Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille
Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa
Kommentit (799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole edes lihava jos mulla pieni kaljamaha onkin?
Ei se kaljamaha, vaan se kaljatölkki joka on aina kädessä.
Ei ole kaljaa, juon muutakin sori vaan
No mulla on sit joku pakkomielle naisiin en tiedä, haluaisin myös seksiseuraa yöseuraa, ei ole rahaa maksaa kun on isot velat.
En vain jotenkin ymmärrä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma kaikki vika on mussa just just
Tietenkin on. Ne naiset katsos kelpaavat mutta sinä et.
Ehkä olen mennyt sit alaspäin lihonut juonut ja en tiiä ruikutan enempi nykyää nii vihainen kun ei saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma kaikki vika on mussa just just
Tietenkin on. Ne naiset katsos kelpaavat mutta sinä et.
Joo no ei varmasti kaikki kelpaa osa on minua lihavempiakin ja työttömiä, eivät kaikki ole edes mun mielestä kauniita-.
Kun alat katsomaan ympärillesi niin varmasti näet pareja, joissa mies on pitkä ja komea ja myös pareja, joissa se mies on lyhyt ja vähemmän komea. Joten sen syyn täytyy piillä jossain muussa kuin sun ulkonäössä.
Olen viimeaikoina kaivannut tosi paljo läheisyyttä ja yöseuraa, tulee vain vihaiseksi kun ei saa, ennen kuitenkin sai
Vierailija kirjoitti:
Kun alat katsomaan ympärillesi niin varmasti näet pareja, joissa mies on pitkä ja komea ja myös pareja, joissa se mies on lyhyt ja vähemmän komea. Joten sen syyn täytyy piillä jossain muussa kuin sun ulkonäössä.
No varmaa sitten mun käytös huono tai olen vihainen tai sitten jankutus en tiedä
Vierailija kirjoitti:
Olen viimeaikoina kaivannut tosi paljo läheisyyttä ja yöseuraa, tulee vain vihaiseksi kun ei saa, ennen kuitenkin sai
Ei sitä avioliitossakaan välttämättä mitään saa. Meillä mies haluaa elää seksittömässä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen mennyt sit alaspäin lihonut juonut ja en tiiä ruikutan enempi nykyää nii vihainen kun ei saa naista.
No tämähän se sun ongelma on - negatiivinen asenne. Naiset eivät halua ruikuttajaa vaan positiivisen, iloisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaa sitten mun käytös huono tai olen vihainen tai sitten jankutus en tiedä
Erilainen olin nuorempana ja paremman näkönen toki, oon juonu tässä 2 v alkoholia melkee kokoajan ja urheilu jäänyt, kaippa naiset sit huomaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän se sun ongelma on - negatiivinen asenne. Naiset eivät halua ruikuttajaa vaan positiivisen, iloisen miehen.
No olisitko positiivinen itse jos olet sössinyt elämäs,? juoppokaverit, 47 tuhatta velkaa, velkakierre sulle jää 100 e kk rahaa? vanha romu auto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisitko positiivinen itse jos olet sössinyt elämäs,? juoppokaverit, 47 tuhatta velkaa, velkakierre sulle jää 100 e kk rahaa? vanha romu auto
Mulla oli ennen puolet vähempi velkaa ja tilanne oli paljon erilaisempi, lisäksi olen jo pitänyt vanhaa autoa liian kauan, pitäs ostaa jo parempi mutta ei ole varaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset nauraa ku ajan romulla
Ketään naista ei ihan oikeasti kiinnosta, minkälaisella autolla ajat tai ajatko ollenkaan.
Ongelma on tuo ryyppääminen, kaljamaha ja sun huono hygienia- ennenkuin edes mainitaan noita sun mt-ongelmia. Eli: LOPETA JUOMINEN, LAIHDUTA, PESE ITSESI. Sitten mt-apuun. Ja sitten, VASTA sitten, rupea ajattelemaan suhdetta.
Kyllä sori uskon että kiinnostaa
Ei kaikkia naisia kiinnosta auto. Mulla on komea mies, jolla ei ole edes ajokorttia. Helsingistä kotoisin, työpaikka löytyy. Itsellä on auto, ei ongelmaa. Itse töissä myös
Ai niin, mun mies on myös 178cm pitkä, itse olen 165cm. Ei oikein nuo sun auto-ja pituus vakuuttelut mene läpi. Kyse on luonteesta, tottakai ulkonäkökin on plussaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä avioliitossakaan välttämättä mitään saa. Meillä mies haluaa elää seksittömässä parisuhteessa.
Mä olen ollut jo pitkään kaipaan naisen kosketusta ja koskea naista
Moni kakku kaunis päältä mutta mauton tai suorastaan pahan makuinen. Mietippä onko sulla kuoren alla jotain jota naiselle tarjota? Voitko parantaa sisältöä? Voit aloittaa tutkistelun Käytöksen Kultaisesta kirjasta.
Jotkut naiset on kehonut silmiä ja on ihan ok näkönen mutta jännä kun eivät halua nähdä mistä ihmeestä se johtuu saanu jo monet pakit.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset on kehonut silmiä ja on ihan ok näkönen mutta jännä kun eivät halua nähdä mistä ihmeestä se johtuu saanu jo monet pakit.
Ehdotin tapaamista 2-3 naiselle 1 ghostasi ja vissiin toinen ja en tajua, tollee kehutaa mut ei haluta nähdä.
Sepä on hyvä juttu. Saat rahaa. Mene nyt nukkumaan, niin jaksat tehdä yöllä töitä.