Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon vaatetta mukaan 5pv kaupunkilomalle? Arvostele mun matkatavarat (En jaksaisi odottaa suunnittelen jo😄)

Vierailija
24.03.2026 |

Espanja, touko/kesäkuun vaihde nähtävästi lämmintä on. Ajattelin että mukaan lähtee


2 mekkoa, 1 hame, 2 paitaa, 1 vaihtokengät. Farkkutakki. Yökkäri. Kertakäyttöaamutossut. Alusvaatteet tietty sopiva määrä


Kosmetiikka minipulloihin/matkakokoista

Lääkkeet säännöllisesti menevät +särky/ripuli

Ilmakiharrin

 

Käsilaukussa on myös kaikenlaista aina mukana kulkevaa tarpeellista pikkusälää mitä en tähän jaksa luetella


Päällä lennoilla on mekko (siis 3 mekkoa yhteensä reissussa), sukkikset, ohut iso neulehuivi, kengät 

 


Mitäs vielä? Uikkareita en tarvitse. Sukkia ei tule käytettyä mukaan lähtevien kenkien kanssa (hyvin sisäänajetut). Kaiken pitää mahtua käsimatkatavaroihin. 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue päälle heti ne 3 mekkoa päällekkäin ja huivit yms. loput käsilaukkuun.

Vierailija
2/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin vielä koneeseen päälle neuletakin. Vaikka todennäköisesti kohteessa onkin lämmintä, niin illat voivat olla vielä koleita ja Suomen päässäkin voi olla ettei pelkällä farkkutakilla tarkene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin vielä koneeseen päälle neuletakin. Vaikka todennäköisesti kohteessa onkin lämmintä, niin illat voivat olla vielä koleita ja Suomen päässäkin voi olla ettei pelkällä farkkutakilla tarkene.

En ole ap, mutta se iso neulehuivi ajaa neuletakin asian. 

Vierailija
4/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käsimatkatavaroilla matkustaa mikä ei maksa ylimääräistä niin eihän tartte ottaa mukaan kuin yhdet vaatteet ja sitte kahdet alusvaatteet plus t-paita. Kaikkia vaatteita ei tartte pestä joka päivä ja kun on käynyt suihkussa niin voi vaihtaa alusvaatteet ja t-paidan ja pestä ne likaset. Aurinkovoiteet voi ostaa paikan päältä.

Vierailija
5/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin vielä koneeseen päälle neuletakin. Vaikka todennäköisesti kohteessa onkin lämmintä, niin illat voivat olla vielä koleita ja Suomen päässäkin voi olla ettei pelkällä farkkutakilla tarkene.

En ole ap, mutta se iso neulehuivi ajaa neuletakin asian. 

Sitä ajattelin, huivi on monikäyttöinen. Ap

Vierailija
6/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat ja alushousut joka päivälle. Fiksut shortsit, rantashortsit, pari paitaa, huppari. t-paitoja. Noilla menee noin lyhyt reissu.

M53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo menossa ensi kertaa ulkomaille 😆

Vierailija
8/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sopiva määrä on.  Muista vielä puhelimen laturi ja kirja/lehti/neuletyö koneeseen. 

 

Farkkutakki saattaa olla liikaa, riippuu lämpötiloista kohteessa/Suomessa. Sateenvarjo tarvittaessa, toki tämän saa ostettuakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit.

Vierailija
10/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut housut/shortsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkolasit.

Tää ja laturi menee tuohon käsilaukku-kategoriaan🙂 mukaan lähtee myös tabletti jossa sitten viihde samassa

Vierailija
12/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut housut/shortsit.

En käytä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo menossa ensi kertaa ulkomaille 😆

No kerropas kokeneena matkaajana mitä sinä pakkaat mukaasi

Vierailija
14/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pakkaan aina mukaan jotkut vettä kestävät jalkaläpyskät, koska pelkään jalkasientä ja en halua käydä suihkussa ilman kenkiä. Yövyön hotelleissa noin 150 yötä vuodessa ja on tullut nähtyä vähän kaikenlaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pakkaan aina mukaan jotkut vettä kestävät jalkaläpyskät, koska pelkään jalkasientä ja en halua käydä suihkussa ilman kenkiä. Yövyön hotelleissa noin 150 yötä vuodessa ja on tullut nähtyä vähän kaikenlaista. 

Onhan tuo aina mahdollista. Itse en ole koskaan tosin osannut pelätä tuollaista. 

Vierailija
16/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole ainoitakaan housuja. Espanjassakin voi olla tuohon aikaan vuodesta kylmä etenkin iltaisin.

Vierailija
17/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 paitaa?! Johan niitä likaantuu 2 päivässä, jos onkin kunnolla lämmintä, kuten viime vuonna tuohon aikaan. 

Vierailija
18/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole ainoitakaan housuja. Espanjassakin voi olla tuohon aikaan vuodesta kylmä etenkin iltaisin.

Kun en mä käytä, edes täällä Suomessa harvoin talvisinkaan (muuten kuin liikunnan yhteydessä). Aina mekko tai hame päällä. Jos nyt kamalan kylmä tuolla sattuu olemaan niin ostan sitten vaikka leggarit sieltä

Vierailija
19/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 paitaa?! Johan niitä likaantuu 2 päivässä, jos onkin kunnolla lämmintä, kuten viime vuonna tuohon aikaan. 

En nyt ihan järkyttävästi hikoile ja voihan paidan pestä, on siihen mahdollisuus.  

Vierailija
20/44 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin ne kaksi mekkoa plus yhden päälleni ja neuletakin. Muuta ei tarvita.