Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnittymisvuoto?

Vierailija
23.03.2026 |

Kaikki kenellä on kokemusta kiinnittymisvuodosta millaista se teillä oli?

Oon yrittänyt etsiä tietoa, mutta kaikkialla sanotaan ihan eri asioita. Jotkut sanoo, että se voi olla jopa kuukautisten kaltainen, kun taas toiset sanoo että vaan pientä vaaleanpunaista tai ruskeaa vuotoa. Osa taas mainitsee myös tummanpunaisen.

Mulla vuoto on kuitenkin selvästi niukempaa kuin normaalisti kuukautisten aikaan. Väri on vaihdellut: alussa oli enemmän tummaa ruskeaa/melkein mustaa, ja sen lisäksi on ollut vaaleanpunaista sekä välillä tummanpunaista.

Kipuja ei oikeastaan ole ollut ei kramppeja, mutta välillä sellaisia nopeita nipistelyjä alavatsassa, eri kohdissa, jotka kestää vain hetken.

Vuoto ei myöskään ole jatkuvaa: välillä ei tule mitään ja välillä taas vähän. Tätä on nyt kestänyt yli 2 päivää, kohta 3 päivää.

Määrä on tosi vähäinen verrattuna mun normaaleihin kuukautisiin side ei täyty eikä tarvitse vaihtaa kuin korkeintaan kerran päivässä. Normaalisti taas joudun vaihtamaan monta kertaa päivässä, koska vuoto on runsaampaa.

Alussa vuotoa tuli vähän enemmän, mutta se oli enimmäkseen sitä tummaa/mustaa.

En oikein tiedä mitä ajatella tästä 🤔

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kävitkö hyvin lukemassa kiinnittymisvodosta  ennen kun tulet an tamaan tänne mukaneuvoja?? ???😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
2/4 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tullut housuun ruskea ranta.    Mitä tästä ajatella , onko paskaa vai kusta ????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäisestä lapsesta huomasin kiinnittymisvuodon. Vessassa käynnin yhteydessä paperiin jäi hento vaaleanpunainen sävy. En olisi varmaan huomannut muuten lainkaan. 

Vierailija
4/4 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neljä lasta.  En ole koskaan kuullutkaan kiinnittymisvuodosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi