Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4895)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsin kausi sitten ikinä.
Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.
Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.
Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.
Totta, yhtä tiäkkö, tavallaan, niiku, tavallaan, tiäkkö. Ihan uskomattoman tylsä kausi. Ketkään ei näytä olevan kiintyneitä toisiinsa, pelit on tylsiiä, kaikki on ihan väsähtäneitä ja ärtymys nousee pintaan vähän jokaisella.
Ottavatko tytöt edes kontaktia toisiinsa, yrittävätkö edes tutustua toisiinsa/kaan. Ei taida kilpakumppanit pahemmin kiinnostaa.
Mietis vielä. Muutahan noilla ei olekaan kuin 24/7 kontakti toisiinsa, yötä päivää. Ovat tutustuneetkin toisiinsa niin, että saivat toisistaan elinikäisiä ystäviä. Jos ei kaikki kaikkien kanssa, niin osan kanssa varmasti =)
Eiväthän nämä koe olevansa kilpakumppaneita, vaan on ollut kiva hengata mukavan porukan kanssa aurinkolomalla. Älä unohda että meille näytetään vain hyvin pieni osa päivästä, aikaa kontaktin ottamisiin on tunti-,päivä, viikko- tai/ ja kuukausitolkulla.
Takuulla taistellaan kynsin hampain eurojen voittopotista, kun kumppania ei tosissaan kukaan voi edes toivoa tuolta saavansa. Olisi erikoinen ihme, jos tuotanto siten olisi onnistunut parittamaan. Onhan se jo nähty noissa kaikissa koti- ja ulkomaisissa realityissä.
Vierailija kirjoitti:
Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.
Kannattaisiko katsoa ennen kuin ihmettelee? Jenni oli kipeänä jokusen päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.
Jotenkin pahenee vaan Sannalla sen "tavallaan" hokeminen.
Sofialla pahenee Henrin käskyttäminen.
Pänillä pahenee puuromainen puhe.
Tuntuu kuin kaikki vaan laskisivat minuutteja ja pääsisivät tuolta pois ja kotiin, eikä tarvitsisi nähdä ketään heistä enää ikinä uudestaan. Yhtäkään paria ei synny, on veikkaukseni. Huonoin kausi ikinä.
Ja silti olet silmät viirussa katsonut koko kauden? Aika vinksahtanutta :D
Mitä ehdotat vaihtoehtoisesti maksuttomasti katsottavaksi joka arki-ilta kello 00.01 lukien. Jotain jota julkaistaan vasta silloin, jakso kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen naisen kokenut arvio.
Sofia ja Henri ovat ainoita oikeasti rakastuneita tuolla talossa. Muista näkee kilometrin päähän ettei suhteet tule kestämään.
Toisen aikuisen naisen kokenut arvio.
Kukaan pareista ei ole oikeasti rakastunut. Ammad ja Säde ehkä eniten ihastuneita silleen nuorten kompleksisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.
Kannattaisiko katsoa ennen kuin ihmettelee? Jenni oli kipeänä jokusen päivän.
Niinkö kauan eikä vain yhtenä päivänä. Kesto meni kyllä ohi silmien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.
Totta muuten, Ilmari juonsi sen parikisankin, missä oli Jenni silloin?
Se että et katso sarjaa ja komppaat itseäsi ei anna fiksua kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos Ammadin kansallisuus käynyt ilmi? Veikkaisin irakilaista tai syyrialaista.
Ammad Chaudhry. Nimi Rose vain hämää. Sukunimi Chaudhry on yleisin Intian niemimaalla, pääasiassa Intiassa ja Pakistanissa. Se on alun perin maanomistajan, paikallisen hallintovirkamiehen tai yhteisön johtajan ammatti- tai kunnianimike, ja sitä käytetään laajalti sekä hindu- että muslimiväestössä. Kyllä taustan siltä osin olisi voinut suoraankin kaudella kertoa, vaikka ehkei laillisesti saisi kertoa, ellei ihminen itse sitä kerro.
Intialaiselta tai pakistanilaiselta näyttää, nyt kun sanoit. Tai sekoitus, voi olla Lähi-Itääkin.
Pystyn kuvittelemaan kastimerkikin ostaan. Eli ehkä ei muslimitaustaa vaan hindu ennemminkin?
Ammad on (edelleen) aivan musliminimi. Se on täysin varma asia. Antaisiko kukaan muu lapselleen sellaista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsin kausi sitten ikinä.
Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.
Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.
Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.
Totta, yhtä tiäkkö, tavallaan, niiku, tavallaan, tiäkkö. Ihan uskomattoman tylsä kausi. Ketkään ei näytä olevan kiintyneitä toisiinsa, pelit on tylsiiä, kaikki on ihan väsähtäneitä ja ärtymys nousee pintaan vähän jokaisella.
Ottavatko tytöt edes kontaktia toisiinsa, yrittävätkö edes tutustua toisiinsa/kaan. Ei taida kilpakumppanit pahemmin kiinnostaa.
Mietis vielä. Muutahan noilla ei olekaan kuin 24/7 kontakti toisiinsa, yötä päivää. Ovat tutustuneetkin toisiinsa niin, että saivat toisistaan elinikäisiä ystäviä. Jos ei kaikki kaikkien kanssa, niin osan kanssa varmasti =)
Eiväthän nämä koe olevansa kilpakumppaneita, vaan on ollut kiva hengata mukavan porukan kanssa aurinkolomalla. Älä unohda että meille näytetään vain hyvin pieni osa päivästä, aikaa kontaktin ottamisiin on tunti-,päivä, viikko- tai/ ja kuukausitolkulla.
Takuulla taistellaan kynsin hampain eurojen voittopotista, kun kumppania ei tosissaan kukaan voi edes toivoa tuolta saavansa. Olisi erikoinen ihme, jos tuotanto siten olisi onnistunut parittamaan. Onhan se jo nähty noissa kaikissa koti- ja ulkomaisissa realityissä.
Voit haluta voittaa ja silti ystävystyä muiden kanssa. Pitää olla vahvasti luonnehäiriöinen, et pystyy esittämään pari kuukautta tykkäävänsä, pelkkä voittopotti kiikarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.
Miten toi Säde voi olla kenenkään mieleen? Tyyppi on niin avuton että aamupalan tekeminen on ponnistus.
Voisiko tuollaisin kynsin toimia kosmetologina tai edes alaa opiskella. Nehän ovat erittäin paha hygieniariski. Vaikka pinsettiote onnistuisikin. Olisiko kovin alaston olo ilman niitäkin pidennyksiä.
Mikä kumma trendi on miesten monet sormukset, kuten Ammadilla ja Eetu Ensimmäisellä. Jotenkin mauttoman näköistä. Vaikka eri sormissa ne viestivät eri asioista. Tietyissä kulttuureissa miesten raskaat kultaiset kaulaketjut tietysti ovat osoittamassa perheen varallisuutta: mahtavat olla auringossa ikäviä, jos kuumenevat, ne ohuemmatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos Ammadin kansallisuus käynyt ilmi? Veikkaisin irakilaista tai syyrialaista.
Ammad Chaudhry. Nimi Rose vain hämää. Sukunimi Chaudhry on yleisin Intian niemimaalla, pääasiassa Intiassa ja Pakistanissa. Se on alun perin maanomistajan, paikallisen hallintovirkamiehen tai yhteisön johtajan ammatti- tai kunnianimike, ja sitä käytetään laajalti sekä hindu- että muslimiväestössä. Kyllä taustan siltä osin olisi voinut suoraankin kaudella kertoa, vaikka ehkei laillisesti saisi kertoa, ellei ihminen itse sitä kerro.
Intialaiselta tai pakistanilaiselta näyttää, nyt kun sanoit. Tai sekoitus, voi olla Lähi-Itääkin.
Pystyn kuvittelemaan kastimerkikin ostaan. Eli ehkä ei muslimitaustaa vaan hindu ennemminkin?
Ammad on (edelleen) aivan musliminimi. Se on täysin varma asia. Antaisiko kukaan muu lapselleen sellaista nimeä.
Pakistan on islamilainen tasavalta, jossa noin 96–97 % väestöstä on muslimeja, kertoo google.
Eli ehkä pakistanilainen muslimiperhe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsin kausi sitten ikinä.
Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.
Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.
Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.
Totta, yhtä tiäkkö, tavallaan, niiku, tavallaan, tiäkkö. Ihan uskomattoman tylsä kausi. Ketkään ei näytä olevan kiintyneitä toisiinsa, pelit on tylsiiä, kaikki on ihan väsähtäneitä ja ärtymys nousee pintaan vähän jokaisella.
Ottavatko tytöt edes kontaktia toisiinsa, yrittävätkö edes tutustua toisiinsa/kaan. Ei taida kilpakumppanit pahemmin kiinnostaa.
Mietis vielä. Muutahan noilla ei olekaan kuin 24/7 kontakti toisiinsa, yötä päivää. Ovat tutustuneetkin toisiinsa niin, että saivat toisistaan elinikäisiä ystäviä. Jos ei kaikki kaikkien kanssa, niin osan kanssa varmasti =)
Eiväthän nämä koe olevansa kilpakumppaneita, vaan on ollut kiva hengata mukavan porukan kanssa aurinkolomalla. Älä unohda että meille näytetään vain hyvin pieni osa päivästä, aikaa kontaktin ottamisiin on tunti-,päivä, viikko- tai/ ja kuukausitolkulla.
Takuulla taistellaan kynsin hampain eurojen voittopotista, kun kumppania ei tosissaan kukaan voi edes toivoa tuolta saavansa. Olisi erikoinen ihme, jos tuotanto siten olisi onnistunut parittamaan. Onhan se jo nähty noissa kaikissa koti- ja ulkomaisissa realityissä.
Voit haluta voittaa ja silti ystävystyä muiden kanssa. Pitää olla vahvasti luonnehäiriöinen, et pystyy esittämään pari kuukautta tykkäävänsä, pelkkä voittopotti kiikarissa.
Kyllä ihminen venyy rahasta tekemään mitä vain. Vuosia joillain työpaikoillakin, vaikka työtoverit ottaisivat aivoon, vaikka pelkkä puheääni ärsyttäisi. Niin pystyy käyttäytymään asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.
Miten toi Säde voi olla kenenkään mieleen? Tyyppi on niin avuton että aamupalan tekeminen on ponnistus.
Sannakin ilmoitti, että aamupalan valmistaminen on hankalaa. En tiedä mikä näitä vaivaa. Omat parikymppiset lapset on ainakin osanneet tehdä ruokaa jo monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsin kausi sitten ikinä.
Tähän kauteen olis pitänyt tulla vaikka saarelaisten erottaminen toisille villoille jo hyvissä ajoin ja "seksipommeja" reippaasti.
Ei taida olla hakijoita Suomessa, enkä yhtään ihmettelekään.
Eivät osaa edes puhua tunteistaan tai sanottaa asioita asioiden oikeilla nimillä. Jätetään lauseet ja kaikki roikkuu, selitetään vaan niinku niinku ja näin.
Totta, yhtä tiäkkö, tavallaan, niiku, tavallaan, tiäkkö. Ihan uskomattoman tylsä kausi. Ketkään ei näytä olevan kiintyneitä toisiinsa, pelit on tylsiiä, kaikki on ihan väsähtäneitä ja ärtymys nousee pintaan vähän jokaisella.
Ottavatko tytöt edes kontaktia toisiinsa, yrittävätkö edes tutustua toisiinsa/kaan. Ei taida kilpakumppanit pahemmin kiinnostaa.
Mietis vielä. Muutahan noilla ei olekaan kuin 24/7 kontakti toisiinsa, yötä päivää. Ovat tutustuneetkin toisiinsa niin, että saivat toisistaan elinikäisiä ystäviä. Jos ei kaikki kaikkien kanssa, niin osan kanssa varmasti =)
Eiväthän nämä koe olevansa kilpakumppaneita, vaan on ollut kiva hengata mukavan porukan kanssa aurinkolomalla. Älä unohda että meille näytetään vain hyvin pieni osa päivästä, aikaa kontaktin ottamisiin on tunti-,päivä, viikko- tai/ ja kuukausitolkulla.
Takuulla taistellaan kynsin hampain eurojen voittopotista, kun kumppania ei tosissaan kukaan voi edes toivoa tuolta saavansa. Olisi erikoinen ihme, jos tuotanto siten olisi onnistunut parittamaan. Onhan se jo nähty noissa kaikissa koti- ja ulkomaisissa realityissä.
Voit haluta voittaa ja silti ystävystyä muiden kanssa. Pitää olla vahvasti luonnehäiriöinen, et pystyy esittämään pari kuukautta tykkäävänsä, pelkkä voittopotti kiikarissa.
Kyllä ihminen venyy rahasta tekemään mitä vain. Vuosia joillain työpaikoillakin, vaikka työtoverit ottaisivat aivoon, vaikka pelkkä puheääni ärsyttäisi. Niin pystyy käyttäytymään asiallisesti.
Osin näinkin.
Mutta mieluiten ihminen valitsee helpoimman tien, jos voi. Aiemmiltakin kausilta näistä on jäänyt ystävyyksiä, miksi tällä kaudella olisi eri lailla? En näe pidäteltyä vihaa noiden välillä, ja positiivisuus on aina helpompaa kuin negatiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.
Miten toi Säde voi olla kenenkään mieleen? Tyyppi on niin avuton että aamupalan tekeminen on ponnistus.
Voisiko tuollaisin kynsin toimia kosmetologina tai edes alaa opiskella. Nehän ovat erittäin paha hygieniariski. Vaikka pinsettiote onnistuisikin. Olisiko kovin alaston olo ilman niitäkin pidennyksiä.
Hän ei varmasti olisi tunnistettavissa ilman noita tekohärpäkkeitä. On isot tekoripset, minusta ilmiselvä tekotukka ja ylähuuli.
Katson ekaa kertaa ikinä tätä sarjaa. Pakko sanoa että harvinaisen tylsä sarja. Kukaan ei uskalla sanoa suoraan mitään, pojat pyytelee jatkuvasti anteeksi jos tytöt eivät tykkää jostain mitä mieltä pojat olivat, kaikki muka tykkää toisistansa ja plaah plaah. Ymmärrän toki senkin että tuotanto on selkeästi päättänyt ettei tässä ohjelmassa ole ideana mikään draama mutta kun oikeassa elämässäkin on draamaa, niin miksi se on kokonaan poistettu ohjelmasta? Se toisi siihen myös katsojan näkökulmasta lisää mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.
Miten toi Säde voi olla kenenkään mieleen? Tyyppi on niin avuton että aamupalan tekeminen on ponnistus.
Sannakin ilmoitti, että aamupalan valmistaminen on hankalaa. En tiedä mikä näitä vaivaa. Omat parikymppiset lapset on ainakin osanneet tehdä ruokaa jo monta vuotta.
Omituisia naisia, onko ne ajatelleet että iskä ja äiti tekee niille aamiaisleivät jos kumppania eivät saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen naisen kokenut arvio.
Sofia ja Henri ovat ainoita oikeasti rakastuneita tuolla talossa. Muista näkee kilometrin päähän ettei suhteet tule kestämään.Toisen aikuisen naisen kokenut arvio.
Kukaan pareista ei ole oikeasti rakastunut. Ammad ja Säde ehkä eniten ihastuneita silleen nuorten kompleksisella tavalla.
Eivätkä ole! Olet ihan sokea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen naisen kokenut arvio.
Sofia ja Henri ovat ainoita oikeasti rakastuneita tuolla talossa. Muista näkee kilometrin päähän ettei suhteet tule kestämään.Toisen aikuisen naisen kokenut arvio.
Kukaan pareista ei ole oikeasti rakastunut. Ammad ja Säde ehkä eniten ihastuneita silleen nuorten kompleksisella tavalla.
Eivätkä ole! Olet ihan sokea!
Miten sinä näet Ammadin ja Säteen suhteen?
Intialaiselta tai pakistanilaiselta näyttää, nyt kun sanoit. Tai sekoitus, voi olla Lähi-Itääkin.
Pystyn kuvittelemaan kastimerkikin ostaan. Eli ehkä ei muslimitaustaa vaan hindu ennemminkin?