Mikä oli nuoruudessasi hienoa, mutta ei enää?
- USAssa käyminen
- Teneriffa
- Treenaamalla ja syömättömyydellä laihduttaminen (ei lääkkeillä)
- Oma älykkyys (Ei Googlen tai ai:n tieto)
- Kunnolliset tekstit pop-musiikissa
Muita?
Kommentit (493)
Kyllä se oli paneminen.
Siis oluensellainen. Nyt ei enää huvita.
baarit joista etsittiin elämänkumppania
Suosikki. (lehti)
Kovan päivän ilta. (radio-ohjelma)
Oli tyylikkyyden ja urbaaniuden merkki kuljettaa mukanaan urheilukassia josta pisti ulos squash-mailan varsi - vaikkei ollut ikinä kyseistä peliä pelannut eikä käynytkään squash-hallilla.
Valvominen aamuun asti
Ryyppäys melkein joka viikonloppu
Herkkuja sai syödä niin paljon, kuin jaksoi enkä lihonut yhtään.
Keinussa keinuminen. Lapsena keinuminen oli tosi hauskaa, mutta näin aikuisena meinasi lentää laatta kun kokeilin.
Musiikkivideoiden katsominen MTV:ltä aina kun pääsi kylään jonnekin missä se näkyi ja se, kun sieltä tuli jonkun sellaisen artistin tai bändin video jota silloin teininä fanitti.
Se, kun radiosta tuli joku lempibiisi jota ei itsellä ollut kasetilla tai cd:llä ja extra hienoa oli, jos sen sai äänitettyä.
Muistot 90-luvulta.
Lasten yhteiset pihaleikit. Kuinkahan moni lapsista nykyään edes tietää niitä leikkejä, esim. kymmenen tikkua laudalla.
Vierailija kirjoitti:
Bodaus
Rusketus
Valkoviini jäillä
Irtokarkit joita myytiin kioskeilla kappalehintaan
Tuo viimeinen tuntuu nykyään tosiaan täydeltä utopialta, kun nykyjään niitä karkkeja lapataan itse pussiin mielin määrin. Kuvaa tosin hyvin sitä, ettei nykyään ole myöskään enää samanlaista palvelukulttuuria kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Hendrix'in kitaran "soitto".
Minusta Hendrixin soitto on hienon kuuloista edelleen. Ja se on todellista soittoa, ei "soittoa". Ensi kerran kuulin sitä 1971 12-vuotiaana ja kuuntelen edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjojen lukeminen.
Kekkonen.Nuoruudessani lähipiirini ei pitänyt vallassa roikkuvaa sairasta miestä hienona asiana.
Et tullut ajatelleeksi, että toisten nuoruudessa Kekkonen ei ollut vanha ja sairas?
Kun minä olin nuori, niin Kekkonen oli vasta ministeri!
Olin vl-nuori 80-luvulla. Silloin vkl:t vietettiin käytännössä rauhanyhdistyksellä. Jos oli seuroja, oli oletuksena, että mentiin seuroihin, eikä esim. harrastamaan jotain. Aika ahdasta nyt kun tuota aikaa ajattelee. En ole kyllä vl enää.
Ravintolassa syöminen. Nykyisin tulee käytyä todella harvoin. Viimeksi tilasin poikani työpaikasta ranskikset mukaan, olin hölmistynyt, kun kysyi mukaan vai syönkö siellä - harvoin viitsin tuhlata aikaa ravintolassa syömiseen.
ennen oli ihan kaikki paremmin ja parempaa. myös ihmiset oli silloin parempia. nyt näin vanhoilla päivillä sitä odottaa enää tämän läntisen arvoyhteisön lopullista romahdusta, joka vääjäämättä lähestyy, sekä meteoriittia joka sammuttaa viimeisetkin valot tältä pallolta. se olisi hieno hetki todistaa. noh, jäämme odottamaan toiveikkaana. hyvää kevättä kaikille.