Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Kuinka paljon vaatetta mukaan 5pv kaupunkilomalle? Arvostele mun matkatavarat (En jaksaisi odottaa suunnittelen jo😄)

Vierailija
24.03.2026 |

Espanja, touko/kesÀkuun vaihde nÀhtÀvÀsti lÀmmintÀ on. Ajattelin ettÀ mukaan lÀhtee

2 mekkoa, 1 hame, 2 paitaa, 1 vaihtokengÀt. Farkkutakki. YökkÀri. KertakÀyttöaamutossut. Alusvaatteet tietty sopiva mÀÀrÀ

Kosmetiikka minipulloihin/matkakokoista

LÀÀkkeet sÀÀnnöllisesti menevÀt +sÀrky/ripuli

Ilmakiharrin

KÀsilaukussa on myös kaikenlaista aina mukana kulkevaa tarpeellista pikkusÀlÀÀ mitÀ en tÀhÀn jaksa luetella

PÀÀllĂ€ lennoilla on mekko (siis 3 mekkoa yhteensĂ€ reissussa), sukkikset, ohut iso neulehuivi, kengĂ€t 

MitĂ€s vielĂ€? Uikkareita en tarvitse. Sukkia ei tule kĂ€ytettyĂ€ mukaan lĂ€htevien kenkien kanssa (hyvin sisÀÀnajetut). Kaiken pitÀÀ mahtua kĂ€simatkatavaroihin. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole ainoitakaan housuja. Espanjassakin voi olla tuohon aikaan vuodesta kylmÀ etenkin iltaisin.

Itse ottaisin villasukatkin, kun sisĂ€llĂ€ tuskin on lĂ€mmitystĂ€ vaikka yöt vielĂ€ kylmiĂ€. 

Mekkoihminen kun olen, pakkaisin yhdet vĂ€hĂ€n paksummat, mahdollisesti terĂ€ttömĂ€t sukkahousut. EivĂ€t vie tilaa ja helppo pestĂ€ pesualtaassa. 

Vierailija
22/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ ottaisin ne kaksi mekkoa plus yhden pÀÀlleni ja neuletakin. Muuta ei tarvita. 

Totta on ettÀ eihÀn sitÀ kotonakaan tule kÀytettyÀ noin paljoa vaatteita 5 pÀivÀn aikana mutta aattelin ettÀ on kiva jos on edes vÀhÀn varaa valita. Melkein tekis mieli laittaa tuohon yks hame lisÀÀ mut kattoo nyt :)

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole ainoitakaan housuja. Espanjassakin voi olla tuohon aikaan vuodesta kylmÀ etenkin iltaisin.

Itse ottaisin villasukatkin, kun sisĂ€llĂ€ tuskin on lĂ€mmitystĂ€ vaikka yöt vielĂ€ kylmiĂ€. 

Mekkoihminen kun olen, pakkaisin yhdet vĂ€hĂ€n paksummat, mahdollisesti terĂ€ttömĂ€t sukkahousut. EivĂ€t vie tilaa ja helppo pestĂ€ pesualtaassa. 

Tuollaiset on pÀÀllĂ€ siinĂ€ lennolla! 

Vierailija
24/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EhkĂ€ saatan pörrösukat ottaa mukaan. Mulla on kyllĂ€ ne kertsitohvelit ettĂ€ ihan paljasjaloin ei tarvi olla. Yöpaita on sellaista pitkĂ€hihaista nansomallia. 

Vierailija
25/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessĂ€ noin paljon alapeukkuja ei kai mun matkatavarat nyt noin paskat oo??😳😄

Vierailija
26/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

2 paitaa on aika vĂ€hĂ€n, mutta periltĂ€hĂ€n voi ostaa miltei mitĂ€ vaan vaatetta yms. 

Vierailija
27/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Passi, puhelin, laturi, lÀÀkkeet ja rahaa 1000 euroa.

Vierailija
28/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 paitaa on aika vĂ€hĂ€n, mutta periltĂ€hĂ€n voi ostaa miltei mitĂ€ vaan vaatetta yms. 

SiinĂ€hĂ€n on joka pĂ€ivĂ€lle puhdas ylĂ€osa, kun on kaksi paitaa ja kolme mekkoa. SiinĂ€ on ihan riittĂ€vĂ€sti vaatetta. 

Vierailija
29/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin vielÀ koneeseen pÀÀlle neuletakin. Vaikka todennÀköisesti kohteessa onkin lÀmmintÀ, niin illat voivat olla vielÀ koleita ja Suomen pÀÀssÀkin voi olla ettei pelkÀllÀ farkkutakilla tarkene.

En ole ap, mutta se iso neulehuivi ajaa neuletakin asian. 

En kyllÀ osaisi mennÀ ravintolaan syömÀÀn neulehuiviin kÀÀriytyneenÀ. Siksi mielummin neule. Huivi on kyllÀ monikÀyttöinen muuten aurinkosuojana, peittona lentokoneessa, lisÀlÀmmikkeenÀ yms.

Vierailija
30/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hattu puuttuu. Se toki menee koneessa mukavasti pÀÀssÀ mutta lierihattu tai lippis auringolta suojaamaan. Muuten kuulostaa omalta pakkauslistalta. ItsellÀni tosin on aamutossujen sijaan mukana villasukat, enkÀ kÀytÀ kiharrinta.

Vierailija
31/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

YöelÀmÀ /diskoilu...jotain vÀhÀn sellaiseen sopivaa.

Vierailija
32/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap lÀhtee matkaan ekan kerran. Jestas miten tolvanoita.

Vierailija
33/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin vielÀ koneeseen pÀÀlle neuletakin. Vaikka todennÀköisesti kohteessa onkin lÀmmintÀ, niin illat voivat olla vielÀ koleita ja Suomen pÀÀssÀkin voi olla ettei pelkÀllÀ farkkutakilla tarkene.

Kannattaa varata lĂ€mmintĂ€ koneeseen ja illoiksi. 

Vierailija
34/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LisÀisin shortsit ja yhden paidan lisÀÀ. Plus jos kyseessÀ rantakaupunki niin uikkarit.

Vierailija
35/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kÀsimatkatavaroilla matkustaa mikÀ ei maksa ylimÀÀrÀistÀ niin eihÀn tartte ottaa mukaan kuin yhdet vaatteet ja sitte kahdet alusvaatteet plus t-paita. Kaikkia vaatteita ei tartte pestÀ joka pÀivÀ ja kun on kÀynyt suihkussa niin voi vaihtaa alusvaatteet ja t-paidan ja pestÀ ne likaset. Aurinkovoiteet voi ostaa paikan pÀÀltÀ.

Niin ja jopa vaatteitakin voi usein ostaa kaupungeissa :) Nuorena lÀhdettiin reissuun varustuksella kÀsilaukku, passi ja hammasharja.

Vierailija
36/36 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oot vaan 5 pÀivÀÀ. Yhdet vaatteet riittÀÀ. Mekon kanssa ei tarvitse alusvaatteitakaan

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kolme kaksi