Miehet, jotka eivät yrityksistä huolimatta saa naisseuraa
Kerro itsestäsi, ja jos ihan aidosti ajattelet olevasi hyvä tyyppi, niin mitä luulet että sinun pitäisi tehdä toisin, jotta onnistuisit?
Olkaa rehellisiä
Kommentit (357)
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan melko ruma naisten mielestä. Olen nykyää lihavakin. En juo viinaa enkä tee rikoksia joten ei naiset kiinnostu. Tunnen monia miehiä jotka juo alkoholia joka viikko ja ovat parisuhteessa.
Ihan sua näkemättä viestisi perusteella voin sanoa, että vika on luonteessasi ja asenteessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 160cm johtuen eräästä synnynnäisestä sairaudesta. Lyhyys on ollut aina minulle vaikea asia ja olen saanut kuulla aika törkeitäkin juttuja siihen liittyen. Ääneni on hieman nariseva näin 29-vuotiaanakin mutta en anna sen vaikuttaa. Olen myös melko ujo naisten seurassa aluksi, tosin myöhemmin paremmin tutustuttua avaudun paremmin. Olisi ihanaa löytää kumppani samoilla arvoilla ja joka myös pitäisi itsestään huolta. Itse siis käyn salilla säännöllisesti ja kävelen paljon. Tykkään myös pukeutua hyvin ja pidän henk. koht. hygieniastani huolta.
suosittelen korkeakoulutukintoa ja jotain johtajan pestiä.
"Olen toimitusjohtaja Mikko"
Työntekijät: "Mitähän se Pikku-Mikko seuraavaksi yrittää?"
Vierailija kirjoitti:
"Naisten vaatimuslista ei oikein natsaa sen tutkitunkin tosiasian kanssa, että linnakundit ovat hyvin suosittuja naisten keskuudessa."
Saisiko jonkun viittauksen tähän tutkimukseen ja nimenomaan siihen "ovat hyvin suosittuja" osuuteen?
Muakin kiinnostaa. Nimittäin yli 70% aikuisista on parisuhteissa enkä oikein usko, että noista suuri osa on jotain tatuoituja linnakundeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan melko ruma naisten mielestä. Olen nykyää lihavakin. En juo viinaa enkä tee rikoksia joten ei naiset kiinnostu. Tunnen monia miehiä jotka juo alkoholia joka viikko ja ovat parisuhteessa.
Ryhdy sinäkin vain reilusti jännikseksi!
tässä on jotain aidosti totuuden siementä. Olen miettinyt että alan puhtaasti valehtelemaan eli on auto ja omakotitalo ja kesämökki ja kaksi ex-vaimoa. Tietenkään ei näitä tarvii tarkemmin sitten todistella.
Myös en jaksa odottaa 2 päivää että yksi nainen vastaa viestiin. laskin että jos on 7 naista samaan aikaan niin olisi tasaseen joku jonka kanssa viestitellä.
parempi olla k#rpä kuin yksin.
Joo. Tämä toimii. Alat valehdella asioista. Sitten kun jäät kiinni valheista, olet todistetusti kusipää eli jännis! Et voi kuin onnistua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on kaikilla sisäisillä mittareilla mua parempi, mutta ei saa naisseuraa. Älykäs, sivistynyt, osaa keskustella, huumorintajuinen, musikaalinen, urheilullinen ja kunnianhimoinen. Syyn on pakko olla ulkoisissa asioissa. Kaverilla on joku sellanen juttu, että hän on pienikokoinen, hintelä ja lapsenääninen.
Tuo pienikokoisuus, hintelyys ja lapsenäänisyys pätee lähes kaikkiin K-Pop -laulajiin ja naiset kuolaa näiden perään
Niinpä. Sen sijaan että häpeäisi hintelyyttään tai peittelisi sitä, kannattaa alkaa korostaa sitä. Hintelistä pitäviä naisia on, heidät pitää vaan löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisten vaatimuslista ei oikein natsaa sen tutkitunkin tosiasian kanssa, että linnakundit ovat hyvin suosittuja naisten keskuudessa."
Saisiko jonkun viittauksen tähän tutkimukseen ja nimenomaan siihen "ovat hyvin suosittuja" osuuteen?
Tyyppi perustaa harhansa sille tosiasialle, että kuuluista m-miehet, kuten vaikka Steen Christensen, saavat vankilaan todella paljon rakkauspostia naisilta. Hänen rajallinen älynsä ei riitä sen ymmärtämiseen, että vaikka se rikollinen saisi tuhat kirjettä päivässä, se ei tarkoita, että kaikki naiset, suurin osa tai edes kovin monet ihannoisivat rikollisia. On olemassa pieni harhaisten naisten joukko, joka kirjoittaa rakkauskirjeitä niille. Jatkuvalla syötöllä.
Lisäksi nuo kuuluisat murhamiehet saa fanipostia miehiltäkin. Ei kaikki kirjeet ole naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista porukkaa täällä, joko nuorta tai sivistymätöntä.
On totta että osaa naisista kiinnostaa rikolliset, yleensä he ovat selvästi persoonallisuushäiriöisiä joiden logiikka kulkee jotenkin niin että iso vaarallinen mies pystyy tuomaan heille turvaa. Sekoittavat turvallisuuden ja sen että on toisia ilkeämpi ja isompi. Useimmiten näillä naisilla ei ole mitään eväitä tavalliseen ja hyvään parisuhteeseen koska ovat rikkinäisestä menneisyydestä eivätkä kestä tavallista turvallista ihmistä. Yleensä tulevat kaltoinkohdelluksi näissä vakilamiessuhteissa.
Ne miehet jotka etsivät elämänkumppania, jonka kanssa voi elää tavallisesti rauhallista parisuhdetta Eivät etsi näitä naisia, heiltä ei tuota saa.
Toisin sanoen noin 5% naisista kiinnostuu aikuisinakin "jännämiehistä". Loput 95% ovat teidän "tavalliset miesten" kanssa sopivia. Näin ollen "teidän naisia" eivät jännämiehet vie. Jostain muusta on kyse teidän kohtaamattomuudessa.
Miksi sitten 80% tavallisista miehistä on yksin jos 95% naisista etsii sellaista?
Yli 70% aikuisista on parisuhteissa. Yli 80% tavismiehistä ei siis voi olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta on oppinut ettei se naisten seura edes kiinnosta. Ei oikeasti. Juuri kukaan ei ole kiinnostava. Biologia toki vetää pariutumaan, mutta varsinkin naisista on tullut niin uskomattoman arkoja (ja lapsellisia) ettei pääse kunnolla tutustumaan.
Naiset itse puhuvat sitoutumisesta ja kaiken maailman romantiikasta, mutta miten tuota muka voisi syntyä, jos toiseen ei ikinä pääse tutustumaan lainkaan?
Ei ihme että suhteita kaatuu niin paljon. Yksikään nainen ei näytä itsestään mitään ulkopuolelle ennen kuin vasta sitten kun suhde on jo edennyt ties kuinka pitkälle.
Mies joka tuon tajuaa ei taas halua tehdä tuota uudestaan ja uudestaan. No ainakaan sellainen mies, joka haluaa mitään lyhyttä panosuhdetta enempää.
No jos et edes tykkää naisten seurasta niin kai he vaistoavat sen eivätkä avaudu.
Mulla on varmaan ollu joku tapailujuttu tämmöisen miehen kanssa ja miehestä on huokunut lähinnä vihamielisyys naisia kohtaan enkä tietenkään ole jatkanut tapailua.
Ei ollut minä. Etkä muuten voisi olla pahemmin väärässä. Olet vaan liian ylimielinen (tai sokea) sitä näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos totta puhutaan, jotkut pitävät minua hyvänä tyyppinä. Itse en pidä, pidän itseäni autofobisena itseäni kohtaan. En jaksa olla kovinkaan kiinnostunut itsestäni.
On harrastuksia, on vakituinen työ, opiskelen monimuotona, käyn kirkossa (olematta hihhuli) ja koetan rakentaa elämää eteenpäin. Seurusteltuakin tuli 3,5 vuotta aikoinaan. Nyt ollut sinkku muutaman vuoden, ja ajattelin antaa periksi naisten suhteen viimeistään täyttäessäni 35 vuotta. Tänä syksynä täytän 34.
Sanomatta on selvää, että vapaa-aikaa on niukalti tekemisien vuoksi, että naisia edes tapaisi muualla kuin tinnerissä. Se on ihan oma syy. Olen monesta syystä passivoitunut ja henkisesti tosi väsynyt, myös tämän propleeman johdosta. Ehkä oma vetelä aurani paistaa kauaksi asti, jolloin minua on vaikea lähestyä tai minusta on vaikea kiinnostua. Ynnä vielä se, että olen sosialisesti kohtuu kyvytön, varmaan ollut aina.
Voisin mahdollisesti tehdä asialle jotain, mutta en näe syytä. Onneksi olen elämäni keski-iässä ja matkaa ei ole paljoa enää jäljellä eikä juuri tarkoitustakaan.
Vaikka kuolisit aika nuorena, sinulla on yhtä paljon elämää edessä kuin takana. Eli matkaa on jäljellä tosi paljon.
Kuulostat masentuneelta, mene tarkistuttamaan testosteronitasosi. Se on yksi piilevä miesten masennuksen aiheuttaja, jota ei ole ymmärretty ottaa vakasti ennen kuin aivan viime aikoina. Oikeasti, tämä on tärkeä asia.
Testotasoihin voi vaikuttaa myös ravitsemuksella ja oikeanlaisella treenillä, mutta jos olet uupunut ja lamaantunut, et jaksane sitä nyt.
Ihan sama minkä ikäisenä kuolee, silloin ei ole enää yhtään elämää edessä, joten on väärin sanoa, että elämää on edessä yhtä paljon kuin takanakin.
Vierailija kirjoitti:
"No jos et edes tykkää naisten seurasta niin kai he vaistoavat sen eivätkä avaudu."
Tälläkin palstalla tulee jatkuvasti esiin miehiä jotka puheiden perusteella eivät oikeastaan pidä naisista lainkaan seksuaalisen kiinnostuksen ulkopuolella. Naisissa nähdään lähinnä nagatiivisia ominaisuuksia ja naiset nähdään yhtenäisenä joukkona jossa ei ole juuri eroja naisten välillä.
Ei ole mikään ihme jos silloin se henkinen yhteys jää saavuttamatta.
Onneksi voit sentään itse valita kaiken mihin päätät uskoa. Ja ketä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
"Kävisit ulkona joskus. Ei tarvitsosi puhua tutkimuksista aina"
Jos toinen keskustelija viittaa tutkimukseen niin olisi se mukava edes nähdä että sellainen on yleensä olemassa saati että se kertoo siitä mistä sen väitetään kertovan.
Ja silti sitä tutkimusta vaaditaan jopa omasta mielipiteestä. Selittelysi ei oikein vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aidosti ihmettelen että minkalaisia nämä miehet ovat jotka eivät sekuläärillä kentällä saa mistään seuraa, vaikka väittävät olevansa edes etäisesti normaaleja.
Itse olen uskovainen mies, siis aivan hihhuliuskovainen helluntalainen ja keskiarvona n. 4 naista joka kuukausi tekee aloitteen suuntaani ja pyytää treffeille tms. joista kieltäydyn kohteliaasti. Etsin tietysti toista samanlaista uskovaista ikäistäni naista, joten tarjonta luonnollisesti on promillen luokkaa verrattuna sekulääriin pariutumiseen. Lisäksi uskovaisissa piireissä aika vahvasti on vallalla ajatusmalli jossa mies tekee aloitteen, toisin kuin ei uskovaisissa piireissä, joissa ainakin tänä päivänä naiset tuntuvat olevan todella suoran aloitteellisia.
Epäilen todella vahvasti että jotain on todella merkittävästi pielessä, jos kukaan ei koskaan kiinnostu miehestä ja hän ylipäätänsä käy kotinsa ulkopuolella, että tämä edes on mahdollistaMua taas ihmetyttää, keitä nämä miehet niin sinnikkäästi yrittää, kun minua ei koskaan yritä kukaan saada? Kyllä minä treffeille lähtisin, jos edes kerran elämässä joku sitä pyytäisi.
Tietenkään en voi luvata mitään sen enempää, mutta kun joku edes kysyisi niin suostuisin varmasti.
Tietenkin. Kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa kun ei joudu vastuuseen siitä.
Oletko edes ikinä ketään pyytänyt treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko oikeasti parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka kelpuuttaisi rikollisen tai juopon miehekseen?
Kyllä suutin osa miehistä haluaa, jos nainen on kaunis. Silloin ei ole väliä millään muulla.
5-1 peukut. Tämä varmaankin on se palstan yleinen totuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on kaikilla sisäisillä mittareilla mua parempi, mutta ei saa naisseuraa. Älykäs, sivistynyt, osaa keskustella, huumorintajuinen, musikaalinen, urheilullinen ja kunnianhimoinen. Syyn on pakko olla ulkoisissa asioissa. Kaverilla on joku sellanen juttu, että hän on pienikokoinen, hintelä ja lapsenääninen.
Minä tunnen lyhyen ja pienen miehen, joilla on kyllä käynyt ihan satumainenkin flaksi. Toki kaikki tuntemani ovat naamakomeita ja pienuudestaan huolimatta heillä on hyvät mittasuhteet, ovat siis ihan kuin jotain unelmamiehiä, mutta kutistettuina johonkin 165 cm pituuteen. Kaikilla niillä on myös miellyttävä ääni.
Kaikkihan me etsimme myös fyysistä viehättävyyttä kumppanissa, ja ehkä se on liikaa, jos mies on lyhyt, JA hintelä, JA lapsenääninen? Yksi noista vielä menisi.
Hintelyys on muuten ihan valinta. Telinevoimistelijat esim ovat yleensä aika lyhyitä, samoin arboristit, eikä niitä voi hintelinä pitää.
Geenit määräävät sen miten kroppa vastaa treeniin, kun ravintopuoli on kunnossa. Lihaksikkaiden ja vahvojen telinevoimistelijoiden näkeminen on eräänlainen survivor bias.
Kaikkien kroppa vastaa kumminkin treeniin jollain tavalla.
Ihminen on luotu liikkumaan. Luuntiheysmittaukset ovat mm. osoittaneet, että kivikauden NAISTEN käsivarret ovat olleet yhtä vahvat kuin tämänhetkisen soudun olympiajoukkueen. Luuntiheydestä pystytään päättelemään miten paljon väkeä ja voimaa raajassa on ollut.
Meillä on ihan samat geenit kuin paleoliittisilla ihmisillä, ja paleoliittinen ihminen olisi kuollut, jos se ei olisi ollut vahva ja kohtalaisen lihaksikas ja kestävä.
Kaikki eivät saa bodarin lihaksia, tietenkään, mutta normaali terve urheilullinen keho on kyllä kaikkien terveiden ihmisten saavutettavissa. Jos katsot yleisurheilua, näet miten joka kehomallille löytyy sopiva laji, missä keho pääsee tekemään sitä mihin sen mittasuhteet parhaiten sopii.
Ja survivor bias on housuissasi. Oma mieheni oli nuoruudessaan "hintelä" ja sillä on edelleen ranteet kapeammat kuin minulla. Alkoi harrastaa aikuisena telinevoimistelua ja sen rengassarjat alkavat olla oikein laatuunkäypää katsottavaa. Hevosella siitä ei kyllä ole mihinkään.
Sinä olet selvästi niitä, joille treeni=koristelihaksien hankkimista salilla, ja jos ei tule yhtä isoja koristelihaksia kuin naapurin Jormalla, ei maksa vaivaa tehdä mitään.
Mutta kun ymmärretään toiminnallisuus, ymmärretään että jokaiselle keholle löytyy juuri se optimaalinen tapa liikkua, missä juuri se keho voi loistaa.
Liikkuminen tietysti kannattaa aina, se on selvä juttu. Hintelästä ei kuitenkaan tule välttämättä vähemmän hintelää eikä treenaus aina näy päällepäin, siinähän tästä oli kyse. Jos seuraat alan tutkimusta harjoitteluun liittyvistä interventioista, niin jokaisessa yhtään isommassa tutkimusjoukossa on treenaamattomia yksilöitä, joilla interventio ei kasvata voimaa eikä lihasmassaa. Sama vaikutus näkyy aerobisessa harjoittelussa, mistä HS taisi julkaisti artikkelin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä podcast on kyllä yksi turhaakin turhemmista. Tuohon on valittu kaikista tyhmimmät naiset, ja sitten muka esitetään, että tuo olisi naisten yleinen mielipide. Menisi hakemaan naisosallistujat vaikka jostain Harvardin yliopistosta, niin keskustelun taso olisi varmasti toisenlainen.
Ei taida podcast-ukoilla olla varaa aikuisten naisten mielipiteisiin.Nyt asetelma on tarkoituksella rakennettu niin, että mukaan valitaan tietynlaisia vieraita. Jos keskusteluun tuotaisiin naisia, joilla on vahva osaaminen, hyvä argumentointikyky ja kyky kyseenalaistaa oletuksia, koko keskustelu näyttäisi aivan erilaiselta. Tällaisessa asetelmassa nuo hostit eivät pärjäisi väittelyissä lainkaan, koska heidän näkemyksensä joutuisivat oikeasti perustelujen ja kriittisen ajattelun testiin. Fiksut, itsenäiset ja koulutetut naiset lähestulkoon söisivät nuo misogynistiset hostit eläviltä.
Tämän palstan perusteella on turha olettaa naisilta hyvää argumentointikykyä. Heti mennään henkilökohtaisuuksiin tai alkaa incel tai "et saa naista/pillua" jankkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pienikokoisuus, hintelyys ja lapsenäänisyys pätee lähes kaikkiin K-Pop -laulajiin ja naiset kuolaa näiden perään
BTS-yhtyeen muusikot ovat googlen mukaan 173-181 cm eli ihan tavallisen pituisia. Kuka suosituista K-pop-miesesiintyjistä on 160 cm tai alle? En tunne musiikkialaa ollenkaan.
Hyvät naiset ovat jo varattuja. Vain aivan liian nuoria tai pubiruusuja jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos totta puhutaan, jotkut pitävät minua hyvänä tyyppinä. Itse en pidä, pidän itseäni autofobisena itseäni kohtaan. En jaksa olla kovinkaan kiinnostunut itsestäni.
On harrastuksia, on vakituinen työ, opiskelen monimuotona, käyn kirkossa (olematta hihhuli) ja koetan rakentaa elämää eteenpäin. Seurusteltuakin tuli 3,5 vuotta aikoinaan. Nyt ollut sinkku muutaman vuoden, ja ajattelin antaa periksi naisten suhteen viimeistään täyttäessäni 35 vuotta. Tänä syksynä täytän 34.
Sanomatta on selvää, että vapaa-aikaa on niukalti tekemisien vuoksi, että naisia edes tapaisi muualla kuin tinnerissä. Se on ihan oma syy. Olen monesta syystä passivoitunut ja henkisesti tosi väsynyt, myös tämän propleeman johdosta. Ehkä oma vetelä aurani paistaa kauaksi asti, jolloin minua on vaikea lähestyä tai minusta on vaikea kiinnostua. Ynnä vielä se, että olen sosialisesti kohtuu kyvytön, varmaan ollut aina.
Voisin mahdollisesti tehdä asialle jotain, mutta en näe syytä. Onneksi olen elämäni keski-iässä ja matkaa ei ole paljoa enää jäljellä eikä juuri tarkoitustakaan.
Vaikka kuolisit aika nuorena, sinulla on yhtä paljon elämää edessä kuin takana. Eli matkaa on jäljellä tosi paljon.
Kuulostat masentuneelta, mene tarkistuttamaan testosteronitasosi. Se on yksi piilevä miesten masennuksen aiheuttaja, jota ei ole ymmärretty ottaa vakasti ennen kuin aivan viime aikoina. Oikeasti, tämä on tärkeä asia.
Testotasoihin voi vaikuttaa myös ravitsemuksella ja oikeanlaisella treenillä, mutta jos olet uupunut ja lamaantunut, et jaksane sitä nyt.
On noita aikanaan katottu. Ei ollu ruumillinen syy.
M-1965 kirjoitti:
"Yksikään nainen ei näytä itsestään mitään ulkopuolelle ennen kuin vasta sitten kun suhde on jo edennyt ties kuinka pitkälle."
Jo oman vähäisen kokemuksenikin perusteella tuo väite ei pidä ollenkaan paikkaansa.
Oman varsin laajan kokemukseni perusteella pitää aika hyvin paikkansa