Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon vaatetta mukaan 5pv kaupunkilomalle? Arvostele mun matkatavarat (En jaksaisi odottaa suunnittelen jo😄)

Vierailija
24.03.2026 |

Espanja, touko/kesÀkuun vaihde nÀhtÀvÀsti lÀmmintÀ on. Ajattelin ettÀ mukaan lÀhtee

2 mekkoa, 1 hame, 2 paitaa, 1 vaihtokengÀt. Farkkutakki. YökkÀri. KertakÀyttöaamutossut. Alusvaatteet tietty sopiva mÀÀrÀ

Kosmetiikka minipulloihin/matkakokoista

LÀÀkkeet sÀÀnnöllisesti menevÀt +sÀrky/ripuli

Ilmakiharrin

KÀsilaukussa on myös kaikenlaista aina mukana kulkevaa tarpeellista pikkusÀlÀÀ mitÀ en tÀhÀn jaksa luetella

PÀÀllĂ€ lennoilla on mekko (siis 3 mekkoa yhteensĂ€ reissussa), sukkikset, ohut iso neulehuivi, kengĂ€t 

MitĂ€s vielĂ€? Uikkareita en tarvitse. Sukkia ei tule kĂ€ytettyĂ€ mukaan lĂ€htevien kenkien kanssa (hyvin sisÀÀnajetut). Kaiken pitÀÀ mahtua kĂ€simatkatavaroihin. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PÀÀhine, lierihattu. 

Vierailija
42/44 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aurinkolasit. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Viikon matkatavarat mahtuu helposti pieneen reppuun. Lyhyelle reissulle ei tarvitse kuin puhtaita alusvaatteita, hammasharja ja tahna, puhelimen laturi ja lÀÀkkeet. SiinÀ ne, loput vaatteet kulkee pÀÀllÀ. Sit jos on kohteessa lÀmmin niin reppuun muovisandaalit ja shoortsit.

Vierailija
44/44 |
24.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla likaantuu matkoilla vaatteita enemmÀn kuin kotona, koska olen aktiivisempi ja liikun paljon. KÀyn myös erilaisissa tilaisuuksissa. Iltamenoihin aina eri asu, jossa tÀytyy huomioida illan viileys, aamupalalle jotain mukavaa ylle, pÀivÀkÀvelylle pÀÀhine ja ohutta, mutta auringolta suojaavaa paitaa. Viimeeksi olen selvinnyt kÀsimatkatavaroilla 4 pvÀ Lontoossa maaliskuun alussa. YleensÀ etelÀn lomani ovat 3 viikon mittaiset.