Mitä tarkoittaa, jos naimisissa oleva mies on sheivannut alapäänsä pehkon? Normaalisti ei ikinä sheivaa.
Ja tätä edeltänyt pitempi kuiva kausi oman puolison kanssa. Ja sitten vaimo näkee sheivauksen tapahtuneen jossain vaiheessa, eikä selkeästi ole vaimoa varten siis sheivattu.
Kommentit (31)
Se meinaa sitä, että on sheivannut. Itsellä vaihtelee karvoitus riippumatta toisten mielipiteistä. Ei sen vaimoa pitäisi liikuttaa, jos ei kerran seksiä halua.
Mä tein tollai kun oli kaikki läheisyys loppunu ja halusin tuntea itseni jotenkin seksuaalisesti olemassaolevaksi. Ei ollut mitään toista naista tms eikä mitään muutakaan. Koitin vaan jotenkin saada yhteyden omaan sisäiseen seksuaalisuuteeni.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein tollai kun oli kaikki läheisyys loppunu ja halusin tuntea itseni jotenkin seksuaalisesti olemassaolevaksi. Ei ollut mitään toista naista tms eikä mitään muutakaan. Koitin vaan jotenkin saada yhteyden omaan sisäiseen seksuaalisuuteeni.
Omaan sisäiseen seksuaalisuuteesi yhteys? Ajamalla pallikarvat?
Olen sanaton. Tätä teettää yhteiskuntamme loputon höpötys koko elämän kestävästä seksuaalisuudesta, sen priorisoimisesta ja tuputuksesta. Ihmiset sekoavat lopullisesti, ja etsivät sisäisen sankarin sijaan sisäistä seksuaaliolentoa raapaten alapääkarvoitustaan. Herramunvereni taas.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele normaali.
Naimisissa 16 vuotta, eikä ole aiemmin sheivannut ikinä eikä osoittanut moiseen mielenkiintoa.
Epäilisin että pettää, yksi aika selkeä merkki mielestäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanaton. Tätä teettää yhteiskuntamme loputon höpötys koko elämän kestävästä seksuaalisuudesta, sen priorisoimisesta ja tuputuksesta. Ihmiset sekoavat lopullisesti, ja etsivät sisäisen sankarin sijaan sisäistä seksuaaliolentoa raapaten alapääkarvoitustaan. Herramunvereni taas.
Anteeksi, repesin täysin 😂
Joku siellä kutisee. Toki viimeistään se sänki.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan.
Pasi 12 vee on saanut päähänsä kokeilla, miten iskän tylsä karvahöylä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Kaikki käy kun ei ole ollut kosketusta kymmeneen vuoteen. Tuntuu erilaiselta kun on ajellut, huomasi senkin värkin olemassaolon. Anteeksi jos se häiritsee sinua. En muutakaan keksinyt, käynyt vieraissa tms. Vaikka tuskin kukaan minua edes huolisi kun ei kerran omalle vaimollekaan kelpaa, en ole ottanut selvää.
Vierailija kirjoitti:
Muisteli vanhoja hyviä aikoja?
Lapsuuden karvattomuuttaan?
Ehkä hän kyllästyi karvoihinsa, mitä se sinua liikuttaa kerra olet lopettanut kammarissa hommat muutenkin...
Vierailija kirjoitti:
Liekö sillä väliä, jos vaimoa ei kiinnosta.
Ehkä mittaustilanne? Paljon helpompi hoitaa homma millimetrin tarkkuudella, kun ei käpytikka kurkista pesästä
Tosijuttu. Mulla oli ennen avioliittoa tyttöystävä, joka oli vähän domina. Se käski mun ajella silloin, ja kiihotti totella. Seksi hänen kanssaan oli hienoa mutta hänellä oli vähän enemmän vauhtia elämässään niin ajauduimme eri teille. Anyways, tuo tuli mieleeni eräänä aamuna ja kiihotuin, kun mietin että mitä jos tapaisin hänet ja saisin saman käskyn. So I did it. Mitä tää nyt sitten on, mielikuvituspettämisjuttu vai? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele normaali.
Naimisissa 16 vuotta, eikä ole aiemmin sheivannut ikinä eikä osoittanut moiseen mielenkiintoa.
Vai onko kyse siitä, että sinä et ole itseasiassa ikinä osoittanut mielenkiintoa miehesi haluja kohtaan? Olet vain olettanut, että riittää, kun suostut silloin tällöin avaamaan jalkasi? Toki vähän sellainen "onks taas pakko, justhan sä sait jouluna" silmien pyörittely mukana. Ehkä miehesi on myöhemmällä iällä alkanut vihdoin olemaan sinut sen kanssa, että myös hänellä on oikeus omiin mielipiteisiinsä ja mielihaluihinsa. Ehkä hän haluaa kokea itsensä seksikkääksi edes omasta mielestään, jos sinä olet tehnyt selväksi, että et pidä häntä seksikkäänä.
Tai sitten miehelläsi on toinen nainen, joka pitää häntä seksikkäänä. Miksi se sinua kiinnostaa, jos miehesi ei enää kiinnosta sinua?
Määrittele normaali.