Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sijoittajat! Miten aiotte selviytyä huomisesta!

Vierailija
22.03.2026 |

Mediat huutaa mustaa maanantaita. 

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime romahduksessa mä tyhmänä myin yhden rahaston. Käppyröitä nyt katsoen, myin sen alimmassa kuopassa. Sen jälkeen se rahasto on vain noussut ja noussut.

Siitä viisastuneena en enää ikinä myy romahduksessa, vaan päinvastoin ostan, jos on rahaa. Nyt mulla on hillottuna pari tonnia ollu tässä jonkun aikaa just tämmöisiä romahduksia varten. Eli ostan alhaalta ja sitten katson, kun lähtee nousemaan ja sijoitukseni menee siis heti plussalle.

Sitä romahdusta ei ole vielä tullut   pörssit ja rahastot on pudonneet 5 prosenttia.. 

Romahduksesta lähtee 20 prosenttia

No pointti nyt lähinnä olikin, että oli se sitten pieni tai iso romahdus, ei kannata sopulilauman mukana myydä siellä alimmassa kuopassa.

Vierailija
42/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait tässä kummempia. Syön ja paskon niinkuin eilenkin, sillä pärjää.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Futuurit on jo melkein prosentin miinuksella. Älkää persut tänään katsoko salkkujanne🤣🤣👍

Vierailija
44/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan pitkää peliä. Katson mitä pitkoista saa kolmen vuoden päästä.

Vierailija
45/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naurut sai taas mammapalstan sijoituskatsauksesta

Vierailija
46/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Futuurit on jo melkein prosentin miinuksella. Älkää persut tänään katsoko salkkujanne🤣🤣👍

Missä ne futuurit näkyy ja mitkä futuurit?

Vierailija
47/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime romahduksessa mä tyhmänä myin yhden rahaston. Käppyröitä nyt katsoen, myin sen alimmassa kuopassa. Sen jälkeen se rahasto on vain noussut ja noussut.

Siitä viisastuneena en enää ikinä myy romahduksessa, vaan päinvastoin ostan, jos on rahaa. Nyt mulla on hillottuna pari tonnia ollu tässä jonkun aikaa just tämmöisiä romahduksia varten. Eli ostan alhaalta ja sitten katson, kun lähtee nousemaan ja sijoitukseni menee siis heti plussalle.

Mulla osuuspankki lopetti raaka-ainerahaston pohjalla, sen jälkeen raaka-aineet ovat nousseet raketin lailla. Eläkesäästöt siirtyivät toiseen rahastoon, joka on kasvanut käytännössä nollan. 

Tämmöiset pitäisi kieltää. Jos on halunnut sijoittaa asiaan A, ei ole oikein, että rahat pakkosiirretään asiaan B.

Vierailija
48/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla osuuspankki lopetti raaka-ainerahaston pohjalla, sen jälkeen raaka-aineet ovat nousseet raketin lailla. Eläkesäästöt siirtyivät toiseen rahastoon, joka on kasvanut käytännössä nollan. 

Tämmöiset pitäisi kieltää. Jos on halunnut sijoittaa asiaan A, ei ole oikein, että rahat pakkosiirretään asiaan B.

Olen samaa mieltä.

Vierailija
49/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun rahat on muutenkin tosi volatiileissa small capeissa USA:ssa, niin ne elää omaa elämäänsä muutenkin. :) 

Vierailija
50/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2.13% alkaa pörssiaamu

Vierailija
51/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myy enkä osta. Osingot sijoitan Nordeaan. Tämä kriisi on niin pitkä etten jaksa odotella nousua. Mieli aika huono niin ei huvita edes sijoittaa. 

Vierailija
52/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitamme ostohousut jalkaan.

Helvetti näitä typeriä hokemia... Itse en aio ostaa mitään mutta en myydäkään. Ostan vasta sitten jos kurssitasot putoavat haluamalleni tasolle kahden eri osakkeen kohdalta joita haluan lisätä salkkuuni, mutta tämäkin todennäköisesti vaatisi jonkintasoisen finanssikriisin. Muuten meinasin viettää rauhalista vapaapäivää ja mennä tiistaina sitten taas töihin.

Vierailija
53/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myy enkä osta. Osingot sijoitan Nordeaan. Tämä kriisi on niin pitkä etten jaksa odotella nousua. Mieli aika huono niin ei huvita edes sijoittaa. 

Miksi ostat Nordeaa kun se on aivan poskettoman kallis?

Vierailija
54/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aloittanut sijoittamisen ns vanhalla iällä viisikymppisenä, ja myönnän kyllä että hommasta meni nyt maku. Harmittaa.

Vierailija
55/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat Nordeaa kun se on aivan poskettoman kallis?

Koska on hiton hyvä osake. Hyvä osinko ja hyvä arvonnousu ollut kautta aikojen. Ihan paras osake mitä voi olla. Se näkyy myös salkussani. Tulee myös kallistumaan ajan myötä jopa  22 euroon ja osinko nouseva. 

Vierailija
56/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörit myy paniikissa

Vierailija
57/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostoaikaa odottaessa. Ei taida olla vielä huomenna.

Eurollako ajattelit sijoittaa?

Vierailija
58/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amatöörit myy paniikissa

Jokainen toimii niin kuin haluaa ja mihin uskoo.  Turha keulia ilman näyttöä.  Ei kukaan tykkää arvonalemasta vaikka palautuu ajan kanssa.

Vierailija
59/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijottaa kannattaa vain sen verran kun on valmis menettämään. Ei velalla, ei kiinnityksillä, ei elämään tarvittavilla rahoilla, vaan ylimääräisellä.

Vierailija
60/101 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään pörssi romahtaa koska tekoäly korvaa useimmat työntekijät. Eipä nekään sitten tarvii autoja ja penzaa. 

Paska juttu heille mutta korot painuu nollaan ja pörssi kiittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän