoisesta matkasta...." ja se siitä sitten. 

Makuja on monia, minun makuun Väinö ei ole yhtään 

Vierailija
4492/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen naisen kokenut arvio. 

Sofia ja Henri ovat ainoita oikeasti rakastuneita tuolla talossa. Muista näkee kilometrin päähän ettei suhteet tule kestämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4493/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.

Totta muuten, Ilmari juonsi sen parikisankin, missä oli Jenni silloin? 

Vierailija
4494/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.

Miten toi Säde voi olla kenenkään mieleen? Tyyppi on niin avuton että aamupalan tekeminen on ponnistus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4495/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsin kausi sitten ikinä.

 

Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.

 

Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.

 

Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.

Totta, yhtä tiäkkö, tavallaan, niiku, tavallaan, tiäkkö. Ihan uskomattoman tylsä kausi. Ketkään ei näytä olevan kiintyneitä toisiinsa, pelit on tylsiiä, kaikki on ihan väsähtäneitä ja ärtymys nousee pintaan vähän jokaisella. 

Ottavatko tytöt edes kontaktia toisiinsa, yrittävätkö edes tutustua toisiinsa/kaan. Ei taida kilpakumppanit pahemmin kiinnostaa.

Mietis vielä. Muutahan noilla ei olekaan kuin 24/7 kontakti toisiinsa, yötä päivää. Ovat tutustuneetkin toisiinsa niin, että saivat toisistaan elinikäisiä ystäviä. Jos ei kaikki kaikkien kanssa, niin osan kanssa varmasti =)

Eiväthän nämä koe olevansa kilpakumppaneita, vaan on ollut kiva hengata mukavan porukan kanssa aurinkolomalla. Älä unohda että meille näytetään vain hyvin pieni osa päivästä, aikaa kontaktin ottamisiin on tunti-,päivä, viikko- tai/ ja kuukausitolkulla.

Vierailija
4496/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.

Jotenkin pahenee vaan Sannalla sen "tavallaan" hokeminen.

Sofialla pahenee Henrin käskyttäminen.

Pänillä pahenee puuromainen puhe.

Tuntuu kuin kaikki vaan laskisivat minuutteja ja pääsisivät tuolta pois ja kotiin, eikä tarvitsisi nähdä ketään heistä enää ikinä uudestaan. Yhtäkään paria ei synny, on veikkaukseni. Huonoin kausi ikinä. 

Muuten samaa mieltä, paitsi kyllä noi on saaneet kavereita ja ystäviä, jota varmasti haluavat nähdä. Toki ensin hyvä huilata kotona.

Vierailija
4497/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.

Miten toi Säde voi olla kenenkään mieleen? Tyyppi on niin avuton että aamupalan tekeminen on ponnistus. 

Miten noilla haukan kynsillä mikään edes onnistuisikaan, ihme, että pienen kuvaruudun hipelöintikään, suorilla sormilla.

Vierailija
4498/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.

Pän? Onko siellä joku Pän.

On. Et ole katsonut sarjaa?

Vierailija
4499/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.

Totta muuten, Ilmari juonsi sen parikisankin, missä oli Jenni silloin? 

Selvästi sanottiin, että sairaana. Joku täällä arveli auringonpistosta. Tokeni nopeasti.

Vierailija
4500/4953 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.

Pän? Onko siellä joku Pän.

On. Et ole katsonut sarjaa?

Ei Pän ole etunimi, tai tietysti nykyisin voi antaa vaikka miten outoja nimiä, joista edes sukupuolta ei erota (jos niitä enää onkaan Suomessa). Lempinimien avulla on turhaa kalastella ääniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi