Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille

Vierailija
22.03.2026 |

Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa

Kommentit (799)

Vierailija
121/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saisi olla mahaa. Ei saisi juoda alkoholia käydä yökerhoissa.  Ei saisi olla iso velka. Ihme touhua.

Miten suhtautuisit itse mahakkaaseen, reippaasti alkoa käyttävään, yökerhoissa viihtyvään, isovelkaiseen naiseen?

Vierailija
122/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii täydellisesti valitsemani kivannäköinen, itseäni 10 cm lyhyempi mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on se pituus, mikä tässä mättää, Allu? 

Koita kävellä kyyryssä ja jalat vähän koukussa. Tai sit meet treffeille etukäteen ravintolaan ja lyhennät tuolin jalkoja 15cm.

Sit ku deitti saapuu, niin nouset silleen puolittain kättelemään.

Luulis et toimii.

Vierailija
124/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saisi olla mahaa. Ei saisi juoda alkoholia käydä yökerhoissa.  Ei saisi olla iso velka. Ihme touhua.

Miten suhtautuisit itse mahakkaaseen, reippaasti alkoa käyttävään, yökerhoissa viihtyvään, isovelkaiseen naiseen?

No ensinnäkin hoikat naiset ei kiinnosta, siksi ihmettelin kun olin lauantaina yökerhossa ja nainen katsoi päälle pyöreä isompi kun minä, minua olisi kiinnostanut mutta ei ulkomaalainen nainen hän otti sen ja he menivät tanssii no se siitä. Ei mua haittaa jos on mahakas nainen tykkään paremmin pyöreistä muutenkin. No  saa käyttää sopivasti, ja käydä yökerhoissa, no velkakaa ei ole este.

Vierailija
125/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita kävellä kyyryssä ja jalat vähän koukussa. Tai sit meet treffeille etukäteen ravintolaan ja lyhennät tuolin jalkoja 15cm.

Luulis et toimii.

Naiset haluaa et mies on pitempi yli 185. cm mun kohdalla ei mitää merkitystä, eivät kato ees päälle en tajua naisia

Vierailija
126/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuosta päätellä sen, ettei pituus ja ulkonäkö ole naisille ne ensisijaiset kriteerit kumppania katsellessa?

Naisethan tämän toki tietääkin, mutta miehillä on monia mielenkiintoisia kuvitelmia ja uskomuksia.

Vierailija
127/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kiinnosti 1 nainen jolla oli tiukat nahkahousut jalassa mutta hän oli porukassa se siitä.

Vierailija
128/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen mennyt sit alaspäin lihonut juonut ja en tiiä ruikutan enempi nykyää nii vihainen kun ei saa naista.

No tämähän se sun ongelma on - negatiivinen asenne. Naiset eivät halua ruikuttajaa vaan positiivisen, iloisen miehen. 

No olisitko positiivinen itse jos olet sössinyt elämäs,? juoppokaverit, 47 tuhatta velkaa, velkakierre sulle jää 100 e kk rahaa?  vanha romu auto

Viimeisen kerran: tee sitten asioille jotakin. Etkä nyt ihmettele, että mitä mun pitäis tehdä- se on sulle selitetty tuhansia kertoja. 

Vierailija
129/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita naisia vaan ymmärrä ollenkaan

Vierailija
130/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeaikoina kaivannut tosi paljo läheisyyttä ja yöseuraa, tulee vain vihaiseksi kun ei saa, ennen kuitenkin sai

Ei sitä avioliitossakaan välttämättä mitään saa. Meillä mies haluaa elää seksittömässä parisuhteessa.

Mä olen ollut jo pitkään kaipaan naisen kosketusta ja koskea naista 

Aina ei saa sitä mitä haluaa 

Vierailija
131/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nainen tekee miehellä joka on pitkä ja kivan näköinen, mutta yhdessä oleminen ei ole kivaa, rentoa ja mutkatonta?

Enkä sano, ettet ole kiva ihminen vaan pointti on se ettei noilla ulkoisilla seikoilla ole lopulta juurikaan merkitystä vaan ne sisäiset asiat (ajatus- ja aatemaailma, elämänasenne, huumorintaju jne) on se mikä merkkaa ja on se jossa pitää olla riittävän samankaltaisuus sekä kemia.

Nuo kun natsaa niin se on melkolailla yhdentekevää minkä mittainen mies on tai miltä hän näyttää. Ihastuneen silmissä kun se oma ihastus näyttää joka tapauksessa aivan vastustamattoman ihanalta.

Vierailija
132/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

alku menee aina hyvin olen huomannut nainen kehuu tai jotain, mutta ei halua tavata

Vierailija
133/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen tekee miehellä joka on pitkä ja kivan näköinen, mutta yhdessä oleminen ei ole kivaa, rentoa ja mutkatonta?

Enkä sano, ettet ole kiva ihminen vaan pointti on se ettei noilla ulkoisilla seikoilla ole lopulta juurikaan merkitystä vaan ne sisäiset asiat (ajatus- ja aatemaailma, elämänasenne, huumorintaju jne) on se mikä merkkaa ja on se jossa pitää olla riittävän samankaltaisuus sekä kemia.

Nuo kun natsaa niin se on melkolailla yhdentekevää minkä mittainen mies on tai miltä hän näyttää. Ihastuneen silmissä kun se oma ihastus näyttää joka tapauksessa aivan vastustamattoman ihanalta.

Ymmärrän mut olen aina kiinnostunut naisesta joka laittautuu on vähän prinsessamainen kaunis ja pukeutuu tiukkoihin vaatteisiin ja meikkaa.

134/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulis et toimii.

Naiset haluaa et mies on pitempi yli 185. cm mun kohdalla ei mitää merkitystä, eivät kato ees päälle en tajua naisia

Alle 180 on mun kulta 😍 

Vierailija
135/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo parempi olla yksin akoista on nykyää vaa harmia

Vierailija
136/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, tämä on selitetty sulle ties kuinka monta kertaa.

Syy on käytöksesi ja se mitä sisältäsi löytyy. Tai siis ei löydy. Sun jutuissasi ei ole yhtään mitään muuta substanssia kuin ruikuttaa samoja juttuja uudelleen ja uudelleen.

Lue, opiskele, kehitä itseäsi. Muuten kukaan ei tule ikinä jaksamaan sinua.

Jos ja kun vastauksesi on taas "ei kiinnosta lukea, ei opiskella, ei kiinnosta mikään", niin sitten tulet vain jankkaamaan koko loppuelämäsi ajan tätä samaa aivotonta ulinaasi.

Valinta on sinun.

Vierailija
137/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun alat katsomaan ympärillesi niin varmasti näet pareja, joissa mies on pitkä ja komea ja myös pareja, joissa se mies on lyhyt ja vähemmän komea. Joten sen syyn täytyy piillä jossain muussa kuin sun ulkonäössä. 

Minä ehdotan tätä kaikille miehille, jotka valittavat, että oman ulkonäön vuoksi eivät saa naista. Menkää vaikka tunniksi Prismaan vihkon kanssa ja merkatkaa ylös kuinka monta pariskuntaa näette ja merkkaatte siiheen vihkoon myös, että oliko se mies pitkä komea adonis vai ihan taviksen näköinen mies. 

Vierailija
138/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa sonnanjauhamista.

Vierailija
139/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu, tämä on selitetty sulle ties kuinka monta kertaa.

Syy on käytöksesi ja se mitä sisältäsi löytyy. Tai siis ei löydy. Sun jutuissasi ei ole yhtään mitään muuta substanssia kuin ruikuttaa samoja juttuja uudelleen ja uudelleen.

Lue, opiskele, kehitä itseäsi. Muuten kukaan ei tule ikinä jaksamaan sinua.

Jos ja kun vastauksesi on taas "ei kiinnosta lukea, ei opiskella, ei kiinnosta mikään", niin sitten tulet vain jankkaamaan koko loppuelämäsi ajan tätä samaa aivotonta ulinaasi.

Valinta on sinun.

En halua lukea, ei kiinnosta oikee kirjat, haluan kehtyyä maksella velkoja juoda vähempi, vaikeeta tämä on, painoaki olis kiva saada pois.

Vierailija
140/799 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun alat katsomaan ympärillesi niin varmasti näet pareja, joissa mies on pitkä ja komea ja myös pareja, joissa se mies on lyhyt ja vähemmän komea. Joten sen syyn täytyy piillä jossain muussa kuin sun ulkonäössä. 

Minä ehdotan tätä kaikille miehille, jotka valittavat, että oman ulkonäön vuoksi eivät saa naista. Menkää vaikka tunniksi Prismaan vihkon kanssa ja merkatkaa ylös kuinka monta pariskuntaa näette ja merkkaatte siiheen vihkoon myös, että oliko se mies pitkä komea adonis vai ihan taviksen näköinen mies. 

Mulle kelpaa vain pyöreä joka on kaunis meikkaa ja kiva laukku ja käyttää tiukkoja farkkuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan