Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4958)

Vierailija
4461/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa näkymään ärsytystä yhdellä sun toisella, tulee läpi. 

Sofia ei ollenkaan hyväksy Henriä, kun vähänkään käyttää käsiään niin on ihan et hyi, älä viitsi tolleen!  

Joku tosiaan vetäytyi kosketuksesta pois, taisi olla peräsi Säde jo aikaisemmin tällä viikolla, pisti toistuvasti niin silmään ja jotenkin yllätti.

Roolitus mennyt tässä näytelmässä aivan poskelleen. Säde siis kirjoitti muka hunajaisen kirjeen ja hylkäsi heti, kun muutkinmiehet katsoivat silleen.

Siis missä jaksossa Säde on hylännyt Ammadin? Ainakin tänään perjantain jaksossa näytti aidosti tykkäävän.

Säde kerjää Ammadia sitoutumaan ja sanomaan, ettei olisi sinkku kuvausten jälkeen. Niin noloa.

Vierailija
4462/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kertomatta jäänyt asia mahtaa hiertää Jennin ja Ilmarin välejä?

Mikä tahansa asia, joka todennäköisesti vaikuttaisi päätökseen seurustella tai jatkaa tapailua. Voiko sitä olla ajatuksenlukija miten raskaasti toinen minkäkin asian ottaa.

Ei ole kovin paljon mahdollisuuksia, joiden kertomatta jättäminen olisi käytännössä kyseenalaista valehtelua, joista siis pahimmat ovat avioero, vireillä oleva avioero (tilastollisesti todennäköisyys erota jatkossakin kasvaa) ja etenkin yhteishuoltajuus, joka vaikuttaa merkittävästi ajan käyttöön, elämäntapaan ja tuleviin perheen tavoitteisiin. Tärkeä elämäntavoite tai sen puute, sopimuksen rikkova tekijä, kuten haluaako lapsia tai missä haluaa asua (haluaako asua ulkomailla). Vakavat oikeudelliset tai taloudelliset ongelmat (konkurssi, piilovelka, rikosrekisteri, jos suhteeseen jatkossa liittyisi yhteisiä varoja). Lisäksi jokin joka vaikuttaisi suoraan toisen fyysiseen terveyteen.

Pitkälti samoilla linjoilla. Mutta se missä haluaa asua ei ole mielestäni raskauttava asia. Mieli voi joka tapauksessa muuttua, ja ei ole rikos haluta asua kauempanakin, jopa vaikka menisivät naimisiinkin.

Menikö minulta nyt jotain ohi, kun sain sen käsityksen, että puhuivat vaan yleisellä tasolla asiasta. Onko valehtelu ja kertomatta jättäminen sama vai eri asia. Jenni ajatteli asiaa parisuhteessa ja Ilmari yleisellä tasolla, siitä se kitka, kun olivat erimieltä sitten asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4463/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian tunsin ala-asteella, tuolloin oli ainakin koulukiusannut toista tyttöä fyysisesti ja henkisesti, toivottavasti nykyään on parempi muita kohtaan. 

Vierailija
4464/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsin kausi sitten ikinä.

 

Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.

 

Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.

 

Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.

Vierailija
4465/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofian tunsin ala-asteella, tuolloin oli ainakin koulukiusannut toista tyttöä fyysisesti ja henkisesti, toivottavasti nykyään on parempi muita kohtaan. 

Miksi Sofian puheääni ärsyttää niin vietävästi. Jos joku tykkää, hyvä niin, kaikki eivät.

Vierailija
4466/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsin kausi sitten ikinä.

 

Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.

 

Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.

 

Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.

Totta, yhtä tiäkkö, tavallaan, niiku, tavallaan, tiäkkö. Ihan uskomattoman tylsä kausi. Ketkään ei näytä olevan kiintyneitä toisiinsa, pelit on tylsiiä, kaikki on ihan väsähtäneitä ja ärtymys nousee pintaan vähän jokaisella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4467/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofian tunsin ala-asteella, tuolloin oli ainakin koulukiusannut toista tyttöä fyysisesti ja henkisesti, toivottavasti nykyään on parempi muita kohtaan. 

Miksi Sofian puheääni ärsyttää niin vietävästi. Jos joku tykkää, hyvä niin, kaikki eivät.

Puhe ja ilme välittävät usein eri viestiä. Kuuntelijalle ja katselijalle tulee tulkintavaikeus, mikä saa aikaan ärsyyyntymisen tunteen.

Vierailija
4468/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noitten lihakset eivät tuolla surkastu kuvausten aikana, jos ovat pidempään. Vaikka kuntosalityyppien tapaan proteiinin yliannostuksesta (kuormittaa munuaisia) taitavat huolta pitääkin.

Vapaapäivinä pääsevät varmaan käymään ihan oikealla salilla. Sinänsä aika outo homma kun miettii koko kokonaisuutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4469/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsin kausi sitten ikinä.

 

Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.

 

Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.

 

Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.

Totta, yhtä tiäkkö, tavallaan, niiku, tavallaan, tiäkkö. Ihan uskomattoman tylsä kausi. Ketkään ei näytä olevan kiintyneitä toisiinsa, pelit on tylsiiä, kaikki on ihan väsähtäneitä ja ärtymys nousee pintaan vähän jokaisella. 

Ottavatko tytöt edes kontaktia toisiinsa, yrittävätkö edes tutustua toisiinsa/kaan. Ei taida kilpakumppanit pahemmin kiinnostaa.

Vierailija
4470/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kertomatta jäänyt asia mahtaa hiertää Jennin ja Ilmarin välejä?

Mikä tahansa asia, joka todennäköisesti vaikuttaisi päätökseen seurustella tai jatkaa tapailua. Voiko sitä olla ajatuksenlukija miten raskaasti toinen minkäkin asian ottaa.

Ei ole kovin paljon mahdollisuuksia, joiden kertomatta jättäminen olisi käytännössä kyseenalaista valehtelua, joista siis pahimmat ovat avioero, vireillä oleva avioero (tilastollisesti todennäköisyys erota jatkossakin kasvaa) ja etenkin yhteishuoltajuus, joka vaikuttaa merkittävästi ajan käyttöön, elämäntapaan ja tuleviin perheen tavoitteisiin. Tärkeä elämäntavoite tai sen puute, sopimuksen rikkova tekijä, kuten haluaako lapsia tai missä haluaa asua (haluaako asua ulkomailla). Vakavat oikeudelliset tai taloudelliset ongelmat (konkurssi, piilovelka, rikosrekisteri, jos suhteeseen jatkossa liittyisi yhteisiä varoja). Lisäksi jokin joka vaikuttaisi suoraan toisen fyysiseen terveyteen.

Pitkälti samoilla linjoilla. Mutta se missä haluaa asua ei ole mielestäni raskauttava asia. Mieli voi joka tapauksessa muuttua, ja ei ole rikos haluta asua kauempanakin, jopa vaikka menisivät naimisiinkin.

Menikö minulta nyt jotain ohi, kun sain sen käsityksen, että puhuivat vaan yleisellä tasolla asiasta. Onko valehtelu ja kertomatta jättäminen sama vai eri asia. Jenni ajatteli asiaa parisuhteessa ja Ilmari yleisellä tasolla, siitä se kitka, kun olivat erimieltä sitten asiasta.

Kärpäsestä melkein härkänen. Editointi oli antaa asiasta aivan väärän kuvan, epätoivoinen yritys tuotannolta luoda turhaa draamaa. Melkein vääristelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4471/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väinö jää persoonana etäiseksi, mutta onhan hän tosi komea. En kyllä tajua, mitä ihmettä he tuolla vielä Peppiinan kanssa tekevät. Toivottavasti Eetu ja Peppiina löytävät toisensa kuvausten päätyttyä. Sanna ja Eetu hyvästelevät lentokentällä, kummallakun niitä iänikuisia lauseita "oli tosi hyviä keskusteluja, oli hieno kokemus kanssasi, kiitos tästä ikimuistoisesta matkasta...." ja se siitä sitten. 

Vierailija
4472/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna, tavallaan, tavallaan, tavallaan.... ei tuota jaksa kuunnella. 

Kumma Sanna-viha, vaikka on aivan selvä asia, että Eetun kanssa eivät tule voittamaan. Kyllähän Joensuun tyttö on aivan asiallinen, ei nolannut itseään mitenkään. Eikä liian muokattu kuten nuo useimmat tekeleet. Raju muokkaus voi sopia kassalle tai kosmetologille, kun mainostaa ammattitaitoaan ja yritystään, muttei useimpiin muihin ammatteihin.

Itse ainakin kiertäisin kaukaa liian muokatun ja muovisen kosmetologin. Nimen omaa huonoa mainosta yritykselle ja "ammattitaidolle", wt-look.

Ich komme, Susanna Penttilä, Johanna Tukiainen -look. Ei raukka sitä tajua.

Pia Nykänen -look ennen kuin aavistaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4473/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.

Vierailija
4474/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa edellisten kausien pareista, eli onko niistä moni vielä yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4475/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti jos näistä suhteista jotain pidempää syntyy.

Vierailija
4476/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on tylsä, flegmaattinen tyyppi, Eetu tekee aamupalat ym.. mitä toi muija tekee vastavuoroisesti. Sofia on ärsyttyvä, vähän päällepäsmäri Henriä kohtaan, sanoo aina viimesen sanan! Peppiina kyttää Eetua, vois häipyy jo! Jenni on ihana, niin paras, fiksu, kaunis, huokuu jo elämänkokemus. Ne saisi Ilmarin kans voittaa🥰💞👌

Vierailija
4477/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.

Pän? Onko siellä joku Pän.

Vierailija
4478/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna, tavallaan, tavallaan, tavallaan.... ei tuota jaksa kuunnella. 

Kumma Sanna-viha, vaikka on aivan selvä asia, että Eetun kanssa eivät tule voittamaan. Kyllähän Joensuun tyttö on aivan asiallinen, ei nolannut itseään mitenkään. Eikä liian muokattu kuten nuo useimmat tekeleet. Raju muokkaus voi sopia kassalle tai kosmetologille, kun mainostaa ammattitaitoaan ja yritystään, muttei useimpiin muihin ammatteihin.

Itse ainakin kiertäisin kaukaa liian muokatun ja muovisen kosmetologin. Nimen omaa huonoa mainosta yritykselle ja "ammattitaidolle", wt-look.

Ich komme, Susanna Penttilä, Johanna Tukiainen -look. Ei raukka sitä tajua.

Pia Nykänen -look ennen kuin aavistaakaan.

Säteellä Henna Kalinainen -look ennen kuin arvaakaan.

Vierailija
4479/4958 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kertomatta jäänyt asia mahtaa hiertää Jennin ja Ilmarin välejä?

Voisikohan Ilmari olla jo isä tai yllätyksenä itselleen tulossa oleva isä jollekin yh:lle? Mikä muu nyt niin radikaalia olisi, kertomatta jättäminen (naisen mielestä) valehtelua. Se olisi tökeröä olla kertomatta. (Tai joku aktiivinen sukupuolitauti, ei kai sentään, kai tuotanto sellaiset on seulonut.)

Olipa hauska:DDD Juu varmaan sillä tauti:D

Vierailija
4480/4958 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten noitten lihakset eivät tuolla surkastu kuvausten aikana, jos ovat pidempään. Vaikka kuntosalityyppien tapaan proteiinin yliannostuksesta (kuormittaa munuaisia) taitavat huolta pitääkin.

Vapaapäivinä pääsevät varmaan käymään ihan oikealla salilla. Sinänsä aika outo homma kun miettii koko kokonaisuutta

Ei siellä mitään vapaapäiviä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän