Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille

Vierailija
22.03.2026 |

Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa

Kommentit (799)

Vierailija
641/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sekopäitä täälä palstalla. Ihan sama velkaa on ja juon. Mun kaveritki juo

Vierailija
642/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa on tullut koska autoremontti ja muut kulut yli 500€!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa täälä

Vierailija
644/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljamaha velkaa ja alkoholi just just just

Vierailija
645/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä lenkkeilen liikun kaljamaha pienenee!!!!!!!

Vierailija
646/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli kunnolla vetää lättyy ihmisiä kampin eessä

Vierailija
647/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa on ja enempi ihan sama sama sama ihan sama!!!! Meinaan juoda ylihuomenna alkoholia

Vierailija
648/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eiköhän tää ollu täs.

Vierailija
649/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen asioille jotain ja lyhennän velkaa ja meinaan juoda vähempi ja myös liikun. Tästä se lähtee.

Olet sanonut aivan samaa viimeiset kymmenen vuotta. Mutta et ole tehnyt asioille yhtään mitään- päinvastoin: 

Sinulla on enemmän velkaa kuin koskaan ennen. Juot aivan liikaa alkoholia.  Salille et ole lähtenyt vieläkään. Naista ei näy eikä kuulu. Kaljamaha on kasvanut.

Että miten meni niinkuin omasta mielestä?

No kovasti yritän ja sori seurustelen et ihan hyvin täs menee. Sua pitäs vetästä turpaan

Kuinka sinä nyt yhtäkkiä seurustelet? Lueppa miten avasit tämän ketjun. Ja olethan sinä aikaisemmin täällä puhunut siitä kuinka olet ollut treffeillä mutta se nainen ei kuulema kiinnostanut. Sinä olet aivan järkyttävä, lapsellinen valehtelija, joka ei muista edes omia valheitaan. 

Vierailija
650/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen asioille jotain ja lyhennän velkaa ja meinaan juoda vähempi ja myös liikun. Tästä se lähtee.

Olet sanonut aivan samaa viimeiset kymmenen vuotta. Mutta et ole tehnyt asioille yhtään mitään- päinvastoin: 

Sinulla on enemmän velkaa kuin koskaan ennen. Juot aivan liikaa alkoholia.  Salille et ole lähtenyt vieläkään. Naista ei näy eikä kuulu. Kaljamaha on kasvanut.

No kovasti yritän ja sori seurustelen et ihan hyvin täs menee. Sua pitäs vetästä turpaan

"Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa"

Just joo, Allu. Puhut sontaa,  kuten aina. Ei sinulla mitään naista ole, ja olet liian heikko, tyhmä ja pelkuri vetämään turpaan yhtään ketään. 

Vierailija
651/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa"

Just joo, Allu. Puhut sontaa,  kuten aina. Ei sinulla mitään naista ole, ja olet liian heikko, tyhmä ja pelkuri vetämään turpaan yhtään ketään. 

Joo ihan sama hyvää jatkoa

Vierailija
652/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sinä nyt yhtäkkiä seurustelet? Lueppa miten avasit tämän ketjun. Ja olethan sinä aikaisemmin täällä puhunut siitä kuinka olet ollut treffeillä mutta se nainen ei kuulema kiinnostanut. Sinä olet aivan järkyttävä, lapsellinen valehtelija, joka ei muista edes omia valheitaan. 

Hahahahhahahhaha

Vierailija
653/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulle riitti keskityn urheilemiseen.

Vierailija
654/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla ihana rahakas fiksu tyttöystävä ja työpaikka hyvä 

Vierailija
655/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se meille kuuluu?

Vierailija
656/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se meille kuuluu?

Ei kiinnostakkaa hyvästi.

Vierailija
657/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä paskahousu uskalla muuta kuin uhota ja ainoa, mitä sä vedät, on kätees. 

Vierailija
658/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä paskahousu uskalla muuta kuin uhota ja ainoa, mitä sä vedät, on kätees. 

Onneksi mulla menee iha hyvi. Nainen on ja velat joskus lyhenee myös on autoki ja työpaikka

Vierailija
659/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on. Keskity sinäkin vaan jatkossa muihin asioihin kuin naisiin. Etsi sisältö elämääsi muualta ja anna naisten olla rauhassa kun hekin mitä ilmeisimmin antaa sinun olla.

Tässä hyvä neuvo ihan kaikille miehille.

Vierailija
660/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua tässä pitäis vedelle mennen tullen naamaan, että toi sonnanjauhanta loppuis ja kun tarpeeksi jatkat tuota, voipi olla, että joku sut käsiinsä etsii ja kunnolla tirpaseekin nenäs poskelle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi