Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille
Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa
Kommentit (799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keh a ri Allu taas stalkkaa naisia. Onneksi olen pieni ja hoikka enkä asu Vantaalla missä tämä mie lenvikainen mörkö kuolaa baareissa (mm. Tulisuudelma).
Juu kuolaan naisten pyllyjä aah
Pitääpä ilmoittaa ravintolaan, että pitävät tätä naisia ahdistelevaa sekopäätä vähän silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vois vähempääkää kiinnostaa olenko lihava alkoholisoitunut keski ikäinen velkaantunut ukko
Ei vois vähempääkää kiinnostaa!?! No miksi vtussa sitten tehtailet näitä samoja saatanan vali, vali, seli, seli -aloituksiasi joka päivä vuodesta toiseen? Onko kivaa kun sua haukutaan? Eikö ota yhtään mielenterveyden päälle? Pelle.
Tuu sanoo naama etee pelle tai soita
Kun sulle soittaa/viestittää, et uskalla vastata. Kokeiltu nimittäin on. Tappelemaankaan et uskalla tulla. Niin että lopeta jo tuo lapsellinen länkytys.
Että pelkkä tuuleen huutelija, kuten arvata saattoikin..
Onneksi ei edes yllätä..
Juu tänään koitin taas tavallisia naisia... Kokeilin meikata ja pukeutua mekkoonkin. Ei kelpaa edes nykyaikainen moderni mies. Vähän on kaljamahaa ja velkaa.
Näin tänään kaupungilla vähän sellaisen tauskimaisen miehen. Pitkä, varmasti monen mielestä ihan mukiinmenevän näköinen, mutta kaljamahainen ja ikä näkyi kyllä kasvoissa. Siniset farkut, valkoinen takki, alla musta t-paita, ranteessa kiilsi kello ja kaulassa jonkin sortin dogtägit. Hiukset blondattu ja stailattu 2000-luvun alun tyyliin, niin kuin Tauskilla tapasi olla, ja ilme oli jatkuvasti sellainen vähän pöllämystynyt.
Pisti heti miettimään, että tuollainenkohan hiihtäjä se Allukin on. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se deitti oli liian lyhyt ja liian lihava eikä juonut alkoholia? Ei ihme ettei kelvannut Allulle.
Onko Allulla varaa olla ronkeli?
No sanotaanko liian lihava. Eikä juo alkoholia ei kiitos. Mä haluan et nainen bilettää munkaa
"bilettää munkaa"??
Kuinka vanha on AP? 15v?
40 v miten niin?
Puhetyylisi on kuin teini-ikäisellä.
Ke hi tys vammai sel ta Allu kuulostaa
Pituus ja kivannäköisyys ei auta , jos luonne ja asenne elämään on vetelä ja negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita merkkivaatteet päälle niin että logot ja kello näkyy merkkiä myöten.
Mulla on gant kello ja hienot vaatteet. Ei auta mitää
Mulla on iso vehje. Auttaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja kivannäköisyys ei auta , jos luonne ja asenne elämään on vetelä ja negatiivinen.
Ongelmia on se muuttanut mua paha velkakierre 48 tonnia kaikki sekasin. Auto kohta hajoaa vanha. Ja huonoja kavereitakin ja käyn töissä silti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi itsevarma mies isolla vehkeellä. Tule puristelemaan mun peppua <3 Olen nätti ja pehmeä 34v nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi itsevarma mies isolla vehkeellä. Tule puristelemaan mun peppua <3 Olen nätti ja pehmeä 34v nainen
Tarvitseeko tuohon puristeluun isovehkeisen miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmia on se muuttanut mua paha velkakierre 48 tonnia kaikki sekasin. Auto kohta hajoaa vanha. Ja huonoja kavereitakin ja käyn töissä silti
Ja raukka ei osaa edes kirjoittaa:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vois vähempääkää kiinnostaa olenko lihava alkoholisoitunut keski ikäinen velkaantunut ukko
Olet.
Mitä sitte vaikka olen. Mua ei kiinnosta pätkääkää mitä musta ajatellaan
Siinä tapauksessa ole hyvä ja poistu palstalta. Et saa täältä sitä tukea mitä odotat, ellet sitten ole suuremman luokan masokisti. Vai eikö sinulla ole muuta sosiaalista elämää kuin tämä?
Et voi käskyttää muita, sori siitä. Miksi itse länkytät vastata? -ohis
Kyllä mulla ainakin on sellainen kotona. Ajattelin antaa sille illalla p i m p p i ä.
Teen asioille jotain ja lyhennän velkaa ja meinaan juoda vähempi ja myös liikun. Tästä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Teen asioille jotain ja lyhennän velkaa ja meinaan juoda vähempi ja myös liikun. Tästä se lähtee.
Olet sanonut aivan samaa viimeiset kymmenen vuotta. Mutta et ole tehnyt asioille yhtään mitään- päinvastoin:
Sinulla on enemmän velkaa kuin koskaan ennen. Juot aivan liikaa alkoholia. Salille et ole lähtenyt vieläkään. Naista ei näy eikä kuulu. Kaljamaha on kasvanut.
Että miten meni niinkuin omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sanonut aivan samaa viimeiset kymmenen vuotta. Mutta et ole tehnyt asioille yhtään mitään- päinvastoin:
Sinulla on enemmän velkaa kuin koskaan ennen. Juot aivan liikaa alkoholia. Salille et ole lähtenyt vieläkään. Naista ei näy eikä kuulu. Kaljamaha on kasvanut.
No kovasti yritän ja sori seurustelen et ihan hyvin täs menee. Sua pitäs vetästä turpaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainaski mulla on vuosia loppuelämäksi vakituinen työ. Velkaa nyt vaan tulee.
Montakohan kertaa se on sanonut heido. Eikä sittenkään malta pysyä täältä poissa, koska muutakaan elämää sillä ei ole.