Sijoittajat! Miten aiotte selviytyä huomisesta!
Kommentit (101)
Eikait tässä kummempia. Syön ja paskon niinkuin eilenkin, sillä pärjää.
Futuurit on jo melkein prosentin miinuksella. Älkää persut tänään katsoko salkkujanne🤣🤣👍
Pelaan pitkää peliä. Katson mitä pitkoista saa kolmen vuoden päästä.
Hyvät naurut sai taas mammapalstan sijoituskatsauksesta
Vierailija kirjoitti:
Futuurit on jo melkein prosentin miinuksella. Älkää persut tänään katsoko salkkujanne🤣🤣👍
Missä ne futuurit näkyy ja mitkä futuurit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime romahduksessa mä tyhmänä myin yhden rahaston. Käppyröitä nyt katsoen, myin sen alimmassa kuopassa. Sen jälkeen se rahasto on vain noussut ja noussut.
Siitä viisastuneena en enää ikinä myy romahduksessa, vaan päinvastoin ostan, jos on rahaa. Nyt mulla on hillottuna pari tonnia ollu tässä jonkun aikaa just tämmöisiä romahduksia varten. Eli ostan alhaalta ja sitten katson, kun lähtee nousemaan ja sijoitukseni menee siis heti plussalle.
Mulla osuuspankki lopetti raaka-ainerahaston pohjalla, sen jälkeen raaka-aineet ovat nousseet raketin lailla. Eläkesäästöt siirtyivät toiseen rahastoon, joka on kasvanut käytännössä nollan.
Tämmöiset pitäisi kieltää. Jos on halunnut sijoittaa asiaan A, ei ole oikein, että rahat pakkosiirretään asiaan B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime romahduksessa mä tyhmänä myin yhden rahaston. Käppyröitä nyt katsoen, myin sen alimmassa kuopassa. Sen jälkeen se rahasto on vain noussut ja noussut.
Siitä viisastuneena en enää ikinä myy romahduksessa, vaan päinvastoin ostan, jos on rahaa. Nyt mulla on hillottuna pari tonnia ollu tässä jonkun aikaa just tämmöisiä romahduksia varten. Eli ostan alhaalta ja sitten katson, kun lähtee nousemaan ja sijoitukseni menee siis heti plussalle.
Mulla osuuspankki lopetti raaka-ainerahaston pohjalla, sen jälkeen raaka-aineet ovat nousseet raketin lailla. Eläkesäästöt siirtyivät toiseen rahastoon, joka on kasvanut käytännössä nollan.
Tämmöiset pitäisi kieltää. Jos on halunnut sijoittaa asiaan A, ei ole oikein, että rahat pakkosiirretään asiaan B.
Olen samaa mieltä.
No, mun rahat on muutenkin tosi volatiileissa small capeissa USA:ssa, niin ne elää omaa elämäänsä muutenkin. :)
En myy enkä osta. Osingot sijoitan Nordeaan. Tämä kriisi on niin pitkä etten jaksa odotella nousua. Mieli aika huono niin ei huvita edes sijoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitamme ostohousut jalkaan.
Helvetti näitä typeriä hokemia... Itse en aio ostaa mitään mutta en myydäkään. Ostan vasta sitten jos kurssitasot putoavat haluamalleni tasolle kahden eri osakkeen kohdalta joita haluan lisätä salkkuuni, mutta tämäkin todennäköisesti vaatisi jonkintasoisen finanssikriisin. Muuten meinasin viettää rauhalista vapaapäivää ja mennä tiistaina sitten taas töihin.
Vierailija kirjoitti:
En myy enkä osta. Osingot sijoitan Nordeaan. Tämä kriisi on niin pitkä etten jaksa odotella nousua. Mieli aika huono niin ei huvita edes sijoittaa.
Miksi ostat Nordeaa kun se on aivan poskettoman kallis?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aloittanut sijoittamisen ns vanhalla iällä viisikymppisenä, ja myönnän kyllä että hommasta meni nyt maku. Harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostat Nordeaa kun se on aivan poskettoman kallis?
Koska on hiton hyvä osake. Hyvä osinko ja hyvä arvonnousu ollut kautta aikojen. Ihan paras osake mitä voi olla. Se näkyy myös salkussani. Tulee myös kallistumaan ajan myötä jopa 22 euroon ja osinko nouseva.
Vierailija kirjoitti:
Ostoaikaa odottaessa. Ei taida olla vielä huomenna.
Eurollako ajattelit sijoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Amatöörit myy paniikissa
Jokainen toimii niin kuin haluaa ja mihin uskoo. Turha keulia ilman näyttöä. Ei kukaan tykkää arvonalemasta vaikka palautuu ajan kanssa.
Sijottaa kannattaa vain sen verran kun on valmis menettämään. Ei velalla, ei kiinnityksillä, ei elämään tarvittavilla rahoilla, vaan ylimääräisellä.
Ei tule mitään pörssi romahtaa koska tekoäly korvaa useimmat työntekijät. Eipä nekään sitten tarvii autoja ja penzaa.
Paska juttu heille mutta korot painuu nollaan ja pörssi kiittää.
No pointti nyt lähinnä olikin, että oli se sitten pieni tai iso romahdus, ei kannata sopulilauman mukana myydä siellä alimmassa kuopassa.