*** TAMMIMAMMAT vko 21 ***
Aloitin uuden pinon kun en nähnyt vielä uutta.
Hyvää alkavaa viikkoa ja plussaonnea!! =)
Kommentit (84)
*Jaffa*: Onnea, vauvaliimaa ja tarrasukkia :)
*Emma* ja *Sofi* sekä muut tädin yllättämät: Olen todella pahoillani puolestanne, voimia ja rutistuksia!
omaa napaa: täällä elämä alkaa pikkuhiljaa taas voittaa. Huomenna lääkäriin, jospa sieltä selviäisi jotain. Muutama päivä meni ihan sumussa; sängyssä kovissa kivuissa ja sydän vereslihalla maaten ja itkien. En edes muista noista päivistä oikeastaan mitään. Työt ja muun "pakollisen" kykeni juuri ja juuri suorittamaan, ettei keskenmenosta tarvinnut, ainakaan vielä, kertoa kenellekään kenen en halua asiasta tietävän. Viikonloppu mökillä, mieli on jo onneksi pikkuisen parempi :)
Mukavaa ja aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille...ja tietenkin +++
Christina kp 5/28-33 yk 3
Ihanaa keväistä maanantaiaamua kaikille!
Paljon paljon onnea plussista!! Ja pahoittelut negoista ja tätipaholaisista.
Siitä on varmaan kuukausi, kun täällä olen kirjoitellu. Taustalla kyllä olen jännänny ja myötäeläny teidän iloissa ja suruissa. En vaan ole saanu aikaseksi itse kirjoitella.. Mutta nyt...
( . ) Pakko johonkin purkaa tätä onnea kun ei kenellekään voi kertoa! (ukkoa ei lasketa ;) ) Siis eilenillalla tein rfsu:n testin ja siinä komeili hailakka viiva. Tietenkin sitten tänäaamuna piti kokeilla uudelleen ja sinne se taas tulla tupsahti. Kaksi viivaa! Uskomatonta!
Viikon verran ollu jo etovaa oloa ja nälkä entistä enemmän. Kahvin suurkuluttajana olen ihmetellyt, kun kahvista tulee tosi huono olo eikä oikein maistu. Väsyttää myös ihan pirusti.
Toisaalta vaikka on niin onnellinen olo, niin kumminkin pelottaakin ihan älytön. Kokoajan "odotan" ja pelkään että täti tulee ja että tämä onkin ollu vain unta. Tai että tämä menisi taas kesken. Niin se ihmismieli toimii...
Siispä tammimammaksi omien laskujeni mukaan vielä ilmoittaudun la:lla 31.1.2009 :x
Onnesta sekaisin hömppä ja masuasukki rv 4+2
Onnea plussanneille, kiva kun vielä uusia plussia tullut :)
Pahoittelut tädin yllättämille ja tsemppiä uuteen kiertoon.
ON: En oo sen pregent testin jälkeen tehny uutta testiä enkä tee! En vittii itteeni enää kiusata, nyt alan asennoitumaan tädin tuloon ja JOS sattuu ettei se ole tullut vielä loppuviikosta niin testaan uudelleen. Minä tajusin myös, että jos ei ole nyt tärpännyt niin sitähän hypätään suoraan maalismamma-kuumeilijoihin, helmikuu jää välistä kokonaan, hassua.
Nyt täytyy lähteä sänkyyn, väsyttää ihan hulluna! Mulla on kestäny nyt reilun viikon tämä väsymys ja pahenee koko ajan, mitä ihmettä tämä on, jos en kerran raskaanakaan ole!!
Kitteni ihmeissään kp33/varmaan 100 :( yk2
Täti saapui eilen illalla! Salakavala oli tällä kertaa, koska oireet ei viitannut lainkaan tähän ei kaivattuun vieraaseen! No näin kuitenkin kävi taas jälleen kerran ja yk 5 ei tuottanut toivottua tulosta... Jospa ensi kierrosta =) Nyt yritän vaan psyykata luottamusta seuraavaan kiertoon, kyllä se plussa vielä tulee!
Pahoittelut Sofille!
Kitteni: Mulla ei aukee toi sun kuva, eli en voi arvioida tulosta... Tee uusi testi ja siitä vahva PLUSSA!!!
Mä nyt sitten jälleen kerran suuntaan katseen kohti uutta pinoa, mutta en pääse helmikuisiin vaan pitää hypätä yhen kk:n ohi ja suoraan maaliskuuhun...
Tälläistä tällä kertaa...
Emma kp 2/28-30 ja nyt siis jo yk6