Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4958)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kertomatta jäänyt asia mahtaa hiertää Jennin ja Ilmarin välejä?
Mikä tahansa asia, joka todennäköisesti vaikuttaisi päätökseen seurustella tai jatkaa tapailua. Voiko sitä olla ajatuksenlukija miten raskaasti toinen minkäkin asian ottaa.
Ei ole kovin paljon mahdollisuuksia, joiden kertomatta jättäminen olisi käytännössä kyseenalaista valehtelua, joista siis pahimmat ovat avioero, vireillä oleva avioero (tilastollisesti todennäköisyys erota jatkossakin kasvaa) ja etenkin yhteishuoltajuus, joka vaikuttaa merkittävästi ajan käyttöön, elämäntapaan ja tuleviin perheen tavoitteisiin. Tärkeä elämäntavoite tai sen puute, sopimuksen rikkova tekijä, kuten haluaako lapsia tai missä haluaa asua (haluaako asua ulkomailla). Vakavat oikeudelliset tai taloudelliset ongelmat (konkurssi, piilovelka, rikosrekisteri, jos suhteeseen jatkossa liittyisi yhteisiä varoja). Lisäksi jokin joka vaikuttaisi suoraan toisen fyysiseen terveyteen.Pitkälti samoilla linjoilla. Mutta se missä haluaa asua ei ole mielestäni raskauttava asia. Mieli voi joka tapauksessa muuttua, ja ei ole rikos haluta asua kauempanakin, jopa vaikka menisivät naimisiinkin.
Menikö minulta nyt jotain ohi, kun sain sen käsityksen, että puhuivat vaan yleisellä tasolla asiasta. Onko valehtelu ja kertomatta jättäminen sama vai eri asia. Jenni ajatteli asiaa parisuhteessa ja Ilmari yleisellä tasolla, siitä se kitka, kun olivat erimieltä sitten asiasta.
Sofian tunsin ala-asteella, tuolloin oli ainakin koulukiusannut toista tyttöä fyysisesti ja henkisesti, toivottavasti nykyään on parempi muita kohtaan.
Tylsin kausi sitten ikinä.
Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.
Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.
Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.
Vierailija kirjoitti:
Sofian tunsin ala-asteella, tuolloin oli ainakin koulukiusannut toista tyttöä fyysisesti ja henkisesti, toivottavasti nykyään on parempi muita kohtaan.
Miksi Sofian puheääni ärsyttää niin vietävästi. Jos joku tykkää, hyvä niin, kaikki eivät.
Vierailija kirjoitti:
Tylsin kausi sitten ikinä.
Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.
Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.
Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.
Totta, yhtä tiäkkö, tavallaan, niiku, tavallaan, tiäkkö. Ihan uskomattoman tylsä kausi. Ketkään ei näytä olevan kiintyneitä toisiinsa, pelit on tylsiiä, kaikki on ihan väsähtäneitä ja ärtymys nousee pintaan vähän jokaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofian tunsin ala-asteella, tuolloin oli ainakin koulukiusannut toista tyttöä fyysisesti ja henkisesti, toivottavasti nykyään on parempi muita kohtaan.
Miksi Sofian puheääni ärsyttää niin vietävästi. Jos joku tykkää, hyvä niin, kaikki eivät.
Puhe ja ilme välittävät usein eri viestiä. Kuuntelijalle ja katselijalle tulee tulkintavaikeus, mikä saa aikaan ärsyyyntymisen tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Miten noitten lihakset eivät tuolla surkastu kuvausten aikana, jos ovat pidempään. Vaikka kuntosalityyppien tapaan proteiinin yliannostuksesta (kuormittaa munuaisia) taitavat huolta pitääkin.
Vapaapäivinä pääsevät varmaan käymään ihan oikealla salilla. Sinänsä aika outo homma kun miettii koko kokonaisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsin kausi sitten ikinä.
Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.
Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.
Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.
Totta, yhtä tiäkkö, tavallaan, niiku, tavallaan, tiäkkö. Ihan uskomattoman tylsä kausi. Ketkään ei näytä olevan kiintyneitä toisiinsa, pelit on tylsiiä, kaikki on ihan väsähtäneitä ja ärtymys nousee pintaan vähän jokaisella.
Ottavatko tytöt edes kontaktia toisiinsa, yrittävätkö edes tutustua toisiinsa/kaan. Ei taida kilpakumppanit pahemmin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kertomatta jäänyt asia mahtaa hiertää Jennin ja Ilmarin välejä?
Mikä tahansa asia, joka todennäköisesti vaikuttaisi päätökseen seurustella tai jatkaa tapailua. Voiko sitä olla ajatuksenlukija miten raskaasti toinen minkäkin asian ottaa.
Ei ole kovin paljon mahdollisuuksia, joiden kertomatta jättäminen olisi käytännössä kyseenalaista valehtelua, joista siis pahimmat ovat avioero, vireillä oleva avioero (tilastollisesti todennäköisyys erota jatkossakin kasvaa) ja etenkin yhteishuoltajuus, joka vaikuttaa merkittävästi ajan käyttöön, elämäntapaan ja tuleviin perheen tavoitteisiin. Tärkeä elämäntavoite tai sen puute, sopimuksen rikkova tekijä, kuten haluaako lapsia tai missä haluaa asua (haluaako asua ulkomailla). Vakavat oikeudelliset tai taloudelliset ongelmat (konkurssi, piilovelka, rikosrekisteri, jos suhteeseen jatkossa liittyisi yhteisiä varoja). Lisäksi jokin joka vaikuttaisi suoraan toisen fyysiseen terveyteen.Pitkälti samoilla linjoilla. Mutta se missä haluaa asua ei ole mielestäni raskauttava asia. Mieli voi joka tapauksessa muuttua, ja ei ole rikos haluta asua kauempanakin, jopa vaikka menisivät naimisiinkin.
Menikö minulta nyt jotain ohi, kun sain sen käsityksen, että puhuivat vaan yleisellä tasolla asiasta. Onko valehtelu ja kertomatta jättäminen sama vai eri asia. Jenni ajatteli asiaa parisuhteessa ja Ilmari yleisellä tasolla, siitä se kitka, kun olivat erimieltä sitten asiasta.
Kärpäsestä melkein härkänen. Editointi oli antaa asiasta aivan väärän kuvan, epätoivoinen yritys tuotannolta luoda turhaa draamaa. Melkein vääristelyä.
Väinö jää persoonana etäiseksi, mutta onhan hän tosi komea. En kyllä tajua, mitä ihmettä he tuolla vielä Peppiinan kanssa tekevät. Toivottavasti Eetu ja Peppiina löytävät toisensa kuvausten päätyttyä. Sanna ja Eetu hyvästelevät lentokentällä, kummallakun niitä iänikuisia lauseita "oli tosi hyviä keskusteluja, oli hieno kokemus kanssasi, kiitos tästä ikimuistoisesta matkasta...." ja se siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna, tavallaan, tavallaan, tavallaan.... ei tuota jaksa kuunnella.
Kumma Sanna-viha, vaikka on aivan selvä asia, että Eetun kanssa eivät tule voittamaan. Kyllähän Joensuun tyttö on aivan asiallinen, ei nolannut itseään mitenkään. Eikä liian muokattu kuten nuo useimmat tekeleet. Raju muokkaus voi sopia kassalle tai kosmetologille, kun mainostaa ammattitaitoaan ja yritystään, muttei useimpiin muihin ammatteihin.
Itse ainakin kiertäisin kaukaa liian muokatun ja muovisen kosmetologin. Nimen omaa huonoa mainosta yritykselle ja "ammattitaidolle", wt-look.
Ich komme, Susanna Penttilä, Johanna Tukiainen -look. Ei raukka sitä tajua.
Pia Nykänen -look ennen kuin aavistaakaan.
Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.
Onko tietoa edellisten kausien pareista, eli onko niistä moni vielä yhdessä?
Ihmettelen suuresti jos näistä suhteista jotain pidempää syntyy.
Sanna on tylsä, flegmaattinen tyyppi, Eetu tekee aamupalat ym.. mitä toi muija tekee vastavuoroisesti. Sofia on ärsyttyvä, vähän päällepäsmäri Henriä kohtaan, sanoo aina viimesen sanan! Peppiina kyttää Eetua, vois häipyy jo! Jenni on ihana, niin paras, fiksu, kaunis, huokuu jo elämänkokemus. Ne saisi Ilmarin kans voittaa🥰💞👌
Vierailija kirjoitti:
Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.
Pän? Onko siellä joku Pän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna, tavallaan, tavallaan, tavallaan.... ei tuota jaksa kuunnella.
Kumma Sanna-viha, vaikka on aivan selvä asia, että Eetun kanssa eivät tule voittamaan. Kyllähän Joensuun tyttö on aivan asiallinen, ei nolannut itseään mitenkään. Eikä liian muokattu kuten nuo useimmat tekeleet. Raju muokkaus voi sopia kassalle tai kosmetologille, kun mainostaa ammattitaitoaan ja yritystään, muttei useimpiin muihin ammatteihin.
Itse ainakin kiertäisin kaukaa liian muokatun ja muovisen kosmetologin. Nimen omaa huonoa mainosta yritykselle ja "ammattitaidolle", wt-look.
Ich komme, Susanna Penttilä, Johanna Tukiainen -look. Ei raukka sitä tajua.
Pia Nykänen -look ennen kuin aavistaakaan.
Säteellä Henna Kalinainen -look ennen kuin arvaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kertomatta jäänyt asia mahtaa hiertää Jennin ja Ilmarin välejä?
Voisikohan Ilmari olla jo isä tai yllätyksenä itselleen tulossa oleva isä jollekin yh:lle? Mikä muu nyt niin radikaalia olisi, kertomatta jättäminen (naisen mielestä) valehtelua. Se olisi tökeröä olla kertomatta. (Tai joku aktiivinen sukupuolitauti, ei kai sentään, kai tuotanto sellaiset on seulonut.)
Olipa hauska:DDD Juu varmaan sillä tauti:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noitten lihakset eivät tuolla surkastu kuvausten aikana, jos ovat pidempään. Vaikka kuntosalityyppien tapaan proteiinin yliannostuksesta (kuormittaa munuaisia) taitavat huolta pitääkin.
Vapaapäivinä pääsevät varmaan käymään ihan oikealla salilla. Sinänsä aika outo homma kun miettii koko kokonaisuutta
Ei siellä mitään vapaapäiviä ole.
Säde kerjää Ammadia sitoutumaan ja sanomaan, ettei olisi sinkku kuvausten jälkeen. Niin noloa.