Kuinka paljon vaatetta mukaan 5pv kaupunkilomalle? Arvostele mun matkatavarat (En jaksaisi odottaa suunnittelen jođ)
Espanja, touko/kesÀkuun vaihde nÀhtÀvÀsti lÀmmintÀ on. Ajattelin ettÀ mukaan lÀhtee
2 mekkoa, 1 hame, 2 paitaa, 1 vaihtokengÀt. Farkkutakki. YökkÀri. KertakÀyttöaamutossut. Alusvaatteet tietty sopiva mÀÀrÀ
Kosmetiikka minipulloihin/matkakokoista
LÀÀkkeet sÀÀnnöllisesti menevÀt +sÀrky/ripuli
Ilmakiharrin
KÀsilaukussa on myös kaikenlaista aina mukana kulkevaa tarpeellista pikkusÀlÀÀ mitÀ en tÀhÀn jaksa luetella
PÀÀllÀ lennoilla on mekko (siis 3 mekkoa yhteensÀ reissussa), sukkikset, ohut iso neulehuivi, kengÀt
MitÀs vielÀ? Uikkareita en tarvitse. Sukkia ei tule kÀytettyÀ mukaan lÀhtevien kenkien kanssa (hyvin sisÀÀnajetut). Kaiken pitÀÀ mahtua kÀsimatkatavaroihin.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
MÀ ottaisin ne kaksi mekkoa plus yhden pÀÀlleni ja neuletakin. Muuta ei tarvita.
Totta on ettÀ eihÀn sitÀ kotonakaan tule kÀytettyÀ noin paljoa vaatteita 5 pÀivÀn aikana mutta aattelin ettÀ on kiva jos on edes vÀhÀn varaa valita. Melkein tekis mieli laittaa tuohon yks hame lisÀÀ mut kattoo nyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole ainoitakaan housuja. Espanjassakin voi olla tuohon aikaan vuodesta kylmÀ etenkin iltaisin.
Itse ottaisin villasukatkin, kun sisÀllÀ tuskin on lÀmmitystÀ vaikka yöt vielÀ kylmiÀ.
Mekkoihminen kun olen, pakkaisin yhdet vÀhÀn paksummat, mahdollisesti terÀttömÀt sukkahousut. EivÀt vie tilaa ja helppo pestÀ pesualtaassa.
Tuollaiset on pÀÀllÀ siinÀ lennolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole ainoitakaan housuja. Espanjassakin voi olla tuohon aikaan vuodesta kylmÀ etenkin iltaisin.
Itse ottaisin villasukatkin, kun sisÀllÀ tuskin on lÀmmitystÀ vaikka yöt vielÀ kylmiÀ.
Mekkoihminen kun olen, pakkaisin yhdet vÀhÀn paksummat, mahdollisesti terÀttömÀt sukkahousut. EivÀt vie tilaa ja helppo pestÀ pesualtaassa.
EhkÀ saatan pörrösukat ottaa mukaan. Mulla on kyllÀ ne kertsitohvelit ettÀ ihan paljasjaloin ei tarvi olla. Yöpaita on sellaista pitkÀhihaista nansomallia.
Miksi ihmeessĂ€ noin paljon alapeukkuja ei kai mun matkatavarat nyt noin paskat oo??đłđ
2 paitaa on aika vÀhÀn, mutta periltÀhÀn voi ostaa miltei mitÀ vaan vaatetta yms.
Passi, puhelin, laturi, lÀÀkkeet ja rahaa 1000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
2 paitaa on aika vÀhÀn, mutta periltÀhÀn voi ostaa miltei mitÀ vaan vaatetta yms.
SiinÀhÀn on joka pÀivÀlle puhdas ylÀosa, kun on kaksi paitaa ja kolme mekkoa. SiinÀ on ihan riittÀvÀsti vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin vielÀ koneeseen pÀÀlle neuletakin. Vaikka todennÀköisesti kohteessa onkin lÀmmintÀ, niin illat voivat olla vielÀ koleita ja Suomen pÀÀssÀkin voi olla ettei pelkÀllÀ farkkutakilla tarkene.
En ole ap, mutta se iso neulehuivi ajaa neuletakin asian.
En kyllÀ osaisi mennÀ ravintolaan syömÀÀn neulehuiviin kÀÀriytyneenÀ. Siksi mielummin neule. Huivi on kyllÀ monikÀyttöinen muuten aurinkosuojana, peittona lentokoneessa, lisÀlÀmmikkeenÀ yms.
Hattu puuttuu. Se toki menee koneessa mukavasti pÀÀssÀ mutta lierihattu tai lippis auringolta suojaamaan. Muuten kuulostaa omalta pakkauslistalta. ItsellÀni tosin on aamutossujen sijaan mukana villasukat, enkÀ kÀytÀ kiharrinta.
YöelÀmÀ /diskoilu...jotain vÀhÀn sellaiseen sopivaa.
Ap lÀhtee matkaan ekan kerran. Jestas miten tolvanoita.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin vielÀ koneeseen pÀÀlle neuletakin. Vaikka todennÀköisesti kohteessa onkin lÀmmintÀ, niin illat voivat olla vielÀ koleita ja Suomen pÀÀssÀkin voi olla ettei pelkÀllÀ farkkutakilla tarkene.
Kannattaa varata lÀmmintÀ koneeseen ja illoiksi.
LisÀisin shortsit ja yhden paidan lisÀÀ. Plus jos kyseessÀ rantakaupunki niin uikkarit.
Vierailija kirjoitti:
Jos kÀsimatkatavaroilla matkustaa mikÀ ei maksa ylimÀÀrÀistÀ niin eihÀn tartte ottaa mukaan kuin yhdet vaatteet ja sitte kahdet alusvaatteet plus t-paita. Kaikkia vaatteita ei tartte pestÀ joka pÀivÀ ja kun on kÀynyt suihkussa niin voi vaihtaa alusvaatteet ja t-paidan ja pestÀ ne likaset. Aurinkovoiteet voi ostaa paikan pÀÀltÀ.
Niin ja jopa vaatteitakin voi usein ostaa kaupungeissa :) Nuorena lÀhdettiin reissuun varustuksella kÀsilaukku, passi ja hammasharja.
Oot vaan 5 pÀivÀÀ. Yhdet vaatteet riittÀÀ. Mekon kanssa ei tarvitse alusvaatteitakaan