Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen tarkoittaa sanoessaan, että haluaa tuntea itsensä naiselliseksi parisuhteessa?

Vierailija
25.02.2024 |

Niin. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, niin.

Vierailija
2/15 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa jos mies on erittäin miehekäs, niin se oma naisellisuus ikäänkuin "korostuu".  Esim haluaa käyttää kauniimpia alusvaatteita miehen vuoksi tai joskus mekkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies tarkoittaa kun sanoo että tunsi olonsa miehkkääksi naisen rinnalla ? 

Vierailija
4/15 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kysy siltä joka sanoi noin.

Vierailija
5/15 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla pitkä. Sitä samaahan se aina on.

Vierailija
6/15 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen pitää olla jännis...

Vierailija
7/15 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin pitkään ja hartaasti niin että pitää leteistä kiinni

Vierailija
8/15 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena täytyy sanoa, että en tiedä, mutta arvelen, että tuon sanova nainen haluaa miehen huomioivan sitä joka tavoin kaiken aikaa. Eli haluaa olla oman elämänsä prinsessa. Haluaa huomiota, lahjoja, haluaa kuulla ihailun sanoja. Näin mä ymmärrän tuon jutun.

Mulle hlökoht. tärkeätä parisuhteessa on hyvä keskusteluyhteys, luottamus, huumori, ei olla mustasukkaisia, tasapuolisuus, tehdään yhdessä asioita toimivan arjen eteen, ja toimiva seksielämä.  Nämä on hyvä pohja suhteelle. Niin, ja tietty molemmilla saa ja pitää olla omia ystäviä sekä harrastuksia, jos on harrastava sorttia oleva yksilö.

Vierailija
9/15 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista ylevää toki sanotaan, mutta käytännössä passaamista ja ilmaisia lounaita. 

Vierailija
10/15 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla pitkä. Sitä samaahan se aina on.

Olen 171 cm nainen ja on kyllä totta, että tunnen itseni naisellisemmaksi pitkien miesten seurassa. Mutta olen silti seurustellut esim. arviolta 176 cm miehen kanssa (en kysele miesten pituuksia 😄). Olen onneksi hoikka, niin tunnen silti itseni siroksi. Se on vain bonus se miehen pituudesta tuleva naisellisuuden tunne,  mutta kuitenkin aivan toissijainen kaikelle muulle.

Vierailija
11/15 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa semmoisen sulkapallokuninkaan mieheksi että muut muuttuvat kateudesta vihreäksi.

Vierailija
12/15 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haluaa elättäjän

Vierailija
13/15 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanee jatkuvaa nuolemista verbaalisesti ja oraalisesti. Oli kerran sellainen salarakas, että väsyin lopulta tuohon verbaaliseen nuolemiseen - oraalista olisin jaksanut vaikka maailman tappiin vaikka niska välillä kipeytyikin.

Vierailija
14/15 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että mies ei tunnu seksin aikana lapselta. Siis niin pieneltä kuin pitelisi lasta sylissä. Eli, jos on lyhyt, ei saa olla ruipelo, vaan mieluummin habaa. Jos on pitkä, niin ei silloinkaan luiseva kuikelo.

Ja henkisesti mies olis syytä olla aikuinen myös.

(Ja ei, en ole läski, bmi 19)

Vierailija
15/15 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osaa ottaa sillai miehkkäästi että naisena voi vaan hihitellä nurkassa kaaren takaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan