Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille
Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa
Kommentit (799)
Velkaa on tullut koska autoremontti ja muut kulut yli 500€!!!!
Kaljamaha velkaa ja alkoholi just just just
Joka päivä lenkkeilen liikun kaljamaha pienenee!!!!!!!
Tekis mieli kunnolla vetää lättyy ihmisiä kampin eessä
Velkaa on ja enempi ihan sama sama sama ihan sama!!!! Meinaan juoda ylihuomenna alkoholia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen asioille jotain ja lyhennän velkaa ja meinaan juoda vähempi ja myös liikun. Tästä se lähtee.
Olet sanonut aivan samaa viimeiset kymmenen vuotta. Mutta et ole tehnyt asioille yhtään mitään- päinvastoin:
Sinulla on enemmän velkaa kuin koskaan ennen. Juot aivan liikaa alkoholia. Salille et ole lähtenyt vieläkään. Naista ei näy eikä kuulu. Kaljamaha on kasvanut.
Että miten meni niinkuin omasta mielestä?
No kovasti yritän ja sori seurustelen et ihan hyvin täs menee. Sua pitäs vetästä turpaan
Kuinka sinä nyt yhtäkkiä seurustelet? Lueppa miten avasit tämän ketjun. Ja olethan sinä aikaisemmin täällä puhunut siitä kuinka olet ollut treffeillä mutta se nainen ei kuulema kiinnostanut. Sinä olet aivan järkyttävä, lapsellinen valehtelija, joka ei muista edes omia valheitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen asioille jotain ja lyhennän velkaa ja meinaan juoda vähempi ja myös liikun. Tästä se lähtee.
Olet sanonut aivan samaa viimeiset kymmenen vuotta. Mutta et ole tehnyt asioille yhtään mitään- päinvastoin:
Sinulla on enemmän velkaa kuin koskaan ennen. Juot aivan liikaa alkoholia. Salille et ole lähtenyt vieläkään. Naista ei näy eikä kuulu. Kaljamaha on kasvanut.
No kovasti yritän ja sori seurustelen et ihan hyvin täs menee. Sua pitäs vetästä turpaan
"Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa"
Just joo, Allu. Puhut sontaa, kuten aina. Ei sinulla mitään naista ole, ja olet liian heikko, tyhmä ja pelkuri vetämään turpaan yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa"
Just joo, Allu. Puhut sontaa, kuten aina. Ei sinulla mitään naista ole, ja olet liian heikko, tyhmä ja pelkuri vetämään turpaan yhtään ketään.
Joo ihan sama hyvää jatkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sinä nyt yhtäkkiä seurustelet? Lueppa miten avasit tämän ketjun. Ja olethan sinä aikaisemmin täällä puhunut siitä kuinka olet ollut treffeillä mutta se nainen ei kuulema kiinnostanut. Sinä olet aivan järkyttävä, lapsellinen valehtelija, joka ei muista edes omia valheitaan.
Hahahahhahahhaha
Nyt mulle riitti keskityn urheilemiseen.
Onneks mulla ihana rahakas fiksu tyttöystävä ja työpaikka hyvä
Vierailija kirjoitti:
Mitä se meille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se meille kuuluu?
Ei kiinnostakkaa hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Et sä paskahousu uskalla muuta kuin uhota ja ainoa, mitä sä vedät, on kätees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä paskahousu uskalla muuta kuin uhota ja ainoa, mitä sä vedät, on kätees.
Onneksi mulla menee iha hyvi. Nainen on ja velat joskus lyhenee myös on autoki ja työpaikka
Niin se on. Keskity sinäkin vaan jatkossa muihin asioihin kuin naisiin. Etsi sisältö elämääsi muualta ja anna naisten olla rauhassa kun hekin mitä ilmeisimmin antaa sinun olla.
Tässä hyvä neuvo ihan kaikille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua tässä pitäis vedelle mennen tullen naamaan, että toi sonnanjauhanta loppuis ja kun tarpeeksi jatkat tuota, voipi olla, että joku sut käsiinsä etsii ja kunnolla tirpaseekin nenäs poskelle...
Ihme sekopäitä täälä palstalla. Ihan sama velkaa on ja juon. Mun kaveritki juo