*** TAMMIMAMMAT vko 21 ***
Aloitin uuden pinon kun en nähnyt vielä uutta.
Hyvää alkavaa viikkoa ja plussaonnea!! =)
Kommentit (84)
Loisto homma, että saatiin tänne loppukuulle näinkin monta plussaa!!=)
Rhannalle iso hali lohdutukseksi!!
Täällä odotellaan postia, eilen kotitestistä tilatut testit tulee...=) Tätiä ei näy siis vieläkään... Mietinkin tässä, että pitääkö odottaa huomisaamuun, vai voisko testi näyttää jotain näin päivälläkin?? Mitä mieltä olette? Mä oon niin vähän testaillu, etten oikein tiedä?
Sofi kp 31/28
Ensin suuret onnittelut kaikille plussanneille!! Tosi ihania uutisia kun taas oli moni plussannut =)
Ja Rhannalle osanotto ja halaus, en yhtään ihmettele jos haluat pitää palstataukoa vähän aikaa.
ON: Mä oon nyt vähän sekasin omista päivistäni, en nyt muista pitikö menkkojen alkaa huomenna vai ylihuomenna. Mutta eiköhän ne sieltä joka tapauksessa tule jossain vaiheessa eli piinaviikosta ei sinällään täällä tarvitse kärsiä kun tietää miten käy. Kiva olis nyt saada vaikka ensi kiertoon se piinaviikkokin pitkästä aikaa =)
Annu_81, yk 4
Ensin suuret onnittelut kaikille plussanneille!! Tosi ihania uutisia kun taas oli moni plussannut =)
Ja Rhannalle osanotto ja halaus, en yhtään ihmettele jos haluat pitää palstataukoa vähän aikaa.
ON: Mä oon nyt vähän sekasin omista päivistäni, en nyt muista pitikö menkkojen alkaa huomenna vai ylihuomenna. Mutta eiköhän ne sieltä joka tapauksessa tule jossain vaiheessa eli piinaviikosta ei sinällään täällä tarvitse kärsiä kun tietää miten käy. Kiva olis nyt saada vaikka ensi kiertoon se piinaviikkokin pitkästä aikaa =)
Annu_81, yk 4
Onnea Tinttanalle ja Basilikalle plussista!
Omat: Eilen alkoi tuhruttelu ja pelkään vaan milloin vuoto yltyy. Esikoista odottaessa oli myös tuhrua, joka sitten parin päivän jälkeen loppui. Eli tässä ei auta muu kuin odotella ja sitten se selviää kuin käy. Harmittaa tosi kovasti. Olen nimittäin mittaillut lämpöjä ja tänään aamulla lämmöt olivat pudonneet monta kymmenystä, mikä ei hyvää lupaa...
T. Pötkö kp 30/28-37 tai 2/28-37
Tässä kävi juuri niin kuin pelkäsinkin: kesken meni. taas. jo toista kertaa peräkkäin. Testi näyttää edelleen positiivista, mutta kouristukset ja veren määrä ei jätä mitään epäselväksi. Kannataisikohan hakeutua tutkimuksiin?
Christina
Tässä kävi juuri niin kuin pelkäsinkin: kesken meni. Taas. Jo toista kertaa peräkkäin. Testi näyttää edelleen positiivista, mutta kouristukset ja veren määrä ei jätä mitään epäselväksi. Kannataisikohan hakeutua tutkimuksiin?
Kiitos teille kaikille tuestanne ja tsemppauksesta, olette niin ihana ja kultaisia <3.
Christina
Rhannalle ja Christinalle pahoittelut km:stä :( voimahalit täältä!
Pahoittelut myös kaikille tädin yllättämille :(!
Tinttanalle onnea plussasta!
Sofille testausonnea, toivotaan, että saat plussan :)
2poj@näiti: hyvä kun selvis se kilpirauhashomma ja saat siihen lääkityksen, eiköhän se tärppikin tule sieltä sitten :) Mulla on myös epäilty joskus kilpirauhasen toimintahäiriöitä ja joku arvo oliki viitearvojen ulkopuolella, mutta vissiin korjautu itsestään vai olikohan niin, että oli just siinä rajalla niin ei tehty sitten mitään.
ON: Tein sitten rfsu.n testin jo tänään :D Ja siihen minun mielestä tuli haamujen haamu, ihan rippunen väriä olin näkevinäni, mutta nyt vasta kp28, toivotaan, että vahvistuu!
Nyt on jotain oireitakin tullu, maito maistuu ihan navetalle ja minä olen maidon suurkuluttaja! Eilen kaikki maistu jotenki erityisen suolaselta, nälkä on koko ajan. Tissit on kipeät ja ehkä hiukkasen kasvanutkin.
Huomenna testaan uudestaan, mut tajusin, ettei ehkä kannata testata kun herää, joudun herään yöllä jo ennen kolmea! Meillä sellanen erikois aamuvuoro, joka alkaa 03.30, väsyttää jo valmiiksi. Pääsen puolenpäivän aikaan niin testaan sitten ja juoksen tänne raportoimaan, mitä testi näytti. Mulla kaapissa toinen rfsu.n testi, niitä kun tulee siinä paketissa kaksi. Viikonloppuna ajattelin ostaa apteekin oman testin.
Aurinkoista päivänjatkoa!
Kitteni kp28/30 (ehkä) yk2
Rhannalle ja Christinalle pahoittelut km:stä :( voimahalit täältä!
Pahoittelut myös kaikille tädin yllättämille :(!
Tinttanalle onnea plussasta!
Sofille testausonnea, toivotaan, että saat plussan :)
2poj@näiti: hyvä kun selvis se kilpirauhashomma ja saat siihen lääkityksen, eiköhän se tärppikin tule sieltä sitten :) Mulla on myös epäilty joskus kilpirauhasen toimintahäiriöitä ja joku arvo oliki viitearvojen ulkopuolella, mutta vissiin korjautu itsestään vai olikohan niin, että oli just siinä rajalla niin ei tehty sitten mitään.
ON: Tein sitten rfsu.n testin jo tänään :D Ja siihen minun mielestä tuli haamujen haamu, ihan rippunen väriä olin näkevinäni, mutta nyt vasta kp28, toivotaan, että vahvistuu!
Nyt on jotain oireitakin tullu, maito maistuu ihan navetalle ja minä olen maidon suurkuluttaja! Eilen kaikki maistu jotenki erityisen suolaselta, nälkä on koko ajan. Tissit on kipeät ja ehkä hiukkasen kasvanutkin.
Huomenna testaan uudestaan, mut tajusin, ettei ehkä kannata testata kun herää, joudun herään yöllä jo ennen kolmea! Meillä sellanen erikois aamuvuoro, joka alkaa 03.30, väsyttää jo valmiiksi. Pääsen puolenpäivän aikaan niin testaan sitten ja juoksen tänne raportoimaan, mitä testi näytti. Mulla kaapissa toinen rfsu.n testi, niitä kun tulee siinä paketissa kaksi. Viikonloppuna ajattelin ostaa apteekin oman testin.
Aurinkoista päivänjatkoa!
Kitteni 28/30 (ehkä) yk2
Tinttanalle onnea, onnea ja vielä kerran ONNEA!
Kittenille tsemppiä, kyllä se siitä vahvistuu.. noihan testit ei kait ole niin herkkiäkään!
Christinalle suuret pahoittelut, todella kurjaa, JAKSAMISIA!
Täällä kans pelko kokoajan persiissä.. Mut tänään testasin uudestaan ja tuli selkeempi viiva. Aattelin vie testata semmosella marketin testillä joskus viikonlopun aikaan... Odotuspuolelle en tod uskalla vielä ilmottautua, jos ilmottaudunkaan ettei kesä mee kirjotellessa sinne :)
Emmuli (..jos uskaltaisin laittaa, et tänään ois vissiin vkot 4+0.. vasta, mut siitähän se pienikin ponnistaa ;) )
voi harmi christine!!! :(
pahoittelut muillekin surun kohdanneille!
ja onnea plussanneille! toivotaan että pikkuiset pysyy mukana!!
täällä kp1. eli tiesin tämän niistä lämmöistä ja negoista. palaan ehkä myöhemmin.
tsemppiä kaikille uuteen kiertton!
admini78
eli niinpä se vuoto yltyi. Kyllä se lämpöjen mittailu jotakin kertoo. Eilen aamulla lämmöt putosivat reilusti ja illalla alkoi kunnon vuoto.
Luteaalivaihetta tässä mietin. Tuhruttelua oli siis yksi päivä ennen kunnon vuodon alkamista. Jos sitä ei lasketa mukaan, luteaalivaihe on minulla 9 päivää. Se taitaa olla liian lyhyt. Mutta kun olen jo kerran raskaaksi tullut, niin ei kai tässä mitään ongelmaa kuitenkaan ole.
Harmittaa niin paljon. Eikä tästä voi kellekään puhua. Työnteko ei nyt kiinnostaisi tipan tippaa.
T. Pötkö kp 3/28 (-37) yk 4
voi pahoittelut PÖTKÖ!! :( surkeeta. voin kuvitella ettei mikään kiinnosta tossa vaiheessa.
Vieläkö täällä joku jännäilee tammivauva?
a78
pahoittelut Christinalle! =( Tosi ikävää että jo toinen km!
Tännekin täti saapui tänään, joten katse kohti uutta kiertoa =)
Annu_81, 1/27 ja yk 5 alkakoon
Jaksamista teille ja toivoa, että helmikuu olis SE kuu!=)
Täällä ollaan ihmeissään! Menkkoja ei vieläkään, mutta testi näytti taas negaa... Näin nopea ilmoitus vaan, kun tyttö mua jo odottelee ulkoilemaan...
Sofi kp32/28
Tsempit ensi kuulle.
Täällä vielä minä jännäilen, tein aamulla sitten kolmelta testin :D edelleen todella haalea, hyvä että erottaa haamu. Ostan tänään apteekin oman ja testaan sillä lauantaina, jos ei tule viivaa niin saa sitten olla! Ei ole kyllä tätioireita juurikaan, toivotaan, että on hyvä merkki. :)
Nyt takas töiden pariin!
Kitteni 29/30 yk2
Nyt plussasin ja olo hieman epätodellinen mutta onnellinen. Laskettuaika olisi nyt 26.1.2009 eli vielä juuri kerkesin tähän tammikuuun sakkiin. Kolmennella kierrolla tärppäsi, joten ei tätä yritystä niin kauan ole vielä ollut. Vatsaa nipistelee ja vihloo, myös selkä "puutunut", muuten on oikein hyvä olo.
Stemppiä muille!
Aino-Maaria
Mulla oksentaminen alkoi siis tänä aamuna ja koko ajan etoo, taistelen siis oksentamista vastaan. Nyt taas muistui mieleen miksi nää raskausajat eivät ole oikein mulle tarkoitettuja, mutta "vaikea raskaus tietää helppoja vauvoja". Ainakin edellisisllä kerroilla se on meillä pitänyt paikkansa, hih.
Joku kyseli tuosta tuplaraskaudesta ja sen tuomasta pahoinvoinnista, niin mulla se ainakin oli yksösraskautta huomattavasti rajumpaa ja alkoi tosi aikaisin, niin kuin nytkin... Tissit on tosi arat ja vatsa turvoksissa kuin pallo, mutta olo on enemmän kuin onnellinen!!! Meinaan mennä varhaisraskauden ultraan kesäkuun puolessa välissä ja eka neuvolakin mulla on jo 10.6. On tämä aina yhtä jännää, vaikka on entuudestaankin jo 3 lasta....
Onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut niille joilla täti tuli vierailulle!
ONNEA kaikille plussanneille!
Pahoittelut Rhannalle ja Christinalle, paljon voimia ja jaksamista!
Tsemppiä uuteen kiertoon kaikille muillekin tädin yllättämille, ei oo reilua ei...
ON: No nyt taas kotona ja 370km ajoa takana... Pakko oli heti kiiruhtaa tänne lukemaan kuulumisia ja niitähän oli paljon ehtinyt tullakin, hyviä ja pahoja... Itsellä nyt menossa kp 28 menossa ja jännät hetket kädellä... En oikein tällähetkellä osaa tulkita kehoani, eli ikäänkuin olisi hieman täti-oireita, mutta ei kovin pahoja, ei kyllä mitään raskauteenkaan viittaavaa ole näköpiirissä, mutta toivossahan on hyvä elää =) Hirveä rimakauhu iski, eli en uskalla tehdä testiä vaikka niitä tuolla kaapissa olisikin, ei halua pettyä, eiköhän se ilmene muutenkin. No itseni tuntien en kyllä malta olla testaamattakaan, mutta taidan jättää aamuun, niin voisi saada helpommin sen plussan, ellei nyt sitten täti ilmaannu...
Kitteni_81: Taidettiin olla aika samoilla kiertopäivillä menossa, mikäs siellä on tilanne?
Ketäs muita täällä nyt haaveilikaan vielä tammivauvasta, huono muisti mulla... No siitä huolimatta kaikille PLUSSA-ONNEA! ja tärppiä!
Nyt kaikille lopuille plussa!
Emma kp 28/28-30 yk.5
Muitakin aamun virkkuja jo ylhäällä..
Admini, pidetään toivoa yllä kunnes se täti todella saapuu, voihan ne lämmöt heilahdella!
Minä testasin tänään mammaksin herkällä liuskalla ja kyllä siihen toinenkin viiva ilmestyi! Ihan selväkin vielä, ei tarvinnut tihrustella, että näkyykö vai eikö näy :) Taidan olla raskaana!!!
Mitenkähän pystyn olemaan tänään töissä ihan tolkkuna? :)
Tinttana kp29/30-32 suu korvissa