Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille

Vierailija
22.03.2026 |

Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa

Kommentit (799)

Vierailija
561/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan se ja sama onko kumppani pitkä ja kivannäköinen, se ei paljon elämässä auta ketään. On oltava älykäs, empaattinen, kyvykäs ja määrätietoinen.

älykäs mistä ton revit?

Älä sinä sillä vaivaa pientä päätäsi jos et sovi kuvaukseen. 

Vierailija
562/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan se ja sama onko kumppani pitkä ja kivannäköinen, se ei paljon elämässä auta ketään. On oltava älykäs, empaattinen, kyvykäs ja määrätietoinen.

älykäs mistä ton revit?

Yksikään nainen ei halua tyhmää miestä. Äly on aikuisen miehen tärkein ominaisuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älykäs mistä ton revit?

Yksikään nainen ei halua tyhmää miestä. Äly on aikuisen miehen tärkein ominaisuus. 

Ai ei halua, yks mun kaveri seurustelee ja juo 2 kertaa viikos alkoholia no mistäs tämä väite on peräisin?

Vierailija
564/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus ei sua auta kun todellisuus on persaukinen ulosottovelkainen, kalju ja lihava, puhumattakaan lisäksi pahasta luonneviastasi, asennevammoistasi ja mielenterveysongelmistasi.

Sori mutta en oo ulosotossa hiukan on paremmin asiat ja 2 työpaikkaa olet kyl naurettava pelle :D

Onneks en ole ees lihava, oot kyl hiton naurettava

Olethan, jos sulla on kaljamaha. Se vyötärölihavuus on sitä kaikkein epäterveellisintä lihavuutta. 

Vierailija
565/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älykäs mistä ton revit?

Sori mutta en ole älykäs juon alkoholia viikottain runsaasti käy ntöissä mitä sitte hoidan asiani työt ja kaikki, mutta olen amis ja mua ei kiinnosta fiksut naiset ollenkaa pysyn kaukana, mun kaverit myös juo alkoholia ja eivät käy töissä, oletko tosissas?

Taas puhuit itsesi pussiin, mutta looginen ajatteluhan ei sekään ole vahvimpia puoliasi. Mietin vain miten hyvin jaksat elää itsesi kanssasi, sohjopää.

Vierailija
566/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älykäs mistä ton revit?

Ai ei halua, yks mun kaveri seurustelee ja juo 2 kertaa viikos alkoholia no mistäs tämä väite on peräisin?

Mikä on hänen äo:nsa, ja mikä sen hänen naisystävänsä? Veikkaanpa että ovat hyvin samaa tasoa, eli toistensa silmissä eivät tyhmiä. 

Sinun pitää etsiä suunnilleen saman älyistä naista kuin itsekin olet, jotta nainen ei pidä sinua tyhmänä. 

Vierailija
567/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä nyt näitä ihmisiä

Vierailija
568/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde vaan ap torstaina baariin. Mutta älä sitten taas valita, kun kohta on velkaa 50 000 euroa. Ei ole mitään halpaa lystiä pääkaupunkiseudulla baareissa ryyppääminen.

Ei olekkaan kai mä sen tiedän

Minne, Allu olet menossa? Voin tulla moikkaamaan! 

Kerro nyt jo minne olet menossa? 

Vierailija
569/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älykäs mistä ton revit?

Mikä on hänen äo:nsa, ja mikä sen hänen naisystävänsä? Veikkaanpa että ovat hyvin samaa tasoa, eli toistensa silmissä eivät tyhmiä. 

Sinun pitää etsiä suunnilleen saman älyistä naista kuin itsekin olet, jotta nainen ei pidä sinua tyhmänä. 

En jaksa kertoa hyvää loppuelämää hän on fiksu

Vierailija
570/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpais moniki tavis pullero meikkaava kaljamahallaki

No miksi se deittikumppani ei kelvannutkaan? Etkö ottanut hänestä etukäteen selvää? Kai siellä Tinderissä voi kysyä pituuden, painon, alkoholinkäytön ja muut tärkeät asiat, vai valehteliko nainen yhtä paljon kuin sinäkin?

Vierailija
571/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti sä olet valittanut ettet ymmärrä naisia. Ei siis yllätä ettet ymmärrä ketään muutakaan.

Vierailija
572/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut (et ole) että kun sinä et ymmärrä näitä ihmisiä, ei heidänkään tarvitse ymmärtää sinua? Ja kun jatkuvasti hoet ettei sinua kiinnosta, ei sinunkaan tarvitse kiinnostaa heitä?

Vierailija
573/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi se deittikumppani ei kelvannutkaan? Etkö ottanut hänestä etukäteen selvää? Kai siellä Tinderissä voi kysyä pituuden, painon, alkoholinkäytön ja muut tärkeät asiat, vai valehteliko nainen yhtä paljon kuin sinäkin?

Koska hän oli tosi lihava

Vierailija
574/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä Allua. Eilen valitti ensin ettei se 120-kiloinen nainen napannut ja sitten valitti ettei nainen antanut hänelle seksiä vaan ghostasi.

Millainen nainen lähtee treffeille tuollaisen labiilin sekopään kanssa?

Vierailija
575/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Allua. Eilen valitti ensin ettei se 120-kiloinen nainen napannut ja sitten valitti ettei nainen antanut hänelle seksiä vaan ghostasi.

No olisin mä häntä pannut muuten ei kiinnosta jos se ois jääny 1 kertaa, jos hän olisi meikannut ja laittanut tiukat farkut jalkaan

Vierailija
576/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus ei sua auta kun todellisuus on persaukinen ulosottovelkainen, kalju ja lihava, puhumattakaan lisäksi pahasta luonneviastasi, asennevammoistasi ja mielenterveysongelmistasi.

Sori mutta en oo ulosotossa hiukan on paremmin asiat ja 2 työpaikkaa olet kyl naurettava pelle :D

Olethan, jos sulla on kaljamaha. Se vyötärölihavuus on sitä kaikkein epäterveellisintä lihavuutta. 

En kyllä ole, tule katsomaan?

Vierailija
577/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin se selvisi sinulle? Vasta kaksien treffien jälkeenkö? Hylkäsit hänet ennen kuin pääsit panemaan. Hän olisi voinut olla vaikka kuinka ihana sängyssä. Onko sinulla omasta mielestäsi valinnanvaraa, onko?

Vierailija
578/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisin mä häntä pannut muuten ei kiinnosta jos se ois jääny 1 kertaa, jos hän olisi meikannut ja laittanut tiukat farkut jalkaan

Millaisia pukeutumisvaatimuksia naisella oli sinulle?

Tapasin kerran miehen joka ilmoitti että hänellä oli sukkahousufetissi. Ei hän ollut kiinnostunut minusta vaan siitä että olisin pukeutunut Woolfordeihin. Hänellä oli niitä kotona varastossa. En antanut. Pankoon sukkahousuja.

Vierailija
579/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin se selvisi sinulle? Vasta kaksien treffien jälkeenkö? Hylkäsit hänet ennen kuin pääsit panemaan. Hän olisi voinut olla vaikka kuinka ihana sängyssä. Onko sinulla omasta mielestäsi valinnanvaraa, onko?

Kyllä nukuin hänen vieressä ja näin hänen vartalon ei kiinnosta

Vierailija
580/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole, tule katsomaan?

Sä oot monta kertaa sanunut että sulla on kaljamaha. Eli siis olet lihava.