Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille
Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa
Kommentit (799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa tänne kirjottaa mitää ja muutenkin täynnä naisia jo, keksin jotain muuta ja torstaina baariin.
Mihin baariin aiot mennä?
En osaa sanoa meen kattelee naisia
No kerro nyt joku paikka edes? Voin laittaa tiukat farkut jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa tänne kirjottaa mitää ja muutenkin täynnä naisia jo, keksin jotain muuta ja torstaina baariin.
Ei Allu uskalla. Pelkää että joku tulee hakkaamaan sen. Vaikka Allu täällä jatkuvasti uhoaa, tyyliin "tuu naaman eteen sanomaan", niin hänellä ei koskaan olisi 1: kykyä 2: rohkeutta 3: fyysistä voimaa käydä kenenkään kimppuun.
Keski-ikäinen, lihava, alkoholisoitunut ukkeli ei pelota ketään. Siinäs uhkailee. Surkuhupaisaa sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Allu uskalla. Pelkää että joku tulee hakkaamaan sen. Vaikka Allu täällä jatkuvasti uhoaa, tyyliin "tuu naaman eteen sanomaan", niin hänellä ei koskaan olisi 1: kykyä 2: rohkeutta 3: fyysistä voimaa käydä kenenkään kimppuun.
Keski-ikäinen, lihava, alkoholisoitunut ukkeli ei pelota ketään. Siinäs uhkailee. Surkuhupaisaa sinänsä.
Hyvää jatkoa sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se deitti oli liian lyhyt ja liian lihava eikä juonut alkoholia? Ei ihme ettei kelvannut Allulle.
Onko Allulla varaa olla ronkeli?
No sanotaanko liian lihava. Eikä juo alkoholia ei kiitos. Mä haluan et nainen bilettää munkaa
"bilettää munkaa"??
Kuinka vanha on AP? 15v?
40 v miten niin?
Puhetyylisi on kuin teini-ikäisellä.
Asia selvä. Ei vois vähempääkään kiinnostaa
Ei vois vähempääkää kiinnostaa olenko lihava alkoholisoitunut keski ikäinen velkaantunut ukko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olisin kyllä ollut ihan vain lähdössä moikkaamaan ja katsomaan että minkälainen on livenä. Mut näköjään ei seura kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se deitti oli liian lyhyt ja liian lihava eikä juonut alkoholia? Ei ihme ettei kelvannut Allulle.
Onko Allulla varaa olla ronkeli?
No sanotaanko liian lihava. Eikä juo alkoholia ei kiitos. Mä haluan et nainen bilettää munkaa
"bilettää munkaa"??
Kuinka vanha on AP? 15v?
40 v miten niin?
Asia selvä. Ei vois vähempääkään kiinnostaa
NO HITTOAKO SITTEN VINGUT APUA, KUN ET SANAAKAAN KUUNTELE??????
Luuserien kuningas.
Keh a ri Allu taas stalkkaa naisia. Onneksi olen pieni ja hoikka enkä asu Vantaalla missä tämä mie lenvikainen mörkö kuolaa baareissa (mm. Tulisuudelma).
Vierailija kirjoitti:
Ei vois vähempääkää kiinnostaa olenko lihava alkoholisoitunut keski ikäinen velkaantunut ukko
Olet.
Vierailija kirjoitti:
Ei vois vähempääkää kiinnostaa!?! No miksi vtussa sitten tehtailet näitä samoja saatanan vali, vali, seli, seli -aloituksiasi joka päivä vuodesta toiseen? Onko kivaa kun sua haukutaan? Eikö ota yhtään mielenterveyden päälle? Pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vois vähempääkää kiinnostaa!?! No miksi vtussa sitten tehtailet näitä samoja saatanan vali, vali, seli, seli -aloituksiasi joka päivä vuodesta toiseen? Onko kivaa kun sua haukutaan? Eikö ota yhtään mielenterveyden päälle? Pelle.
Tuu sanoo naama etee pelle tai soita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet.
Mitä sitte vaikka olen. Mua ei kiinnosta pätkääkää mitä musta ajatellaan
Vierailija kirjoitti:
Keh a ri Allu taas stalkkaa naisia. Onneksi olen pieni ja hoikka enkä asu Vantaalla missä tämä mie lenvikainen mörkö kuolaa baareissa (mm. Tulisuudelma).
Juu kuolaan naisten pyllyjä aah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sulle soittaa/viestittää, et uskalla vastata. Kokeiltu nimittäin on. Tappelemaankaan et uskalla tulla. Niin että lopeta jo tuo lapsellinen länkytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet.
Mitä sitte vaikka olen. Mua ei kiinnosta pätkääkää mitä musta ajatellaan
Siinä tapauksessa ole hyvä ja poistu palstalta. Et saa täältä sitä tukea mitä odotat, ellet sitten ole suuremman luokan masokisti. Vai eikö sinulla ole muuta sosiaalista elämää kuin tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pienikokoinen nainen. Lyötkö sinä naisiakin?