Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi setämiehet jahtaavat tyttöjä?

Vierailija
19.03.2026 |

Mua naisena kiinnostaisi ymmärtää, miksi keski-ikäiset miehet jahtaavat juuri täysi-ikäistyneitä tyttöjä. Onko tämä joku tietty ihmistyyppi? Yrittävätkö elää kadotettua nuoruuttaan? Pönkittää egoaan? Miksi tarjoavat teineille drinkkejä baareissa? 

Ymmärrän, että nuoret ovat nättejä ja miehet tykkäävät seksistä, mutta eikö, jotkut lähempänä omaa ikää olisi luontevampi valinta. Eikö häiritse, että ne teinit ovat omien lasten ikäisiä. 

Olin viime viikonloppuna pitkästä aikaa baarissa ja tämä ilmiö alkoi ällöttää niin, että tuskin oon vähään aikaan menossa uudestaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hopeakettu astuu parketille kiiltonahkakengissä ja liituraidassa kaupungin kuumimmassa menomestassa niin saalistaja muuttuu saalistetuksi.

Vierailija
2/7 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää biologiaa, kuten kaikki pariutumiseen liittyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako sua, kun me emme ole sun perässäsi?

Vierailija
4/7 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kolmekymppinen ja onnellisessa parisuhteessa. Nämä viisikymppiset olisivat itsellenikin liian vanhoja.  Oon ehkä liikkunut jotenkin asiallisemmissa piireissä kun mulle tämä teinien vonkaus tuntui tosi pahalta. Itsekin muistan miten ahdistavalta se tuntui nuorena ja jotenkin oletin, että niistä ajoista olisi päästy eteenpäin.

Vierailija
5/7 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehet eivät ymmärrä ajan käsitettä.

Jos joku katsoi kutsuvasti, kun setä oli 18 vee, se pätee loppuelämän ajan.

Vierailija
6/7 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nuoremmat naiset on helpompia saada mukaan. Setämiesten jutut ja kikat menee läpi ja nuorilla naisilla ei ole vielä kovin paljoa kokemusta seksistä.

Toisaalta naiset on parhaimmillaan 35-40v, aikuisia naisia jotka tietävät mitä haluavat ja osaavat myös seksissä paljon paljon enemmän kuin nuoret naiset. Mutta kovin vaikeita ja vaativia ovat, eivätkä lähde mukaan läheskään niin helposti

M52

Vierailija
7/7 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan onnellisesti avioliitossa, ehkä elämäni loppuun asti saman naisen kanssa. 

Mutta jos jostain syystä olisin sinkku nyt keski-ikäisenä niin moni ikäiseni nainen ei ole enää edes seksistä kiinnostunut tai se kiinnostus voi loppua 5-10 vuoden sisällä. 

Toisaalta jos hakisin yhden illan juttua, niin tuskinpa enää edes vaivautuisin ja jos viitsisin niin varmaan niitä naisia yrittäisin jotka eniten viehättää. Eikä ne valitettavasti yleensä ole päälle nelikymppisiä. Muuten iällä ei olisi merkitystä, jos sopiva henkilö tulisi vastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän