Kuinka paljon vaatetta mukaan 5pv kaupunkilomalle? Arvostele mun matkatavarat (En jaksaisi odottaa suunnittelen jo😄)
Espanja, touko/kesäkuun vaihde nähtävästi lämmintä on. Ajattelin että mukaan lähtee
2 mekkoa, 1 hame, 2 paitaa, 1 vaihtokengät. Farkkutakki. Yökkäri. Kertakäyttöaamutossut. Alusvaatteet tietty sopiva määrä
Kosmetiikka minipulloihin/matkakokoista
Lääkkeet säännöllisesti menevät +särky/ripuli
Ilmakiharrin
Käsilaukussa on myös kaikenlaista aina mukana kulkevaa tarpeellista pikkusälää mitä en tähän jaksa luetella
Päällä lennoilla on mekko (siis 3 mekkoa yhteensä reissussa), sukkikset, ohut iso neulehuivi, kengät
Mitäs vielä? Uikkareita en tarvitse. Sukkia ei tule käytettyä mukaan lähtevien kenkien kanssa (hyvin sisäänajetut). Kaiken pitää mahtua käsimatkatavaroihin.
Kommentit (44)
Ottaisin vielä koneeseen päälle neuletakin. Vaikka todennäköisesti kohteessa onkin lämmintä, niin illat voivat olla vielä koleita ja Suomen päässäkin voi olla ettei pelkällä farkkutakilla tarkene.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin vielä koneeseen päälle neuletakin. Vaikka todennäköisesti kohteessa onkin lämmintä, niin illat voivat olla vielä koleita ja Suomen päässäkin voi olla ettei pelkällä farkkutakilla tarkene.
En ole ap, mutta se iso neulehuivi ajaa neuletakin asian.
Jos käsimatkatavaroilla matkustaa mikä ei maksa ylimääräistä niin eihän tartte ottaa mukaan kuin yhdet vaatteet ja sitte kahdet alusvaatteet plus t-paita. Kaikkia vaatteita ei tartte pestä joka päivä ja kun on käynyt suihkussa niin voi vaihtaa alusvaatteet ja t-paidan ja pestä ne likaset. Aurinkovoiteet voi ostaa paikan päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin vielä koneeseen päälle neuletakin. Vaikka todennäköisesti kohteessa onkin lämmintä, niin illat voivat olla vielä koleita ja Suomen päässäkin voi olla ettei pelkällä farkkutakilla tarkene.
En ole ap, mutta se iso neulehuivi ajaa neuletakin asian.
Sitä ajattelin, huivi on monikäyttöinen. Ap
Sukat ja alushousut joka päivälle. Fiksut shortsit, rantashortsit, pari paitaa, huppari. t-paitoja. Noilla menee noin lyhyt reissu.
M53
Aika sopiva määrä on. Muista vielä puhelimen laturi ja kirja/lehti/neuletyö koneeseen.
Farkkutakki saattaa olla liikaa, riippuu lämpötiloista kohteessa/Suomessa. Sateenvarjo tarvittaessa, toki tämän saa ostettuakin.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkolasit.
Tää ja laturi menee tuohon käsilaukku-kategoriaan🙂 mukaan lähtee myös tabletti jossa sitten viihde samassa
Vierailija kirjoitti:
Mummo menossa ensi kertaa ulkomaille 😆
No kerropas kokeneena matkaajana mitä sinä pakkaat mukaasi
Itse pakkaan aina mukaan jotkut vettä kestävät jalkaläpyskät, koska pelkään jalkasientä ja en halua käydä suihkussa ilman kenkiä. Yövyön hotelleissa noin 150 yötä vuodessa ja on tullut nähtyä vähän kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Itse pakkaan aina mukaan jotkut vettä kestävät jalkaläpyskät, koska pelkään jalkasientä ja en halua käydä suihkussa ilman kenkiä. Yövyön hotelleissa noin 150 yötä vuodessa ja on tullut nähtyä vähän kaikenlaista.
Onhan tuo aina mahdollista. Itse en ole koskaan tosin osannut pelätä tuollaista.
Sulla ei ole ainoitakaan housuja. Espanjassakin voi olla tuohon aikaan vuodesta kylmä etenkin iltaisin.
2 paitaa?! Johan niitä likaantuu 2 päivässä, jos onkin kunnolla lämmintä, kuten viime vuonna tuohon aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole ainoitakaan housuja. Espanjassakin voi olla tuohon aikaan vuodesta kylmä etenkin iltaisin.
Kun en mä käytä, edes täällä Suomessa harvoin talvisinkaan (muuten kuin liikunnan yhteydessä). Aina mekko tai hame päällä. Jos nyt kamalan kylmä tuolla sattuu olemaan niin ostan sitten vaikka leggarit sieltä
Vierailija kirjoitti:
2 paitaa?! Johan niitä likaantuu 2 päivässä, jos onkin kunnolla lämmintä, kuten viime vuonna tuohon aikaan.
En nyt ihan järkyttävästi hikoile ja voihan paidan pestä, on siihen mahdollisuus.
Mä ottaisin ne kaksi mekkoa plus yhden päälleni ja neuletakin. Muuta ei tarvita.
Pue päälle heti ne 3 mekkoa päällekkäin ja huivit yms. loput käsilaukkuun.