Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4958)
Vierailija kirjoitti:
Mikä kertomatta jäänyt asia mahtaa hiertää Jennin ja Ilmarin välejä?
Mikä tahansa asia, joka todennäköisesti vaikuttaisi päätökseen seurustella tai jatkaa tapailua. Voiko sitä olla ajatuksenlukija miten raskaasti toinen minkäkin asian ottaa.
Ei ole kovin paljon mahdollisuuksia, joiden kertomatta jättäminen olisi käytännössä kyseenalaista valehtelua, joista siis pahimmat ovat avioero, vireillä oleva avioero (tilastollisesti todennäköisyys erota jatkossakin kasvaa) ja etenkin yhteishuoltajuus, joka vaikuttaa merkittävästi ajan käyttöön, elämäntapaan ja tuleviin perheen tavoitteisiin. Tärkeä elämäntavoite tai sen puute, sopimuksen rikkova tekijä, kuten haluaako lapsia tai missä haluaa asua (haluaako asua ulkomailla). Vakavat oikeudelliset tai taloudelliset ongelmat (konkurssi, piilovelka, rikosrekisteri, jos suhteeseen jatkossa liittyisi yhteisiä varoja). Lisäksi jokin joka vaikuttaisi suoraan toisen fyysiseen terveyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on kaunis kuin filmitähti Ei yhtään ylpeä. Varmasti ihana ystävänä 🌺 Peppiinasta kirjoitettu alussa rumasti. Minusta hän on upea ilmestys ja jotenkin magee ( en keksinyt parempaa ilmaisua 😁)
Mä nään Peppiinan catwalkeilla new yorkissa. Toivottavasti pääsee.
Jos haaveilee itse jostain sellaisesta, niin valitettavasti vaikuttaisi lähinnä harhaiselta. Mikä estää hakemasta avoimien näyttelijähakujen kautta lavamalliksi, millaisia perusvaatimuksia, esikarsintaa ikinä, aina voi koittaa kepillä jäätä ja hukata aikaansa, <
>.
Nimen omaan etsivät persoonallisen näköisiä, mitä oudompi, sen parempi tiettyihin tarkoituksiin.
Eikö Peppiina mielestäsi ole sellainen? Iho on hyvä ja on hoikka, niillä pääsee jo pitkälle.
Nyt alkaa näkymään ärsytystä yhdellä sun toisella, tulee läpi.
Sofia ei ollenkaan hyväksy Henriä, kun vähänkään käyttää käsiään niin on ihan et hyi, älä viitsi tolleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noilla kaikilla naisilla on niin huonokuntoiset hiukset? Latvat ihan ohueksi hiutunutta.
Hiutunu, pohojoosen murretta😁
^ Osuvasti valittu sana tosiaan, ei vain murresana suinkaan vaan yleiskielen teonsana. Etelän ihminen ymmärsi sen silti, asiayhteydestä. Yleensä vaatteesta, kulua ohueksi, tuo hiutuminen. Ihminenkin voisi hiutua, nääntyä, ikävään tai kuihtua, hiutua, sairauteen. Tuska ja valokin voi häipyä, hiutua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa näkymään ärsytystä yhdellä sun toisella, tulee läpi.
Sofia ei ollenkaan hyväksy Henriä, kun vähänkään käyttää käsiään niin on ihan et hyi, älä viitsi tolleen!
Joku tosiaan vetäytyi kosketuksesta pois, taisi olla peräsi Säde jo aikaisemmin tällä viikolla, pisti toistuvasti niin silmään ja jotenkin yllätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna, tavallaan, tavallaan, tavallaan.... ei tuota jaksa kuunnella.
Kumma Sanna-viha, vaikka on aivan selvä asia, että Eetun kanssa eivät tule voittamaan. Kyllähän Joensuun tyttö on aivan asiallinen, ei nolannut itseään mitenkään. Eikä liian muokattu kuten nuo useimmat tekeleet. Raju muokkaus voi sopia kassalle tai kosmetologille, kun mainostaa ammattitaitoaan ja yritystään, muttei useimpiin muihin ammatteihin.
Itse ainakin kiertäisin kaukaa liian muokatun ja muovisen kosmetologin. Nimen omaa huonoa mainosta yritykselle ja "ammattitaidolle", wt-look.
Ich komme, Susanna Penttilä, Johanna Tukiainen -look. Ei raukka sitä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa näkymään ärsytystä yhdellä sun toisella, tulee läpi.
Sofia ei ollenkaan hyväksy Henriä, kun vähänkään käyttää käsiään niin on ihan et hyi, älä viitsi tolleen!
Joku tosiaan vetäytyi kosketuksesta pois, taisi olla peräsi Säde jo aikaisemmin tällä viikolla, pisti toistuvasti niin silmään ja jotenkin yllätti.
Roolitus mennyt tässä näytelmässä aivan poskelleen. Säde siis kirjoitti muka hunajaisen kirjeen ja hylkäsi heti, kun muutkinmiehet katsoivat silleen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kertomatta jäänyt asia mahtaa hiertää Jennin ja Ilmarin välejä?
Ehkä jotain muuta raskauttavampaa kuin: epäisänmaallisuus, maanpuolustusvastaisuus, ellei Jenni olisi ollut asepalveluksessa vain saadakseen maksuttoman koulutuksen ja varman väylän sen jälkeen suoraan työelämään. Tuskin Jenni aivan putinistikaan olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennin ystävät, jos on täällä!
Voisitteko kertoa ystävällenne, että hän on kauniimpi ilman paksua pakkelikerrosta?
Voiko tuollaista kertoa...
Lyko ja MTV pakottaa kuvausten aikana, varmastikin, joten asialle ei voi enää mitään.
Mutta ei kaikilla silti ole törkeitä pakkelikerroksia. Peppiina näyttää melko luomulta, silmissä ei taida olla mitään koskaan?
Asialle ei voi ohjelman suhteen tietty enää mitään, mutta on Jennillä tulevaisuuskin. Jospa näkisi luonnollisen kauneutensa <3
Eiköhän Jennin harkintakykyyn voi luottaa jatkossa. Varmaan ei asepalveluksessa ollut täydessä sotamaalauksessa.
Eiköhän, hyvä pointti tuo armeija.
Joskus mietin edellisten kausien tyyppejä. En muista nimeä, mut jollain oli sellaiset nokinenä-contourit nenässä et huh. Uskon että hänkin tuli järkiinsä viimeistään, kun näki itsensä telkussa.
Oliko Muhkun pari Niina? Tässä ihan ok meikki mutta muistaakseni aina ei.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3df38529-fceb-4b11-b90f-8960a7…;
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kertomatta jäänyt asia mahtaa hiertää Jennin ja Ilmarin välejä?
Mikä tahansa asia, joka todennäköisesti vaikuttaisi päätökseen seurustella tai jatkaa tapailua. Voiko sitä olla ajatuksenlukija miten raskaasti toinen minkäkin asian ottaa.
Ei ole kovin paljon mahdollisuuksia, joiden kertomatta jättäminen olisi käytännössä kyseenalaista valehtelua, joista siis pahimmat ovat avioero, vireillä oleva avioero (tilastollisesti todennäköisyys erota jatkossakin kasvaa) ja etenkin yhteishuoltajuus, joka vaikuttaa merkittävästi ajan käyttöön, elämäntapaan ja tuleviin perheen tavoitteisiin. Tärkeä elämäntavoite tai sen puute, sopimuksen rikkova tekijä, kuten haluaako lapsia tai missä haluaa asua (haluaako asua ulkomailla). Vakavat oikeudelliset tai taloudelliset ongelmat (konkurssi, piilovelka, rikosrekisteri, jos suhteeseen jatkossa liittyisi yhteisiä varoja). Lisäksi jokin joka vaikuttaisi suoraan toisen fyysiseen terveyteen.
Pitkälti samoilla linjoilla. Mutta se missä haluaa asua ei ole mielestäni raskauttava asia. Mieli voi joka tapauksessa muuttua, ja ei ole rikos haluta asua kauempanakin, jopa vaikka menisivät naimisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa näkymään ärsytystä yhdellä sun toisella, tulee läpi.
Sofia ei ollenkaan hyväksy Henriä, kun vähänkään käyttää käsiään niin on ihan et hyi, älä viitsi tolleen!
Joku tosiaan vetäytyi kosketuksesta pois, taisi olla peräsi Säde jo aikaisemmin tällä viikolla, pisti toistuvasti niin silmään ja jotenkin yllätti.
Roolitus mennyt tässä näytelmässä aivan poskelleen. Säde siis kirjoitti muka hunajaisen kirjeen ja hylkäsi heti, kun muutkinmiehet katsoivat silleen.
Siis missä jaksossa Säde on hylännyt Ammadin? Ainakin tänään perjantain jaksossa näytti aidosti tykkäävän.
Eetu-Ensimmäinen luulee olevansa joku ammattitestaaja, olisi aika ärsyttävää, jos mies vain koko ajan testaa.
Miten noitten lihakset eivät tuolla surkastu kuvausten aikana, jos ovat pidempään. Vaikka kuntosalityyppien tapaan proteiinin yliannostuksesta (kuormittaa munuaisia) taitavat huolta pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten noitten lihakset eivät tuolla surkastu kuvausten aikana, jos ovat pidempään. Vaikka kuntosalityyppien tapaan proteiinin yliannostuksesta (kuormittaa munuaisia) taitavat huolta pitääkin.
Hehän treenaavat tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Miten noitten lihakset eivät tuolla surkastu kuvausten aikana, jos ovat pidempään. Vaikka kuntosalityyppien tapaan proteiinin yliannostuksesta (kuormittaa munuaisia) taitavat huolta pitääkin.
Kyllähän nuo treenaavat päivät pitkät. Alussa näytettiin, nyt ei enää. Mutta näemmekin vain puolisen tuntia päivästä.
Miksi Väinö on niin ulkonäkönsäkeskeinen? "Äiti sanoi että musta olis voinut tulla malli", "Mitä sä tykkäät tästä mun ulkonäöstä", uh noloa... On komea, mut rumemmaksi muuttuu tuollaisella kalastelulla.
Sofialla muka tunne/älyä, enää ei jaksaisi tuota (19.6.2026) soopaa Henriltä.
Sanna jauhaa samaa tunneälykkyyttä, Eetulla muka, voi ei, ei jaksaisi tätä.
Peppiina haukkuu julkisesti Väinön huumorintajua, kun on sitä korostanutkin, että toisen tulee olla (samalla tavalla) hauska.
Mikä juttu se Jennin viikonloppupoikaystävistä on.
Miksi ei osata sanoa sanaa kokonaan tai prosenttikaan enää "sata pros".
Vierailija kirjoitti:
Miksi Väinö on niin ulkonäkönsäkeskeinen? "Äiti sanoi että musta olis voinut tulla malli", "Mitä sä tykkäät tästä mun ulkonäöstä", uh noloa... On komea, mut rumemmaksi muuttuu tuollaisella kalastelulla.
Aika hyvin pokka piti, joka todettu aikaisemmin miten Peppiina räväytti vasten kasvoja, että ulkonäköihanne on Ammad. Ilmari on älykäs, kun totesi Peppiinan himoitsevan Ammadia, muttei aio sanoa tästä Väinölle. Mitä turhaan tuossa vaiheessa tosiaan enää sanoisikaan, ei muuttaisi mitään tai Väinön ei kannattaisi yrittää mitään Peppiinan suuntaan, vaan vain lomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kertomatta jäänyt asia mahtaa hiertää Jennin ja Ilmarin välejä?
Mikä tahansa asia, joka todennäköisesti vaikuttaisi päätökseen seurustella tai jatkaa tapailua. Voiko sitä olla ajatuksenlukija miten raskaasti toinen minkäkin asian ottaa.
Ei ole kovin paljon mahdollisuuksia, joiden kertomatta jättäminen olisi käytännössä kyseenalaista valehtelua, joista siis pahimmat ovat avioero, vireillä oleva avioero (tilastollisesti todennäköisyys erota jatkossakin kasvaa) ja etenkin yhteishuoltajuus, joka vaikuttaa merkittävästi ajan käyttöön, elämäntapaan ja tuleviin perheen tavoitteisiin. Tärkeä elämäntavoite tai sen puute, sopimuksen rikkova tekijä, kuten haluaako lapsia tai missä haluaa asua (haluaako asua ulkomailla). Vakavat oikeudelliset tai taloudelliset ongelmat (konkurssi, piilovelka, rikosrekisteri, jos suhteeseen jatkossa liittyisi yhteisiä varoja). Lisäksi jokin joka vaikuttaisi suoraan toisen fyysiseen terveyteen.Pitkälti samoilla linjoilla. Mutta se missä haluaa asua ei ole mielestäni raskauttava asia. Mieli voi joka tapauksessa muuttua, ja ei ole rikos haluta asua kauempanakin, jopa vaikka menisivät naimisiinkin.
Jostain etäsuhteesta Henri ja Sofiakin kertovat. Sofia oli ikävä, kun kielsi Henriä lukemasta runon lausunnan kaltaisesti. (Kyllähän tuossa runosuoni sykki, vaikka lapsellisia loppusointuja olikin.)
Eiköhän, hyvä pointti tuo armeija.
Joskus mietin edellisten kausien tyyppejä. En muista nimeä, mut jollain oli sellaiset nokinenä-contourit nenässä et huh. Uskon että hänkin tuli järkiinsä viimeistään, kun näki itsensä telkussa.