Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5503)

Vierailija
401/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi mustasukkainen ukko tuolla.

Eetu?

Sharp

Vierailija
402/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppiina aivan upea ilmestys, ihmettelen ettei ole mallina ulkomailla. 

Suomessa on mallina.  Mallit ovat persoonallisen näköisiä, ei missityyppejä.

Nykyäänhän ei enää malliksi pääse, jos on kaunis. PItää olla joku häkyvä vamma, epämuodostuma, ihosairaus tms. niin olet malliainesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppiina aivan upea ilmestys, ihmettelen ettei ole mallina ulkomailla. 

Suomessa on mallina.  Mallit ovat persoonallisen näköisiä, ei missityyppejä.

Joo tiedän.

Vierailija
404/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiinan kantsis lähteä ulkomaille malliuraa edistämään vielä kun on nuori. Saattaisi myös rakkaus löytyä sieltä.

Vierailija
405/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulinko oikein, kun pojilla oli joku ryhmähalitilanne niin Eetu (?) sanoi, että "pidetään ne kädet sitten ihan aisoissa...". Onkohan näin, että Samuelilla on lähtenyt mopo keulimaan ja lääppii poikia muutenkin kuin se yksittäinen perseelle läiskäisy?

Samuel on niin selkeä bi ellei ihan jopa puhtoisesti hoo-moilanen. 

Vierailija
406/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi mustasukkainen ukko tuolla.

Eetu?

Sharp

Ullatuuuuuuuuuuuuuuuuuus.... tumma mies on mustis. Luvassa jänniä hetkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
407/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppiina aivan upea ilmestys, ihmettelen ettei ole mallina ulkomailla. 

Siis oikeasti häne profiilinsa on todella kummallinen; iso kupoliotsa, tiukka syvennys, josta lähtee pieni kiekurahyppyrinenä ja sen alta sitten iso suu, harvahampaat ja se massiivinen Ivan Drago -leuka. Silmät ovat pienet tihrut. 

Aivan upea juuri näin.

Vierailija
408/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppiinan kantsis lähteä ulkomaille malliuraa edistämään vielä kun on nuori. Saattaisi myös rakkaus löytyä sieltä.

Ei Peppiinassa ole kv-tason malliainesta. Se viime vuonna (oliko se viime vuonna?!?) mukana ollut punahiuksinen mallityttö oli sentään kaunis ja ihan eri tasoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
409/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hoksasin kuka tuosta Henristä tulee mieleen. Cillian Murphy.

Henrillä on olkavarteen tatuoitu Cillian Murphy. Tommy Shelbyn roolissa, otaksun.

Näyttää vähän Murphyltä, ja tiedostaa sen, siitäkö fanitus alkanut aikoinaan? Toivottavasti ei ole yhtä creepy.

Vierailija
410/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppiinan kantsis lähteä ulkomaille malliuraa edistämään vielä kun on nuori. Saattaisi myös rakkaus löytyä sieltä.

Ei Peppiinassa ole kv-tason malliainesta. Se viime vuonna (oliko se viime vuonna?!?) mukana ollut punahiuksinen mallityttö oli sentään kaunis ja ihan eri tasoa.

On kyllä, terv. Mallimamma( ei Sunneva)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
411/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mies lähti tuolta menemään eli Jere. Loput pojat ihan marakatteja jotka yrittää olla hiskejä.

Vierailija
412/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo nimi Pärnian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
413/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hoksasin kuka tuosta Henristä tulee mieleen. Cillian Murphy.

Henrillä on olkavarteen tatuoitu Cillian Murphy. Tommy Shelbyn roolissa, otaksun.

Näyttää vähän Murphyltä, ja tiedostaa sen, siitäkö fanitus alkanut aikoinaan? Toivottavasti ei ole yhtä creepy.

Ja ei todellakaan näytä!! Optikolle mars!

Vierailija
414/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näihin ohjelmiin pitää aina nykyään castata värisuora? Rupeaa olemaan niin tekemällä tehtyä ja väsähtänyttä. Onko joku must että pitää olla yksi virolainen ja joku hoono soomi -osallistuja porukassa?

Kuka heistä on virolainen?

Ei kukaan. Pärnian asuu Virossa, mutta ei ole tietääkseni virolainen.

No ei ole kyllä suomalainenkaan. 

Taitaapa olla Suomessa syntynyt, koska ei ole koskaan edes käynyt vanhempiensa maassa Iranissa. Viroon muutti muutama vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
415/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näihin ohjelmiin pitää aina nykyään castata värisuora? Rupeaa olemaan niin tekemällä tehtyä ja väsähtänyttä. Onko joku must että pitää olla yksi virolainen ja joku hoono soomi -osallistuja porukassa?

Kuka heistä on virolainen?

Ei kukaan. Pärnian asuu Virossa, mutta ei ole tietääkseni virolainen.

No ei ole kyllä suomalainenkaan. 

Olihan se esittelyssä sanottu. Hänen vanhempansa tulivat Iranista Viroon. 

Vanhemmat asuvat kylläkin Suomessa.

Vierailija
416/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää suomalainen on niin tylsä verrattuna britteihin, jota myös seurasin. Helkkarin tylsää 🥱 Juontaja Niko myös jotenki teennäinen, ei sovi formaattiin.

Toi ä m m ä ei sovi mihinkään tv-ohjelmaan. 

Tuotannon mielestä sopii todennäköisesti aivan erinomaisesti, eivät he muuten olisi häntä palkanneet ja myös Nikon flamboyantti tyyli on varmaankin heidän keksintö, eikä myöskään kannata unohtaa sitä, että Nikolla on edelleenkin melkoinen fanikunta, vaikka täällä jotkut narisevatkin, mutta samalla tavallahan täällä on haukuttu niin Vappu Pimiä kuin Susanna Lainekin.

Vierailija
417/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi mustasukkainen ukko tuolla.

Missä kohtaa tämä ilmeni? Eihän tuolla kukaan ole vielä "exclusive".

Vierailija
418/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saa mainokset pois ..? 

Osaako joku selittää niiden asetuksista..?

Vierailija
419/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hoksasin kuka tuosta Henristä tulee mieleen. Cillian Murphy.

Henrillä on olkavarteen tatuoitu Cillian Murphy. Tommy Shelbyn roolissa, otaksun.

Näyttää vähän Murphyltä, ja tiedostaa sen, siitäkö fanitus alkanut aikoinaan? Toivottavasti ei ole yhtä creepy.

On samaa näköä kyllä. Mutta jos creepiyttä lähdetään arvioimaan, niin Henrin tähänastinen käytös daamien kanssa aiheuttaa enemmän väristyksiä kuin "family man" Cillianin kuunaan. 

Vierailija
420/5503 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näihin ohjelmiin pitää aina nykyään castata värisuora? Rupeaa olemaan niin tekemällä tehtyä ja väsähtänyttä. Onko joku must että pitää olla yksi virolainen ja joku hoono soomi -osallistuja porukassa?

En usko että pitää. Erivärisiä ihmisiä nyt vaan sattuu jo olemaan Suomen nuorissa aikuisissa paljohkosti, ja ehkä ovat alttiimpia menemään realityihin kuin ujommat kantasuomalaiset? 

Sitä en sijaan tajua, miksi eivät voisi puhua niin kunnon suomea kuin vain osaavat. Eiköhän hra Teräväkin tiedä, että connection on suomeksi yhteys. Mutta nuorisokieli nyt muutenkin on joillain pitkälti finglismiä.

No onhan bärisuora, ihan joka saakelin realityssa.

Onko tai eikö ole on eri asia kuin se, et pitääkö olla. 

En siis usko että pitää olla, mutta usein kuitenkin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän