Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan jatkuvasti kuulla ihmettelyä siroudestani

Vierailija
22.03.2026 |

Miksi joillain ihmisillä on niin kova tarve kommentoida toisen ulkonäköä? Ihan kuin en tietäisi olevani siro ilman, että joku ulkopuolinen sen mulle kertoo

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuosta kannata pahastua. ihmiset tahtovat kertoa, kuinka ihailevat sinun  sirouttasi ja imettelevät, miten olet säilynyt sellaisena. He haluaisivat itsekin olla samanlaisia.  

Vierailija
42/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset 120kg tantat tulee päivittelemään enkö koskaan syö mitään ja että kyllä mulla on varaa lihoa. Syön luultavasti enemmän kuin ne mutta myös kulutan paljon energiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanottiin usein että olen liian laiha, kun painoin 52 kg. Mun mielestä 155 cm pitkälle aika ylärajoilla jo. Vieläkin jotkut sanoo hoikaksi kun painan nyt vaihdellen 60-62, rupesi painoa tulemaan 55 ikävuoden jälkeen. Enkä nyt yritä sanoa että olisi lihaksia vaan kyllä minä olen vähän ylipainoinen ja myös näytän siltä. Xs- koon  vaate ei enää mahdu. En oikein ymmärrä miten joku näkee hoikkana kun itse näen peilistä että en todellakaan ole hoikka. 

Minä olen 162 pitkä ja painan 52 kiloa eikä kukaan ole koskaan sanonut liian laihaksi. Ikää nyt 55. Mutta heti jos tulee hetkellisesti pari kiloa lisää on anoppi kärkkäänä toteamassa kuinka olen lihonut.

Vierailija
44/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ON kyllä rankka kohtalo ei voi muuta sanoa huh huh miten kestät edes kamalaa hirveää

No ei se jatkuva omaan ulkonäköön puuttuminen ole kivaa. Eri.

Vierailija
45/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan kiitän kommentista ja jatkan muihin puheenaiheisiin. Ei siitä tarvitse sen kummoisempaa numeroa tehdä, jos ihmiset neutraalisti kommentoivat ulkonäköä. 

Vierailija
46/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas saan jatkuvasti kuulla ihmettelyä kiroilustani.

Vierailija
47/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se niin kamalaa. Minulla on kesäisin kaunis puutarha. Inhottaa kun ihmiset, ohikulkijatkin sanoo, että kylläpä on kauniita kukkia. Tiedänhän sen itsekin. Rajatonta. Parempi kun tuijottaisivat kaikki vaan sitä kännykkäänsä.

Joo onkin ihan sama kommentoida jonkun puutarhaa kuin sen puutarhurin ulkonäköä, kokoa, muotoa..

Vierailija
48/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön kommentointi yleisesti ottaen on turhaa mut ota se kehuna, siro on positiivinen sana. Jos "kauhistelevat" sun pienuutta niin voit tietysti kauhistella takaisin jotain heidän piirrettä.

Mäkin saan jatkuvasti kuulla että miten näytän niin nuorelta mutta en usko että sitä tarkoitetaan pahalla. Tiedän että asia on niin joten sinänsä ihan neutraali, vaikkakin turha, kommentti.

Vierailija
49/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan varmasti olet siro. 

Vierailija
50/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan tosi erilaisia kommentteja. :DD joidenkin mukaan olen iso.. joidenkin mukaan hyvin pieni :D riippumatta painosta...

Esimerkiksi.

Vierailija
51/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ulkonäköä täytyy ylipäänsä kommentoida mitenkään. Elämme jo muutenkin ihan tarpeeksi ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Ei sille tarvitsisi antaa yhtään enempää painoarvoa. Ärsyttää, kun lapsenikin ulkonäköä kommentoidaan, vaikka olisikin kehuna. Yritän itse opettaa lapselleni, ettei välittäisi ulkonäöstä, se kun on aivan turhaa.

Vierailija
52/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanottiin usein että olen liian laiha, kun painoin 52 kg. Mun mielestä 155 cm pitkälle aika ylärajoilla jo. Vieläkin jotkut sanoo hoikaksi kun painan nyt vaihdellen 60-62, rupesi painoa tulemaan 55 ikävuoden jälkeen. Enkä nyt yritä sanoa että olisi lihaksia vaan kyllä minä olen vähän ylipainoinen ja myös näytän siltä. Xs- koon  vaate ei enää mahdu. En oikein ymmärrä miten joku näkee hoikkana kun itse näen peilistä että en todellakaan ole hoikka. 

No ei todellakaan ole ylärajoilla 155 cm:lle. Itse olen 156 cm ja painan tällä hetkellä 60 kg ja olen edelleen siro. 

No vilkaisepa painoindeksia, painan saman verran 166 cm pituisena.

Vierailija
53/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 148 cm ja hyvin siro, mutta D-koon tissit. Arvatkaa vaan miten saan kuulla kommentointia. Miten sä voit olla noin pieni/lyhyt! Ja rinnat näyttävät todella isoilta tähän pieneen vartaloon nähden. 

Myös aina kommentoidaan että missä olet käynyt täyttää huulet ja humalainen mies vastaan tullessa ilveili minut nähdessään ankkahuuli ilmeitä. Joo, nää huulet on täytetty made by heaven. 

Vierailija
54/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole ylärajoilla 155 cm:lle. Itse olen 156 cm ja painan tällä hetkellä 60 kg ja olen edelleen siro. 

No vilkaisepa painoindeksia, painan saman verran 166 cm pituisena.

Ja minä 175 cm pituisena...

Ap

Vierailija
55/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta ap. Kauneus katoaa, tyhmyys pysyy ikuisesti.

Vierailija
56/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huolta ap. Kauneus katoaa, tyhmyys pysyy ikuisesti.

Niin just. Omakehu haisee!

Vierailija
57/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 145-150 cm pitkä eli lapsen pituinen?

Ja tämä taas. Mitä sitten? Miksi pitää kommentoida toisen lyhyyttä tai pituutta? Tai painoa tai yhtään mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan