Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4895)

Vierailija
4521/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.

Miten toi Säde voi olla kenenkään mieleen? Tyyppi on niin avuton että aamupalan tekeminen on ponnistus. 

Voisiko tuollaisin kynsin toimia kosmetologina tai edes alaa opiskella. Nehän ovat erittäin paha hygieniariski. Vaikka pinsettiote onnistuisikin. Olisiko kovin alaston olo ilman niitäkin pidennyksiä.

Hän ei varmasti olisi tunnistettavissa ilman noita tekohärpäkkeitä. On isot tekoripset, minusta ilmiselvä tekotukka ja ylähuuli.

Olis varmaam kauniimpi ilman.

Vierailija
4522/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.

Miten toi Säde voi olla kenenkään mieleen? Tyyppi on niin avuton että aamupalan tekeminen on ponnistus. 

Sannakin ilmoitti, että aamupalan valmistaminen on hankalaa. En tiedä mikä näitä vaivaa. Omat parikymppiset lapset on ainakin osanneet tehdä ruokaa jo monta vuotta.

Omituisia naisia, onko ne ajatelleet että iskä ja äiti tekee niille aamiaisleivät jos kumppania eivät saa 

Omituisia ihmisiä. Yhtä omituista on, jos täysi-ikäinen mies ei osaa leikata tomaattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4523/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.

Jotenkin pahenee vaan Sannalla sen "tavallaan" hokeminen.

Sofialla pahenee Henrin käskyttäminen.

Pänillä pahenee puuromainen puhe.

Tuntuu kuin kaikki vaan laskisivat minuutteja ja pääsisivät tuolta pois ja kotiin, eikä tarvitsisi nähdä ketään heistä enää ikinä uudestaan. Yhtäkään paria ei synny, on veikkaukseni. Huonoin kausi ikinä. 

Ja silti olet silmät viirussa katsonut koko kauden? Aika vinksahtanutta :D

Mitä ehdotat vaihtoehtoisesti maksuttomasti katsottavaksi joka arki-ilta kello 00.01 lukien. Jotain jota julkaistaan vasta silloin, jakso kerrallaan.

No mä ainakin katson ohjelmia joista tykkään eli  en koe tarvetta moittia kaikkea mikä näkyy ja  kuuluu. Ei tukisi mieleenkään katsoa LISiä jos en tykkäisi sarjasta ja sen tyypeistä ihan täysillä. Sehän olisi ihan sairasta. 

Vierailija
4524/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammadin ja Säteen katse vaaleanpunaisten lasien läpi olisi kestänyt pidempään. Ammadilla se opittu malli vaan ryöpsähti ja Säde sai melkoisen kolauksen. Muualla hallintakäytös olisi jatkunut lits läts. Toivottavasti Säde otti jalat alleen.

Vierailija
4525/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.

Jotenkin pahenee vaan Sannalla sen "tavallaan" hokeminen.

Sofialla pahenee Henrin käskyttäminen.

Pänillä pahenee puuromainen puhe.

Tuntuu kuin kaikki vaan laskisivat minuutteja ja pääsisivät tuolta pois ja kotiin, eikä tarvitsisi nähdä ketään heistä enää ikinä uudestaan. Yhtäkään paria ei synny, on veikkaukseni. Huonoin kausi ikinä. 

Ja silti olet silmät viirussa katsonut koko kauden? Aika vinksahtanutta :D

Mitä ehdotat vaihtoehtoisesti maksuttomasti katsottavaksi joka arki-ilta kello 00.01 lukien. Jotain jota julkaistaan vasta silloin, jakso kerrallaan.

No mä ainakin katson ohjelmia joista tykkään eli  en koe tarvetta moittia kaikkea mikä näkyy ja  kuuluu. Ei tukisi mieleenkään katsoa LISiä jos en tykkäisi sarjasta ja sen tyypeistä ihan täysillä. Sehän olisi ihan sairasta. 

Tykkäät ihan täysillä? Onko ihan tervettä sekään...

Monesta on kiva katsella sarjoja vaikka tykkäävät niistä vain paljon. Täällä on hauska purkaa ajatuksia joita ohjelma herättää, sehän on vähintään puolet ohjelman katsomisen hauskuudesta.

LIS:istä pitävä, mutta ei 100% täysillä kuitenkaan

Vierailija
4526/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos Ammadin kansallisuus käynyt ilmi? Veikkaisin irakilaista tai syyrialaista.

Ammad Chaudhry. Nimi Rose vain hämää. Sukunimi Chaudhry on yleisin Intian niemimaalla, pääasiassa Intiassa ja Pakistanissa. Se on alun perin maanomistajan, paikallisen hallintovirkamiehen tai yhteisön johtajan ammatti- tai kunnianimike, ja sitä käytetään laajalti sekä hindu- että muslimiväestössä. Kyllä taustan siltä osin olisi voinut suoraankin kaudella kertoa, vaikka ehkei laillisesti saisi kertoa, ellei ihminen itse sitä kerro.

Intialaiselta tai pakistanilaiselta näyttää, nyt kun sanoit. Tai sekoitus, voi olla Lähi-Itääkin.

Pystyn kuvittelemaan kastimerkikin ostaan. Eli ehkä ei muslimitaustaa vaan hindu ennemminkin?

Ammad on (edelleen) aivan musliminimi. Se on täysin varma asia. Antaisiko kukaan muu lapselleen sellaista nimeä.

Afrosuomalainen se on, kuten muutkin😎🤓🥸🧕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4527/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsin kausi sitten ikinä.

 

Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.

 

Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.

 

Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.

Totta, yhtä tiäkkö, tavallaan, niiku, tavallaan, tiäkkö. Ihan uskomattoman tylsä kausi. Ketkään ei näytä olevan kiintyneitä toisiinsa, pelit on tylsiiä, kaikki on ihan väsähtäneitä ja ärtymys nousee pintaan vähän jokaisella. 

Ottavatko tytöt edes kontaktia toisiinsa, yrittävätkö edes tutustua toisiinsa/kaan. Ei taida kilpakumppanit pahemmin kiinnostaa.

Mietis vielä. Muutahan noilla ei olekaan kuin 24/7 kontakti toisiinsa, yötä päivää. Ovat tutustuneetkin toisiinsa niin, että saivat toisistaan elinikäisiä ystäviä. Jos ei kaikki kaikkien kanssa, niin osan kanssa varmasti =)

Eiväthän nämä koe olevansa kilpakumppaneita, vaan on ollut kiva hengata mukavan porukan kanssa aurinkolomalla. Älä unohda että meille näytetään vain hyvin pieni osa päivästä, aikaa kontaktin ottamisiin on tunti-,päivä, viikko- tai/ ja kuukausitolkulla.

Takuulla taistellaan kynsin hampain eurojen voittopotista, kun kumppania ei tosissaan kukaan voi edes toivoa tuolta saavansa. Olisi erikoinen ihme, jos tuotanto siten olisi onnistunut parittamaan. Onhan se jo nähty noissa kaikissa koti- ja ulkomaisissa realityissä.

Voit haluta voittaa ja silti ystävystyä muiden kanssa. Pitää olla vahvasti luonnehäiriöinen, et pystyy esittämään pari kuukautta tykkäävänsä, pelkkä voittopotti kiikarissa.

Kyllä ihminen venyy rahasta tekemään mitä vain. Vuosia joillain työpaikoillakin, vaikka työtoverit ottaisivat aivoon, vaikka pelkkä puheääni ärsyttäisi. Niin pystyy käyttäytymään asiallisesti.

Ei kaikki veny, edes suostu venymään "tekemään mitä vain". Luulenpa ettet itsekään tap paisi rahasta?

Moraaleja on monenmoisia. Itselleni oli helpointa sekä haluta voittaa että tutustua ihmisiin.

Vierailija
4528/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsin kausi sitten ikinä.

 

Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.

 

Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.

 

Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.

Totta, yhtä tiäkkö, tavallaan, niiku, tavallaan, tiäkkö. Ihan uskomattoman tylsä kausi. Ketkään ei näytä olevan kiintyneitä toisiinsa, pelit on tylsiiä, kaikki on ihan väsähtäneitä ja ärtymys nousee pintaan vähän jokaisella. 

Ottavatko tytöt edes kontaktia toisiinsa, yrittävätkö edes tutustua toisiinsa/kaan. Ei taida kilpakumppanit pahemmin kiinnostaa.

Mietis vielä. Muutahan noilla ei olekaan kuin 24/7 kontakti toisiinsa, yötä päivää. Ovat tutustuneetkin toisiinsa niin, että saivat toisistaan elinikäisiä ystäviä. Jos ei kaikki kaikkien kanssa, niin osan kanssa varmasti =)

Eiväthän nämä koe olevansa kilpakumppaneita, vaan on ollut kiva hengata mukavan porukan kanssa aurinkolomalla. Älä unohda että meille näytetään vain hyvin pieni osa päivästä, aikaa kontaktin ottamisiin on tunti-,päivä, viikko- tai/ ja kuukausitolkulla.

Takuulla taistellaan kynsin hampain eurojen voittopotista, kun kumppania ei tosissaan kukaan voi edes toivoa tuolta saavansa. Olisi erikoinen ihme, jos tuotanto siten olisi onnistunut parittamaan. Onhan se jo nähty noissa kaikissa koti- ja ulkomaisissa realityissä.

Voit haluta voittaa ja silti ystävystyä muiden kanssa. Pitää olla vahvasti luonnehäiriöinen, et pystyy esittämään pari kuukautta tykkäävänsä, pelkkä voittopotti kiikarissa.

Kyllä ihminen venyy rahasta tekemään mitä vain. Vuosia joillain työpaikoillakin, vaikka työtoverit ottaisivat aivoon, vaikka pelkkä puheääni ärsyttäisi. Niin pystyy käyttäytymään asiallisesti.

Ei kaikki veny, edes suostu venymään "tekemään mitä vain". Luulenpa ettet itsekään tap paisi rahasta?

Moraaleja on monenmoisia. Itselleni oli helpointa sekä haluta voittaa että tutustua ihmisiin.

korj aus: oli si

 

jonoon menee, mitähän kamalaa tässäkin viestissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4529/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsin kausi sitten ikinä.

 

Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.

 

Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.

 

Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.

Totta, yhtä tiäkkö, tavallaan, niiku, tavallaan, tiäkkö. Ihan uskomattoman tylsä kausi. Ketkään ei näytä olevan kiintyneitä toisiinsa, pelit on tylsiiä, kaikki on ihan väsähtäneitä ja ärtymys nousee pintaan vähän jokaisella. 

Ottavatko tytöt edes kontaktia toisiinsa, yrittävätkö edes tutustua toisiinsa/kaan. Ei taida kilpakumppanit pahemmin kiinnostaa.

Mietis vielä. Muutahan noilla ei olekaan kuin 24/7 kontakti toisiinsa, yötä päivää. Ovat tutustuneetkin toisiinsa niin, että saivat toisistaan elinikäisiä ystäviä. Jos ei kaikki kaikkien kanssa, niin osan kanssa varmasti =)

Eiväthän nämä koe olevansa kilpakumppaneita, vaan on ollut kiva hengata mukavan porukan kanssa aurinkolomalla. Älä unohda että meille näytetään vain hyvin pieni osa päivästä, aikaa kontaktin ottamisiin on tunti-,päivä, viikko- tai/ ja kuukausitolkulla.

Takuulla taistellaan kynsin hampain eurojen voittopotista, kun kumppania ei tosissaan kukaan voi edes toivoa tuolta saavansa. Olisi erikoinen ihme, jos tuotanto siten olisi onnistunut parittamaan. Onhan se jo nähty noissa kaikissa koti- ja ulkomaisissa realityissä.

Voit haluta voittaa ja silti ystävystyä muiden kanssa. Pitää olla vahvasti luonnehäiriöinen, et pystyy esittämään pari kuukautta tykkäävänsä, pelkkä voittopotti kiikarissa.

Kyllä ihminen venyy rahasta tekemään mitä vain. Vuosia joillain työpaikoillakin, vaikka työtoverit ottaisivat aivoon, vaikka pelkkä puheääni ärsyttäisi. Niin pystyy käyttäytymään asiallisesti.

Ei kaikki veny, edes suostu venymään "tekemään mitä vain". Luulenpa ettet itsekään tap paisi rahasta?

Moraaleja on monenmoisia. Itselleni oli helpointa sekä haluta voittaa että tutustua ihmisiin.

Tai pelaisi rahasta, ref. nettikasinostriimaaja päästetty Virosta ohjelmaan, pelkällä olemassaolollaan yllyttämään uhkapelaamaan. Onpa tosi eettinen ammatti. Peliriippuvuuksiin, joka on vakava kansantauti, yllyttäjä.

Vierailija
4530/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos Ammadin kansallisuus käynyt ilmi? Veikkaisin irakilaista tai syyrialaista.

Ammad Chaudhry. Nimi Rose vain hämää. Sukunimi Chaudhry on yleisin Intian niemimaalla, pääasiassa Intiassa ja Pakistanissa. Se on alun perin maanomistajan, paikallisen hallintovirkamiehen tai yhteisön johtajan ammatti- tai kunnianimike, ja sitä käytetään laajalti sekä hindu- että muslimiväestössä. Kyllä taustan siltä osin olisi voinut suoraankin kaudella kertoa, vaikka ehkei laillisesti saisi kertoa, ellei ihminen itse sitä kerro.

Intialaiselta tai pakistanilaiselta näyttää, nyt kun sanoit. Tai sekoitus, voi olla Lähi-Itääkin.

Pystyn kuvittelemaan kastimerkikin ostaan. Eli ehkä ei muslimitaustaa vaan hindu ennemminkin?

Ammad on (edelleen) aivan musliminimi. Se on täysin varma asia. Antaisiko kukaan muu lapselleen sellaista nimeä.

Afrosuomalainen se on, kuten muutkin😎🤓🥸🧕

Pakistanin kansa on kotoisin pääasiassa Intian niemimaalta, ja heidän syvät esi-isänsä juuret ovat Keski-Aasiassa, Lähi-idässä ja muinaisessa (Pakistanin) Indusjoen laaksossa. "Pakistanilaisten geeniperimä on monimuotoinen sekoitus, joka muodostuu pääasiassa kolmesta eri esi-isäryhmästä: muinaisesta Etelä-Aasian metsästäjä-keräilijäväestöstä, Iranin ylängön neoliittisistä maanviljelijöistä sekä indoeurooppalaisten kansojen mukana tulleesta arojen paimentolaisperimästä.".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4531/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsin kausi sitten ikinä.

 

Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.

 

Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.

 

Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.

Totta, yhtä tiäkkö, tavallaan, niiku, tavallaan, tiäkkö. Ihan uskomattoman tylsä kausi. Ketkään ei näytä olevan kiintyneitä toisiinsa, pelit on tylsiiä, kaikki on ihan väsähtäneitä ja ärtymys nousee pintaan vähän jokaisella. 

Ottavatko tytöt edes kontaktia toisiinsa, yrittävätkö edes tutustua toisiinsa/kaan. Ei taida kilpakumppanit pahemmin kiinnostaa.

Mietis vielä. Muutahan noilla ei olekaan kuin 24/7 kontakti toisiinsa, yötä päivää. Ovat tutustuneetkin toisiinsa niin, että saivat toisistaan elinikäisiä ystäviä. Jos ei kaikki kaikkien kanssa, niin osan kanssa varmasti =)

Eiväthän nämä koe olevansa kilpakumppaneita, vaan on ollut kiva hengata mukavan porukan kanssa aurinkolomalla. Älä unohda että meille näytetään vain hyvin pieni osa päivästä, aikaa kontaktin ottamisiin on tunti-,päivä, viikko- tai/ ja kuukausitolkulla.

Takuulla taistellaan kynsin hampain eurojen voittopotista, kun kumppania ei tosissaan kukaan voi edes toivoa tuolta saavansa. Olisi erikoinen ihme, jos tuotanto siten olisi onnistunut parittamaan. Onhan se jo nähty noissa kaikissa koti- ja ulkomaisissa realityissä.

Voit haluta voittaa ja silti ystävystyä muiden kanssa. Pitää olla vahvasti luonnehäiriöinen, et pystyy esittämään pari kuukautta tykkäävänsä, pelkkä voittopotti kiikarissa.

Ei vaan aivan järkevä, normaali ihminen.

Vierailija
4532/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.

Miten toi Säde voi olla kenenkään mieleen? Tyyppi on niin avuton että aamupalan tekeminen on ponnistus. 

Sannakin ilmoitti, että aamupalan valmistaminen on hankalaa. En tiedä mikä näitä vaivaa. Omat parikymppiset lapset on ainakin osanneet tehdä ruokaa jo monta vuotta.

Omituisia naisia, onko ne ajatelleet että iskä ja äiti tekee niille aamiaisleivät jos kumppania eivät saa 

Omituisia ihmisiä. Yhtä omituista on, jos täysi-ikäinen mies ei osaa leikata tomaattia.

Ei se olekaan aivan läpihuutojuttu, jos se tekee oikein. Siihen tarvitaan aivan erityinen sahalaitainen tomaattiveitsi, ettei se tomaatti lysähdä kasaan, vaan viipaloituu kätevästi ja saa vaikka miten ohuita viipaleita. Tulee kyetä tunnistamaan mikä on tomaattiveitsi. Veitsessä olisi hyvä noille olla sormisuoja. Vaikkei mitään haavereita keittiössä pahemmin näytä käyneenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4533/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.

Pän? Onko siellä joku Pän.

Ei ole. Siellä on Päni. Päni-Pänin-Pänille....

Vierailija
4534/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi kalastellaan ääniä, ei kukaan Suomessa sano noin lyhyessä ajassa ‘rakastan sua’, ne vetää jotain söpöä pariroolia ja esittää rakastunutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4535/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja Ilmari samassa paikassa viettäneet juhannusta. Selvästi edelleen yhdessä.

Vierailija
4536/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsin kausi sitten ikinä.

 

Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.

 

Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.

 

Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.

Totta, yhtä tiäkkö, tavallaan, niiku, tavallaan, tiäkkö. Ihan uskomattoman tylsä kausi. Ketkään ei näytä olevan kiintyneitä toisiinsa, pelit on tylsiiä, kaikki on ihan väsähtäneitä ja ärtymys nousee pintaan vähän jokaisella. 

Ottavatko tytöt edes kontaktia toisiinsa, yrittävätkö edes tutustua toisiinsa/kaan. Ei taida kilpakumppanit pahemmin kiinnostaa.

Mietis vielä. Muutahan noilla ei olekaan kuin 24/7 kontakti toisiinsa, yötä päivää. Ovat tutustuneetkin toisiinsa niin, että saivat toisistaan elinikäisiä ystäviä. Jos ei kaikki kaikkien kanssa, niin osan kanssa varmasti =)

Eiväthän nämä koe olevansa kilpakumppaneita, vaan on ollut kiva hengata mukavan porukan kanssa aurinkolomalla. Älä unohda että meille näytetään vain hyvin pieni osa päivästä, aikaa kontaktin ottamisiin on tunti-,päivä, viikko- tai/ ja kuukausitolkulla.

Takuulla taistellaan kynsin hampain eurojen voittopotista, kun kumppania ei tosissaan kukaan voi edes toivoa tuolta saavansa. Olisi erikoinen ihme, jos tuotanto siten olisi onnistunut parittamaan. Onhan se jo nähty noissa kaikissa koti- ja ulkomaisissa realityissä.

Voit haluta voittaa ja silti ystävystyä muiden kanssa. Pitää olla vahvasti luonnehäiriöinen, et pystyy esittämään pari kuukautta tykkäävänsä, pelkkä voittopotti kiikarissa.

Ei vaan aivan järkevä, normaali ihminen.

Sorry, ei ole järkevää saati normaalia estää itseään ystävystymästä ihmisiin, joiden kanssa mm. piereskelee yöt läpeensä.

Vierailija
4537/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.

Pän? Onko siellä joku Pän.

Ei ole. Siellä on Päni. Päni-Pänin-Pänille....

Hae etunimeä Pän Tyhjennä Hae: "Väestötietojärjestelmässä ei ole hakemaasi etunimeä." (Dvv:n mukaan). Joten ei ole sellaista nimeä olemassakaan, ainakaan kenelläkään Suomessa eikä koskaan ollutkaan niin kauan kuin nimiä on tilastoitu.

Vierailija
4538/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni ja Ilmari samassa paikassa viettäneet juhannusta. Selvästi edelleen yhdessä.

Lähde? Aika ihanaa, ehkä, jos on totta, ovatpa sitten vain ystäviä tai jotain romanttisemmasta näkökulmasta.

Vierailija
4539/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni ja Ilmari samassa paikassa viettäneet juhannusta. Selvästi edelleen yhdessä.

Lähde? Aika ihanaa, ehkä, jos on totta, ovatpa sitten vain ystäviä tai jotain romanttisemmasta näkökulmasta.

No enpä usko, että ihan vaan ystävinä viettävät juhannusta yhdessä.

Vierailija
4540/4895 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.

Pän? Onko siellä joku Pän.

Ei ole. Siellä on Päni. Päni-Pänin-Pänille....

Hae etunimeä Pän Tyhjennä Hae: "Väestötietojärjestelmässä ei ole hakemaasi etunimeä." (Dvv:n mukaan). Joten ei ole sellaista nimeä olemassakaan, ainakaan kenelläkään Suomessa eikä koskaan ollutkaan niin kauan kuin nimiä on tilastoitu.

Etkö seuraa ohjelmaa? Kirjoittelet vaan tänne, niinkö?

Mikä hiton PÄN, sellaista ei ole ohjelmassa. Päni on lempinimenä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi