Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan jatkuvasti kuulla ihmettelyä siroudestani

Vierailija
22.03.2026 |

Miksi joillain ihmisillä on niin kova tarve kommentoida toisen ulkonäköä? Ihan kuin en tietäisi olevani siro ilman, että joku ulkopuolinen sen mulle kertoo

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niin epätavallista nykyään.

Ja siksi sitä pitää ääneen kommentoida?

Ap

Onhan se outoa että mies on kukkakeppi.

Oletko J. Vigelius, dumbo-korvainen persujen tuuliviiri?

Vierailija
22/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihmisillä on täysin häiriintynyt kuva kuka on normaalipainoinen koska niin moni on lihava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanottiin usein että olen liian laiha, kun painoin 52 kg. Mun mielestä 155 cm pitkälle aika ylärajoilla jo. Vieläkin jotkut sanoo hoikaksi kun painan nyt vaihdellen 60-62, rupesi painoa tulemaan 55 ikävuoden jälkeen. Enkä nyt yritä sanoa että olisi lihaksia vaan kyllä minä olen vähän ylipainoinen ja myös näytän siltä. Xs- koon  vaate ei enää mahdu. En oikein ymmärrä miten joku näkee hoikkana kun itse näen peilistä että en todellakaan ole hoikka. 

No ei todellakaan ole ylärajoilla 155 cm:lle. Itse olen 156 cm ja painan tällä hetkellä 60 kg ja olen edelleen siro. 

Vierailija
24/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirous on kaunista.

Ajatteles, jos oisit suhinareisi tai siidukkavalas.

Ulkonäön kommentoiminen on aina tyhmää, vaikka se olisi kehukin. Itse olen aina ollut laiha ja siitä on saanut kuulla, mutta vielä enemmän on saanut kuulla siitä miten pitkä olen. Joo, oon 168 cm joten hui kamalaa. onnistun ilmeisesti näyttämään laihana luikkuna älyttömän pitkältä, kun sitä (enimmäkseen vanhemmat)ihmiset jaksaa päivitellä.

Saattaahan se olla, että sanovat sen hyvällä, mutta olen korviani täynnä kuulemaan pituudestani.

Se on mikä on ja en sille mitään voi, sori siitä. 

Vierailija
25/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanottiin usein että olen liian laiha, kun painoin 52 kg. Mun mielestä 155 cm pitkälle aika ylärajoilla jo. Vieläkin jotkut sanoo hoikaksi kun painan nyt vaihdellen 60-62, rupesi painoa tulemaan 55 ikävuoden jälkeen. Enkä nyt yritä sanoa että olisi lihaksia vaan kyllä minä olen vähän ylipainoinen ja myös näytän siltä. Xs- koon  vaate ei enää mahdu. En oikein ymmärrä miten joku näkee hoikkana kun itse näen peilistä että en todellakaan ole hoikka. 

No ei todellakaan ole ylärajoilla 155 cm:lle. Itse olen 156 cm ja painan tällä hetkellä 60 kg ja olen edelleen siro. 

Höpö höpö...... Olen 159cm. ja 56kg. Vähintään 6 kiloa pitäisi saada pois.

Vierailija
26/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HOIKKA NAINEN ON PUNAINEN VAATE! 😡

Missä puhuttiin naisesta? Se on rimpula-Veeti. Riisitautinen kölirinta

Vierailija
27/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niin epätavallista nykyään.

Ja siksi sitä pitää ääneen kommentoida?

Ap

Onhan se outoa että mies on kukkakeppi.

Oletko J. Vigelius, dumbo-korvainen persujen tuuliviiri?

Mistä ihmeestä arvasit?

Vierailija
28/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti.

Vierailija
29/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirous on kehu. Miksi et ota kehuja vastaan?

Vierailija
30/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani saan jatkuvasti ihmettelyä kauneudestani :D

Vierailija
31/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin kamalaa. Minulla on kesäisin kaunis puutarha. Inhottaa kun ihmiset, ohikulkijatkin sanoo, että kylläpä on kauniita kukkia. Tiedänhän sen itsekin. Rajatonta. Parempi kun tuijottaisivat kaikki vaan sitä kännykkäänsä.

Vierailija
32/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan kuulla, että sä näytät kyllä nuoremmalta-kommenttia jatkuvasti joka tilanteessa, jossa ikä tulee esiin. Nyt kun alkaa lähestyä neljääkymppiä, alkaa olla jo turtunut. Alle kolmekymppisenä oli painajaista näyttää nippanappa teiniltä, kun yritti olla uskottava työelämässä miesvaltaisella alalla. 25-vuotiaana lapsen saadessa ei ollut kivaa, kun muut äidit piti minua max 16-vuotiaana.

Enkä minäkään ymmärrä miksi sitä ulkonäköä pitää koko ajan kommentoida. Saan kyllä kuulla siitäkin, että olen hoikka ja että söisit sinäkin jotain, mutta tätä on huomattavasti vähemmän kuin tuota iän ihmettelyä. 

Vierailija
33/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se voisi olla mahdollista, kun olet puolen kilon päästä ylipainoinen?

Vierailija
34/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyyn rajaan asti ihan kivaa saada kehuja. Mutta kun alkaa mennä piilovttuiluksi tai ihan avoimeksi vttuiluksi, niin ei enää ole kivaa. Tuorein esimerkki: töissä söin lounaan tavallista myöhemmin koska olin poikkeuksellisesti iltavuorossa, päivävuorolainen taukotilassa heitti mielestään hauskan läpän, että syöthän sä ruokaakin. Syön. Syön joka päivä ruokaa lounaaksi töissä, kahvitauoilla välipaloina hedelmiä. Mulla on historiaa häiriintyneen syömiskäyttäytymisen kanssa, paino useista yrityksistä huolimatta yhä alipainon puolella muutaman kilon verran.

Vierailija
35/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina haukuttiin ja irvailtiin laihuudesta, mutta se loppui tuossa 40 ikävuoden jälkeen. yli 40- 50-vuotiaana harva on hoikka

Vierailija
36/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama kohtalo hoikkana miehenä. Hoikkuuttani saa aina kommentoida ihan kuinka lystää. Auta armias, jos joskus sanoisin samaa niille kommentoiville pullukoille...

Vierailija
37/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyihmisillä on täysin häiriintynyt kuva kuka on normaalipainoinen koska niin moni on lihava. 

Tämä on niin totta. Katsokaas kuvia ja videoita 70-luvulta. Nykyajan rotevat punkerot varmaan pyörtyisivät siitä.

Vierailija
38/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen linnunluinen ja hoikka, koko ikäni ole kuullut siitä kuinka olen niin pieni. Joidenkin mielestä olin liian laiha, kun yleisurheilin, tottakai liian laiha urheilija jolla näkyi kaikki kuusi vatsalihasta eli sixpack. 

Juhlissa tuodaan yhtäkkiä iso kakku pala eteen "leikkasin vahingossa liian ison palan, syö sinä kun sulla se ei näy missään". Olet niin laiha että tuulee läpi jne 

Vierailija
39/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 145-150 cm pitkä eli lapsen pituinen?

Tällaisiakin kommentteja olen saanut kuulla, että olen lapsen pituinen, kun olen  152cm. Minkäs minä pituudelleni mahdan. En kuitenkaan ole pikkulapsi vaan aikuinen nainen joten mikä vaivaa ihmisiä, jotka laukovat tällaisia kommentteja? Vai menetkö kommentoimaan lyhytkasvuisille, että mikäs k*'piö se sinä olet? 

Vierailija
40/57 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsuudesta asti ollut hoikka ja kulkenut alakäyrillä. Joka vuosi kouluterveydenhoitajat piti saarnan oikeaoppisesta syömisestä ja aikuisiällä jopa pari lääkäriäkin viittasi siihen suuntaan kun menin muiden vaivojen kanssa paikalle. Olen vaan pieniruokainen enkä ole perso makealle ja rasvaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi