Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille
Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa
Kommentit (799)
Ethän anna periksi!!! Jatka hakua! T. Juki
EI TÄSSÄ OLE HITTO MITÄÄ JÄRKEÄ MAKSELLA PELKKIÄ KORKOJA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset nauraa ku ajan romulla
Ketään naista ei ihan oikeasti kiinnosta, minkälaisella autolla ajat tai ajatko ollenkaan.
Ongelma on tuo ryyppääminen, kaljamaha ja sun huono hygienia- ennenkuin edes mainitaan noita sun mt-ongelmia. Eli: LOPETA JUOMINEN, LAIHDUTA, PESE ITSESI. Sitten mt-apuun. Ja sitten, VASTA sitten, rupea ajattelemaan suhdetta.
Kyllä sori uskon että kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään naista ei ihan oikeasti kiinnosta, minkälaisella autolla ajat tai ajatko ollenkaan.
Ongelma on tuo ryyppääminen, kaljamaha ja sun huono hygienia- ennenkuin edes mainitaan noita sun mt-ongelmia. Eli: LOPETA JUOMINEN, LAIHDUTA, PESE ITSESI. Sitten mt-apuun. Ja sitten, VASTA sitten, rupea ajattelemaan suhdetta.
Miksi ei saisi ees välillä juoda tai olla kaljamahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan aikusten oikeesti kiinnosta. Autoilla pelleilevät miehet eivät ole missään nimessä sitä kuuminta hottia parishudemarkkinoilla.
Ongelma on sun mt-ongelmat, ryyppääminen, kaljamaha ja huono hygienia. Usko nyt vihdoinkin ja tee asioille jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mikä vähä-älyinen jankkaaja.
Kuinka monta sataa kertaa olet tuonkin lauseenkin toistanut?
Onko sen jankkaamisesta ollut sinulle paljonkin hyötyä?
Mun pitäs nähä yks nainen mut en tiiä s vaikuttaa hankalalta en tiedä onko se kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mikä vähä-älyinen jankkaaja.
Kuinka monta sataa kertaa olet tuonkin lauseenkin toistanut?
Onko sen jankkaamisesta ollut sinulle paljonkin hyötyä?
No en tiedä ennen jankutin vähempi oli vähempi velkaa ja asiat paremmin ja sain vielä naisia olin jopa työtön, nyt käyn töissä jää hitto vähempi rahaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ap ole töissä?
Menen yöksi töihin
Ettepä te miehetkään mitään kirjota tai uskalla pyytää ulos, vaikka olis kauniskin nainen..ei ne siemennesteet Snapchatin tai ai:n välityksellä kohtuun päädy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan aikusten oikeesti kiinnosta. Autoilla pelleilevät miehet eivät ole missään nimessä sitä kuuminta hottia parishudemarkkinoilla.
Ongelma on sun mt-ongelmat, ryyppääminen, kaljamaha ja huono hygienia. Usko nyt vihdoinkin ja tee asioille jotakin.
Silti haluaisin et mulla ois hieno auto ja ois kiva ottaa kyytiin nainen ku ei tarvisi hävetä!!
Vierailija kirjoitti:
Ettepä te miehetkään mitään kirjota tai uskalla pyytää ulos, vaikka olis kauniskin nainen..ei ne siemennesteet Snapchatin tai ai:n välityksellä kohtuun päädy.
mä kyl usein ehdotan nopeastikki tapaamista mitä ihmettä, ei naiset halua tavata, en ymmärrä miksi
En ole edes lihava jos mulla pieni kaljamaha onkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita merkkivaatteet päälle niin että logot ja kello näkyy merkkiä myöten.
Mulla on gant kello ja hienot vaatteet. Ei auta mitää
Eipä gant-kello auta,jos on joku muuten off olemuksessa tai jutuissa. Ei naiset halua mitään friikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita merkkivaatteet päälle niin että logot ja kello näkyy merkkiä myöten.
Mulla on gant kello ja hienot vaatteet. Ei auta mitää
Eipä gant-kello auta,jos on joku muuten off olemuksessa tai jutuissa. Ei naiset halua mitään friikkiä.
Jännä juttu kun nuorempana vielä kelpasi jopa työtön mies.
Kymmenen vuotta nyt sinkkuilua takana. Tuona aikana ollut eri mittaisia tapailuja ja treffailutaukoja. Treffeille olen päässyt ja ylivoimaisesti yleisin tulos on ollut, ettei kumpaakaan osapuolta kiinnosta toiset treffit. Minusta olisi hyvin outoa puhua tässä kohtaa, että toiselle osapuolelle ei kelpaa.
Nyt kun arki on täyttynyt harrastuksista, niin huomaan riman nousevan parisuhteen osalta. Olen sinkkuuteeni varsin tyytyväinen ja en halua tätä vaihtaa mihinkään kädenlämpöiseen ihan kivaan yhdessäoloon. Mikäli joku oikeasti ihana ihminen tulee elämään ja huomaan tosissaan ihastuvani, niin katsellaan sitten asioiden arvostuksia uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole edes lihava jos mulla pieni kaljamaha onkin?
Ei se kaljamaha, vaan se kaljatölkki joka on aina kädessä.